Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7800 příspěvků (zobrazeno 4451 až 4500) od 21.01.2010 do 19.09.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
01:23:14
30.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
www.xantiaclub.cz/gallery .php?modul=gall...



Kdo uhádne co je to za auto, má za to jednu noc se slečnou co je na fotce:-) Ale tu slečnu si musíte najít:-D
23:00:59
29.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: Zajímavé že je jen jedna sahara... Ikdyž co mě překvapuje, božolé:-D Taky tam dávali co měli zrovna po ruce:-D vyměnil bych čidlo... Btw jestli nebyla celá soustava po opravě pořádně propláchnutá, tak tam bude cejtit LPG nebo olej ještě dlouho... Takže ten reduktor bych spíš zavrhl... Podle mě to bude tím neodvzdušněním... Zkusil bych pořádně odvzdušnit... Pak projet a zkusit zmáčknout hadici od chlaidče... Měla by být tužší ale jít zmáčknout.... Když bude jako šutr, je to jasný opět to tlačí do vody a nepřežilo to uvaření...
22:20:13
29.08.2011
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: jinak dodám po opravě nalita puze destilka, kdyby náhodou.

čidla jsme vyndal obě, není na nich krom mosazi nic vidět.



si trošičku myslím, že mě i výměna čidla nezachrání teď už9



větrák je jeden
upraveno 1x, naposled 29.08.2011 22:21:46
22:14:28
29.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: protože jestli ti při klimě větrák funguje normálně, tak bude problém v tom čidle... Btw máš jeden nebo dva? S klimou by to toereticky mělo mít dva...
22:13:07
29.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: začal bych nejjednoduší věcí, vyměnit čidlo, nalít novou vodu, a pořádně odvzdušnit... Když to nepomůže, tak termostat... Když ani tohle ne, tak asi ten reduktor... Ale nevím nevim...
21:58:48
29.08.2011
spartra
-> PetrDNX: to je fajn spínač větráku spíná až při 120 stupních dle popisu174 to už většinou piští a bliká červený stop! kurva pomoc174



problém byl v křivým bloku a hlavě to je coo, rozžnulo se červenýs stop, se to srovnalo, stálo to 12t.kč



najeli jsme tak 450km a zase stojíme s červeným stop.



začátek byl po opravě, na jižní spojce kolona začalo to lízt na 100 stupňů, takže sem pustil topení, na 100 se to drželo, občas slezlo, když nebylo tak hlemejždí tempo, vyjelo se z kolony začalo to klesat, spomalilo e a začlo stoupat, že by běžel větrák nebylo slyšet, ten se sepnul až po příjezdu domu.



pak sejelo do boskovic cca 160 km tam a 160 zpět, že by to drželo stabilní teplotu se říct nedalo cca 80-100.



druhý den následoval výlet do jičína cca 6km, stání cca hodinku, při cestě zpět cca po 500 m, teplota na 120, bilkalo červený stop, drobek si i ucvrk



podezřívám termostat, nebo že by mohl špatně spínat větrák.



doma po rozdělání víčka expanzky, je cejtit lpg ve vodě, buď ze spalování, nebo by se velkou náhodou musel posrat reduktor174



klima spíná větrák pravidelně
upraveno 1x, naposled 29.08.2011 22:00:40
21:51:26
29.08.2011
Jarda/felda
-> Nwkt: zřejmě nějaká chyba u nich 8
21:46:43
29.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> PetrDNX: Aha:-) To mi trochu nedošlo... A hnědý čidlo ani u jedný moji xa nebylo:-) Ani u tý 406 nebylo:-) Měli jsme pouze 2 čidla... 406 2,1TD a Xa 1.8i 16V maj klimu a xa 2.0i neměla:-) 3 čidla jsem viděl zatím jen u XMek:-)
upraveno 1x, naposled 29.08.2011 21:48:05
21:25:20
29.08.2011
PetrDNX
-> Bagrr- máma mele Emu: ale to je jen u starejch verků s klimou a dělá to hnědý čidlo4Většina těhle Berling má Bsi a to si pouští větráky samo
upraveno 1x, naposled 29.08.2011 21:27:13
18:11:47
29.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: tak jestli se ti po odpojení čidla nerozjedou sahary na plno, je tam nějaká chyba... U 406 2.1td, xantie 1.8i 16v a 2.0i po odpojení se rozběhly sahary naplno...
18:06:51
29.08.2011
Nwkt
-> Jarda/felda: Odkazy na autokelly nefungujou
18:05:51
29.08.2011
Jarda/felda
-> spartra: termostat reálně vypadá takhle obchod.autokelly.cz/
16:15:33
29.08.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: jo to menit u xantie znamena zalomit si ruku 3
14:06:08
29.08.2011
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: je mě s podivem teplota spínání větráku při 120, se mě zdá moc, termostat otvírá při 89 9 při 120 ti signalizuje kontrolka stop

kousek vedle je zelený spínáč dvoupinový

odvzdušnění termostau je nejspíš pomocí mosaznýho imbusu z boku

na studeneém motoru, při zapnutém klíčku, odpojení zeleného, nebo modrého konektoru od čidla se neděje nic krom pištění klapky.
upraveno 1x, naposled 29.08.2011 14:12:37
13:12:37
29.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: to co jsi našel (katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... by mělo být opravdu ono, protože jednopinový se dělá pro větráky... Dvoupinový je pro větráky a červenou kontrolku se stopkou, která tě varuje při krizový situaci... Čidlo pro větráky poznáš při zapnutém klíčku tak že vytáhneš konektor a sahara(y) se ti roztočí naplno...
upraveno 3x, naposled 29.08.2011 13:17:42
12:35:02
29.08.2011
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: děkuji, má to klima, jestli je to podstatný.

termostat jsem již našel, dělaj je plastový - nu což nová doba.

Ventilek je jeden na topení, žádný jiný jsem nenašel prozatím.

čidla má 2 - modrý a zelený

termostat to má tuten

katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...

čidlo sem našel tuto , že s jedním pinem, to je divné

katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... spínání při 120 stupních není asi taky ono

174 to je fičák toto174
upraveno 2x, naposled 29.08.2011 13:02:34
12:06:02
29.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: Jestli to má klasické zapojení tak by to mělo mít tři čidla teploty na domku termostatu... Jedno zelený, jedno modrý a hnědý... Jedno (nejspíš modrý) je pro vrtule (pozná se po odpojení by měli vrtule bežet naplno)... Jedno je pro teploměr na přístrojovce a jedno je pro ŘJ... Termostat většinou bývá při pohledu od chladiče na motor na hlavě napravo jakoby směrem k převodovce... Eventuálně je možný že tam budeš mít pouze dvě čidla a to modrý a zelený s tím že zelený je psolečný pro řj a teploměr...



Odvzdušnění by mělo být na termostatu a na vracečce z topení... A měloy by to být normální čepičky z ventilku...
upraveno 1x, naposled 29.08.2011 12:07:55
08:38:30
29.08.2011
spartra
že se ptám, kde u berlinga najdu: 1,6 16v - 2004

termostat?

spínač větráku?

odvzdušňovací šroubky?



pač po opravě a rovnání bloku máme najelo tak 300 km a znovu stojíme60 24
19:58:30
26.08.2011
U-Geen
-> VeTeV: u Legacy je to pohoda... japoncici maj promakany uchyty plastu, takze nic nezlames :) Jenom pruchod z mot. prostoru jsem resil trochu alternativne :)
18:55:26
26.08.2011
suri
-> Bobesh: áno majú 10w proti 5w u škodovky - ja to mám takto surky.rajce.idnes.cz/lamp icka jednu zo škodovky nech sa to dá vypnúť a druhú origo



zapalovač tam už nie je /kamarátove auto/ je tam origo krytka , zapalovač je v predu , v aute sa aj tak fajčiť nesmie
18:52:07
26.08.2011
Bobesh
-> suri: To máš včetně zapalovače? Tak ještě popelník!5 Tyhle lampičky jdou i na 742ku bez úpravy,svítí líp,než originál,jen ti nesmí vadit absence přepínače5
18:48:06
26.08.2011
Bobesh
-> VeTeV: Zkopíruj to. Pokud tam nebudeš krmit 1000W měnič na 220V tak to v pohodě stačí a jištěný je to 10A pojistkou,simple. Koupíš jen zásuvku nebo vyšpatníš z vraku,2 kabely,1 samec faston,1 oko průměr 6,toť vše. Díru uděláš i zalamovákem,jen trpělivost a čerstvej nůž4
17:41:25
26.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Natáhnout kabel skrz auto je na chvilku:-D Tahal jsem por zesilovač jak levým prahem tak pravým:-D (prahem myšleno pod plastama vevnitř na prahu:-D) Nejhorší bylo najít stálý plus někde v kabině, který je dostatečně silný... Nechtělo se mi to tahat sloupkem dveří k přednímu podběhu a pak k baterce:-D
16:57:41
26.08.2011
VeTeV
-> Bobesh: hmm zajimaci -. me se prave nechce absolvovat cesta mistra admina - tahat kabel zkrze auto 4
16:16:22
26.08.2011
Bobesh
-> U-Geen: Jo,policajt napětí,kdybych měl,taky bych ho tam zakomponoval,dobrá věc,myslel jsem na to,třeba "nabudúce...". Ten kabel jsi mohl zkusit dohledat podle označení a barvy. Jenže bůhvíco je na tu větev napojený,obzvlášť u japončíka. Kabel od baterky durch dozadu je v tomhle případě jistota. Já už to měl rozdělaný kvůlivá tý lampičce,tak jsem si to odzkoušel a náhodou si při tom i vyrazil pojistku osvětlení interiéru,podle knihy "Jak na to" to i sedělo,tak byla volba jasná.
16:05:51
26.08.2011
U-Geen
-> Bobesh: shodou okolnosti jsem minulej vikend taky tahal zasuvku do kufru :-) Legacy zde sice ma konektor, ale ten ma +12 jen pri ACC+ poloze klicku, takze napikacu, takze jsem natah od baterky pres pojistku az dozadu kabel, pres vypinac pripojil automaticky hlidac napeti a z nej zasuvku do panelu... ted uz jen nekam vyrazit :-)
15:42:05
26.08.2011
Bobesh
-> VeTeV: Přímo pod tím je plastová odvětrávací kapsa a je tam vyvedená 4pól. svorkovnice (podobná na polovodič. regulátor napětí u šáde) která je na (aspoň kniha praví) na rozpínací relé mlhovek či co. Hlavní je,že na 2.pinu je svorka 30,společná pro osvětlení interiéru vozu a kufru a kabel má dostatečný průřez na to,aby to utáhlo a nedělalo brikule. Kostru mám na šroub kostry kabelu zadní lampy. A lampičku jsem protáhl dvojlinkou z druhý strany od té originální pod prahem kufru,umístění totožné,místa dost.
15:36:42
26.08.2011
suri
15:32:15
26.08.2011
VeTeV
-> Bobesh: odkud si to tahnul?
15:30:08
26.08.2011
Bobesh
2 roky plánování a keců,pak mi to synátor rozebral a utekl,tak už jsem to musel dorazit:zástavba zásuvky na lednici. A to světlo je taky navíc,hned je líp vidět.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bobesh vložen 26.08.2011 15:30:08
13:28:08
26.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Třeba rád driftuje:-D A nebo se mu tam vepředu ty 17ky nevejdou:-D
08:06:52
26.08.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: ale uz druhej rok - jezdi todle i v zime - predek ma zimaky a zadek takovej slick 3
19:57:23
25.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Třeba má předek koplej 17ky:-D
06:11:58
25.08.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: mě by hlavně zajímal důvod tohoto vylepšení... a co na to asi četník? 4
21:34:07
24.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: už jen předek aby byl ještě nějak pošramocen a je to nádhernej ráth stajl:-D
13:18:36
24.08.2011
VeTeV
a zadek efektni 17ky 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 24.08.2011 13:18:36
13:18:17
24.08.2011
VeTeV
2 - trosku hadice 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 24.08.2011 13:18:17
13:17:55
24.08.2011
VeTeV
tohoto "kolegu" mám rád - vepředu 14ky, vzadu 17ky, praskle predni okno - zajimaci 4
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 24.08.2011 13:17:55
00:15:14
23.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: No jeje, krásnej lvíček:-) Okukoval jsem ho na peu srazu a nechal bych si líbit:-)



Počkám si pár desítek let až to bude ojetina a koupím ho:-D Na novej si přecik pučovat nebudu:-D
upraveno 1x, naposled 23.08.2011 00:17:40
00:10:23
23.08.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: 508 v kombalu 4
00:03:40
23.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
Kombajn teď vládne europě:-D
23:45:50
22.08.2011
Kaprof-Pisařík
-> U-Geen: To neřikam sám ho mám jen ta šed a trochu nuda v Evropě..... 4
23:36:10
22.08.2011
VeTeV
-> U-Geen: tak toto tema nam tu trpíš, tak tam snad nebude výmaz 4 a půjčku - fuj to je slovo - snad nikdo neztrestá...



je to škoda, že moc výběru, který odpovídá mým požadavkům není :-)) mě se líbí i novej Ford Galaxy, případně poslední Grand Voyager - ale cena bude pořád dost vysoko...



a žel dodávky jsou jeden velkej průser...8
upraveno 1x, naposled 22.08.2011 23:36:52
23:34:07
22.08.2011
U-Geen
-> VeTeV: vopatrne vopatrne :)
23:33:38
22.08.2011
VeTeV
-> U-Geen: ne, nejsem - já jsem praktik, co si koupí podle ceny/nabízené/očekávané a klidně si na to další i něco pučim, když trefim dobrej kus a nebude naskládáno v tobolce dostatek ... ale to se už pouštím na zdejším foru na tenký led...3
23:31:03
22.08.2011
U-Geen
-> VeTeV: ja ti to neberu, nastesti nejses militanti frantikoautofil :-)
23:29:18
22.08.2011
VeTeV
-> U-Geen: me je to celkem jedno - ja holt asi zustanu i vzhledem k pomeru cena/ocekavane vlastnosti nadaleu Frantiku - ze to clovek musi dolitat do mrte, neb nasledny pordej je spise pruser je holt vyvazeno kupni cenou....
23:19:36
22.08.2011
U-Geen
-> Kaprof: tak tezko by se ve meste prohanela vetsina sedanu nebo kupatek... tu prakticnost hatchbacku proste neupres :)



-> VeTeV: me to jako krabice neprijde, ale mozna jsem ovlivnen domacim vozovym parkem :)
23:17:19
22.08.2011
Kaprof-Pisařík
-> U-Geen: Tak jako mám hatche rád na druhou stranu jich je v Evropě až moc ....4
23:17:07
22.08.2011
VeTeV
-> U-Geen: pravda - jajich zaklad je konzervativnost az za hrob - viz "nova generace" passatu 3 - mimochodem zase krabice - myslim konbi 3
upraveno 1x, naposled 22.08.2011 23:18:21
Extreme Tyres