Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7851 příspěvků (zobrazeno 3601 až 3650) od 21.01.2010 do 25.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
15:25:33
02.07.2012
palinator
-> darklord:

Dá se říct, ale ty prasklý hlavy na TD to neni taky nějaký terno.47
15:24:03
02.07.2012
darklord
-> palinator: a hlavne si chcel povedat s motorom od spravneho vyrobcu :)
15:17:25
02.07.2012
palinator
-> Kaprof:

Stará Omega v kombajnu by se mi taky líbila, v nějaký 2,5 TD nebo DTI, jsou to pěkný, obrovský auta s náhonem tam kde má bejt, ale věcí co se tam může posrat a posírá se je nejvíc co může bejt.3
08:48:52
02.07.2012
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Já jsem měl nedávno čest mimo jiné s tímhle... 5008 2.0HDI 150k

Krásně pohodlné svezeníčko, ve třetí řadě bych asi sedět nechtěl, ale i ve druhé to vypadalo moc pohodlně. Motor i brzdy byly k tomu autu přesně akorát. Tohle bych si dokázal představit doma. 5
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)   vložen 02.07.2012 08:48:52
21:31:19
01.07.2012
Kuladmin
-> Kaprof: Myslis jak je tam ten mezikus s obema smerama zavitu a jak clovek dojede nakonce tech zavitu a potrebuje jeste kousek a uz nejde co 3 3

A to zajisteni sevreni tech trubicek se zavitem tim sroubkem kde mam pocit ze kdyz zaberu tak bud rupne nebo strhnu zavit a hotovo ... 3 3
20:51:43
01.07.2012
Kaprof-Pisařík
-> palinator: Náhodou..Na Kadetov(respektive jeho asijske odvozenině)i se delala hustě geoška 3..Ale fakt je že se mi líbí asi jen stará Omega no jinak 4 Ale každej je zvyklej na něco a když je s tim spokojenej -tak je to dobře 4 každa značka ma své mouchy..:o)
upraveno 1x, naposled 01.07.2012 20:53:52
22:54:36
29.06.2012
spartra
takže sem měl zas čas řešit brzdy na zx a klepání při brždění

vyndal jsem levý desky - pravý nechal - oddělal třmen, jel to projet - nic neklepe

vyndal jsem pravý desky - levý nechal - oddělal třmen, jel to projet - klepe čuba

už víme že problém je v lévé straně1 stále nevíme čím to8
12:22:53
28.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> palinator: Tojo, nová Astra váží téměř co moje Picasso. Mě to je fuk, dneska bych si vybíral auta podle toho na co mám a co se mi líbí, ne co to je za značku.

Ten kdo tady pořád dokola prská Opel sopel, Ford pekáč atd. je primitiv.
10:39:19
28.06.2012
palinator
-> Jirik_Tuňák:

To je potřeba se zamyslet, kde udělali soudruzi chybu že je to uchycení potřeba vůbec vyvařovat. Naštěstí my spodek máme dost slušnej, oproti daleko novějšímu Swiftu, kterej skoro nejezdil je to stav dokonce luxusní, ale máme třeba vyhnilej A-sloupek pod lištou okna, což bych řek že je extra průser a to auto na to dojede. Když z toho řekněme O profilu bude profil U.3

Nový Opely se snad povedou víc, slibujou si od toho dost. Co se mi na nich nelíbí je to, že ty auta strašně nafukujou, jsou těžký a dovnitř toho místa zas tolik nepromítnou.
10:33:56
28.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> palinator: To je pravda, kámoš taky řval, když na tom vyvařoval např. uchycení zadní nápravy. Ale vždycky se mi ta auta líbila. A ty nový se mi líbí taky hodně.
10:11:18
28.06.2012
palinator
-> Kaprof:

Ještě bych se moh zmínit k Opelu. Starý Opely byly uživatelsky příjemný auta, ale nepříjemný servisně. Je prostě fakt, že se mi v tý Vectře jezdilo vždycky dobře, že ničím zvlášť nevybočovala, takže si na ní zvykne snad každej skoro hned. Švéda mi pak půjč, Saab to bude takovej rychlejší Opel... a Volvo, nemám tušení.
23:39:27
27.06.2012
Kaprof-Pisařík
-> palinator: Však já nehanim ani jedno-jezdim obojím a oboje má sve klady a zápory...Nemám potřebu se někam škatulkovat já nejsem ryze škodofil ..:-) Ale je fakt že mi koncern nikdy uplně neučaroval ....Chci si zkusit švéda do budoucna ještě..4
09:31:20
26.06.2012
palinator
-> Jirik_Tuňák:

Neříkám že je to ošklivý. Zvenku se mi Citroeny vždycky líbily, ale uvnitř je to na mě dost takový ulítlý. Tuhle C4 (1,6 VTi) koupil známej za cenu 1,4 - neboť má zaměstnanecký slevy z TPCA.
14:14:01
25.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> palinator: Ale musíš uznat, že na obrázku níže je příjemná kombinace agresivního čumáku s elegancí. Škoda, že byl v té době ještě dost drahej (nechtěl jsem slevovat na výbavě) a byla malá nabídka předváděček v odpovídajících konfiguracích, bych do něj šel. Takhle jsme vzali krabičku na lidi a taky dobře, jen je to takové línější.

Na druhou stranu mě těší se dívat na gigantickou tloušťku prahů, středového sloupku a těch duralovejch výztuh přední části. 1
11:49:12
25.06.2012
palinator
-> Kaprof:

Je to o individuálních sympatiích. Nikdy nebudu hanit přiznivce "konkurence", ale osobně radši setrvám po boku Koncernu.1 Vyhovuje mi zkrátka víc - asi je to tím, že jsem vyrostl na škodovkách a jsem moc konzervativní.
01:17:24
25.06.2012
haso
-> Jirik_Tuňák: tak mne sa vtom radilo uplne bez problemov, mala radicka, celkom dobre padla do ruky a kvalty som tam hadzal jedna radost, vobec som nepocitoval, ze by to slo zle...



to zo skodovky kde hladam rychlosti jak na karose som zvyknuty na inu kvalitu radenia 3
19:27:29
24.06.2012
Kaprof-Pisařík
Včera vyzkoušen C4 aircross docela v pohodě.... Ale c-crosser tedy jasně vede...ikdyž.. na jaře asi budou naši kupovat noveho dvoušípa a ja převezmu vajičko na které je už 220 tisíc absolutni spoleh..:o)



-> palinator: Minulej tejden dovalil fungl bíleho bratránek... mně by se líbil ale ja jsem na ně zvyklej... Ale já si vystačim s xsarou hravě...
14:25:05
24.06.2012
palinator
Tak jsem se někdy před tejdnem svez v tomto: najeto 3500 km, 1,6 VTi



Klady: komfortní podvozek, ticho na palubě, ostré brzdy, poměrně nízká cena, po překročení cca 3500 ot. to dokonce i jede



Zápory: jako u všech francouzů s nimiž jsem měl tu čest - zařadim zpátečku a odpovídající zvuk mě upozorní na to že jsem ji nezařadil dost důrazně; poněkud ospalá reakce plynu; otravná elektronika PSA (jejich šetřící funkce, ESP se mi podařilo vypnout vždycky jen na moment); a úplně jsem čuměl jak v autě drobně pískalo 9 - ten jejich kchůl dižitální panel .. kterej se mi ani moc nelíbí...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od palinator vložen 24.06.2012 14:25:05
18:16:01
22.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> haso: Hele bobo, když nad tím tak uvažuji, názor někoho nezávislého. Přišlo ti to řazení až tak katastrofální, jak se píše v každém testu? Je teda pravda, že to není takové přesné klap klap jako u koncernu, kde si řazení i já užívám, ale taková hrůza to taky není, že?
upraveno 1x, naposled 22.06.2012 18:16:16
23:29:47
18.06.2012
haso
-> Jirik_Tuňák: ta sila na ovladanie tej packy bola taka, dost jemna...secko to bolo take jemne, ja mam radsej ked je daco silove 1 ale trojblik pouzivam vo velkom, len hentam som obcas nevedel najst polohu kedy je packa vypnuta, ked som omylom presvihol poziciu tak som dal trojblik, pak som zas hladal spravnu polohu tak naopak trojblik a tak...ale to bol len zvyk





jooo ten motor, take ze ticho ticho, zrazu pedal na podlahu a uplne to ozilo a krasny zvuk to doprevadzal, spotrebu netusim, nezaujimala ma, sluzobne 1 a este ani nie moje sluzobne 3
22:02:17
18.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> haso 18.06.12 16:04:57: Copak ti vadilo na pacce? Ten troj nebo ctyrblik? Ten zvuk je hustej vid? 1 Me to pripomina trochu zvuk aspon 6V BMW. Resp. ten system valvetronic odvozenej od BMW je tam znat a trochu to tim zvukove zasmrada. Me se ten motor moc libi, ale vzor uspornosti to zrovna neni, alespon ne v te moji skatulce na lidi.
upraveno 1x, naposled 18.06.2012 22:03:05
16:04:57
18.06.2012
haso
-> Jirik_Tuňák: ako som pisal



pripadal som si jak v kozmickej lodi...cely obklopeny vsakovakymi tlacitkami, budikmi digitalne/analogovymi, pohodlne som sa posadil, popravde nebyt tych brzd tak sa mi z toho ani nechcelo vystupovat...chvilku som si musel zvykat na packu smerovky ale potom, to uz bolo fajn a nebyt tych brzd tak by som bol fakt spokojny



fajnovo sa na tom radili rychlosti a co sa mi asi najviac lubilo bol ten prijemny zvuk co sa ozval pri pridani plynu 1



jo a este ten divne tvarovany volant mi vadil, cakal som kruh a on bol taky divne splosteny jak keby som mal 150kg a pupok az po volant 3 ale to bol detail
16:00:37
18.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> haso 17.06.12 14:22:23: Stejně by mě zajímaly tvoje první pocity z jízdy v nejhorší značce na světě, která je v koncernu s druhou nejhorší značkou na světě. 1
19:10:18
17.06.2012
suri
-> haso: neviem , poznám služobáky a väčšina má 200tkm a viac a jazdia v pohode , nedostávajú síce slušné chovanie , ale ak sa pokazia berú nové origo diely , chodia na servis a všetko sa robí ako treba ...
19:03:55
17.06.2012
haso
-> suri: no v pripade sluzobneho mozno aj polovica je v cudu 3
15:04:12
17.06.2012
suri
-> haso: 45tis km je dnes pomaly tretina životnosti auta :D
14:22:23
17.06.2012
haso
-> Jirik_Tuňák: www.citroen.sk/Resources/ .../actualite_nlle_c4_01_4 14_232.jpg

takto to vyzeralo, malo to najazdenych 41tis km (takze relativne nove auto)



a neviem ci je to nove alebo stare, nevyznam sa vtom
13:29:06
16.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> haso 15.06.12 17:24:02: A byl to novej model co se prodává teď a nebo starej? Brzdy jsou zvyk, já mám zase problém, když jedu s jiným autem a musím víc ztuha na pedál. Když pak jedu (jako včera a předevčírem) 50 + 50 km po městě, vesničkách a okreskách, tak mě to tuhé mačkání na pedál začalo až obtěžovat (vyčpělá Fab I s hodně najetejma km, ale servisovaná). Ale nevím jaké má Fab I Sdi brzdy, jak velké apod.



Jestli jsi jel s tou novou C4, tak ta má 4x kotouč a na předku 283 mm / 26 mm kotouče, což je na ne moc těžký auto velmi slušné. 4
13:28:05
16.06.2012
spartra
-> Kuladmin: kolem 19 po stočení - nový maj asi 20 a min 18

jsou tam chlazený a držej, jinak bych je nenechal ani rovnat

pístek ve třmenu jezdí dobře, promazal jsme i breoxem

vůle je v držákách třmenum a čepech, nemyslím, že ty by to tak ovlivnilo
10:01:27
16.06.2012
Kuladmin
-> spartra: To bych spis videl na ty brzdy. Kolik maji ty kotouce tloustku? Jsou jeste vubec v norme? Predpokladam ze jsou i vetrane tak neborti se uz dosebe? A trmeny/pistky funguji jak maji?
upraveno 1x, naposled 16.06.2012 10:14:21
00:09:41
16.06.2012
spartra
otvírání sem prozatím odložil, stále nevím kde je chyba, motorek pulzy přepína, jdou i do řj centrálu

odemyká, zamyká, ok a najednou žádná reakce, mikrospínač pulzy přepíná131 motorek se nehne



otázka oledně klepání, při brždění, bez rychlostí i s ní, přední náprava,

nechal jsem srovnat kotouče + destičky, vibrování zmizelo, maličko tam bylo něco cejtit ca 500-1000km najeto je to tu znova

ložisko? poloosa? homokloub? převodovka? něco jinýho, klepe to fakt strašidelně

pravá poloosa měněna za repas
20:00:01
15.06.2012
Kuladmin
JJ s tema brzdama to sami mel i kdyz znamej koupil 206 a bez abs tak si zavadil o pedal a hned se to kousalo. Ve meste to bylo az nebezpecny aby nekdo zezadu do toho hned nevletel ale casem si zvykl.
17:29:40
15.06.2012
alpin
-> haso: to je vec zvyku , šoféroval som suzuki sx4 a to brzdilo tiež takto , časom som zistil že na pedál stačí len tak ,,fúknuť " keď chcem pribrzdiť
17:24:02
15.06.2012
haso
tak, som mal dneska tu cest prvy krat v zivote soferovat nejaky Citroen, bola to konkretne C4ka (benzin, motor typujem tak 1,6ku, slo to lepsie nez FF 1,4ka ktorou jazdim)



tak ale nechapem jak stym autom dokaze dakto jazdit, vsetko bolo super ale tie brzdy, soferoval som uz viacero aut roznych znaciek a vsade su tie brzdy take tvrdsie, ale tu, som len dal nohu na pedal a uz mi letela hlava do volantu...

maju to tak vsetky Citrony?



inak motor tahal fakt pekne, rychlosti sli radit s lahkostou a pripadal som si jak v kozmickej lodi 6
10:32:25
14.06.2012
Jarda/felda
-> spartra: to vypadá jako uni motorky 3 zkus nějakej sehnat lepší než kupovast použitej
00:11:07
14.06.2012
spartra
-> Jirik_Tuňák: nevím jak u vás v plzni, tady jsou to trochu židi.

opravit jde max. mikrospínač za 20 káčé, ostatní frčí

nedokážu přijít čím je to, že ty motorky nemaj sílu dojet a odmeknout zamknout, jen si povyskočej a nic, kde je chyba

vyměním motorek, pak řj, nakonec to bude nějaká píčovina
upraveno 1x, naposled 14.06.2012 00:11:23
23:51:29
13.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> spartra 13.06.12 23:47:56: Tak zkus jinej z vrakálu ne? Když to půjde, tak budeš aspoň vědět. Jako co chceš na tomhle opravovat? Jestli nejsou zlámaný vlasy ve dveřích ('dnes už se tomu nedá říct co do průřezu kabely), tak je to tak praštit s vadným motorkem do popelnice a koupit jinej.
23:47:56
13.06.2012
spartra
už mě to sere, je tu někdo zdatný43 kdo rozumí centrálům

výměny za uni za 500 kilo je pěkný, ale je tam 5 motorků a kdo nezná citoren - nemá dveřní průchodky ale je tam konektor, další kabeláž nejde dát
15:17:08
13.06.2012
spartra
takhle je to celý,

je to dojebaný někde to neštěkne vůbec, občas motory zaberou ale nezamknou, parkrát zamkne ok

pak horší když vezu něco většího když potřbuju nakládat 5 vratama,

buď se zámky neotevřevou nebo zůstanou zamčený
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od spartra vložen 13.06.2012 15:17:08
upraveno 1x, naposled 13.06.2012 15:26:11
15:16:02
13.06.2012
spartra
-> Jirik_Tuňák: levej 5 drát - 2 šedivý/ ovládaj mototrek, 1modrý je kostra trvalá, 2 oranžový přepínaj - signal mikrospínačem motorku
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od spartra vložen 13.06.2012 15:16:02
13:31:21
13.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> spartra: To jsem se chtěl taky zeptat, kolik máš kabelů, jestli máš řídící jen levé přední a nebo oboje přední.
10:24:22
13.06.2012
spartra
-> Jarda/felda: neblázni, ja než to odladil na škodovce, to radši ne

tuto jen zastrčíš potoočíš a motorek je tam
upraveno 2x, naposled 13.06.2012 10:26:01
09:40:29
13.06.2012
Jarda/felda
-> spartra: kup uni za pětistovku z aukra 4
09:24:04
13.06.2012
spartra
-> Jirik_Tuňák: tam jsou motorky zvlášť, novej tak 1100, kapánek drahý



Centrál odemyká z jedný strany (levé), daj se přehodit ty motorky, nebo v pravým není spínač



odpovím si sám, v pravém motorku není vyveden konektor(3piny) na připojení ovládání
upraveno 2x, naposled 13.06.2012 10:23:14
15:33:10
12.06.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> spartra: Za mě motorky v předních dveřích. Jestli tam máš combo motorek a zámek v jednom kusu, tak pánbůh s tvojí peněženkou. 3 Na Xantíka mě to stálo tuším 3400,-.
upraveno 1x, naposled 12.06.2012 15:34:38
23:25:53
11.06.2012
spartra
že se ptám, kde má zx řj cenrálu? píšou, že pod volantem nebo u ručky, nic jsem nenašel zatím

otázka druhá - pokud centrál neche zamykat, zaměřit se na motor nebo jednotku?
12:37:41
09.06.2012
Targa
www.annonce.cz/detail/cit roen-xantia-2-0hdi-1882282 7-wcmxrc.html





jeden pěknej kus na prodej v královehradeckým....
22:54:08
08.06.2012
Discovera
Lidi neměl by někdo z Vás nějaký servisní návod (něco jako katalog) na Berlingo v benzínu r.2003 Multispace 1.4i ??? Potřeboval bych se do něj trochu dostat abych věděl kde a jak je zapojené....rádio nemám origo a nějaký prase tam nasral kalsickou čokoládu a já nevím kde co jak napojit.



Díky moc všem
10:14:03
06.06.2012
Jarda/felda
-> THOMMY : no on to je 205 klub 4
23:57:40
05.06.2012
THOMMY
-> Jarda/felda: Ne, o tom nevím.. Až za Mělník, do Kokořína
Extreme Tyres