Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7826 příspěvků (zobrazeno 4551 až 4600) od 21.01.2010 do 10.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
21:31:42
21.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: Prosimtě, já taky nespal. 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 21.08.2011 21:31:42
21:31:22
21.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: Prosimtě, já taky nespal. 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 21.08.2011 21:31:22
21:30:55
21.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: Prosimtě, já taky nespal. 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 21.08.2011 21:30:55
21:30:21
21.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: Prosimtě, já taky nespal. 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 21.08.2011 21:30:21
20:33:22
21.08.2011
Nwkt
20:33:14
21.08.2011
Nwkt
Hele Jiříku, vylez z baráku a jdi to okouknout 3 převzato ze Seatfóra
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Nwkt vložen 21.08.2011 20:33:14
11:18:48
21.08.2011
Bobesh
-> Jirik_Tuňák: Upřímnou soustrast. Jako při úmrtí v rodině,3dny volna... Asi bych neměl to srdce,čím jsem starší,tím mě to nějak přirůstá pod žebra,byť je to halda plechu,gumy,skla,plastu a kapalin. Můžu vědět,za kolik si nebožku vzali? Kdyžtak SZ.
09:41:34
21.08.2011
Jarda/felda
-> Bagrr- máma mele Emu 20.08.11 23:06:33: čteš mi myšlenky 3 3
00:42:09
21.08.2011
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: Tomuhle to spolu s foliema a sedmnactkama fakt sedělo4
23:54:11
20.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: Hmmm sice zelenou moc nemusím, ale nechal bych si líbit:-)
23:11:40
20.08.2011
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: Dnes vedle mě lahvovej XM break 2,5 TD-ten tak krásně zpíval :)- krasnej kousek
upraveno 1x, naposled 20.08.2011 23:15:13
23:06:33
20.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda/felda: ideálně namontovat 1.9TD z 405 a ic z nějaký 2.1TD :-)
22:16:09
20.08.2011
Jarda/felda
-> Bagrr- máma mele Emu: td ano 90 koní na 900 kilo 27
21:39:34
20.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda/felda: T16 je peu legenda ať už 2O5 tak i 405:-) Každopádně 2O5gti nebo TD je megamazec:-) Nechal bych si líbit:-)
21:35:09
20.08.2011
Jarda/felda
-> Bagrr- máma mele Emu: jezdil s nim mistrovství evropy 4 a dařilo se mu
21:33:18
20.08.2011
Hurdis
-> Jirik_Tuňák: Už je více než 2x zaplacená, bez poruchy, která by nebyla gratis a hned opravená. Spotřeba za 160 tis. je 5,894, z první serie, pojede všechny sestřičky ( v okolí jich jezdí díky rámcové smlouvě hromady). Náklady na servis cca 2x 7500,- ročně při 50000 km/rok + spotřební materiál. Uveze v interiéru 750 kg nákladu, rovnoměrně rozložené 1,5 palety, nebo utáhne plaťák do 2,2 t (legislativu neřeším). Průchodnost terénem osvědčena denně. Navíc se tam dají pohodlně provádět různé rošťárny.

Za deset dní první STK.



Mám si stěžovat? Byl bych blbey.

Raději rychle přemýšlej, možná draho prodám. Ale spíš ne, raději nechám dále vydělávat. Do zdechnutí. 6 6



Jinak si zbytek (veřejné mínění) kompenzuji nejběžnějším vozidlem všech Čechů (jak osobním, tak dodávkovým). A kupodivu, žádné z nich nevydělává.



Ohledně aut mimo starých škodovek totiž beru jediné kritérium - otrokářství.
upraveno 1x, naposled 20.08.2011 21:39:34
21:27:05
20.08.2011
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: škoda že si prodej nenaplánoval o rok to by bylo aktualni navíc se mladý xana moc líbi :o)
21:26:11
20.08.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: To je výběr zaměstnavatele ne?
21:23:48
20.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Hurdis: Tak pro mě je spíš zvláštní tvůj výběr Kii Ceed. 1 Takže v divnosti výběrů si asi nemůžeme konkurovat. 3
upraveno 1x, naposled 20.08.2011 21:23:57
21:16:59
20.08.2011
Hurdis
-> Jirik_Tuňák: Dlouhej? Já to moc nesledoval. Ale u Tebe nic dlouhého nečekám.

Asi spíš divnej. To, jó. Ta. 1
21:14:59
20.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Nwkt: Kdepak, zatím Pegůtem 205.
21:14:34
20.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> MATTESS: do bazáru 8. Ale na to jak je to auto vybavený a udržovaný, tak žádný hurá s prodejem těchto vozítek.



-> Hurdis: Jako že je dlouhej? Jooo, to je. 3 Připomíná mi to seznam knížek ve veřejné knihovně.
21:11:41
20.08.2011
Hurdis
-> Jirik_Tuňák: Tak se moc neopij (teda ne o pyj - jsme na virtu .-)).

Čímže to budeš teď jezdit než si vybereš z toho šíleného seznamu? Nákupkami od paní či sestry, nebo pořídíš nové sandále?
21:11:06
20.08.2011
MATTESS
-> Jirik_Tuňák: kam šel?
21:11:06
20.08.2011
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: A teď vlakem do práce jo?
21:07:40
20.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jinak jsem dnes viděl i bejvalou tatíkovo Feldu, už má nového majitele a vypadá furt stejně. Akorát vzadu přibyla dětská sedačka a nějaký drobky od sušenek. 3
21:06:45
20.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
21:06:00
20.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Dnes přišlo poslední rozloučení, Kantík je prodán. 10

Ale řeknu vám, když jsem ho naposledy pohladil po zrcátku a odcházel jen s taškou přes rameno a igelitkou v ruce, nebylo mi nejlíp. Ale na jednu stranu jsem rád, že jsem se odhodlal ze dne na den, jinak bych to jenom oddaloval a nakonec bych to možná ani neprodal. Věřte tomu, že o tyhle auta, navíc ještě s hydraulikou, v ČR skutečně zájem není, navíc ještě při tom stáří. Jestli budete toto auto někdo prodávat příští rok a dýl, tak už to neprodáte vůbec. 4 Protože to fakt už nikdo nekoupí. Češi mají strach z komplikovanosti auta a myšlení lidí nepředěláte. Já jsem dostal ještě celkem ucházející částku, vzhledem k tomu, jak se dnes věci mají.

Každej Čech koupí raději stoletou Feldu i v nic moc stavu, protože za 400,- koupí "hrozně moc věcí" a je to český auto. 4
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 20.08.2011 21:06:00
upraveno 1x, naposled 20.08.2011 21:08:33
20:10:30
20.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda/felda: JJ maxík:-) A když tak koukám na ten inzerát, čéče netušil jsem že ze starýhoi mootoru jako je 2.0 8V lze vydupat takovej výkon bez tujba :-)



Btw na videjku toho lvíčete mě fascinuje čas 2:00-2:11 jak je tam nádherně vidět že s tím jde jet pila jak hovado:-)
upraveno 1x, naposled 20.08.2011 20:18:12
20:03:36
20.08.2011
Jarda/felda
-> Bagrr- máma mele Emu: tak už vim kde vzal bodykit 40 sauto.cz/detail-inzeratu/ .../7832535
05:28:06
20.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
Sakra to upí ale upalovat:- Lvíče jedno zatracený:-) To by bylo do městskýho provozu:-D



Peugeot 205 T16 rally car in action
03:27:30
20.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
Kjásný vydejko kojektoju in da akšn:-)



Xantia Height Corrector FIXED (8 x speed)




Ideální motůreček pro takevej stěhovák :-D 3.0 V6 break xanťula :-)



http://www.youtube.com/wa tch?v=S2TEeD2bGZQ&feat ure=related

http://www.youtube.com/wa tch?v=pudMCQiTlTY&feat ure=related



Tak už víme kde je veškerá váha u xantiem aneb sakra musim si dojet domu pro rezervu :-D



Xantia a tres ruedas 009


xantia a 3 ruedas 2
upraveno 7x, naposled 20.08.2011 04:06:56
00:52:11
20.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Žíkám snad že ten můj utopeneček na útěku před lisem je super nóbl fágen? Nejčastější označení z mých úst jest: "Francouzká ku*va"... Slouží ale chce za to moc:-D
00:50:23
20.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Bobesh: Naprostá pravda soudruhu:-D
22:58:14
19.08.2011
Bobesh
-> Bagrr- máma mele Emu: Ono stačí i barevná zrcátka,tedy u Xantiny jak který modely,stejně jako dveřní lišty i nárazníky. Na našem modelu Audace měly bejt ale z ryze praktivkého hlediska už byly přetáhlý matnou černou. Nemůžu si pomoct ale ta černá je hezčí,čím víc lakovanejch doplňků,tak mi připadá,že z toho výrobce chce udělat rádobysoutěžáka,ovšem ve finále to vypadá spíš hračkoidně1
22:45:35
19.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Aha, kasička na peníze. Mám to chápat tak, že tvůj utopeneček není kasička, ale peníze ti naopak vydělává jejich sraním z vejfuku? 1



Asi bys měl problém si něco novýho vybrat. Všichni by to chtěli lakovaný a ty bys požadoval, aby ti nárazníky vošmirglovali. 3
upraveno 1x, naposled 19.08.2011 22:46:28
21:46:23
19.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Prostě nevím proč, ale ta lesklá černá mi k nárazníku prostě neseděla. Přijde mi to až moc lesklý a absolutně to do toho nárazníku nezapadá... Třeba u xantie jdu na downgrade nárazníků na černej plast, protože celolak mi nikdy neseděla, je to moc velká lakovaná plocha ničím opticky nerozbitá... Něco jako když někdo u kokty zavaří zadní vrata a spz dá do nárazníku... Nemám rád velké uhlazené celistvé lakované plochy opticky ničím nenarušené.. Samozřejmě odsuď podsuď.... Nic se nemá přehánět... Jinak krám myšleno obrazně sebelepší auto u mě bude krám:-D Prostě je to kasička na peníze a nic víc...
18:40:49
19.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Přesně tak. Všichni víme, jak vypadaly odřený nelakovaný nárazníky na 120kách. Tyhle díly jsou navíc sundatelný a opravitelný zvlášť, stejně jako je na xantii vyměnitelná a opravitelná, tím pádem i přelakovatelná ta vyboulenina - dorážecí část nárazníku, ta byla dokonce třídílná, což je obdoba tohoto.

Dneska se navrhují auta celistvě, černá část nárazníku o velikosti 2/3 nárazníků nevypadá nic moc, to je tak na dodávku.
18:35:27
19.08.2011
U-Geen
-> Bagrr- máma mele Emu: ono staci kdyz jsou ty dily snadno vymenitelny a tudiz pripadne lakovatelny... odrenej cernej plast je stejne hnusnej jako odrenej lakovanej dil. a nakonec stejne dopadnes jako ja se subarkem :)
18:26:43
19.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Nevím proč krám a hlavně proč by měly bejt vystouplý části nárazníků lakovaný? 9 Já mám na Xantii nárazníky taky originál celolakovaný a hodně výrobců postupně vypustilo i otěrové lišty z nárazníků.

Navíc ani u mě neutrpěly nárazníky nějakou zásadní veleújmu ani za těch 12 let stáří.

To bys nesměl lakovat dveře ani kapoty a udělat je nejlépe gumový, protože ty máš od hypermarketů domlácený mnohem víc než nějakej nárazník.
17:02:04
19.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Člověče, když jsem tak na tenhle krám koukal u nás v práci to má maník a těžce by mě srali černě lesklý lakovaný plochy nárazníku.. .Kam ten svět spěje.. Nárazníky maj bejt zásadně nelakovaný plochy, který jsou nejvystoupljší:-) Už kvůli měšťákům u megagigasuperttruperhyper marketům....
13:02:08
19.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: V tom jsem byl taky, ale to už mi pro moje potřeby přišlo moc velký. Protože přepravujeme náklady spíše menší než ty, tak by mi tohle rozměrově stačilo.

Samozřejmě se s tím bude co do obratnosti lépe "manipulovat".

Ale fakt zvláštní. I prodejce říkal, že tam měl v jednom týdnu tři páry (starší i mladší), kteří váhali mezi C4 a C3 Pikao a všichni se rozhodli pro Pikao i za cenu mírného rozdílů ve zpracování některých věcí, páč působí tak jakoby hravě a hlavně využitelněji než 5d hečbek.
12:48:45
19.08.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: a teď si vem, že jsi seděl v tom nejmenším "MPV" - jen pro prdel prolez C4 granda a nebo C8 a pochopíš hned co já čekám od auta - ne nějaké sportovní výkony, ale mrtě prostoru kam se podívám, variabilitu interiéru a v neposlední řadě potřebuju cosi pohodlného kvůli zádům... já se asi rozhodl pro C8/807... prolezl jsem si to u souseda a učarovalo mě to jak je to udělaný nápaditě...jen se nevyhnu té zkratce co nemám rád _ HDi
upraveno 1x, naposled 19.08.2011 12:48:58
12:24:59
19.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jsem nezmínil v této rubrice.

V úterý jsem jel s tímto prdítkem a přestože se mi to nikdá nějak zásadně nelíbilo, nebo jsem to spíše přecházel, tak se mi to líbit začalo. A to i přes určité výhrady, které jsem měl spíše k vylakování motorového prostoru apod., ale to je bohužel vlastní dnes většině automobilové produkce. Jako první mě na to upozornila edice Color Concept, která se dělá v černé nebo bílé s citlivě zvolenými doplňky v buď zelenozlaté, popř. červené metalíze.

Ten měli tedy jen vystavený uvnitř, ale jel jsem s vozíkem v barvě viz. obrázek, výbava exclusive včetně balíčku "cestování" a ten druhej si nepamatuju.

Líbila se mi celokovová řadička, kovový doplněk volantu a kovové rámečky výdechů ventilace, ale to je detail.



Už celkem rozumím lidem, kterým se líbí MPVčka s vyšším posezem a velkou prosklenou plochou. Nesvádí ke sportovní jízdě a tím se šetří i částečně pohoňovací hmoty.

Prostor uvnitř perfektní, snesl bych výraznější sedačky a delší sedák, ale byly velmi pohodlné. Kufr velmi variabilní, pravidelný, krychlovitého tvaru a dostatečně vysoký pod plato, bez sklápění sedaček 385 - 500 litrů (dvojité dno kufru). U zadních sedadel lze štelovat sklon opěradel, ale i posuv celých sedaček podélně. Po sklopení opěradel vznikne rovná podlaha + jde ze zadní opěradel ještě vyklopit takové "přemostění", abe nevznikala mezera mezi podlahou kufru a sklopenýma sedačkama. Prostřední zadní sedadlo má průvlak na lyže a dlouhé předměty, sedadlo spolujezdce jde sklopit (opěradlo na sedák). Příruční a odkládací schránky OK, v paketu cestování je i šuplík pod sedlem spolujezdce a po odhrnutí vložených koberečků před zadními sedačkami jsou dvě uzavíratelné podlahové schránky. Řízení fajn, jen to klasické FR řazení lanovody, ale lepší a přesnější než u Kantíka, který má soustavu táhel. Odhlučnění velmi dobré, odpružení pohodlné - dobře filtruje díry a výtluky.

Některé komponenty jsou shodné pro ostatní koncernové modely, všiml jsem se např. kličky otevírání kapoty z P207, ovládání dvouzonové klimatizace z P308 (mimochodem velmi přehledné a pohodlné), panel na el. okna a zrcátka také z P207, kterou mi to připomínalo trochu i zvukem zavírání dveří (prostě ne takové to limuzínovité tlumené buch, jako má třeba nová C4).



Docela mě rozsekala centrální přístrojová kaplička. Jak jsem byl její zapřisáhlý odpůrce, tak tato varianta / modifikace mě hodně zaujala.

Kaplička je rozdělená na tři oddíly, v prvním je otáčkoměr s digitálním rychloměrem, počítadlem km a ukazatelem řazení pro blbečky. Displej je ze zadní strany průsvitný a je stejně čitelný ve tmě stejně jako v ostrém slunci, když za něj strčíte prsty, vidíte jejich stín. V další části je klasický koncernový displej s údajema od rádia a palubního PC, ve třetím tmavém oddílu jsou schované provozní kontrolky. Přehlednost a umístění tohoto řešení je mnohem lepší než u klasických budíků. Jsou pořád v zorném poli aniž by bylo nutno sklopit v místě s měřením rychlosti zrak k rychloměru schovanému za volantem.



Dále tam byly takové pičičandy jako roletky na zadních oknech, stolky pro zadní cestující se čtecíma lampičkama, senzor deště a světel. Celkem se mi líbí, že stěrače reagují i na rychlost jízdy a intenzitu deště. Audio hrálo na dnešní poměry dobře a třeba nová Astra může jen závidět.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 19.08.2011 12:24:59
18:14:29
18.08.2011
Bobesh
LHM FERODO 9 ve Francii na pumpě.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bobesh vložen 18.08.2011 18:14:29
23:49:39
13.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: taky jsem to napsal potichu:-D Vůbec jsem u toho neřval:-D
23:32:45
13.08.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: psst to se tady nesmi rikat... jinak zname 4
23:29:47
13.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
Tak xanťa je podle TUV spolehlivější než kokta, kdo by to byl býval řekl:-D



adam.cas.sk/clanky/.../ve lky-test-kvality-vozidiel- auto-bild-ktore-auta-su-sp olahlive-a-ktore-nie.html
23:50:58
12.08.2011
Bobesh
-> Targa: Dobře´s koupil,Františku...1
20:43:31
12.08.2011
VeTeV
-> Targa: :-) takze zase o neco vice najeto 4 super ze maka jak ma
Extreme Tyres