skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
21:07:40
20.08.2011
20.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jinak jsem dnes viděl i bejvalou tatíkovo Feldu, už má nového majitele a vypadá furt stejně. Akorát vzadu přibyla dětská sedačka a nějaký drobky od sušenek.
21:06:00
20.08.2011
20.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Dnes přišlo poslední rozloučení, Kantík je prodán.
Ale řeknu vám, když jsem ho naposledy pohladil po zrcátku a odcházel jen s taškou přes rameno a igelitkou v ruce, nebylo mi nejlíp. Ale na jednu stranu jsem rád, že jsem se odhodlal ze dne na den, jinak bych to jenom oddaloval a nakonec bych to možná ani neprodal. Věřte tomu, že o tyhle auta, navíc ještě s hydraulikou, v ČR skutečně zájem není, navíc ještě při tom stáří. Jestli budete toto auto někdo prodávat příští rok a dýl, tak už to neprodáte vůbec. Protože to fakt už nikdo nekoupí. Češi mají strach z komplikovanosti auta a myšlení lidí nepředěláte. Já jsem dostal ještě celkem ucházející částku, vzhledem k tomu, jak se dnes věci mají.
Každej Čech koupí raději stoletou Feldu i v nic moc stavu, protože za 400,- koupí "hrozně moc věcí" a je to český auto.
Ale řeknu vám, když jsem ho naposledy pohladil po zrcátku a odcházel jen s taškou přes rameno a igelitkou v ruce, nebylo mi nejlíp. Ale na jednu stranu jsem rád, že jsem se odhodlal ze dne na den, jinak bych to jenom oddaloval a nakonec bych to možná ani neprodal. Věřte tomu, že o tyhle auta, navíc ještě s hydraulikou, v ČR skutečně zájem není, navíc ještě při tom stáří. Jestli budete toto auto někdo prodávat příští rok a dýl, tak už to neprodáte vůbec. Protože to fakt už nikdo nekoupí. Češi mají strach z komplikovanosti auta a myšlení lidí nepředěláte. Já jsem dostal ještě celkem ucházející částku, vzhledem k tomu, jak se dnes věci mají.
Každej Čech koupí raději stoletou Feldu i v nic moc stavu, protože za 400,- koupí "hrozně moc věcí" a je to český auto.
20:10:30
20.08.2011
20.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jarda/felda: JJ maxík:-) A když tak koukám na ten inzerát, čéče netušil jsem že ze starýhoi mootoru jako je 2.0 8V lze vydupat takovej výkon bez tujba :-)
Btw na videjku toho lvíčete mě fascinuje čas 2:00-2:11 jak je tam nádherně vidět že s tím jde jet pila jak hovado:-)
Btw na videjku toho lvíčete mě fascinuje čas 2:00-2:11 jak je tam nádherně vidět že s tím jde jet pila jak hovado:-)
20:03:36
20.08.2011
20.08.2011
Jarda/felda
-> Bagrr- máma mele Emu: tak už vim kde vzal bodykit sauto.cz/detail-inzeratu/
.../7832535
05:28:06
20.08.2011
20.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
03:27:30
20.08.2011
20.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
Kjásný vydejko kojektoju in da akšn:-)
Ideální motůreček pro takevej stěhovák :-D 3.0 V6 break xanťula :-)
http://www.youtube.com/wa tch?v=S2TEeD2bGZQ&feat ure=related
http://www.youtube.com/wa tch?v=pudMCQiTlTY&feat ure=related
Tak už víme kde je veškerá váha u xantiem aneb sakra musim si dojet domu pro rezervu :-D
Ideální motůreček pro takevej stěhovák :-D 3.0 V6 break xanťula :-)
http://www.youtube.com/wa tch?v=S2TEeD2bGZQ&feat ure=related
http://www.youtube.com/wa tch?v=pudMCQiTlTY&feat ure=related
Tak už víme kde je veškerá váha u xantiem aneb sakra musim si dojet domu pro rezervu :-D
00:52:11
20.08.2011
20.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Žíkám snad že ten můj utopeneček na útěku před lisem je super nóbl fágen? Nejčastější označení z mých úst jest: "Francouzká ku*va"... Slouží ale chce za to moc:-D
00:50:23
20.08.2011
20.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Bobesh: Naprostá pravda soudruhu:-D
22:58:14
19.08.2011
19.08.2011
Bobesh
-> Bagrr- máma mele Emu: Ono stačí i barevná zrcátka,tedy u Xantiny jak který modely,stejně jako dveřní lišty i nárazníky. Na našem modelu Audace měly bejt ale z ryze praktivkého hlediska už byly přetáhlý matnou černou. Nemůžu si pomoct ale ta černá je hezčí,čím víc lakovanejch doplňků,tak mi připadá,že z toho výrobce chce udělat rádobysoutěžáka,ovšem ve finále to vypadá spíš hračkoidně
22:45:35
19.08.2011
19.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Aha, kasička na peníze. Mám to chápat tak, že tvůj utopeneček není kasička, ale peníze ti naopak vydělává jejich sraním z vejfuku?
Asi bys měl problém si něco novýho vybrat. Všichni by to chtěli lakovaný a ty bys požadoval, aby ti nárazníky vošmirglovali.
Asi bys měl problém si něco novýho vybrat. Všichni by to chtěli lakovaný a ty bys požadoval, aby ti nárazníky vošmirglovali.
21:46:23
19.08.2011
19.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Prostě nevím proč, ale ta lesklá černá mi k nárazníku prostě neseděla. Přijde mi to až moc lesklý a absolutně to do toho nárazníku nezapadá... Třeba u xantie jdu na downgrade nárazníků na černej plast, protože celolak mi nikdy neseděla, je to moc velká lakovaná plocha ničím opticky nerozbitá... Něco jako když někdo u kokty zavaří zadní vrata a spz dá do nárazníku... Nemám rád velké uhlazené celistvé lakované plochy opticky ničím nenarušené.. Samozřejmě odsuď podsuď.... Nic se nemá přehánět... Jinak krám myšleno obrazně sebelepší auto u mě bude krám:-D Prostě je to kasička na peníze a nic víc...
18:40:49
19.08.2011
19.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Přesně tak. Všichni víme, jak vypadaly odřený nelakovaný nárazníky na 120kách. Tyhle díly jsou navíc sundatelný a opravitelný zvlášť, stejně jako je na xantii vyměnitelná a opravitelná, tím pádem i přelakovatelná ta vyboulenina - dorážecí část nárazníku, ta byla dokonce třídílná, což je obdoba tohoto.
Dneska se navrhují auta celistvě, černá část nárazníku o velikosti 2/3 nárazníků nevypadá nic moc, to je tak na dodávku.
Dneska se navrhují auta celistvě, černá část nárazníku o velikosti 2/3 nárazníků nevypadá nic moc, to je tak na dodávku.
18:35:27
19.08.2011
19.08.2011
U-Geen
-> Bagrr- máma mele Emu: ono staci kdyz jsou ty dily snadno vymenitelny a tudiz pripadne lakovatelny... odrenej cernej plast je stejne hnusnej jako odrenej lakovanej dil. a nakonec stejne dopadnes jako ja se subarkem :)
18:26:43
19.08.2011
19.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Nevím proč krám a hlavně proč by měly bejt vystouplý části nárazníků lakovaný? Já mám na Xantii nárazníky taky originál celolakovaný a hodně výrobců postupně vypustilo i otěrové lišty z nárazníků.
Navíc ani u mě neutrpěly nárazníky nějakou zásadní veleújmu ani za těch 12 let stáří.
To bys nesměl lakovat dveře ani kapoty a udělat je nejlépe gumový, protože ty máš od hypermarketů domlácený mnohem víc než nějakej nárazník.
Navíc ani u mě neutrpěly nárazníky nějakou zásadní veleújmu ani za těch 12 let stáří.
To bys nesměl lakovat dveře ani kapoty a udělat je nejlépe gumový, protože ty máš od hypermarketů domlácený mnohem víc než nějakej nárazník.
17:02:04
19.08.2011
19.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Člověče, když jsem tak na tenhle krám koukal u nás v práci to má maník a těžce by mě srali černě lesklý lakovaný plochy nárazníku.. .Kam ten svět spěje.. Nárazníky maj bejt zásadně nelakovaný plochy, který jsou nejvystoupljší:-) Už kvůli měšťákům u megagigasuperttruperhyper
marketům....
13:02:08
19.08.2011
19.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: V tom jsem byl taky, ale to už mi pro moje potřeby přišlo moc velký. Protože přepravujeme náklady spíše menší než ty, tak by mi tohle rozměrově stačilo.
Samozřejmě se s tím bude co do obratnosti lépe "manipulovat".
Ale fakt zvláštní. I prodejce říkal, že tam měl v jednom týdnu tři páry (starší i mladší), kteří váhali mezi C4 a C3 Pikao a všichni se rozhodli pro Pikao i za cenu mírného rozdílů ve zpracování některých věcí, páč působí tak jakoby hravě a hlavně využitelněji než 5d hečbek.
Samozřejmě se s tím bude co do obratnosti lépe "manipulovat".
Ale fakt zvláštní. I prodejce říkal, že tam měl v jednom týdnu tři páry (starší i mladší), kteří váhali mezi C4 a C3 Pikao a všichni se rozhodli pro Pikao i za cenu mírného rozdílů ve zpracování některých věcí, páč působí tak jakoby hravě a hlavně využitelněji než 5d hečbek.
12:48:45
19.08.2011
19.08.2011
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: a teď si vem, že jsi seděl v tom nejmenším "MPV" - jen pro prdel prolez C4 granda a nebo C8 a pochopíš hned co já čekám od auta - ne nějaké sportovní výkony, ale mrtě prostoru kam se podívám, variabilitu interiéru a v neposlední řadě potřebuju cosi pohodlného kvůli zádům... já se asi rozhodl pro C8/807... prolezl jsem si to u souseda a učarovalo mě to jak je to udělaný nápaditě...jen se nevyhnu té zkratce co nemám rád _ HDi
12:24:59
19.08.2011
19.08.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jsem nezmínil v této rubrice.
V úterý jsem jel s tímto prdítkem a přestože se mi to nikdá nějak zásadně nelíbilo, nebo jsem to spíše přecházel, tak se mi to líbit začalo. A to i přes určité výhrady, které jsem měl spíše k vylakování motorového prostoru apod., ale to je bohužel vlastní dnes většině automobilové produkce. Jako první mě na to upozornila edice Color Concept, která se dělá v černé nebo bílé s citlivě zvolenými doplňky v buď zelenozlaté, popř. červené metalíze.
Ten měli tedy jen vystavený uvnitř, ale jel jsem s vozíkem v barvě viz. obrázek, výbava exclusive včetně balíčku "cestování" a ten druhej si nepamatuju.
Líbila se mi celokovová řadička, kovový doplněk volantu a kovové rámečky výdechů ventilace, ale to je detail.
Už celkem rozumím lidem, kterým se líbí MPVčka s vyšším posezem a velkou prosklenou plochou. Nesvádí ke sportovní jízdě a tím se šetří i částečně pohoňovací hmoty.
Prostor uvnitř perfektní, snesl bych výraznější sedačky a delší sedák, ale byly velmi pohodlné. Kufr velmi variabilní, pravidelný, krychlovitého tvaru a dostatečně vysoký pod plato, bez sklápění sedaček 385 - 500 litrů (dvojité dno kufru). U zadních sedadel lze štelovat sklon opěradel, ale i posuv celých sedaček podélně. Po sklopení opěradel vznikne rovná podlaha + jde ze zadní opěradel ještě vyklopit takové "přemostění", abe nevznikala mezera mezi podlahou kufru a sklopenýma sedačkama. Prostřední zadní sedadlo má průvlak na lyže a dlouhé předměty, sedadlo spolujezdce jde sklopit (opěradlo na sedák). Příruční a odkládací schránky OK, v paketu cestování je i šuplík pod sedlem spolujezdce a po odhrnutí vložených koberečků před zadními sedačkami jsou dvě uzavíratelné podlahové schránky. Řízení fajn, jen to klasické FR řazení lanovody, ale lepší a přesnější než u Kantíka, který má soustavu táhel. Odhlučnění velmi dobré, odpružení pohodlné - dobře filtruje díry a výtluky.
Některé komponenty jsou shodné pro ostatní koncernové modely, všiml jsem se např. kličky otevírání kapoty z P207, ovládání dvouzonové klimatizace z P308 (mimochodem velmi přehledné a pohodlné), panel na el. okna a zrcátka také z P207, kterou mi to připomínalo trochu i zvukem zavírání dveří (prostě ne takové to limuzínovité tlumené buch, jako má třeba nová C4).
Docela mě rozsekala centrální přístrojová kaplička. Jak jsem byl její zapřisáhlý odpůrce, tak tato varianta / modifikace mě hodně zaujala.
Kaplička je rozdělená na tři oddíly, v prvním je otáčkoměr s digitálním rychloměrem, počítadlem km a ukazatelem řazení pro blbečky. Displej je ze zadní strany průsvitný a je stejně čitelný ve tmě stejně jako v ostrém slunci, když za něj strčíte prsty, vidíte jejich stín. V další části je klasický koncernový displej s údajema od rádia a palubního PC, ve třetím tmavém oddílu jsou schované provozní kontrolky. Přehlednost a umístění tohoto řešení je mnohem lepší než u klasických budíků. Jsou pořád v zorném poli aniž by bylo nutno sklopit v místě s měřením rychlosti zrak k rychloměru schovanému za volantem.
Dále tam byly takové pičičandy jako roletky na zadních oknech, stolky pro zadní cestující se čtecíma lampičkama, senzor deště a světel. Celkem se mi líbí, že stěrače reagují i na rychlost jízdy a intenzitu deště. Audio hrálo na dnešní poměry dobře a třeba nová Astra může jen závidět.
V úterý jsem jel s tímto prdítkem a přestože se mi to nikdá nějak zásadně nelíbilo, nebo jsem to spíše přecházel, tak se mi to líbit začalo. A to i přes určité výhrady, které jsem měl spíše k vylakování motorového prostoru apod., ale to je bohužel vlastní dnes většině automobilové produkce. Jako první mě na to upozornila edice Color Concept, která se dělá v černé nebo bílé s citlivě zvolenými doplňky v buď zelenozlaté, popř. červené metalíze.
Ten měli tedy jen vystavený uvnitř, ale jel jsem s vozíkem v barvě viz. obrázek, výbava exclusive včetně balíčku "cestování" a ten druhej si nepamatuju.
Líbila se mi celokovová řadička, kovový doplněk volantu a kovové rámečky výdechů ventilace, ale to je detail.
Už celkem rozumím lidem, kterým se líbí MPVčka s vyšším posezem a velkou prosklenou plochou. Nesvádí ke sportovní jízdě a tím se šetří i částečně pohoňovací hmoty.
Prostor uvnitř perfektní, snesl bych výraznější sedačky a delší sedák, ale byly velmi pohodlné. Kufr velmi variabilní, pravidelný, krychlovitého tvaru a dostatečně vysoký pod plato, bez sklápění sedaček 385 - 500 litrů (dvojité dno kufru). U zadních sedadel lze štelovat sklon opěradel, ale i posuv celých sedaček podélně. Po sklopení opěradel vznikne rovná podlaha + jde ze zadní opěradel ještě vyklopit takové "přemostění", abe nevznikala mezera mezi podlahou kufru a sklopenýma sedačkama. Prostřední zadní sedadlo má průvlak na lyže a dlouhé předměty, sedadlo spolujezdce jde sklopit (opěradlo na sedák). Příruční a odkládací schránky OK, v paketu cestování je i šuplík pod sedlem spolujezdce a po odhrnutí vložených koberečků před zadními sedačkami jsou dvě uzavíratelné podlahové schránky. Řízení fajn, jen to klasické FR řazení lanovody, ale lepší a přesnější než u Kantíka, který má soustavu táhel. Odhlučnění velmi dobré, odpružení pohodlné - dobře filtruje díry a výtluky.
Některé komponenty jsou shodné pro ostatní koncernové modely, všiml jsem se např. kličky otevírání kapoty z P207, ovládání dvouzonové klimatizace z P308 (mimochodem velmi přehledné a pohodlné), panel na el. okna a zrcátka také z P207, kterou mi to připomínalo trochu i zvukem zavírání dveří (prostě ne takové to limuzínovité tlumené buch, jako má třeba nová C4).
Docela mě rozsekala centrální přístrojová kaplička. Jak jsem byl její zapřisáhlý odpůrce, tak tato varianta / modifikace mě hodně zaujala.
Kaplička je rozdělená na tři oddíly, v prvním je otáčkoměr s digitálním rychloměrem, počítadlem km a ukazatelem řazení pro blbečky. Displej je ze zadní strany průsvitný a je stejně čitelný ve tmě stejně jako v ostrém slunci, když za něj strčíte prsty, vidíte jejich stín. V další části je klasický koncernový displej s údajema od rádia a palubního PC, ve třetím tmavém oddílu jsou schované provozní kontrolky. Přehlednost a umístění tohoto řešení je mnohem lepší než u klasických budíků. Jsou pořád v zorném poli aniž by bylo nutno sklopit v místě s měřením rychlosti zrak k rychloměru schovanému za volantem.
Dále tam byly takové pičičandy jako roletky na zadních oknech, stolky pro zadní cestující se čtecíma lampičkama, senzor deště a světel. Celkem se mi líbí, že stěrače reagují i na rychlost jízdy a intenzitu deště. Audio hrálo na dnešní poměry dobře a třeba nová Astra může jen závidět.
23:49:39
13.08.2011
13.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: taky jsem to napsal potichu:-D Vůbec jsem u toho neřval:-D
23:32:45
13.08.2011
13.08.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: psst to se tady nesmi rikat... jinak zname
23:29:47
13.08.2011
13.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
Tak xanťa je podle TUV spolehlivější než kokta, kdo by to byl býval řekl:-D
adam.cas.sk/clanky/.../ve lky-test-kvality-vozidiel- auto-bild-ktore-auta-su-sp olahlive-a-ktore-nie.html
adam.cas.sk/clanky/.../ve lky-test-kvality-vozidiel- auto-bild-ktore-auta-su-sp olahlive-a-ktore-nie.html
23:50:58
12.08.2011
12.08.2011
Bobesh
-> Targa: Dobře´s koupil,Františku...
20:43:31
12.08.2011
12.08.2011
VeTeV
-> Targa: :-) takze zase o neco vice najeto super ze maka jak ma
20:27:04
12.08.2011
12.08.2011
Targa
zdravim PSA cesta do řecka splněna najeto celkem 4000Km jedine co odešlo tak jedno ložisko na kole takže cestou zpět o něco větší rambajz...jinak perfektní... xáňa to zvládla za 1, odřídil jsem to na zátah a uplně bez problému..přinášim vám pár foto
00:09:36
10.08.2011
10.08.2011
Kaprof-Pisařík
Já vím je to nesmyslná paleta ale pro mě nemá chybu :o)
citroen.sbazar.cz/citroen -xm-v6-24v-pallas-praha-o5 987887.html
citroen.sbazar.cz/citroen -xm-v6-24v-pallas-praha-o5 987887.html
01:59:58
09.08.2011
09.08.2011
Bagrr- máma mele Emu
když jsem tohle tenkrát viděl naposledy při zapojovaní uni dálky, říkal jsem si že už to v životě nechci vidět... Ale budu muset znova, přestal mi blinkat levej blinkr :-(
15:40:38
01.08.2011
01.08.2011
Kaprof-Pisařík
-> PetrDNX: určitě to je velké ulehčení :) Inu vzdušná vlhkost je svina :o))
Čirou náhodou cenu bys nevěděl pŕibližnou ?:o))
Čirou náhodou cenu bys nevěděl pŕibližnou ?:o))
09:25:43
01.08.2011
01.08.2011
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: jj jako jak jsem vyjmul tu sracku tak to litalo docela solidne, ale po navratu je to zase t klasika, ale na tockometru neznatelne... uvidime jak bude nalada
22:52:09
31.07.2011
31.07.2011
PetrDNX
Kaprof 25.07.11 23:11:01 napsal:
Hustej pripravek :o) Ikdyž jednodušší jak rikal náš mistr jednou za tri
roky je preventivně vytáhnout:)
http://youtube.com/v/I84i GdNHCOo
Jinak už se nemohu dočkati Vánoc Jisté je že si nadělím bud XM či
605 :-)
Přípravek nemá chybu,už ho taky máme,dobrá hračka
Hustej pripravek :o) Ikdyž jednodušší jak rikal náš mistr jednou za tri
roky je preventivně vytáhnout:)
http://youtube.com/v/I84i GdNHCOo
Jinak už se nemohu dočkati Vánoc Jisté je že si nadělím bud XM či
605 :-)
Přípravek nemá chybu,už ho taky máme,dobrá hračka
19:07:32
31.07.2011
31.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: hele člověku, neklidnej volnoběh vůbec neřeš... Dokud to nejni jako jsem měl u krátký: 800-2000, tak bych to neřešil... 16v mají volnoběh všeobecně lítající... Třeba mě lítá s rozdílem 150... Dokud auto jede, nestávkuje, neškube, neřeším...
18:04:33
31.07.2011
31.07.2011
VeTeV
tak nefcni srac je zpatky, hned se to zklidnilo, vymenil jsme i zadek vyfuku, neb uz to delalo megabordel a asi se vrhnu po volnu na krokac, skrtici klapku a uvidime zdali to pomuze tomu misty neklidnemu volnobvehu... holt mame novou hracku...
17:04:28
31.07.2011
31.07.2011
AZmotor
Nechce někdo novou sadu brzdových desek Ferodo ThermoQuiet na Saxo, Xsaru nebo Pug 106 a 306 značení FQT1168 ??
19:05:31
30.07.2011
30.07.2011
VeTeV
tak jsem tu pumpu vzduchu vyndal, bylo v tom tal litr vody, cely zarezly a i kdyz jsme to rozhejbal, tak to nemaka, uhliky zarezly, jeden urvanej drat, samo je to nerozebiratelny nedestruktivne... zel s vyjmutym se motor za studena vzteka a hada, tak to tam vrazim a nezapojim a po prdeli
22:04:25
26.07.2011
26.07.2011
spartra
-> Bagrr- máma mele Emu: to sem zkoušel mlátit kilovým kladivem na autě i když domek byl utažen, z toho kroužku u ložiska zbyla placatá půlka.
zkoušel jsme i pajcr, mezí víko a homokloub a pajcr se ohnul
tak sem to nakonec sundal i s domkem začal dobejvat venku, opět bušení, musel jsem dát silnej majzlík mezí víko a homokloub po době bušení to povolilo, jen ten hliník je víc tvárnej
zkoušel jsme i pajcr, mezí víko a homokloub a pajcr se ohnul
tak sem to nakonec sundal i s domkem začal dobejvat venku, opět bušení, musel jsem dát silnej majzlík mezí víko a homokloub po době bušení to povolilo, jen ten hliník je víc tvárnej
21:43:59
26.07.2011
26.07.2011
Bagrr- máma mele Emu
-> spartra: gufero jsem nikdy neměnil... A kilový kladivo mi na to vždycky stačilo... Btw ten domek musí být neustale spojen s motorem natvrdo... Jednou jsem ho povolil a poloosa nešla ven ani boha...
19:40:08
26.07.2011
26.07.2011
U-Geen
-> Kaprof: jj, takova polovicni Multipla :)