skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
07:58:16
05.09.2011
05.09.2011
Kaprof-Pisařík
-> darklord: Je to věcí osobního vkusu mně se líbí vcelku-myslím že jsou daleko ošklivější a hlavně nefunkčnější auta
07:14:07
05.09.2011
05.09.2011
VeTeV
-> Kaprof: ten je pane...
-> darklord: prakticnost a jedinecnost je to co toto auto zdobi....
-> darklord: prakticnost a jedinecnost je to co toto auto zdobi....
03:11:29
05.09.2011
05.09.2011
darklord
-> Kaprof: myslel som ze skaredsi citron ako XM neexistuje. A on existuje! XM kombik
01:42:29
05.09.2011
05.09.2011
Kaprof-Pisařík
20:56:02
02.09.2011
02.09.2011
VeTeV
-> mb136gl: musi se poprat o sve misto na svete a hlavne design meli vzdy krasnej...
20:46:03
02.09.2011
02.09.2011
mb136gl
-> VeTeV: -> Kaprof: každopádne veľmi zaujímavé, všimol som si, že francúzske auta sa prebudili a začínajú bojovať o svoje miesto aj v iných triedach..
12:36:59
01.09.2011
01.09.2011
VeTeV
-> mb136gl: asi klasiku ... ale tpo auto je krasny opravdu
12:08:42
01.09.2011
01.09.2011
Kaprof-Pisařík
-> mb136gl: "Allroady" mě moc neberou ovšem klasická 508ma se mi líbí hodně :)
12:06:03
01.09.2011
01.09.2011
mb136gl
Čo poviete na toto? auto.pravda.sk/novinky/..
./5767-pegeot-508-rxh-zaut
oci-na-audi-a4-allroad
23:27:03
31.08.2011
31.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda/felda: Já mám v papírech seriový 15ky a ty jsou na xa malý:-D Chce to minimálně 16ky:-)
23:25:29
31.08.2011
31.08.2011
Jarda/felda
-> Bagrr- máma mele Emu: já naopak musim menší v papírech mam pouze 13"
23:18:51
31.08.2011
31.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
14ky tam nenacpu... Brzdy už jsem předělal na velký :-D
23:14:56
31.08.2011
31.08.2011
Jarda/felda
pro představu jsou to tyhle forum.205gti.org/viewtopi
c.php?f=53&t...
23:14:12
31.08.2011
31.08.2011
Jarda/felda
-> Bagrr- máma mele Emu: 14" ET 5.5J ET nevim musel bych zjistit
22:58:22
31.08.2011
31.08.2011
Kaprof-Pisařík
-> Jarda/felda: Již mám dohodnuté ale děkuji za nabídku On se jich třeba někdo ujme tady :))
22:07:04
31.08.2011
31.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda/felda: ET? 14ky bo 15ky? :-)
21:56:33
31.08.2011
31.08.2011
Jarda/felda
-> Kaprof: kanáldekly z 205 GTI by mohli bejt ?
21:52:29
31.08.2011
31.08.2011
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: yes sir :o) Tady je to beztak lepší jak anonnce :-D
21:30:57
31.08.2011
31.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: Tak O.K. vše domluveno:-) jsou tvoje...
21:18:04
31.08.2011
31.08.2011
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: že by druhý výlet na drahé třebonsko? :o) Písni do SZ případnou cenu :)
21:14:37
31.08.2011
31.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: Čéče ty titani asi ve finále pustím do světa... Nebo vyměním za 15" plechy s et8 :-) Titani jsou 7J-15 et38, podložky 19mm a dlouhý šrouby jsou samozřejmostí:-)
19:19:26
31.08.2011
31.08.2011
PetrDNX
-> spartra: chtělo by to přes Bsi zkusit,jestli jde pomalá rychlost větráku,klima totiž pouští ronou rychle
19:11:07
31.08.2011
31.08.2011
Kaprof-Pisařík
Nemáte chlapci někdo doma přebytečnou sadu Alu 4*108-14,15? Takove kanáldekly by se mi k 206ce líbily vcelku :o))
16:18:58
30.08.2011
30.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
Větef bingo:-) Ono celkově SMko je pekelnej stroj... Základ DS ale dost brutálně předělanej design... Předek nádhera ale boky a zade trochu mimo moje gusto... Ale na svojí dobu šílenej stroj, tuplem od frantíků:-D Btw evropská verze měla "jen" 2.7 a americká 3.0l :-D
09:38:04
30.08.2011
30.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu 30.08.11 01:23:14: Chevrolet Lacetti?
07:16:01
30.08.2011
30.08.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: dle me smko s motorem z Maserati - to byl peklo stroj
01:23:14
30.08.2011
30.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
www.xantiaclub.cz/gallery
.php?modul=gall...
Kdo uhádne co je to za auto, má za to jednu noc se slečnou co je na fotce:-) Ale tu slečnu si musíte najít:-D
Kdo uhádne co je to za auto, má za to jednu noc se slečnou co je na fotce:-) Ale tu slečnu si musíte najít:-D
23:00:59
29.08.2011
29.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: Zajímavé že je jen jedna sahara... Ikdyž co mě překvapuje, božolé:-D Taky tam dávali co měli zrovna po ruce:-D vyměnil bych čidlo... Btw jestli nebyla celá soustava po opravě pořádně propláchnutá, tak tam bude cejtit LPG nebo olej ještě dlouho... Takže ten reduktor bych spíš zavrhl... Podle mě to bude tím neodvzdušněním... Zkusil bych pořádně odvzdušnit... Pak projet a zkusit zmáčknout hadici od chlaidče... Měla by být tužší ale jít zmáčknout.... Když bude jako šutr, je to jasný opět to tlačí do vody a nepřežilo to uvaření...
22:20:13
29.08.2011
29.08.2011
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: jinak dodám po opravě nalita puze destilka, kdyby náhodou.
čidla jsme vyndal obě, není na nich krom mosazi nic vidět.
si trošičku myslím, že mě i výměna čidla nezachrání teď už
větrák je jeden
čidla jsme vyndal obě, není na nich krom mosazi nic vidět.
si trošičku myslím, že mě i výměna čidla nezachrání teď už
větrák je jeden
22:14:28
29.08.2011
29.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: protože jestli ti při klimě větrák funguje normálně, tak bude problém v tom čidle... Btw máš jeden nebo dva? S klimou by to toereticky mělo mít dva...
22:13:07
29.08.2011
29.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: začal bych nejjednoduší věcí, vyměnit čidlo, nalít novou vodu, a pořádně odvzdušnit... Když to nepomůže, tak termostat... Když ani tohle ne, tak asi ten reduktor... Ale nevím nevim...
21:58:48
29.08.2011
29.08.2011
spartra
-> PetrDNX: to je fajn spínač větráku spíná až při 120 stupních dle popisu to už většinou piští a bliká červený stop! kurva pomoc
problém byl v křivým bloku a hlavě to je coo, rozžnulo se červenýs stop, se to srovnalo, stálo to 12t.kč
najeli jsme tak 450km a zase stojíme s červeným stop.
začátek byl po opravě, na jižní spojce kolona začalo to lízt na 100 stupňů, takže sem pustil topení, na 100 se to drželo, občas slezlo, když nebylo tak hlemejždí tempo, vyjelo se z kolony začalo to klesat, spomalilo e a začlo stoupat, že by běžel větrák nebylo slyšet, ten se sepnul až po příjezdu domu.
pak sejelo do boskovic cca 160 km tam a 160 zpět, že by to drželo stabilní teplotu se říct nedalo cca 80-100.
druhý den následoval výlet do jičína cca 6km, stání cca hodinku, při cestě zpět cca po 500 m, teplota na 120, bilkalo červený stop, drobek si i ucvrk
podezřívám termostat, nebo že by mohl špatně spínat větrák.
doma po rozdělání víčka expanzky, je cejtit lpg ve vodě, buď ze spalování, nebo by se velkou náhodou musel posrat reduktor
klima spíná větrák pravidelně
problém byl v křivým bloku a hlavě to je coo, rozžnulo se červenýs stop, se to srovnalo, stálo to 12t.kč
najeli jsme tak 450km a zase stojíme s červeným stop.
začátek byl po opravě, na jižní spojce kolona začalo to lízt na 100 stupňů, takže sem pustil topení, na 100 se to drželo, občas slezlo, když nebylo tak hlemejždí tempo, vyjelo se z kolony začalo to klesat, spomalilo e a začlo stoupat, že by běžel větrák nebylo slyšet, ten se sepnul až po příjezdu domu.
pak sejelo do boskovic cca 160 km tam a 160 zpět, že by to drželo stabilní teplotu se říct nedalo cca 80-100.
druhý den následoval výlet do jičína cca 6km, stání cca hodinku, při cestě zpět cca po 500 m, teplota na 120, bilkalo červený stop, drobek si i ucvrk
podezřívám termostat, nebo že by mohl špatně spínat větrák.
doma po rozdělání víčka expanzky, je cejtit lpg ve vodě, buď ze spalování, nebo by se velkou náhodou musel posrat reduktor
klima spíná větrák pravidelně
21:51:26
29.08.2011
29.08.2011
Jarda/felda
-> Nwkt: zřejmě nějaká chyba u nich
21:46:43
29.08.2011
29.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> PetrDNX: Aha:-) To mi trochu nedošlo... A hnědý čidlo ani u jedný moji xa nebylo:-) Ani u tý 406 nebylo:-) Měli jsme pouze 2 čidla... 406 2,1TD a Xa 1.8i 16V maj klimu a xa 2.0i neměla:-) 3 čidla jsem viděl zatím jen u XMek:-)
21:25:20
29.08.2011
29.08.2011
PetrDNX
-> Bagrr- máma mele Emu: ale to je jen u starejch verků s klimou a dělá to hnědý čidloVětšina těhle Berling má Bsi a to si pouští větráky samo
18:11:47
29.08.2011
29.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: tak jestli se ti po odpojení čidla nerozjedou sahary na plno, je tam nějaká chyba... U 406 2.1td, xantie 1.8i 16v a 2.0i po odpojení se rozběhly sahary naplno...
18:06:51
29.08.2011
29.08.2011
Nwkt
-> Jarda/felda: Odkazy na autokelly nefungujou
18:05:51
29.08.2011
29.08.2011
Jarda/felda
-> spartra: termostat reálně vypadá takhle obchod.autokelly.cz/
16:15:33
29.08.2011
29.08.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: jo to menit u xantie znamena zalomit si ruku
14:06:08
29.08.2011
29.08.2011
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: je mě s podivem teplota spínání větráku při 120, se mě zdá moc, termostat otvírá při 89 při 120 ti signalizuje kontrolka stop
kousek vedle je zelený spínáč dvoupinový
odvzdušnění termostau je nejspíš pomocí mosaznýho imbusu z boku
na studeneém motoru, při zapnutém klíčku, odpojení zeleného, nebo modrého konektoru od čidla se neděje nic krom pištění klapky.
kousek vedle je zelený spínáč dvoupinový
odvzdušnění termostau je nejspíš pomocí mosaznýho imbusu z boku
na studeneém motoru, při zapnutém klíčku, odpojení zeleného, nebo modrého konektoru od čidla se neděje nic krom pištění klapky.
13:12:37
29.08.2011
29.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: to co jsi našel (katalog.haspa.cz/index.ph
p?main_page=... by mělo být opravdu ono, protože jednopinový se dělá pro větráky... Dvoupinový je pro větráky a červenou kontrolku se stopkou, která tě varuje při krizový situaci... Čidlo pro větráky poznáš při zapnutém klíčku tak že vytáhneš konektor a sahara(y) se ti roztočí naplno...
12:35:02
29.08.2011
29.08.2011
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: děkuji, má to klima, jestli je to podstatný.
termostat jsem již našel, dělaj je plastový - nu což nová doba.
Ventilek je jeden na topení, žádný jiný jsem nenašel prozatím.
čidla má 2 - modrý a zelený
termostat to má tuten
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
čidlo sem našel tuto , že s jedním pinem, to je divné
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... spínání při 120 stupních není asi taky ono
to je fičák toto
termostat jsem již našel, dělaj je plastový - nu což nová doba.
Ventilek je jeden na topení, žádný jiný jsem nenašel prozatím.
čidla má 2 - modrý a zelený
termostat to má tuten
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=...
čidlo sem našel tuto , že s jedním pinem, to je divné
katalog.haspa.cz/index.ph p?main_page=... spínání při 120 stupních není asi taky ono
to je fičák toto
12:06:02
29.08.2011
29.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: Jestli to má klasické zapojení tak by to mělo mít tři čidla teploty na domku termostatu... Jedno zelený, jedno modrý a hnědý... Jedno (nejspíš modrý) je pro vrtule (pozná se po odpojení by měli vrtule bežet naplno)... Jedno je pro teploměr na přístrojovce a jedno je pro ŘJ... Termostat většinou bývá při pohledu od chladiče na motor na hlavě napravo jakoby směrem k převodovce... Eventuálně je možný že tam budeš mít pouze dvě čidla a to modrý a zelený s tím že zelený je psolečný pro řj a teploměr...
Odvzdušnění by mělo být na termostatu a na vracečce z topení... A měloy by to být normální čepičky z ventilku...
Odvzdušnění by mělo být na termostatu a na vracečce z topení... A měloy by to být normální čepičky z ventilku...
08:38:30
29.08.2011
29.08.2011
spartra
že se ptám, kde u berlinga najdu: 1,6 16v - 2004
termostat?
spínač větráku?
odvzdušňovací šroubky?
pač po opravě a rovnání bloku máme najelo tak 300 km a znovu stojíme
termostat?
spínač větráku?
odvzdušňovací šroubky?
pač po opravě a rovnání bloku máme najelo tak 300 km a znovu stojíme
19:58:30
26.08.2011
26.08.2011
U-Geen
-> VeTeV: u Legacy je to pohoda... japoncici maj promakany uchyty plastu, takze nic nezlames :) Jenom pruchod z mot. prostoru jsem resil trochu alternativne :)
18:55:26
26.08.2011
26.08.2011
suri
-> Bobesh: áno majú 10w proti 5w u škodovky - ja to mám takto surky.rajce.idnes.cz/lamp
icka jednu zo škodovky nech sa to dá vypnúť a druhú origo
zapalovač tam už nie je /kamarátove auto/ je tam origo krytka , zapalovač je v predu , v aute sa aj tak fajčiť nesmie
zapalovač tam už nie je /kamarátove auto/ je tam origo krytka , zapalovač je v predu , v aute sa aj tak fajčiť nesmie
18:52:07
26.08.2011
26.08.2011
Bobesh
-> suri: To máš včetně zapalovače? Tak ještě popelník! Tyhle lampičky jdou i na 742ku bez úpravy,svítí líp,než originál,jen ti nesmí vadit absence přepínače
18:48:06
26.08.2011
26.08.2011
Bobesh
-> VeTeV: Zkopíruj to. Pokud tam nebudeš krmit 1000W měnič na 220V tak to v pohodě stačí a jištěný je to 10A pojistkou,simple. Koupíš jen zásuvku nebo vyšpatníš z vraku,2 kabely,1 samec faston,1 oko průměr 6,toť vše. Díru uděláš i zalamovákem,jen trpělivost a čerstvej nůž
17:41:25
26.08.2011
26.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Natáhnout kabel skrz auto je na chvilku:-D Tahal jsem por zesilovač jak levým prahem tak pravým:-D (prahem myšleno pod plastama vevnitř na prahu:-D) Nejhorší bylo najít stálý plus někde v kabině, který je dostatečně silný... Nechtělo se mi to tahat sloupkem dveří k přednímu podběhu a pak k baterce:-D
16:57:41
26.08.2011
26.08.2011
VeTeV
-> Bobesh: hmm zajimaci -. me se prave nechce absolvovat cesta mistra admina - tahat kabel zkrze auto