skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
09:13:20
27.07.2012
27.07.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MATTESS 27.07.12 08:48:03: Jak jsi na to teď přišel? Tedy zrovna na tohle?
08:48:03
27.07.2012
27.07.2012
MATTESS
Mají Isofix všechny Xsary? Nebo od určitého roku?
22:43:02
24.07.2012
24.07.2012
Kaprof-Pisařík
20:00:13
24.07.2012
24.07.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
19:28:04
24.07.2012
24.07.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Pavel P.. 24.07.12 19:07:06: Safra, na tenhle inzerat jsem nemel koukat. Legalni auto ktery jede a mam k nim blizko.
Takovej dedula a max. 215 km/h, 0-100 za 8 sec.
Takovej dedula a max. 215 km/h, 0-100 za 8 sec.
19:07:06
24.07.2012
24.07.2012
Pavel P..
-> Jirik_Tuňák: tak jinak... uplně stejnej ale se 4okem.
19:05:46
24.07.2012
24.07.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Pavel P.. 24.07.12 19:00:35: Tohle je GTčko, ne "podobnej", nebo že to stejně vypadá.
19:00:35
24.07.2012
24.07.2012
Pavel P..
podobnej škopek parkuje i tady u nás ale má to vepředu 4oko... taky luxus stav, má to mladej kluk a občas se v tom vrtá.
18:28:48
24.07.2012
24.07.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
A jen tak mmchdm, jel jsem tim jako spolujezdec a mazec co si to necha libit v zatackach. A ten motor, hmmmm.
18:26:22
24.07.2012
24.07.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
13:10:53
22.07.2012
22.07.2012
Kaprof-Pisařík
-> ZdeněkH: Mně se i líbí..ikdyž bych volil jiny odstín...
-> Hřib: Máš tu CX nádhernou :)!
-> Hřib: Máš tu CX nádhernou :)!
09:24:46
22.07.2012
22.07.2012
Hřib
-> ZdeněkH: ale kola vyměníš během chvilky, to ostatní, pokud není v pořádku, dáváš do kupy i několik let
Nejlepší kola jsou ty hliníky na CX, nemají díry, tak se nešpiní, mám i sadu "srazových" TRX-ů www.citroen-club.cz/graph ics/.../895_324_hpim1897.j pg , ty 14" byly kdysi taky takové, ale sůl je sfině www.citroen-club.cz/graph ics/.../872_324_hpim1892.j pg , prostě ke každému autu patří ty správné kola
Nejlepší kola jsou ty hliníky na CX, nemají díry, tak se nešpiní, mám i sadu "srazových" TRX-ů www.citroen-club.cz/graph ics/.../895_324_hpim1897.j pg , ty 14" byly kdysi taky takové, ale sůl je sfině www.citroen-club.cz/graph ics/.../872_324_hpim1892.j pg , prostě ke každému autu patří ty správné kola
09:14:34
22.07.2012
22.07.2012
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Hřib: No tak tohle už je krása. Kola dělaj auto víš jak
09:11:22
22.07.2012
22.07.2012
Hřib
-> ZdeněkH: podívej se na jeho další inzeráty, má tam BX a to vypadá taky libově, kola jsou to poslední, co bych na tom řešil, celkově je vidět, že se o auta majitel stará, než koupit nějakou byť levnou vylítanou hujdu a pak si rvát vlasy...
To XM se mi moc líbí, asi se na něho zajedu podívat, kvůli tomu bych možná i udělal upgrade a ze spotřebáku víkendofku
To XM se mi moc líbí, asi se na něho zajedu podívat, kvůli tomu bych možná i udělal upgrade a ze spotřebáku víkendofku
08:58:05
22.07.2012
22.07.2012
ZdeněkH - zrušená registrace
-> Kaprof: Ty kola teda dle mě fuj. Nemá tam teda moc fotek a z toho dvě jsou stejné. Proč schovává druhý bok?
08:45:10
22.07.2012
22.07.2012
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: Já bych se XM nebál ale pouze opravdu vonaveho a radši bych si i připlatil...Xantie se mi osobně moc nelíbí no..
auto.bazos.cz/inzerat/... /Citroen-XM-Break-Turbo-CT .php Po tomhle si slintám už nejakej čas...:o)
auto.bazos.cz/inzerat/... /Citroen-XM-Break-Turbo-CT .php Po tomhle si slintám už nejakej čas...:o)
12:46:45
14.07.2012
14.07.2012
Mr.Lumpy
-> Jirik_Tuňák: ok a jakou motorizaci? Hdi co jsem vyčetl asi ne, ale benzín jaký 1.6, 1.8, 2.0 nebo 3.0? A Activu nebo obyč?
11:50:58
14.07.2012
14.07.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Mr.Lumpy: Já bych to nekupoval, je to už moc starý. Jestli chceš houpačku, kup si dvojkovou Xantii v kombíku a bude, hlavně ne něco za 15 000,- apod. To je specialita zejména lidí tady, koupit auto za 15 000,- a pak mít vyvalený voči, že je tam všechno blbě. U té se nevyskytují specifické mouchy jako u staršího XM. Podle mě je pořízení XMka rozumné jenom v případě, že se zbavíš Škodovky a chceš místo ní něco "jiného" / stylového na rekreační poježdění.
Pozn.: a na připomínku Stepana v tvém zablokovaném tématu nedej, rozumí tomu jako koza petrželi.
Pozn.: a na připomínku Stepana v tvém zablokovaném tématu nedej, rozumí tomu jako koza petrželi.
11:17:21
14.07.2012
14.07.2012
Mr.Lumpy
Přestože mi moderátor zablokoval téma s tím, že odpovědi mám v tomto vlákně, jsem tu o XM nic moc nenašel.
Takže moje otázka zní, na co si dát pozor, jakou motorizaci si vybrat a případně nějakou alternativu pokud je kupovat XM blbost.
Moje podmínky jsou pohodlí, klima, spotřeba jako na 120 tzn. okolo 10l/100km.
Předem děkuji za návrhy :-)
Takže moje otázka zní, na co si dát pozor, jakou motorizaci si vybrat a případně nějakou alternativu pokud je kupovat XM blbost.
Moje podmínky jsou pohodlí, klima, spotřeba jako na 120 tzn. okolo 10l/100km.
Předem děkuji za návrhy :-)
17:28:25
13.07.2012
13.07.2012
stepan
Přesunuto z tématu koupě xm...
Přesunuto z tématu koupě xm...
Citroen s hydraulikou je největší zlo, měli jsme bx a pořád něco odcházelo na hydraulice.
Přesunuto z tématu koupě xm...
Citroen s hydraulikou je největší zlo, měli jsme bx a pořád něco odcházelo na hydraulice.
16:51:16
13.07.2012
13.07.2012
Mr.Lumpy
Přesunuto z tématu koupě xm...
Přesunuto z tématu koupě xm...
Potřeboval bych poradit, chtěl bych si tohle auto nebo xantii koupit. Na co si dát pozor. Případně nějakou alternativu, požadavek pohodlný auto, klima a spotřeba max. jako na škodovce tzn. 10 litrů na sto.
Předem děkuji za rady :-)
Přesunuto z tématu koupě xm...
Potřeboval bych poradit, chtěl bych si tohle auto nebo xantii koupit. Na co si dát pozor. Případně nějakou alternativu, požadavek pohodlný auto, klima a spotřeba max. jako na škodovce tzn. 10 litrů na sto.
Předem děkuji za rady :-)
22:06:52
02.07.2012
02.07.2012
palinator
-> Jirik_Tuňák:
DPF se nebát, po záruce vymlátit a nechat udělat soft a je svatej pokoj, s vyšším výkonem, nižší spotřebou a údržbovými náklady.
DPF se nebát, po záruce vymlátit a nechat udělat soft a je svatej pokoj, s vyšším výkonem, nižší spotřebou a údržbovými náklady.
17:44:31
02.07.2012
02.07.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Náš povoz teď přelezl 25 000 km a teď jsem teprve s motorem spokojený. Spotřeba tedy v městském a okolním provozu nic moc, to se plácám pořád kolem 8,2 - 8,4, ale motor teď jede líp než po koupi. S tímhle 2.0 HDi jsem jel taky ve 308 se 6q, kromě podivně vyosené řadící páky jsem byl spokojený a jezdilo to parádně kopec nekopec na jedno jakej kvalt. Tento motor byl ale pro náš vůz nedostupný - jen 1.6 HDi a navíc jen s filtrem, ten bych na těch krátkejch trasách zabil.
17:19:55
02.07.2012
02.07.2012
palinator
-> darklord:
Třeba můj táta se ke služebáku choval líp než k vlastnímu (Fabia Combi 1,4 16v).. škoda že nám nevyšla aukce, nebyl by to špatnej kup.
Třeba můj táta se ke služebáku choval líp než k vlastnímu (Fabia Combi 1,4 16v).. škoda že nám nevyšla aukce, nebyl by to špatnej kup.
15:40:47
02.07.2012
02.07.2012
darklord
-> palinator: to sa posere hocico ked sa k tomu clovek chova ako k sluzobaku
15:25:33
02.07.2012
02.07.2012
palinator
-> darklord:
Dá se říct, ale ty prasklý hlavy na TD to neni taky nějaký terno.
Dá se říct, ale ty prasklý hlavy na TD to neni taky nějaký terno.
15:24:03
02.07.2012
02.07.2012
darklord
-> palinator: a hlavne si chcel povedat s motorom od spravneho vyrobcu :)
15:17:25
02.07.2012
02.07.2012
palinator
-> Kaprof:
Stará Omega v kombajnu by se mi taky líbila, v nějaký 2,5 TD nebo DTI, jsou to pěkný, obrovský auta s náhonem tam kde má bejt, ale věcí co se tam může posrat a posírá se je nejvíc co může bejt.
Stará Omega v kombajnu by se mi taky líbila, v nějaký 2,5 TD nebo DTI, jsou to pěkný, obrovský auta s náhonem tam kde má bejt, ale věcí co se tam může posrat a posírá se je nejvíc co může bejt.
08:48:52
02.07.2012
02.07.2012
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Já jsem měl nedávno čest mimo jiné s tímhle... 5008 2.0HDI 150k
Krásně pohodlné svezeníčko, ve třetí řadě bych asi sedět nechtěl, ale i ve druhé to vypadalo moc pohodlně. Motor i brzdy byly k tomu autu přesně akorát. Tohle bych si dokázal představit doma.
Krásně pohodlné svezeníčko, ve třetí řadě bych asi sedět nechtěl, ale i ve druhé to vypadalo moc pohodlně. Motor i brzdy byly k tomu autu přesně akorát. Tohle bych si dokázal představit doma.
21:31:19
01.07.2012
01.07.2012
Kuladmin
-> Kaprof: Myslis jak je tam ten mezikus s obema smerama zavitu a jak clovek dojede nakonce tech zavitu a potrebuje jeste kousek a uz nejde co
A to zajisteni sevreni tech trubicek se zavitem tim sroubkem kde mam pocit ze kdyz zaberu tak bud rupne nebo strhnu zavit a hotovo ...
A to zajisteni sevreni tech trubicek se zavitem tim sroubkem kde mam pocit ze kdyz zaberu tak bud rupne nebo strhnu zavit a hotovo ...
20:51:43
01.07.2012
01.07.2012
Kaprof-Pisařík
-> palinator: Náhodou..Na Kadetov(respektive jeho asijske odvozenině)i se delala hustě geoška ..Ale fakt je že se mi líbí asi jen stará Omega no jinak Ale každej je zvyklej na něco a když je s tim spokojenej -tak je to dobře každa značka ma své mouchy..:o)
22:54:36
29.06.2012
29.06.2012
spartra
takže sem měl zas čas řešit brzdy na zx a klepání při brždění
vyndal jsem levý desky - pravý nechal - oddělal třmen, jel to projet - nic neklepe
vyndal jsem pravý desky - levý nechal - oddělal třmen, jel to projet - klepe čuba
už víme že problém je v lévé straně stále nevíme čím to
vyndal jsem levý desky - pravý nechal - oddělal třmen, jel to projet - nic neklepe
vyndal jsem pravý desky - levý nechal - oddělal třmen, jel to projet - klepe čuba
už víme že problém je v lévé straně stále nevíme čím to
12:22:53
28.06.2012
28.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> palinator: Tojo, nová Astra váží téměř co moje Picasso. Mě to je fuk, dneska bych si vybíral auta podle toho na co mám a co se mi líbí, ne co to je za značku.
Ten kdo tady pořád dokola prská Opel sopel, Ford pekáč atd. je primitiv.
Ten kdo tady pořád dokola prská Opel sopel, Ford pekáč atd. je primitiv.
10:39:19
28.06.2012
28.06.2012
palinator
-> Jirik_Tuňák:
To je potřeba se zamyslet, kde udělali soudruzi chybu že je to uchycení potřeba vůbec vyvařovat. Naštěstí my spodek máme dost slušnej, oproti daleko novějšímu Swiftu, kterej skoro nejezdil je to stav dokonce luxusní, ale máme třeba vyhnilej A-sloupek pod lištou okna, což bych řek že je extra průser a to auto na to dojede. Když z toho řekněme O profilu bude profil U.
Nový Opely se snad povedou víc, slibujou si od toho dost. Co se mi na nich nelíbí je to, že ty auta strašně nafukujou, jsou těžký a dovnitř toho místa zas tolik nepromítnou.
To je potřeba se zamyslet, kde udělali soudruzi chybu že je to uchycení potřeba vůbec vyvařovat. Naštěstí my spodek máme dost slušnej, oproti daleko novějšímu Swiftu, kterej skoro nejezdil je to stav dokonce luxusní, ale máme třeba vyhnilej A-sloupek pod lištou okna, což bych řek že je extra průser a to auto na to dojede. Když z toho řekněme O profilu bude profil U.
Nový Opely se snad povedou víc, slibujou si od toho dost. Co se mi na nich nelíbí je to, že ty auta strašně nafukujou, jsou těžký a dovnitř toho místa zas tolik nepromítnou.
10:33:56
28.06.2012
28.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> palinator: To je pravda, kámoš taky řval, když na tom vyvařoval např. uchycení zadní nápravy. Ale vždycky se mi ta auta líbila. A ty nový se mi líbí taky hodně.
10:11:18
28.06.2012
28.06.2012
palinator
-> Kaprof:
Ještě bych se moh zmínit k Opelu. Starý Opely byly uživatelsky příjemný auta, ale nepříjemný servisně. Je prostě fakt, že se mi v tý Vectře jezdilo vždycky dobře, že ničím zvlášť nevybočovala, takže si na ní zvykne snad každej skoro hned. Švéda mi pak půjč, Saab to bude takovej rychlejší Opel... a Volvo, nemám tušení.
Ještě bych se moh zmínit k Opelu. Starý Opely byly uživatelsky příjemný auta, ale nepříjemný servisně. Je prostě fakt, že se mi v tý Vectře jezdilo vždycky dobře, že ničím zvlášť nevybočovala, takže si na ní zvykne snad každej skoro hned. Švéda mi pak půjč, Saab to bude takovej rychlejší Opel... a Volvo, nemám tušení.
23:39:27
27.06.2012
27.06.2012
Kaprof-Pisařík
-> palinator: Však já nehanim ani jedno-jezdim obojím a oboje má sve klady a zápory...Nemám potřebu se někam škatulkovat já nejsem ryze škodofil ..:-) Ale je fakt že mi koncern nikdy uplně neučaroval ....Chci si zkusit švéda do budoucna ještě..
09:31:20
26.06.2012
26.06.2012
palinator
-> Jirik_Tuňák:
Neříkám že je to ošklivý. Zvenku se mi Citroeny vždycky líbily, ale uvnitř je to na mě dost takový ulítlý. Tuhle C4 (1,6 VTi) koupil známej za cenu 1,4 - neboť má zaměstnanecký slevy z TPCA.
Neříkám že je to ošklivý. Zvenku se mi Citroeny vždycky líbily, ale uvnitř je to na mě dost takový ulítlý. Tuhle C4 (1,6 VTi) koupil známej za cenu 1,4 - neboť má zaměstnanecký slevy z TPCA.
14:14:01
25.06.2012
25.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> palinator: Ale musíš uznat, že na obrázku níže je příjemná kombinace agresivního čumáku s elegancí. Škoda, že byl v té době ještě dost drahej (nechtěl jsem slevovat na výbavě) a byla malá nabídka předváděček v odpovídajících konfiguracích, bych do něj šel. Takhle jsme vzali krabičku na lidi a taky dobře, jen je to takové línější.
Na druhou stranu mě těší se dívat na gigantickou tloušťku prahů, středového sloupku a těch duralovejch výztuh přední části.
Na druhou stranu mě těší se dívat na gigantickou tloušťku prahů, středového sloupku a těch duralovejch výztuh přední části.
11:49:12
25.06.2012
25.06.2012
palinator
-> Kaprof:
Je to o individuálních sympatiích. Nikdy nebudu hanit přiznivce "konkurence", ale osobně radši setrvám po boku Koncernu. Vyhovuje mi zkrátka víc - asi je to tím, že jsem vyrostl na škodovkách a jsem moc konzervativní.
Je to o individuálních sympatiích. Nikdy nebudu hanit přiznivce "konkurence", ale osobně radši setrvám po boku Koncernu. Vyhovuje mi zkrátka víc - asi je to tím, že jsem vyrostl na škodovkách a jsem moc konzervativní.
01:17:24
25.06.2012
25.06.2012
haso
-> Jirik_Tuňák: tak mne sa vtom radilo uplne bez problemov, mala radicka, celkom dobre padla do ruky a kvalty som tam hadzal jedna radost, vobec som nepocitoval, ze by to slo zle...
to zo skodovky kde hladam rychlosti jak na karose som zvyknuty na inu kvalitu radenia
to zo skodovky kde hladam rychlosti jak na karose som zvyknuty na inu kvalitu radenia
19:27:29
24.06.2012
24.06.2012
Kaprof-Pisařík
Včera vyzkoušen C4 aircross docela v pohodě.... Ale c-crosser tedy jasně vede...ikdyž.. na jaře asi budou naši kupovat noveho dvoušípa a ja převezmu vajičko na které je už 220 tisíc absolutni spoleh..:o)
-> palinator: Minulej tejden dovalil fungl bíleho bratránek... mně by se líbil ale ja jsem na ně zvyklej... Ale já si vystačim s xsarou hravě...
-> palinator: Minulej tejden dovalil fungl bíleho bratránek... mně by se líbil ale ja jsem na ně zvyklej... Ale já si vystačim s xsarou hravě...
14:25:05
24.06.2012
24.06.2012
palinator
Tak jsem se někdy před tejdnem svez v tomto: najeto 3500 km, 1,6 VTi
Klady: komfortní podvozek, ticho na palubě, ostré brzdy, poměrně nízká cena, po překročení cca 3500 ot. to dokonce i jede
Zápory: jako u všech francouzů s nimiž jsem měl tu čest - zařadim zpátečku a odpovídající zvuk mě upozorní na to že jsem ji nezařadil dost důrazně; poněkud ospalá reakce plynu; otravná elektronika PSA (jejich šetřící funkce, ESP se mi podařilo vypnout vždycky jen na moment); a úplně jsem čuměl jak v autě drobně pískalo - ten jejich kchůl dižitální panel .. kterej se mi ani moc nelíbí...
Klady: komfortní podvozek, ticho na palubě, ostré brzdy, poměrně nízká cena, po překročení cca 3500 ot. to dokonce i jede
Zápory: jako u všech francouzů s nimiž jsem měl tu čest - zařadim zpátečku a odpovídající zvuk mě upozorní na to že jsem ji nezařadil dost důrazně; poněkud ospalá reakce plynu; otravná elektronika PSA (jejich šetřící funkce, ESP se mi podařilo vypnout vždycky jen na moment); a úplně jsem čuměl jak v autě drobně pískalo - ten jejich kchůl dižitální panel .. kterej se mi ani moc nelíbí...
18:16:01
22.06.2012
22.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> haso: Hele bobo, když nad tím tak uvažuji, názor někoho nezávislého. Přišlo ti to řazení až tak katastrofální, jak se píše v každém testu? Je teda pravda, že to není takové přesné klap klap jako u koncernu, kde si řazení i já užívám, ale taková hrůza to taky není, že?
23:29:47
18.06.2012
18.06.2012
haso
-> Jirik_Tuňák: ta sila na ovladanie tej packy bola taka, dost jemna...secko to bolo take jemne, ja mam radsej ked je daco silove ale trojblik pouzivam vo velkom, len hentam som obcas nevedel najst polohu kedy je packa vypnuta, ked som omylom presvihol poziciu tak som dal trojblik, pak som zas hladal spravnu polohu tak naopak trojblik a tak...ale to bol len zvyk
jooo ten motor, take ze ticho ticho, zrazu pedal na podlahu a uplne to ozilo a krasny zvuk to doprevadzal, spotrebu netusim, nezaujimala ma, sluzobne a este ani nie moje sluzobne
jooo ten motor, take ze ticho ticho, zrazu pedal na podlahu a uplne to ozilo a krasny zvuk to doprevadzal, spotrebu netusim, nezaujimala ma, sluzobne a este ani nie moje sluzobne
22:02:17
18.06.2012
18.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> haso 18.06.12 16:04:57: Copak ti vadilo na pacce? Ten troj nebo ctyrblik? Ten zvuk je hustej vid? Me to pripomina trochu zvuk aspon 6V BMW. Resp. ten system valvetronic odvozenej od BMW je tam znat a trochu to tim zvukove zasmrada. Me se ten motor moc libi, ale vzor uspornosti to zrovna neni, alespon ne v te moji skatulce na lidi.
16:04:57
18.06.2012
18.06.2012
haso
-> Jirik_Tuňák: ako som pisal
pripadal som si jak v kozmickej lodi...cely obklopeny vsakovakymi tlacitkami, budikmi digitalne/analogovymi, pohodlne som sa posadil, popravde nebyt tych brzd tak sa mi z toho ani nechcelo vystupovat...chvilku som si musel zvykat na packu smerovky ale potom, to uz bolo fajn a nebyt tych brzd tak by som bol fakt spokojny
fajnovo sa na tom radili rychlosti a co sa mi asi najviac lubilo bol ten prijemny zvuk co sa ozval pri pridani plynu
jo a este ten divne tvarovany volant mi vadil, cakal som kruh a on bol taky divne splosteny jak keby som mal 150kg a pupok az po volant ale to bol detail
pripadal som si jak v kozmickej lodi...cely obklopeny vsakovakymi tlacitkami, budikmi digitalne/analogovymi, pohodlne som sa posadil, popravde nebyt tych brzd tak sa mi z toho ani nechcelo vystupovat...chvilku som si musel zvykat na packu smerovky ale potom, to uz bolo fajn a nebyt tych brzd tak by som bol fakt spokojny
fajnovo sa na tom radili rychlosti a co sa mi asi najviac lubilo bol ten prijemny zvuk co sa ozval pri pridani plynu
jo a este ten divne tvarovany volant mi vadil, cakal som kruh a on bol taky divne splosteny jak keby som mal 150kg a pupok az po volant ale to bol detail
16:00:37
18.06.2012
18.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> haso 17.06.12 14:22:23: Stejně by mě zajímaly tvoje první pocity z jízdy v nejhorší značce na světě, která je v koncernu s druhou nejhorší značkou na světě.
19:10:18
17.06.2012
17.06.2012
suri
-> haso: neviem , poznám služobáky a väčšina má 200tkm a viac a jazdia v pohode , nedostávajú síce slušné chovanie , ale ak sa pokazia berú nové origo diely , chodia na servis a všetko sa robí ako treba ...
19:03:55
17.06.2012
17.06.2012
haso
-> suri: no v pripade sluzobneho mozno aj polovica je v cudu