Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7851 příspěvků (zobrazeno 4101 až 4150) od 21.01.2010 do 25.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
23:24:48
08.12.2011
Maťulo
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 26.11.11 01:52:17 napsal: → Matulo 25.11.11 10:48:23: Jé to chci taky. 1 Za těch 20centů ho beru! 40 ked chces, tak ti zajtra nafotim kompletnu vybavicku zamestnanca PSA Trnava! Chces??? 3 3 3
23:24:46
08.12.2011
PetrDNX
-> Bagrr- máma mele Emu: 2,1 mam v 605ce a není to špatný,ale s projevem 2.0Hdi se to nedá srovnat

4
23:22:50
08.12.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: berlingo
23:22:27
08.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A o co konkrétně jde? Jakejpa frantík :-)
23:21:54
08.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> PetrDNX: Tak celkově 80kW nafty (HDi i TD) od PSA se mi moc líbí :-) Hlavně ta 2.1TD je pro mě srdcovej motor :-)
23:21:53
08.12.2011
PetrDNX
-> Bagrr- máma mele Emu: 80kw byli 8v i 16v
23:21:27
08.12.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Ja se bojim ze jak se pro to kamos nadchnul tak ho priveze tak jak tak 8 no uvidime, treba to bouchnuti ohnulo nosnik a to bych rekl, ze nebudu opravovat... Blizsi info k tomu nemam...
23:20:45
08.12.2011
PetrDNX
-> Bagrr- máma mele Emu: i 80kw a podle mě zatim nej Hdi.
23:20:35
08.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> palinator: Mám zato že 2.0 16V byly 80kW... Ale jistej si tim nejsem... A nechci radši kecat...
23:19:58
08.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda/felda: Tak já i s bemzíněm nalítám okolo 30-40t ročně :-D
23:19:50
08.12.2011
palinator
-> Bagrr- máma mele Emu:

Řekl bych že oboje jsou 8v
23:19:09
08.12.2011
Jarda/felda
-> Bagrr- máma mele Emu: ty km klidně můžou odpovídat 4 já od dubna ujel asi 3tis a to mam taky nafťáka 1
23:18:23
08.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> PetrDNX: tzn 66kw? nebo byli i 80kw osmi ventily?
23:16:21
08.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a je to tady z cz? 120t bych typoval tak u šestiletýho a ne deseti :-)
23:15:14
08.12.2011
PetrDNX
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jestli je to 8mi ventil,tak bych se toho nebál4
23:15:03
08.12.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: 2001 no, spis tomu neverit...
23:10:30
08.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: r.v. ?
23:02:49
08.12.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: Kamos chce koupit jednoho tuknutyho citrona tak nevim. Udajne najeto 120 tisic...
23:00:08
08.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: z rajchu klidně... Ale z cz kde to lítá na kde jakou srajdu vůbec nebrat... Přidírání vstřiků je oblíbený problém...
22:48:15
08.12.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Hele co citróní 2.0HDI, sou v pohode?
16:42:25
03.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Hurdis: No zatím to nehrozí, teď dám dohromady frantíka a pak se uvidí jak dlouho mi to vydrží :-)
16:40:44
03.12.2011
Hurdis
-> Bagrr- máma mele Emu: Takže se budeš vdávat do USA?

:-)
16:37:43
03.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Hurdis: v mém případě spíš začínám uvažovat o severském pohřbáčku V70 :-)
16:24:36
03.12.2011
Hurdis
Bagrr- máma mele Emu

A vůbec, houpačky se musí opravovat, ne popravovat :-) To jsou prostě

srdcovky auta :-)




Vyřídím strýkovi alias BX Midlářovi. Předpokládám odpověď ve stylu, každé mrtvé BX bylo krokem k Subaru.
16:11:03
03.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Nwkt: A ne a ne a ne :-D Todle nezahodim ani náhodou :-D to nic nejni, jen o pár cm hlej nosník :-D Urobí se šablona, vychytá se to jak to má bejt na míru a můžem vařit jak vzteklý :-)



E: Tuplem když na to mám skoro celou polechařinu z druhý xanti :D A vůbec, houpačky se musí opravovat, ne popravovat :-) To jsou prostě srdcovky auta :-)
upraveno 1x, naposled 03.12.2011 16:13:18
16:00:26
03.12.2011
Nwkt
-> Bagrr- máma mele Emu: Zahoď to 4
15:38:46
03.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
Jo to musela bejt tenkrát pecka jako kráva... v místě kde je silentblok převodovky by měla být rovina :-D
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 03.12.2011 15:38:46
15:36:43
03.12.2011
Bagrr- máma mele Emu
Tak elektrárna tak zhruba na půl vytahána, chybí už jen na jednom místě ji uvolnit...

Pak je na řadě zlatej řez a navaření novýho kusu :-D
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 03.12.2011 15:36:43
01:52:17
26.11.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Matulo 25.11.11 10:48:23: Jé to chci taky. 1 Za těch 20centů ho beru! 40
22:58:58
25.11.2011
alpin
-> Matulo: inak toyotu to pripomína
22:56:37
25.11.2011
Maťulo
-> alpin: nemozem si pomoct ale pripomina mi toyotu... a podla mna je to auto - malo muziky za vela penazi!
22:39:56
25.11.2011
castrol
-> Matulo: co prepustali ked ich dali vyrobit len 3000ks 1
22:35:11
25.11.2011
alpin
-> Matulo: v 206 mám sedačku na dorazoch a sedím jak tak pohodlne , za seba si hodím akurát tak hatižák

mne to príde fajn auto z čítania , na také to mestské jazdenie vo dvoch by to nebolo úplne zle

auto.pravda.sk/novinky/.. ./18816-peugeot-208-schudn e-o-110-kg

auto.pravda.sk/magazin/.. ./18948-v-trnave-zacala-vy roba-peugeotu-208

207 bola pre mňa taká hnusná neforemná 206 , to samé 206+
22:21:28
25.11.2011
Maťulo
-> alpin: andrejko ver tomu ze 208ka by ta rychlo omrzela! ja mam 182cm a ked sedel kolega za mnou, tak som si nemal kam dat kolena... a nie to este ty s tvoju vysku... 4

-> castrol: a kolko mi daju? 20 centov? co moze byt hodnota toho kluca ked ich nakupili 3000ks... 3
18:19:13
25.11.2011
castrol
-> Matulo: tak im to vrat a nech daju penaze
18:13:07
25.11.2011
alpin
-> Matulo: P208 sa mi veľmi páči , snáď bude dobrý 6
10:49:30
25.11.2011
Maťulo
1 Napis A9 - kryci nazov pre novy P 208...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Maťulo vložen 25.11.2011 10:49:30
10:48:23
25.11.2011
Maťulo
Vcerajsi darcek pre vsetkych zamestnancov... Aj ked by ma vacej potesili penaze, ale tak dobre... Aspon neco... 4GB USB...5
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Maťulo vložen 25.11.2011 10:48:23
08:01:50
25.11.2011
VeTeV
-> spartra: klasika u tech 16v-zatimco 8v ma prubeh jak nafta a pozere ledacos, tak u 16v to musis drzet v tockach.
07:22:53
25.11.2011
spartra
že se vám do toho pletu, když už máme 1,6-16v 80kw, v berlingu.

olej zatím nebere, pokud chceš jet svižnějc musí se točit, od 3t.ot/min do 7t.ot/min, pak tomu odpovídá i spotřeba 10-12l/lpg, díky dlouhý převodovce i častěji řadit aby jsi uržel tempo8

dá se stím i loudat kolem 2-2,5t. ot, opět se musí více řadit
07:05:49
25.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: o mizení oleje jsem pro změnu slyšel u 16v :-D jinak 8v se musi pravidelně měnit olej a dopřát mu total... 8v jsou spíš náchilnější při zanedbání výměny oleje, nebo špatným oleji na přidírání vačky... Ale co jsem měl já ten 2.0 8v (ten z xm), tak až na houpání na volnoběh, který bylo něčím elektrickým, byl naprosto v cajku i po 450t na krku :-D první umřel, protože rupl řetízek co žene olejový čerpadlo...
07:56:23
24.11.2011
Luboš
-> VeTeV:

-> Bagrr- máma mele Emu:

díky pánové za info, zkusím kouknout po nějaký benzínový 8v.
07:08:12
24.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: jo to je fakt, že16v je vysokootáčková potvora, co se sebere až od 2,5 tis otáček... pak sice táhne, ale pro krávu to asi není uplně to nejlepší..nevím jak 2litr, ale ta 1,8 má vrchol posazenej nad 4 tis... co mě překvapilo, že je 2ka celá v litině... možná jediné co mě napadá, říkalo se, že 8v papkají trošku více olej a pak takové ty klasiky, jako že do 250tis odejde startér :-)) rozvody řemen, nevím jaký je interval, ale u 1,8 16v je to tuším 120 tis.
upraveno 2x, naposled 24.11.2011 07:21:31
03:29:08
24.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Luboš: jestli ho tam dávali, volil bych osvědčenou klasiku v podobě 2.0i 8v... Měl jsem ho v krátký xantii... Sice "jen" 89kw oproti cca 115kw u 2.0 16v, ale křivka kroutícího momentu podobná naftě... Prostě ten motor táhnul nehorázně odspodu... Ve městě nebyl problém nechat za 5 a jet 50 a na konci města jen šlápnout na plyn a zrychlit na 90... Sice nepatrně vyšší spotřeba a o dost nižší výkon jak 16v ale už jen kvuli tomu průběhu krouťáku by byl lepší pro takovou almaru ;-)
17:02:34
23.11.2011
VeTeV
-> Luboš: tak nafta u frantíku chce svoje a hlavně rozumné zacházení... možná tam budou v paletě i staré 8v jednotky, ale to chce asi pohledta na netu...
13:37:15
23.11.2011
Luboš
-> VeTeV: takže jsou to starý poctivý benzíny s původem někde v polovině 80', ne? S tou spotřebou tak nějak počítám, ale při tom způsobu využití auta by diesel dost trpěl, nebo se pletu?
13:11:46
23.11.2011
VeTeV
-> Luboš: tak tam budou davat asi to co mam ja - tj. 1,8 16v anebo 2.0 16v a mozna tam bude dostupny i 3,0 V6 :-)

nicmene ty motory makaj v pohode, jen si to proste veme - pocitej prumer kolem 10ti na takovoudle kravu...
08:37:22
23.11.2011
Luboš
Mohl by někdo poradit, jakou motorizaci vybrat u modelu 806/Evassion? Roční nájezd km předpokládám do 10tis s vysokou převahou krátkých jízd, takže asi spíš z benzínových motorů. Nějaké vlastní zkušenosti? Díky.
10:48:22
22.11.2011
havlik
-> Bagrr- máma mele Emu: nic není nemožné
10:41:23
22.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: aby to nebylo jak u větve se silentblokama ramen :-D taky vyměněny a až u mě zjištěno, že jsou naprosto původní :-D
Extreme Tyres