že se ptám, začlo mě něco klepat na přední nápravě zx a cosi klepe když brzdím je to cejit v pedálu.
vyměnil jsme čep na ramenu, pak celý rameno protože mělo vůli v uložení silentbolků, tlumiče (jeden se mnou vytek) i horní uložení(to bylo snad púvodní) s ložiskem nový
klepání přestalo,ale pulzování(vibrování) od brzd zůstalo, je možný že by to dělalo od zadní nápravy když není dobrá?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
19:10:56
11.05.2012
11.05.2012
MATTESS
já jsem zvědav na ty budíky Head Up Dials, jak moc je bude zakrývat věnec volantu v mé pozici.
16:34:48
11.05.2012
11.05.2012
mAATT
-> palinator: zvenku to na mě působí moc tak nějak moc přeplácaně, kýčovitě.. o interieru ani nemluvim, tam se mi líbí maximálně ten malinkej volantík interiery citroenu, no... v nový C4 je třeba super a naštěstí už tam není ten volant s pevným středem..
16:28:14
11.05.2012
11.05.2012
palinator
-> mAATT:
Zvenku ještě jakš takš, i když mě to připomíná trochu Koreu, ale ten vnitřek... horší jak Citroën.
Zvenku ještě jakš takš, i když mě to připomíná trochu Koreu, ale ten vnitřek... horší jak Citroën.
16:24:09
11.05.2012
11.05.2012
mAATT
-> Jirik_Tuňák: Tříválce jsou nový, vlastního vývoje, objemy 1,0 a 1,2.. Jinak k 208 jako takový, na to jak byly 206 a 207 opravdu hezký auta, tak tohle je (podle mě) opravdu hnusný, kýčovitý..
14:34:24
11.05.2012
11.05.2012
MATTESS
-> Jirik_Tuňák: teď si mi zaskočil, ale myslím, že to není ten od Toyoty, ale nová konstrukce (kouknu doma do časopisu).
Jako každý rok brázdí Peugeot republiku se soutěží a dělá testovačky.
Jako každý rok brázdí Peugeot republiku se soutěží a dělá testovačky.
14:20:45
11.05.2012
11.05.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MATTESS: Tříválec? Že by tam strkali ten Toyoťáckej? A cože to projíždíš ty předváděčky?
12:35:44
11.05.2012
11.05.2012
MATTESS
-> Jirik_Tuňák: jsem na něj zvědav, za 2 týdny ho projedu. Chtěl jsem zkusit nějaký ten tříválec, ale nejsou v seznamu
12:17:36
11.05.2012
11.05.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
10:54:04
09.05.2012
09.05.2012
havlik
-> THOMMY : žabožrout zasranej , ale tak tim líp pro tebe;-)
21:37:26
08.05.2012
08.05.2012
THOMMY
-> havlik: V podstatě ničím neobvyklým,spotřební materiál.. Chci mu dopřát menší zaslouženou ozdravnou kůru, teď se chystáme na dlouho odkládanej podvozek, pak jsem se ještě nedokopal k zaslepení EGRu, čekají ho nový nárazníky, a podobný kraviny
Btw. už s ním lítam skoro přesně rok, 17tis. km, prakticky bez problémů, s ohledem na to, co už má za sebou, asi se mu u tebe fakt nelíbilo
Btw. už s ním lítam skoro přesně rok, 17tis. km, prakticky bez problémů, s ohledem na to, co už má za sebou, asi se mu u tebe fakt nelíbilo
17:45:04
08.05.2012
08.05.2012
havlik
-> THOMMY : čim trpí ?
17:43:22
08.05.2012
08.05.2012
THOMMY
-> Bagrr- máma mele Emu: Áno, vezmu, ale kochat se budeš muset především mojím autem
03:34:27
08.05.2012
08.05.2012
Bagrr- máma mele Emu
-> THOMMY : máš zakoupeno? Vezmi sebou na opravu bílého lvíčete ať se mám čím kochat
19:58:30
06.05.2012
06.05.2012
THOMMY
Když tu byla řeč o DS řadě, dneska jsem narazil na speciální vydání magazínu EVO,
věnující se právě těmto vozům. Fanouškům značky doporučuju
věnující se právě těmto vozům. Fanouškům značky doporučuju
08:20:53
05.05.2012
05.05.2012
spartra
-> alpin: ten v nabídce neměli, zboží přijde dneska a já můžu dělat, což by jinde nebylo tak rychlý
15:39:08
04.05.2012
04.05.2012
alpin
-> spartra: monroe nič moc , kayaba excel G treba
14:27:23
04.05.2012
04.05.2012
spartra
že se ptám, jak na tom je tlumič monroe? objednal jsem do spotřebáka L/P
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... za ca 930 kč/ks
prachovky katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... sada ca 310 kč
horní uložení s ložiskem katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... ca 455 kč/ks
nemám to z odkazu ale z pronda, zejtra to příjde
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... za ca 930 kč/ks
prachovky katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... sada ca 310 kč
horní uložení s ložiskem katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... ca 455 kč/ks
nemám to z odkazu ale z pronda, zejtra to příjde
19:50:07
24.04.2012
24.04.2012
Bagrr- máma mele Emu
-> škodec: Tak to každopádně, DS řada je samej skvost :-)
09:24:16
22.04.2012
22.04.2012
spartra
-> alpin: vycházím z toho
upneš silent do zveráku a natlčieš do toho rameno
alebo ho položíš na nejakú dosku alebo tak , proste tlčies rameno do silentu
jelikož lis nemám, vyšlo mě že budu tlačit ručmo
-> PetrDNX: mám pouze kladívko a trubku nebo ořech nemám představu jak by se to lisovalo. Mě přišlo že není na co tlačit. kulatý silentbloky jdou ve svěráku.
upneš silent do zveráku a natlčieš do toho rameno
alebo ho položíš na nejakú dosku alebo tak , proste tlčies rameno do silentu
jelikož lis nemám, vyšlo mě že budu tlačit ručmo
-> PetrDNX: mám pouze kladívko a trubku nebo ořech nemám představu jak by se to lisovalo. Mě přišlo že není na co tlačit. kulatý silentbloky jdou ve svěráku.
21:40:50
21.04.2012
21.04.2012
PetrDNX
-> spartra: co takhle pod lisem?
16:17:17
20.04.2012
20.04.2012
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: Mně vyhovuje..Ale ted už pažouta přetěžovat už nebudu když mam pickupa ...Těch motoru a převodovek co navozil chudák( měl jsem trvale vyndany zadni sedačky)))...Ted za to dostane lepší péči :o)
16:14:03
20.04.2012
20.04.2012
alpin
-> spartra: kde píšem aby si búchal rukou do toho ?
16:11:44
20.04.2012
20.04.2012
spartra
-> alpin: rada odborníka nebo vtip, nezkoušel sem tlačit rukou, snad to do příště nezapomenu a zkusím to
15:57:21
20.04.2012
20.04.2012
alpin
-> spartra: upneš silent do zveráku a natlčieš do toho rameno
alebo ho položíš na nejakú dosku alebo tak , proste tlčies rameno do silentu
alebo ho položíš na nejakú dosku alebo tak , proste tlčies rameno do silentu
13:43:17
20.04.2012
20.04.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Kaprof 20.04.12 11:42:09: Tam je výhoda zadní nápravy s tlumičema šikmo - skoro vodorovně a absence pružin, tím pádem ti nečumí do kufru hrnky od tlumičů a líp se využije kapacita. To znamená, že co nestrčí do kufru tatík s 207kou, tak tam ségra s 205kou napříč ještě dá. On každej krká jak je špatná, ale něco do sebe to má.
12:49:10
20.04.2012
20.04.2012
spartra
že se ptám, jak toto natlučete bez poškození té trubky z vrchu
www.nove-autodily.cz/p-12 28084/.../p-l-silentblok-r amena-zadni-febi.html?cPat h=1088...
mám pouze kladívko a trubku nebo ořech, ke konci už byl konec ty trubičky takové dojebané
www.nove-autodily.cz/p-12 28084/.../p-l-silentblok-r amena-zadni-febi.html?cPat h=1088...
mám pouze kladívko a trubku nebo ořech, ke konci už byl konec ty trubičky takové dojebané
11:42:09
20.04.2012
20.04.2012
Kaprof-Pisařík
-> Dakotta: Nevim jak u Saxa ale ja 28 kolo dám do 206ky v pohodě..Dokonce i kapota ze 120ky se vešla jinak náprava zas není tak složitá a firmy se repasím venujou...Ja mám mimo jine dodělane mazani a zatim jsem bez problemu
-> Jirik_Tuňák: Ja si držim taky 5,5 zhruba.. :-)
-> Jirik_Tuňák: Ja si držim taky 5,5 zhruba.. :-)
11:34:00
20.04.2012
20.04.2012
Dakotta
-> Jirik_Tuňák: s 3.5L nepocitam, a pri mojej jazde uz vobec.. do tych 5L sa ale snad vojde. Kufor udajne vacsi ako felda, no uvidime ci sa tam zmesti bicykel
10:48:50
20.04.2012
20.04.2012
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: No s tim upadnutim bych byl opatrnej, tchanovi na 206ce pak kolo jezdilo 5 a vic cm v podbehu dopredu dozadu, skrtalo to o podbeh atd... :)
09:31:09
20.04.2012
20.04.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Dakotta: Ahoj. Ty zadní nápravy byly méně trvanlivé než ty samé na 205kách od Peugeotu, áčka bejvají u Saxa a 106ky většinou větší než na tej 205ce, ale pokud je v prdeli, tak to poznáš snadno např. při projížďce po hrbolech, tam většinou zadní náprava klepe. Oprava stojí různě (jak kde) od 4500,- výměnným způsobem do cca 6500,- kč. Na druhou stranu může takhle buchotat ještě 10 let, určitě to neznamená, že tam něco upadne.
Překontroluj předek, ono už to má sice rozvidlená ramena místo jednoduchého, ale zase to nemá nápravnici, takže pokud by to mělo bejt po ráně a špatně opravené, tak se pak velmi obtížně dohání geometrie. Při repasi přední nápravy se mění většinou celá ramena, ale nestojí to zase tak moc peněz. Ten motor není špatnej, jezdil už ve starém AXku. Určitě ale nebude jezdit za 3,5 litru. Přítelkyně a ségra mají (Saxo a 205ku) - oboje s benzínovejma 1.1 a i když jezdí hodně po městě, krátké trasy a ségra navíc chytne často i docela tuhou zácpu, tak s tím jezdí kolem 6 - 6,5 litru a to nejsou holky moc vyježděné. Já s tím jezdil ještě za míň - pod 6 litrů, jeden měsíc i kolem 5,5. Jedno autíčko má najetých 178 000 km a druhé 140 000. Obě jsou myslím spokojené, má to dostatečně velké kufry (284 a něco přes 290 litrů).
Překontroluj předek, ono už to má sice rozvidlená ramena místo jednoduchého, ale zase to nemá nápravnici, takže pokud by to mělo bejt po ráně a špatně opravené, tak se pak velmi obtížně dohání geometrie. Při repasi přední nápravy se mění většinou celá ramena, ale nestojí to zase tak moc peněz. Ten motor není špatnej, jezdil už ve starém AXku. Určitě ale nebude jezdit za 3,5 litru. Přítelkyně a ségra mají (Saxo a 205ku) - oboje s benzínovejma 1.1 a i když jezdí hodně po městě, krátké trasy a ségra navíc chytne často i docela tuhou zácpu, tak s tím jezdí kolem 6 - 6,5 litru a to nejsou holky moc vyježděné. Já s tím jezdil ještě za míň - pod 6 litrů, jeden měsíc i kolem 5,5. Jedno autíčko má najetých 178 000 km a druhé 140 000. Obě jsou myslím spokojené, má to dostatečně velké kufry (284 a něco přes 290 litrů).
00:30:29
20.04.2012
20.04.2012
Dakotta
-> palinator: jj, o tej naprave som uz cital, ze by nemala byt do „A“ .. na Saxiku ma zaujala hlavne velmi slusna spotreba a francuzsky naladeny podvozok. Na sprintera si budem muset dosetrit.. az budem raz velky..
00:08:54
20.04.2012
20.04.2012
palinator
-> Dakotta:
Podle mě to moc chyb nemá, jen klasika asi zadní náprava jako většina PSA, ten motor by měl bejt slušnej, sice to nebude žádnej sprinter, ale sežere to nula nula prd a je hodně jednoduchej.
Podle mě to moc chyb nemá, jen klasika asi zadní náprava jako většina PSA, ten motor by měl bejt slušnej, sice to nebude žádnej sprinter, ale sežere to nula nula prd a je hodně jednoduchej.
00:00:03
20.04.2012
20.04.2012
Dakotta
Mate niekto skusenosti s Citroenom Saxo 1.5D ? Uvazujem nad kupou tohto auticka, a rad by som sa vyhol zbytocnym investiciam.. Na co si teda dat pozor pri kupe, ktorym rocnikom sa pripadne vyhnut, a podobne.. ?
13:48:04
13.04.2012
13.04.2012
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Potřebuji INFO
Citroen C3
- na palubce svítí v levém dolním rohu klíček a za ním je - 1100 po pár vteřinách se pak objeví OIL OK.
předpokládám, že to je buď přetažený nebo blížící se servisní interval. Zajímá mě co to je a jak to vymazat. Díkes.
Citroen C3
- na palubce svítí v levém dolním rohu klíček a za ním je - 1100 po pár vteřinách se pak objeví OIL OK.
předpokládám, že to je buď přetažený nebo blížící se servisní interval. Zajímá mě co to je a jak to vymazat. Díkes.
23:00:53
27.03.2012
27.03.2012
Gryzly
-> Peťa Klíč: Zkus to tady: www.citroeny.cz/forum1/vi
ewforum.php?f=1&si...
17:42:55
25.03.2012
25.03.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
Přesunuto z tématu citroen c1 zadní stěrač...
čus, naši majo tady tu popelnicu, takový to krpatý červený autíčko jak to místo zadní kapoty má jenom vyklápěcí okýnko, no de o to, zadní stěrač tam chodí pod úhlem 90°, předpokládám že s tím se toho moc nadělat nedá, ale jde o to otec se ptá jak se dá alespoň sundat ramínko stěrače, a jestli je na tisícihranu nebo na kuželu, chce ho posunout o 45°
já nevim , já jsem si to auto nidy zblízka moc neprohlížel, tak kdyžtak dík za odpověď
čus, naši majo tady tu popelnicu, takový to krpatý červený autíčko jak to místo zadní kapoty má jenom vyklápěcí okýnko, no de o to, zadní stěrač tam chodí pod úhlem 90°, předpokládám že s tím se toho moc nadělat nedá, ale jde o to otec se ptá jak se dá alespoň sundat ramínko stěrače, a jestli je na tisícihranu nebo na kuželu, chce ho posunout o 45°
já nevim , já jsem si to auto nidy zblízka moc neprohlížel, tak kdyžtak dík za odpověď
11:52:46
09.03.2012
09.03.2012
Power of Bass
-> Bobesh: nejak jsem tam pro ZX nic nenašel.. a neorientuju se co je s cim kompatibilni u tech francouzu...
každopadne je tu ještě jedna zalažitost JAKE odvzdusnovaky ?! v autodilech s tim delaji vědu a já nevím, prý tam sou 7mičky,ale prej maj dvoji stoupavost: 1 a 1,25 ,tož kura kere sou ty spravné..když už to musí člověk objednávat a stojí 30kč/ks :P
a opravdu je i rozdíl v materiálu u tehc kortouču za 550/ks a 1000kc/ks? nebo je to vsechno prachsproste železo ?
každopadne je tu ještě jedna zalažitost JAKE odvzdusnovaky ?! v autodilech s tim delaji vědu a já nevím, prý tam sou 7mičky,ale prej maj dvoji stoupavost: 1 a 1,25 ,tož kura kere sou ty spravné..když už to musí člověk objednávat a stojí 30kč/ks :P
a opravdu je i rozdíl v materiálu u tehc kortouču za 550/ks a 1000kc/ks? nebo je to vsechno prachsproste železo ?
10:10:27
07.03.2012
07.03.2012
Bobesh
-> Power of Bass: www.autodilyhulin.cz/auto
dilyhulin.cz,90.html
zkus to pročíst,měli i díly od VALEO a klubáci mají slevy.
zkus to pročíst,měli i díly od VALEO a klubáci mají slevy.
22:08:32
05.03.2012
05.03.2012
Jarda/felda
-> Power of Bass: jsou furt jak nový klidně bych dal ferodo kotouče a k nim textar desky
21:48:53
05.03.2012
05.03.2012
spartra
-> Power of Bass: já šel po ceně a ta byla na trw nejlepší
20:22:06
05.03.2012
05.03.2012
Kuladmin
-> Power of Bass: ATEcka tech bych se treba na todle taky nebal.
20:11:35
05.03.2012
05.03.2012
Power of Bass
-> Jarda/felda: no kdyz chci delat brzdy,tak me neco co po skoro roce ještě drží moc nenadchne roky mam ty brzdy takove jake jsou..ale deskly uz dochazi a kortouce sou v haji tak musim menit komplet ,a chci at uz to tam vydrzi,tech par stovek me nezachrani jestli to vydrzi polovinu.... takze TRW, ferodo, Brembo, febi /bilstein (cina ?) ?
11:15:52
04.03.2012
04.03.2012
Jarda/felda
-> Power of Bass: já na 306 narval komplet od starline a drží už skoro rok
10:47:29
04.03.2012
04.03.2012
Power of Bass
snad neva že s otazkou nacpu sem, ale potřebuju už vyřešit přední brzdy na svem ZX-u ,no nevím od koho vzít kotouče (a desky) žadnou činu ,za rozumne penize dobrou kvalitu,nic extra nepotrebuju ono to auto asi dalsich 100tis uz nenajezdi (s tim jak malo toho najezdim , co ho mam cca 4 roky tak jen cca 15tis do prace ) .. kotouče jsou v háji,desky skoro "došly".. valec se bude měnit za 1.4kovy ,ted je tam udajne z 2.0 16V a je to naprd. jo jde o 1.9i (2.0i) - 1905ccm , Volcane, takže přední kotouče "dvojte" - chlazené , diky. :) snad nebude nakonec napicu i posilovac
22:16:49
27.02.2012
27.02.2012
THOMMY
-> havlik: Ano