Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7800 příspěvků (zobrazeno 3951 až 4000) od 21.01.2010 do 19.09.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
12:26:25
30.12.2011
Bobesh
-> suri: Proto taky do C5ky nejdu...zatím...1 tohle je oldschool,jednoduché,účel né,přehledné. Když auto něco svrbí,tak ti to řekne samo. Víceméně blbuvzdorný,díly dostatečně nebo až předimenzované.
12:10:46
30.12.2011
U-Geen
-> Jirik_Tuňák 30.12.11 12:04:59: jo ale tri roky premejsleni predtim vid :)
12:08:41
30.12.2011
suri
-> Bobesh: jasné rozumiem tomu , ja som spokojný ako mám a nesťažujem sa , Xantia je celkom pekné auto ale nové citrony sa mi nepáčia teda ani trochu ,hlavne interiér nie , mám rád prehľadnosť a strohosť a jednoduchosť preto ostanem verný svojej značke .
12:05:29
30.12.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: tsak tam bych asi Tesly z burzy neuplatnil 3



Kanťíka si nechám, to už je neprodejný... u mě se musí rozpadnout do mrtě a pak ho dám Baggrovi na pozemek :-))
upraveno 1x, naposled 30.12.2011 12:06:22
12:04:59
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV 30.12.11 12:00:30: Tak kup tu C8 nebo 807 a nevrtej se v tom. Udělej to jako já, umej Kantíka, vyluxuj a pošli ho do světa ze dne na den. 4
12:04:02
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jinak se musím podělit o takovou srandovní věc. 1

Kupoval jsem žárovky do parkovaček, páč obě postupně umřely.

Mno a protože jsou tam velká světla a parkovačka je protažená přes celou vrchní délku, znamená to, že tam musí bejt žárovka odpovídajícího výkonu.



Je tam tahle nádhera. H6W, 12V, 6W - patice BAX9s.

V podstatě halogenová malá mrcha. Při velikosti baňky nemám představu jakou mohou mít životnost, každopádně tyhle tam byly původní 2 roky.



Cena krásná: 2 kusy 267,- kč, 3 3 páč od levnější od Narvy (60,- / ks) neměli. Což je proti celosklu nebo obyč paticovkám trochu víc ne? Na Mercedes prej stojí ta samá kolem 290,- kus dle značky. 3



Ve hlavních světlech je H7 a H1 tuším, tak jsem zvědav na ty pověstmi opředené H7ky. 3

Známe zejména z Fabií a Oktávek. 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 30.12.2011 12:04:02
12:00:30
30.12.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: tak on je podvozek franťíků obecně příjemný... já mám teď fakt hlavu úplně pomatenou - mám tak dva tři roky na to, najít rozumného nástupce a jsem jak ty - nedokážu se rozhodnout... ta C8/807 se mě prostě líbí variabilitou i celkovou velikostí, ale bojim se toho a nějaký V70, accordy, avensisy corolly verso apod auta mám taky strašně rád, ale bojím se toho, že krom V70 to nenaplní mé rozměrové požadavky 3
11:48:16
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: To je pravda. Ale mě ti čoveče ta hydra ani nechybí. Tohle se houpe taky. Na druhou stranu periodické servisní úkony tě neminou.

U Kantíka jsi dělal dofuky koulí a výměnu kapaliny, mno a u dalších aut budeš periodicky měnit tyčky stabíku. 3
11:36:56
30.12.2011
VeTeV
-> Bobesh: já si ale stále bohužel myslím, že xantou odešel i duch staré poctivé školy a C5 hydru začla potápět - prostě ta stará klasika a mechanika co je u Xanťára je u následníka protkána elektronikou do míry nehorázné... a bohužel víme, jak vypadá elektroinstalace Frantíků, takže je to pro mě těžké, ale hydra asi skončila Xanťárem8
upraveno 1x, naposled 30.12.2011 11:37:07
10:53:06
30.12.2011
Bobesh
-> suri: Tak dobrá:třeba konkrétně Citroni s hydrou jsou pro lidi,co to neznají,spíš důvodem nekoupit:je to jiné,neznámé,cosi navíc. Pravda,před lety,díky nedodržení údržby hydry a korozi potrubí starých hydráků,následně prasknutí trubky a náhlé ztráty tlaku v systému brzd,posilovače řízení a pérování,mohlo mít v součtu pro majitele fatální následky. Proto ta špatná pověst a nízké prodejní ceny. Naproti tomu ti znalí.kteří okusili nebo vlastní,mění jedině za vůz stejných kvalit či nemění vůbec. Systém má za půlstoletí praxe dávno vychytané mouchy. Vem si jakoukoli hydru,spočítej vnitřní prostor pro cestující i náklad,pohodlí,cenu ND,vzhled,antikoro úpravu(od Xantie výš),výkon vs. spotřeba,prostě co tě napadne. Připočti vlastnosti podvozku,schopnost vozu držet stálou výšku při jakémkoli zatížení,možnost zvednutím vozu z něj učinit na chvíli traktor,kterému nevadí větší nerovnosti,na kterém by jakékoliv jiné auto skončilo. Pak mi ukaž auto stejných vlastností ve stejném segmentu vozidel ve stejné cenové hladině. Nenajdeš. Nikomu to necpu. Kdo má zájem,přijď,předvedu,povo zím,zkusíš si. Mohu nejen z vlastní zkušenosti potvrdit,že tato praxe většinou končí nákazou nevěřícího Tomáše "hydrobacilem" a krátkou nemocí,končivší až pořízením vlastního houpadla.
10:43:46
30.12.2011
suri
-> VeTeV: dobre ,verím tomu že si spokojný z autom inak by si ho asi nemal ale podľa toho že sa ta objavujú kopukrát autá spolahlivé neporuchové a sú zaradené niekde na spodok na základe nejakého algoritmu
10:39:00
30.12.2011
VeTeV
-> suri: jenže jak již Jiřina naznačil. Xanťík je mimořádně spolehlivý Citrus, asi jeden z nejpovedenějších tipů co vůbec byl... jasně že ten report je trošku nadsazený, ale říká to i tak něco o počtu vážných závad u aut co tou stanicí prošly a mnohdy si ani nevšimneš, že se něco děje a tady to mohou odhalit... nechci si dělat iluze o řidičích konzumentech, když i tady se občas vyskytnou dle mě úplně zcestná tvrzení od lidí, kde bys to nečekal a dojíždějí auta do mrtě...
upraveno 1x, naposled 30.12.2011 10:40:55
10:19:49
30.12.2011
suri
-> Bobesh: je to tak ale -> Jirik_Tuňák: je ti to neberiem , ale všeobecne je to test o typoch vozidla a o tom ako sa ich majiteľ o ne stará , o spolahlivosti hovoria osobné skúsenosti a poznatky nie nejaké kosmické čísla ...
10:16:41
30.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> suri 30.12.11 08:54:02: On se nemusí utěšovat. V mém i jeho případě to byla praxe. Co do spolehlivosti, pohodlí a kvality jsem si to nemohl vynachválit.

Hlavně ta spolehlivost a nezáludnost vozidla.



Co se týká čísel. Vychází to z počtu vážných závad na objem kontrolovaných aut u TÜV stanic.
10:05:43
30.12.2011
Bobesh
-> suri: Neházej nám hračky do kanálu70 1
08:54:02
30.12.2011
suri
-> VeTeV: celé TuV sa dá hodnotiť len o tom ako sa ktorá skupina majiteľov o auto stará , inak sú to samé divné čísla a neviem podľa akého vzorca určené , neutešuj sa tým
23:22:24
29.12.2011
VeTeV
a pak se toho mám zbavit, když i tady je ten Xanťár úspěšnej...prostě to člověk musí dojet to mrtě
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 29.12.2011 23:22:24
upraveno 1x, naposled 29.12.2011 23:33:18
15:47:47
24.12.2011
VeTeV
-> Kaprof: hezky stroje - pokazdy kdyz vidim ty CXka s tou rezervou u motoru, a pak ten vnitřní prostor... kurva 4
15:37:28
24.12.2011
Kaprof-Pisařík
www.rajveteranu.cz/znacka -14-citroen



Same pěkné kousky.... Kor u mě SM a Mehári 2
15:34:28
24.12.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: jj 3,5L V8 from Ferarri F355 - silenost 4
15:32:20
24.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: no do prdele :-O
15:22:47
24.12.2011
VeTeV
tudle lumparnu znate? takove malicko rychlejsi 2CV :-)) nádherná práce, aneb jak spářit itala a frantíka a vytvořit peklo 4



www.streetfire.net/video/ 2cv-nimik-with-ferrari-eng ine_684670.htm



flaviendachet.blogspot.co m/2011/.../citroen-2cv-nim ik-breadvan-v8-ferrari.htm l



2CV NIMIK: Capristo's Sound
krasnej zvuk :-)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 24.12.2011 15:22:47
upraveno 2x, naposled 24.12.2011 15:27:51
06:12:49
24.12.2011
Bobesh
-> Matulo: Áno,niečo takého,tento odtieň mi chýba.
18:34:50
23.12.2011
Maťulo
-> Bobesh 23.12.11 16:53:16: takyto krasavec? 6
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Maťulo vložen 23.12.2011 18:34:50
17:20:39
23.12.2011
Targa
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : jj to je jina liga:)
16:53:16
23.12.2011
Bobesh
Už mám 2 červený a 2 zlatý,modrej na mě snad ještě čeká...
16:04:11
23.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Tak kdo ho chcete, Citroeňáci? 135

- aukro.cz/bburago-citroen- xantia-i2008550093.html
13:57:21
23.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Targa: To budeme dávat ještě sólo PF-ko s francouzema? :)
18:56:35
22.12.2011
Targa
Hodně štěstí,zdraví a bezproblémové houpání v roce 2012



přejí Targovi :)
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Targa vložen 22.12.2011 18:56:35
14:14:48
22.12.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Matulo: Teda tak to je pěkná výbavička. Třeba ta bunda by mi nevadila ani s tím logem.

Já dostal akorát blbý montérky s logem na prdeli, který musíme mít povinně, a trika bez loga, propisku si musel přinést vlastní a tužku jsem si zabavil. 3 Jinak výbava žádná. Co si neseženeš, to nemáš.

Ale vánoční dárek jsme taky nějaký dostali... a výdej byl rovnou po práci u brány. 4
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)   vložen 22.12.2011 14:14:48
upraveno 1x, naposled 22.12.2011 14:16:52
12:17:47
22.12.2011
Maťulo
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tak slubene foto... 6 Batoh a termoska su HUSKY, vetrovku sme dostali vcera ako vianocny darcek - ta je zn. REGATA - nepremokava, zateplena vo vnutri a to futro sa da dat dole a je z toho mikina a tym padom mozes mat vetrovku tak na jar alebo na jesen... Ta zelena kapsicka je od TESCOMA a je to termotaska na obed + k nej su este 3 vakuove dozy na jedlo... Este som mal kozennu penazenku, tu som volakomu podaroval a tanier, ten sa uz rozbil... Celkom prakticke vecicky, len skoda ze vsade drbu to firemne logo... 5
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Maťulo vložen 22.12.2011 12:17:47
19:52:01
18.12.2011
Karel.
-> Kaprof: no jedna paní povídala to mi je jasný4 ale aspoň něco přečtu a něco o tom vím, jinak s tebou souhlasím, aspoň cca vím na co se zaměřit. Tak co jsem četl, tak tam jsou spíš jiný motory a facelift, jinak žádná změna, tak uvidímě4
19:39:11
18.12.2011
Kaprof-Pisařík
-> Karel.: Težko soudit já moc na povídačky nedám..Motor není trhač ale taky ne lenochod(posuzuji třeba s 16 v oktávce) 4..Podvozek je puvodní (tlumiče jsem kontroloval ještě na učnaku) preventivně jsem dělal čepy a s tim topením to je hloupost topí do velmi slušně na to jakou plochu to vytápí 4 Pravda že my mame jednoho z těch posledních tak třeba jsou řešeny trochu jinak v něčem...4
19:37:23
18.12.2011
spartra
že se připletu berlingo 1,6 16v 80kw, žádnej drak, stačí na běžnou jízdu

5q, dlouhý převody, s tímhle by to chtělo 6q, nebo jiný převody

jestli to je podobný, kontrola předních pružin (praskaj) následně tlumičů - zadní nápravy (pokud má torzní tyče)

učinnost topení bez problému, akorát je mastný pření sklo, můj dojem je někde sákne topení dostává se to do kabiny a na sklo
19:19:32
18.12.2011
Karel.
-> Kaprof: ta 1.6 je prý dost slabá co jsem četl, jak je náchylnej podvozek?myslím ramena a tlumiče? Prý jsou dost náchylné, častějc se mění, jak je na tom topení? prý nemá velkou účinnost9
18:49:19
18.12.2011
Kaprof-Pisařík
-> Karel.: Picasso doma máme (05) aktuálně 193 tis..a krom spotřebního materiálu bez ztráty kytičky jediny co se měnílo navíc bylo čelní sklo po kamínku 4 A to je v tom jen šestnactistovka ....
upraveno 1x, naposled 18.12.2011 18:52:28
17:26:08
18.12.2011
Karel.
-> VeTeV: já právě už zjišťoval dost, leptám se co vy na to, recenze vsměs mluví proto abych do toho šel,zítra tam jedu tak uvidím4
15:48:42
18.12.2011
VeTeV
-> Karel.: uprimne, podivej se na konkretni kus, zjisti jak na tom je a podel toho se rozhodni...ja bych se toho nebal
14:42:07
18.12.2011
Karel.
Přesunuto z tématu Citroen Picasso 1.8 85kw...

-> haso: super, zase nějaký plus2 čtu o to fakt v dobrým, tak uvidíme. V pondělí to jdu omrknout, Jiřík a Vetévka? Prosím taky o nějakou radu, děkuju4
14:40:22
18.12.2011
haso
Přesunuto z tématu Citroen Picasso 1.8 85kw...

-> Karel.: s hentym co som isiel ja, tak tam fungovalo vsetko, a chalan co stym odjazdil vacsinu tych km vravel ze ziadne problemy to auto nemalo zavazne...len to servo (denne auto v premavke leto/zima, vacsinou mesto, ale obcas aj rozvoz 800km dlhy dialnica)

a to pipajuce chladenie som zazil na vlastnej kozi...

a jazdilo sa stym stylom na dialnici plyn na podlahu...akurat ta 1.4ka v kopcoch uz nemala dych no...

ale ako som sa vtom odviezol tak mi to vnutornym priestorom a ergonomiou ucarovalo...fakt velke auto to je
upraveno 1x, naposled 18.12.2011 14:40:40
14:35:40
18.12.2011
Karel.
Přesunuto z tématu Citroen Picasso 1.8 85kw...

-> haso: díky, co tak čtu tak si to dost lidí ch-> haso: álí, akorát prý některý modely mjí problém s elktrikou8
14:33:20
18.12.2011
haso
Přesunuto z tématu Citroen Picasso 1.8 85kw...

-> Karel.: skusenost s picassom myslim ze 1,4 to bolo, najazdenych 210tis km...

na ceste to zostalo len 1x, kvoli pokazenemu servu, vraj to neslo vobec ovladat bez serva, inak bezproblemove auticko...

...dalej co bola zavada bolo ze teplota motora ukazovala ze motor vre, pipalo to jak blaznive a motor nevrel, stacilo vypnut/nastartovat a zasa vsetko ok...

jazdilo to ako rozvoz zdravotneho materialu, tak sa o to nik moc nestaral (ale malo to 2 stabilnych soferov)...

z pohladu vnutorneho priestoru uzasne auto, miesta vela, pohodlne...
upraveno 1x, naposled 18.12.2011 14:33:57
14:24:14
18.12.2011
Karel.
Příspěvek smazal moderátor - dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
13:33:21
18.12.2011
Karel.
Přesunuto z tématu Citroen Picasso 1.8 85kw...

jo je to 2001 s lpg, najeto 190 000km
13:31:09
18.12.2011
Karel.
Přesunuto z tématu Citroen Picasso 1.8 85kw...

máte někdo nějaký zušenosti? co se sere a tak? Díky2
13:49:23
14.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> spartra 14.12.11 11:15:14: Ale o tom mluvíme celou dobu. Že se na Xantii u světel nic nešteluje, že jsou napevno a nic se na nich nehejbe ani nenaklápí. Ani v závislosti na pohybu zadní nápravy. Já nemůžu za to, že na tvoje příspěvky je potřeba dekodér. A jestli někde píšou něco o automatickém a neautomatickém štelování, tak píšou kraviny.



Co to meleš o pipíkovi virtu? Jestli já jsem pipík, tak ty max. pořádnej vocas. 2
11:15:14
14.12.2011
spartra
-> Jirik_Tuňák: jiříku, jiříku, na to že jsi vyhrál cenu pipíka virtu, mě překavpuješ1

světlo nemá motorek na náklapění, stačí nápověda1

většinou vrakoidním nebo použitým světlům chybí nějaký držáček, stačí1

poslední řádek podívej se na nabídku, jestli tohle nepochopíš tak tu cenu máš oprávněně1



-> VeTeV: dnes jsme se šel podívat do krámku, potřeboval sem zjistit ceny na ten náš citroen, ze zvědavosti sme se ptal i na světlo Na xantii 2 - maj jen už ve vyprodeji L světlo (valeo jestli sem dobře poslouchal a napsal koncová 2518 s dph), za podobnou cenu tam byla náhražka, výrobce neudán. Tipuju depo nebo něco takovýho.

takže mělo bý toto

www.aci.cz/citroen-citroe n-xantia-1-1998-4-2003-sve tla-a-blikace-skla-svetel- pr-svetla-skla-motorky_c14 62491.html

akorát že by tam měla bejt lepší cena



čiliže netřeba serva na světla, je to seřízený napevno, hejbe se to akorát, dle nastevní tuhosti podvozku?
upraveno 1x, naposled 14.12.2011 11:18:19
10:40:51
14.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Nwkt 13.12.11 09:53:50 napsal:

→ Jirik_Tuňák: Co na mokrý silnici? Tam mám pocit, že

mam světla vypnutý 8
No jo, to je to samý. Včera večer za mokra jsem se na to schválně zaměřil. Tzv. světelná mizérie. Ale xylofóny by to asi moc nevylepšily. Na jednu stranu by se mi tam celkem líbily, páč se dělajo do tohoto vozu s natáčením do zatáček.
22:35:44
13.12.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
spartra 13.12.11 22:08:07 napsal:

→ MATTESS: → VeTeV: to mě napadlo taky až

déle1 koukal sem, že to nemá serva na seřízení.

musíš shánět jetý světlo ale max. v krabici od novoty3 8 to

je bída použitý nebo vrakáč8



koukám že se světla nabízej el. / aut. ovládáné? co je zač toto?
Co to meleš? 9 Přelož mi to prosím. 1
22:26:54
13.12.2011
VeTeV
-> spartra: tak to se přiznám netuším co je el. automaticky ovládané - ale nesmí se zapomenout na jistá specifika jak při štelování světel, tak pak při samotném provozu - díky hydře, která drží svetlou vejšku auta na jedné úrovni (když je samo vše v cajku), tak se světla štělují na nastartovaném autě, kdy má svojí provozní vejšku. Zároveň, ale nepotřebuješ nějaký štelvátka světel na naklápění paraboly dle naložní auta - prostě auto je stále ve stejné vejšce ( i tu si můžeš naštelovat, ale pak tomu musíš uzůsobit vše - já to mám třeba trošku víc přikrčený :-))



takže třeba i ta posraná geometrie se dělá na autě s motorm v poloze on...
upraveno 1x, naposled 13.12.2011 22:27:45
[ Zobrazit příspěvky smazané moderátory ]
Extreme Tyres