Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7800 příspěvků (zobrazeno 4151 až 4200) od 21.01.2010 do 19.09.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
14:35:25
20.11.2011
venni
→ Nwkt: Hele jsem na tom podobně jako Větev :-D Sice to auto

je vražda, ale raději si ho opravím, protože mi absolutně vyhovuje :-)

Kdyby to byla kokta bo nějakej takovejdle pekáč, tak jde do pryč… Ale

Xanťa je auto, který nemá adekvátního nástupce :-)

3 3
14:34:31
20.11.2011
Nwkt
-> Bagrr- máma mele Emu: Neni lepší sehnat jinou a přestrojit to?
14:31:14
20.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: no ty kravo - tak to hodne zdaru 9
14:27:06
20.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Tak doufám, že se zdaří... Ale nejdřív se na to dostanu až tak za dva tejdny, protože tady ještě nemůžu rozložit auto na molekuly :-D Jo a další věc budu muset vycuknout i řízení :-D To bude teprve ježek v kleci :-D
14:22:13
20.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: no snad se podari 4
14:20:54
20.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Na vaření je tam toho mnohem víc :-D Dyť sem ti říkal co všechno tam cu :-D



-> Nwkt: Hele jsem na tom podobně jako Větev :-D Sice to auto je vražda, ale raději si ho opravím, protože mi absolutně vyhovuje :-) Kdyby to byla kokta bo nějakej takovejdle pekáč, tak jde do pryč... Ale Xanťa je auto, který nemá adekvátního nástupce :-)
14:18:16
20.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
no a nosník zlomenej...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 20.11.2011 14:18:16
14:17:35
20.11.2011
Nwkt
-> Bagrr- máma mele Emu: to chceš opravovat?
14:17:16
20.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: sup s tim an dilnu a muzes zacit vyvarovat :-)
14:16:40
20.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
Trochu je tam vidět, jak je ten předek zkroucenej...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 20.11.2011 14:16:40
14:14:30
20.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
14:12:15
20.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
14:11:11
20.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
14:10:02
20.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
14:09:59
20.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: jaj - to zahod 8



jinak jak rikam, todle uz jen nejak dolepim at to tam vypada jako svetlo a zacnu shanet nekde nejake jine, jete, valeo
14:08:41
20.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
Pak že pozink nekvete :-D
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bagrr- máma mele Emu vložen 20.11.2011 14:08:41
14:07:16
20.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: No tak to se jentak nevidí... Pán očividně potřeboval natáhnout co nejvíce cenu a ještě si přividělat tak, abys to hned tak nepoznal....
13:59:25
20.11.2011
VeTeV
jinak talde lidova tvorivost je sila 9
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 20.11.2011 13:59:25
13:52:37
20.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Ty rávo, tak toho klempíru bych asi dojel vlastnoručně zabít... Takhle podělat...
12:59:45
20.11.2011
VeTeV
bohužel jsem podělal toto - respektive to světlo mě klempíra vyměnil za to co jsi mě dal z bouračky a moje dobrý si nechal - takže když jsem zjistil, že to světlo je jeden velkej lepenec a přo pokusu to rozpůlit se ještě štíplo sklo, mám zase o starost navíc :-(
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 20.11.2011 12:59:45
12:58:15
20.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: no uvidíme - já akorát dodělal tu stahovačku - už to zase stahuje 4
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 20.11.2011 12:58:15
12:43:15
20.11.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: No to neni. Ja myslel, ze to echt pojistili, aby to jo zrezlo 3
12:31:50
20.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: hliníkovej brzdič na litinovým rameni... Mosaz tam neni... Ale už jen to že je hliník přímo proti litině neni dobře...
12:14:05
20.11.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Bagrr- máma mele Emu: Elektrokoroze? Copak, je tam v litinovym brzdici hlinikovej sroub s mosaznou podlozkou? 3
11:58:01
20.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: můj fígl na zadní brzdiče jsem ti prozradil a myslim, že to bude asi nejrozumnější řešení problému s elektrokorozí... Ty brzdiče co sem ti ukazoval takhle připravím a pak je bouchnu na to svoje peklo... A nechám se překvapit zda moje doměnka jest správná a oddálí to alespoň o dva roky problém s vyhýbáním brzdičů... Eventuálně můžem tenhle postup aplikovat i u tebe :-)
09:07:43
20.11.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: ale mám za co - bez zázemí a tvých zkušeností bych se s tím asi pral o pár dní déle - sice autogen mám, ale na budíkách je 0, 5t lis jaksi nemám..... nicméně, jak jsem řikal, vše je jednou poprvé ( i ta Škodovka) a člověk se s tím pak naučí žít - a dnes už vím jak na předek (ne že bych ho chtěl měnit za měsíc znovu), ale jeden nikdy neví a hlavně by to snad šlo povolit lépe :-)

s tím zadkem to mě opravdu rozsekalo - včera jsem ještě v polospánku prohlížel různé obrázky co jsem našel po netu a pořád jen doufám, že bude třeba udělat jen zadní brzdy spolu se zadním ložiskem náboje... jinak jsem koukal, že PaM psal, že když prohazuje ty zadní brzdy, tak je podmazával měděnou pastou, což mu zase bylo vytknuto, že i tak dochází k oxidaci, stejnak jak při spoji Al na Fe a výsledkem bylo doporučení pomazat spoj tímto: www.adep.cz/detail_in.php ?id_prod=13... - je to pasta bez kovu, teplu odolná, takže to by mohlo relativně pomoci...



jinak je to presně jak říkáš - já se na ten nákup dopředu připravil a holt když už to mám rozhodit, tak ať se to dělá celý najednou - nejsem bláhový a vím, že to těch 180 nanovo už nedá, ale když to ujedu 40 tis, budu spokojenej - to mám na dva roky klid :-) a to že se snažím auto ( byť spotřebáka) udržet v kondici je jednak moje povaha - nemám rád zbytečnou práci a jednak i moje svědomí by mě nedalo a jezdit na rozsypanym podvozku a čekat kdy se kde co posere - potřebuju auto, na které se můžu spolehnout, když je třeba. Mnohdy s ním vyrazím na několikasetkilometrový nájezdy v kuse a to není jako když jezdíš kolem komína, kdy tě pokaždý někdo dotáhne...

ještě jednou fakt velikej dík - tak při příštím nákupu u Boba ti přivezu nějaký dárky - příští rok snad už bude veseleji, než letos...4
upraveno 4x, naposled 20.11.2011 09:17:46
01:48:14
20.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
Každopádně je jen dobře, že větev takhle postupoval, alespoň je to auto udržovaný... Já měním opravdu až když je to těsně před hranici... Tedy krom brzd... Protože si nemůžu dovolit vysypat v částku odpovídající tomu z čeho celý měsíc žiju do podvozku... Proto taky jsem kvetl... Což se větvi omlouvám... On postupoval, tak jak by se mělo, když už, tak už všechno... Já většinou jen to co se vysype, nebo to co už je těsně před hranicí životnosti...



Každopádně Větefko, nemáš vůbec zač... A s tim že bych ti volal o pomoc nepočítej, to spíš zavoláš dřív ty se zadníma brzdama, než já se hnu z místa...
01:34:43
20.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: ti říkám u mě po 230t to byl jeden čep řízení, tyčky obě a levý ložisko a zadní silenty ramen... A hadičky ty tvoje byly lepší než na 90% zdejších vozů... Prostě jednou už jsem to tu psal, s tvým podvozkem krom brzd, ty bych asi taky hodil nový bych ještě dva až tři roky, tzn cca 50-60t km dal aniž by mě to tankovalo... To se spíš bojím toho zadku a všech 4 ložisek... Sám jsi na jámě pak viděl co to obnáší a říkám ti že s těma pístnicema jsem se pral dva dny... A trubičky ruply, sotva jsem je vyndal z brzdičů... Takže tak... Se zadkem ke mě už nechoď :-D ale jo, ty brzdy a náboje etě jo, ale ložiska ramen, od toho se distancuju :-D
00:08:58
20.11.2011
VeTeV
-> Radek Retro eLeSo: jj, pravda... jinak k těm hadičkám- kromtoho, že tam pasovali, tak veškeré hadičky na LHM jsou označeny nějak zeleným proužkem, nebo jako v tomto případě zeleným plast kroužkem :-) príma, že tam pásly, i když Bagrra brala zase závrať, že ty původní mají před sebou ještě nálet v řádu desetitíců km .-)
22:00:32
19.11.2011
Radek Retro eLeSo
-> VeTeV: já netvrdim že sou super ale značka Rixenberg měla svoje jméno a jestli po vstupu barum tam serou něco šitovýho to fakt nevim4 ale víme svoje ne??4
19:01:00
19.11.2011
palinator
-> VeTeV:

Já jen že mi řikal bratranec, že jeho mistr nechce o oleji na těsnění ani slyšet, že když se to namaže vazelinou, jde to ještě líp povolit, že ten olej se nasákne do gumy. Já teda na VeBe taky mazal olejem, rukou dotáh, ale rukou už nepovolil. Něco na tom asi bude, až budu měnit zase, tak to vyzkoušim.
18:58:24
19.11.2011
VeTeV
-> Radek Retro eLeSo: hmm - nicméně se drolí jak písek... jsem rád, že mám spotřebáka i svůj život batolik rád, že to nemusím dojíždět na kov...

-> palinator: já dávám olej a není pak problém - kdyby se k filtru dalo dostat normálním klíčem na povolení - nelze, ale od posledně jsem zvyklej 3

-> Matthes, záškodník z TechWebu: tak to bylo dle mě nenamazný..



jinak auto už do servisu asi nesvěřím - neb ty silenty co měly být vyměněny před dvěma lety, byly prostě původní... nasrat na todle

a musím konstatovat, že todle auto mě zase jen překvapilo - byť je to Frantík - aby po 180 tis byl původní podvozek v takové kondici jako jsem měl já, to je síla.. on i Jiřík měl podvozek původní a na hrbu podobnou porci - ale frantíci jsou mrdky :-))
upraveno 1x, naposled 19.11.2011 19:02:13
18:50:54
19.11.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: Fajn :-) Minule to bylo peklo s filtrem.
18:47:09
19.11.2011
VeTeV
a poslední spam našeho seriálu - spousta odpadu - v pozadí zánovní čepy, jenž Bagřík uschoval, a prasklé kolečko na poloose u čidla ABS - tak už vím proč občas poblikávala kontrolka - nicméně, teď potřebuju splašit jiný kroužek a pokusit se ho tam dostat zpět (měnit poloosu kvůli tomu nechci a zároveň mě sere ta rozsvícená kontrolka..) - ale je to podivné a i Bagřík na to koukal jak z jara...





ještě jednou strašně moc díky za pomoc a doufám, že sežereš ten guláš



4
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 19.11.2011 18:47:09
18:45:54
19.11.2011
palinator
-> VeTeV:

Prej je nejlepší vzít těsnění vazelínou.
18:45:26
19.11.2011
Radek Retro eLeSo
-> VeTeV 19.11.11 18:40:31: destičky barum je jen přebal původních Rixenberg(němčouři) a kvalita v poho4
18:43:44
19.11.2011
VeTeV
výměna oleje (total) a odzvdušnění – pecka, sice rampa pro Tatrovky, takže poněkud nižší, ale na chytání oleje do konve na zalévání okurek je to v pohodě…



jinak jak se ptal záškodník – filtr šel opět šroubovákovou metodou, nicméně, posledně jsme namazali gumu, takže to nebylo hodina jak posledně 4
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 19.11.2011 18:43:44
18:40:31
19.11.2011
VeTeV
todle se přece nemění - dokud to není na plech, nemá smysl o tom ani uvažovat - jinak destičky Barum jsem fakt nečekal 9
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 19.11.2011 18:40:31
18:39:00
19.11.2011
VeTeV
hangár z jiného pohledu - v pozadí je schován autogen, jehož služeb jsme taky využili - i přesto spodní čep poměrně slušně vzdoroval - ani namlácení majzlíku do útrob čepu nepomáhalo a to se Bagřík snažil co palice dovolila 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 19.11.2011 18:39:00
18:37:10
19.11.2011
VeTeV
takovej hangár bych taky bral - bych to auto postavil celý nový a bez vzduchu a drastických metod mistra Bagříka - ty jeho hlášky ať vše beru vzduchem, přesvědčování ložiska, že majzlík je pevnější (nebyl a mám z něj hřeben :-)) mě naprosto odzbrojovaly
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 19.11.2011 18:37:10
18:34:48
19.11.2011
VeTeV
vypadá to opravdu dobře - kotouče a desky Bendix, veškeré čepy Meyle (kde i Bagrr koukal na kvalitu za nabízené peníze - ale ukáže se provozem) a ložiska SKF, hadice Bosch
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 19.11.2011 18:34:48
18:33:14
19.11.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: Jak sel povolit filtr, nebylo to jak minule?
18:33:06
19.11.2011
VeTeV
vypadá to pěkně - dokonce i ty hadičky od kterých mě Bagrr vytrvale odrazoval jsem vyměnil - ale staženou prdel jsem měl řádně - ono protočit nebo nějak pošramotit tu trubky by byla asi konečná 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 19.11.2011 18:33:06
18:30:50
19.11.2011
VeTeV
Zdravím vespolek - koukám, Bagrr už to vše vykecal, než jsem stihl doject... nicméně v první řadě mu patří VELIKÁNSKÝ DÍK ZA ÚTOČIŠTĚ I POMOC, rád Ti naoplátku vypomohu s tou tvojí...jinak jistě ti to citroenářský pánbůh se zelenou krví oplatí na pipíškovi 4

Jak již Bagřík psal - naprosto mě rozsekal stav původního podvozku - čepy spodní i dolní naprosto OK, u jedné tyčky stabíku pravda jeden čepík povolil, zadní silenty byly KO, ale dokonce i ty ložiska nebyla v prdeli...

nejhorší byly asi již jednou měněný brzdy, ale jak psal Bagrr, dle zdejších měřítek se to dalo dojezdit naplech - to že se už obložení sypalo nechám stranou :-))

Jinak cesta zpět super - nic nebouchá, nic nemlátí, auto se jen příjemně pohupuje - sice ve vyjetých kolejích je to trošku boj, ale chce jít ještě na geometrii





setkání dárce a obdarované - škoda, že je opět nepojízdná
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 19.11.2011 18:30:50
18:12:02
19.11.2011
Fén
-> Bagrr- máma mele Emu: Jenom aby se mu to cestou domů někde nerozsypalo. :o)
18:07:45
19.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> THOMMY : tak kdybychom půlku tý doby neprokecali, tak to auto stojí zpátky na všech 4 už včera :-D přední náprava je tak na třičtvrtě dne ve dvou amatérech bez prostojů :-D ono to jde rychle až na pár zádrhelů, který brzdí... Třeba ségrovky ložisek nábojů, spodní kulový čepy...
17:58:34
19.11.2011
THOMMY
-> Bagrr- máma mele Emu: Pěkně, fakt jsem moc nevěřil tomu, že to stihnete, tak jsem myslel, že se stavím teď navečer, nebo zejtra... A ono prd
17:13:41
19.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> havlik: I prd :-D Schoval sem si akorát řídící čepy a plochej řemen :-D řemen měl akorát sedřený nápisy, jinak byl při ohybu bez jedinýho náznaku zpuchření :-D A čepy řízení by leckdo záviděl v jakym stavu jsou :-D Btw brzdy by se nejmenovanému zdejšímu členojc líbili, desky tak ještě dva až tři mm obložení a kotouče tak půlku tloušťky :-D Jeho piksla přecyk nádherně brzdila a brzdy se mění až když zareznou :-D
17:06:02
19.11.2011
havlik
-> Bagrr- máma mele Emu: sis to rovnou montoval na tu svojí Xantii ne?3
17:04:51
19.11.2011
Bagrr- máma mele Emu
Extreme Tyres