-> Bobesh: -> Bobesh: Nehodlám se nechat perzekuovat v topicu inzerce, ale ač jsem inzerát zde viděl asi jako první, čul jsem velikou aféru a přesto nezasáhl. Hanba mi. Naštěstí to Syny ve foru inzerce vystihl i za mne a navíc naprášil všechny ostatní. Je to kámoš. :-)
Dle mého názoru si v tématu Ostatní značky mohou ve správných tématech vyměňovat zboží ( i když připomíná z dálky auto) :-) pacienti daného loga. Jinak by nemělo smysl tuto sekci před časem úmyslně specificky zakládat, kvůli obdobným konfliktům ve fóru.
Sekce ostatní auta je zde třeba jako sůl, neboť majitelů pouze škodovek, aby se zde admin na prstech po řezání dřeva na cirkulárce Přemka Podlahy dopočítal.
Proto jsem to pipíškovi nesmazal, proto mu to nesmazali ani další, co přemýšlí. Ale stejně byste mohli přemýšlet a dodržovat psaná pravidla místo nepsaných, a neprovokovat ostatní, když moc dobře víte, co bude.
Příště bude delete dle pravidla co psáno to dáno, ne dle rozumu. OUKEJ?
Jinak auto na prodej dobré, ale malé. :-)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Jirik_Tuňák: viz. níže

Bobesh 23.05.11 17:28:44 napsal:
→ Jirik_Tuňák: No kdybych sám neměl,tak vím,že po
tobě jdu do hotovýho ale dvě už bych neuživil. Ale o víkendu jsem svezl
bratrance (má Š110R+PAŽOUT 206) a byl naprosto unešen jízdními vlastnostmi
(jízda po flastrované silnici,kostkách a muldách) a vypadá to,že je na
světě další nakaženej „hydrobacilem“
U tebe by se měla dobře.
Co někdo ze známejch nakaženců? 
→ Jirik_Tuňák: No kdybych sám neměl,tak vím,že po
tobě jdu do hotovýho ale dvě už bych neuživil. Ale o víkendu jsem svezl
bratrance (má Š110R+PAŽOUT 206) a byl naprosto unešen jízdními vlastnostmi
(jízda po flastrované silnici,kostkách a muldách) a vypadá to,že je na
světě další nakaženej „hydrobacilem“



-> VeTeV 24.05.11 14:35:10: preto som k odkazu nepísal žiaden komentár, lebo si tiež myslím to isté..
-> VeTeV 24.05.11 13:26:12: Souhlas.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Co ty na ten inzerát,moderátore?skoda-virt.cz/cz/.../1269 29-inzerce-13?poffset=85.. . Jak se na to díváš?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Co ty na ten inzerát,moderátore?skoda-virt.cz/cz/.../1269 29-inzerce-13?poffset=85.. . Jak se na to díváš?
-> mb136gl: nu práce kvapná, hovno platná
-> Jirik_Tuňák: muj nazor znas - to auto tu cenu ma a pod 35 bych to nepoustel... ale chce to opravdu nejakeho nadsence, aby to udrzel v tak dobrem stavu jako ty 

-> Bobesh: Já bych do Xantie taky možná šel, ale nějak jsem nenašel pěknýho kombíka.
-> Bobesh: Mám představu tak 40 000,-, myslíš, že je to adekvátní?
-> VeTeV: Myslíš že už chystaj dehet a peří?

-> MATTESS: zase tak strašně moc bych to neprožíval...
-> Jirik_Tuňák: škoda tak dva tři měsíce zpět bych asi vážně uvažoval, teď na to už nejní rozpočet :-)
-> Jirik_Tuňák: škoda tak dva tři měsíce zpět bych asi vážně uvažoval, teď na to už nejní rozpočet :-)
MATTESS 23.05.11 20:01:13 napsal:
→ Bobesh: no a? Na inzeráty je inzerce
Jak vidíš, tak ne.
→ Bobesh: no a? Na inzeráty je inzerce
Jak vidíš, tak ne.
-> MATTESS: 

-> Bobesh: no a? Na inzeráty je inzerce
-> Jirik_Tuňák: Škoda že ji nebudeš dávat z domu až tak za rok,dva to bych měl zájem ovšem není škoda ji posílat z domu?:o) to bych radši vyhodil šadesu než tohodle mazlika

-> Jirik_Tuňák: No kdybych sám neměl,tak vím,že po tobě jdu do hotovýho ale dvě už bych neuživil. Ale o víkendu jsem svezl bratrance (má Š110R+PAŽOUT 206) a byl naprosto unešen jízdními vlastnostmi (jízda po flastrované silnici,kostkách a muldách) a vypadá to,že je na světě další nakaženej "hydrobacilem"*
1*
-> Bobesh: Ano, líbila by se mi pro někoho takového jako jsi ty. 

-> MATTESS: Máš pravdu ovšem vymazlenou hydru ocení opět jen jinej houpačkář -> Jirik_Tuňák: že? A propos,rozmyslel jsi se dobře?
-> Jirik_Tuňák: to se pleteš, svátku. Máte nějak popletený forum s inzercí?
-> MATTESS: Dej mi svátek. Tohle je jenom mezi námi Citronáři, proto to necpu jinam.
-> Jirik_Tuňák: inzerce je jinde
Takže, prodej cca červen / červenec:
Citroën Xantia
Rok výroby 1999, karoserie liftback, zelená tmavá metalíza
Motor 1.8 8V, 66 kW, 157 Nm, najeto aktuálně skutečných 166 500 km, jede výborně.
Servisní knížka vedená do 120 000 km, po dovozu jsem začal jezdit ke známému.
Koupeno jako dovoz z Belgie při 124 500 km.
Výbava:
Centrál na DO, el. př. okna, originál el. pravé zrcátko, autom. klimatizace, stavitelná sedačka řidiče, servo, 4x airbag,
čalounění alcantarou a látkou (exklusive), středová loketní opěrka vpředu i vzadu s průvlakem na lyže,
letní ALU 17“ (Mille Miglia) s pneu 225/45/17, k tomu zimní sada na plechových 15“ kolech (gumy na obou sadách ještě slušné, byly ježděné od nových), originál tažné zařízení, stavitelný volant, radio Sony s CD a MP3, 4x repro (vpředu 165 mm koax. Hertz). Zámek řadicí páky s klíčema a kódovými kartami, 2x klíč k vozu + kódové karty, reostat osvětlení palub. přístrojů, tonovaná okna.
Přidám sadu tří barev (základ, barva, lak) na opravu ťukanců od parkujících dementů.
Provedené úkony / stav:
12.3.2011 nová STK a EM
31.1.2011 periodický servis hydrauliky (dofuk všech koulí, výměna hydr. kapaliny)
Nový olej ve 164 300 km Total Quartz 7000 (10w-40) – typ prosím dodržovat, od výměny do výměny úbytek na měrce minimální max. 1,5 – 2 mm za 10 000 až 12 000 km, po kterých měním olej. Nový vzduch. filtr. Minulý rok nový palivový filtr.
Na podzim 2010 preventivně nový olej v převodovce. Na podzim namontován nový startér. Dvě zimy stará baterie.
Přední náprava původní bez vůlí (speciálně jsem se ptal na STK), na zadní nápravě nové uložení ramen. Spojka původní.
Nové přední kotouče a desky jaro 2010, zadní kotouče 2008/9, nový katalyzátor v roce 2009 (před předposlední STK).
V roce 2009 přetěsněn ve značkovém servisu zadní hydrokorektor, nový motorek centrálu v pravých dveřích (vadný měněn po diag. ve značkovém servisu). Po dovozu mělo auto nové rozvody, ty byly pro můj klid měněny znovu ve 146 230 km.
4/2009 servis klimatizace v ATU, minulý rok jsem dělal desinfekci sám, tento rok ještě provedu i s kabinovým filtrem.
Pohodlné a spolehlivé vozidlo, cenu nabídněte. Pouze do dobrých rukou, které mu dají patřičnou péči.
Při prodeji vše vysvětlím, poučím, případně poradím s budoucím servisem.
Citroën Xantia
Rok výroby 1999, karoserie liftback, zelená tmavá metalíza
Motor 1.8 8V, 66 kW, 157 Nm, najeto aktuálně skutečných 166 500 km, jede výborně.
Servisní knížka vedená do 120 000 km, po dovozu jsem začal jezdit ke známému.
Koupeno jako dovoz z Belgie při 124 500 km.
Výbava:
Centrál na DO, el. př. okna, originál el. pravé zrcátko, autom. klimatizace, stavitelná sedačka řidiče, servo, 4x airbag,
čalounění alcantarou a látkou (exklusive), středová loketní opěrka vpředu i vzadu s průvlakem na lyže,
letní ALU 17“ (Mille Miglia) s pneu 225/45/17, k tomu zimní sada na plechových 15“ kolech (gumy na obou sadách ještě slušné, byly ježděné od nových), originál tažné zařízení, stavitelný volant, radio Sony s CD a MP3, 4x repro (vpředu 165 mm koax. Hertz). Zámek řadicí páky s klíčema a kódovými kartami, 2x klíč k vozu + kódové karty, reostat osvětlení palub. přístrojů, tonovaná okna.
Přidám sadu tří barev (základ, barva, lak) na opravu ťukanců od parkujících dementů.
Provedené úkony / stav:
12.3.2011 nová STK a EM
31.1.2011 periodický servis hydrauliky (dofuk všech koulí, výměna hydr. kapaliny)
Nový olej ve 164 300 km Total Quartz 7000 (10w-40) – typ prosím dodržovat, od výměny do výměny úbytek na měrce minimální max. 1,5 – 2 mm za 10 000 až 12 000 km, po kterých měním olej. Nový vzduch. filtr. Minulý rok nový palivový filtr.
Na podzim 2010 preventivně nový olej v převodovce. Na podzim namontován nový startér. Dvě zimy stará baterie.
Přední náprava původní bez vůlí (speciálně jsem se ptal na STK), na zadní nápravě nové uložení ramen. Spojka původní.
Nové přední kotouče a desky jaro 2010, zadní kotouče 2008/9, nový katalyzátor v roce 2009 (před předposlední STK).
V roce 2009 přetěsněn ve značkovém servisu zadní hydrokorektor, nový motorek centrálu v pravých dveřích (vadný měněn po diag. ve značkovém servisu). Po dovozu mělo auto nové rozvody, ty byly pro můj klid měněny znovu ve 146 230 km.
4/2009 servis klimatizace v ATU, minulý rok jsem dělal desinfekci sám, tento rok ještě provedu i s kabinovým filtrem.
Pohodlné a spolehlivé vozidlo, cenu nabídněte. Pouze do dobrých rukou, které mu dají patřičnou péči.
Při prodeji vše vysvětlím, poučím, případně poradím s budoucím servisem.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) :
vole

-> Bagrr- máma mele Emu: A kde máš foto před a po? 

Tak klasický moje průsery... Při výměně těhlic jsem si zase zkurvil telefon... Auto opravený, konečně ticho (až na převodovku)... Jel jsem to projet a nechal jsem telefon na autě na střeše... Leteckej den telefon odnesl displejem... Dnes již též vyměněno...
-> THOMMY 16.05.11 22:27:31: ha, až teď jsem si toho všiml, taky stěrač nalevo...
takže repasovaná náprava je zpět, byl jsem zde www.renovacenaprav.cz/
bylo to 5300 + torzka 3000, celke 8 300kč za 1 a půl hodiny bylo hotovo
torzka se mě zdá dosti drahá od nich.
nechcete to někdo začí vyrábět
šroub povolil udělal jsem do podlahy díru 20x20 mm, zapřel šroubovák , nakonec povolil.
bylo to 5300 + torzka 3000, celke 8 300kč za 1 a půl hodiny bylo hotovo
torzka se mě zdá dosti drahá od nich.


šroub povolil udělal jsem do podlahy díru 20x20 mm, zapřel šroubovák , nakonec povolil.
-> THOMMY 16.05.11 22:27:31: Barva pěkná, ale ty zavařený 5.dveře za mě hnus...
-> Kuladmin: jedna z funkcí špatného hydroactivu
je tam vzadu koule (pístnice?) která když je špatná, tak dělá toto - proč jsou Activy tak levnééé ? Bo je nikdo neumí dát dokupy 


Malej dotaz ze zvedavosti rano prede mnou jela Xantie myslim kratka ale zajimave se choval zadek porad poskakoval vlnil se apod chvilku mi to prislo jako kdyz tvrdy - napevno bez pruzeni jak kdyby mel navarenou tyc misto odpruzeni ale pak zas se to porad pohupovalo - cim to mohlo byt? Co se s majitelem rozloucilo? Jako v zatackach to musi bej o hubu takhle potkavam hlavne styry fordy a obcas opely astry s tlumicema totalne k.o. Ale todle..
-> VeTeV: Na těch 17 nebo 18kách chromkách co tam pak měl to ještě šlo.
-> PetrDNX: na to už je pozdě nechat tam ty silentbloky, když už se protočila matka v nosníku. trochu na prase vyříznout z vrchu díru? jak to vyndávaj v servisu

-> THOMMY : souhlas - ty nastavce jsou strasny a k auto nejdou 

-> VeTeV: Moc fotek nemám, akorát aktuální zadek...
Tady je zhruba v době vzniku, návrat k origo nárazníkům jí jen prospěl...Jinak se s ní teď jezdí denně www.autodesign-tuning.cz/ naseprace/.../thumb.html
Tady je zhruba v době vzniku, návrat k origo nárazníkům jí jen prospěl...Jinak se s ní teď jezdí denně www.autodesign-tuning.cz/ naseprace/.../thumb.html
-> spartra: Na ty matky v nosníku je lepší se vykašlat a odšroubovat sil. od nápravnice a nechat na autě,podle mě je praskla torzka,praskaj hned za tim tisicihranem a v kupě to není vidět.Protočenej tisicihran sem u těhlech aut ještě neviděl.sem docela zvědavej jak to chceš doma rozdělávat,je to dost porod i na heveru.
-> Nwkt: Já doufám, že to bylo tím :)
-> VeTeV: Bývalý majitel s ní v trochu jiný podobě soutěžil v Tuning cupu, dnes už je trochu očesaná (tím pádem i hežčí) www.tuningcup.cz/typo3tem p/.../b3baf11027.jpg
-> VeTeV: Bývalý majitel s ní v trochu jiný podobě soutěžil v Tuning cupu, dnes už je trochu očesaná (tím pádem i hežčí) www.tuningcup.cz/typo3tem p/.../b3baf11027.jpg
-> THOMMY : Tak minulej majitel byl asi prokletej 

-> THOMMY : ta je krasna - rozepis se - vic fotek?
-> Nwkt: Zatím si nestěžuji
Včera jsem se pustil do tý elektriky, tak uvidím, co z toho bude :)

-> THOMMY : no parada 

-> THOMMY : Tak jak to jezdí ten bílej vehement?
Dovolím si vložit foto z prakticky zcela náhodnýho víkendovýho PSA srazu :)
jěště jeden problém, rozdělával jsme silentbloky na karoserie ty obdélníkový, jeden šroub jsem vytočil a vytáhnul silentblok, u druhýho silentbloku šroub povolil tak 2 závity seknul se a protočila se matka, šak jsem se stím sral, povolit vrátit on se stejně seknul
jaký citrone používá matky? z vrchu jsme udělal dvě 8 díry nakapal bzdovku, pochybuje že to povolí.
mám vyřiznout čtverečk podlahy skusit to zvrchu nějak vyjebat?

jaký citrone používá matky? z vrchu jsme udělal dvě 8 díry nakapal bzdovku, pochybuje že to povolí.
mám vyřiznout čtverečk podlahy skusit to zvrchu nějak vyjebat?

takže franzouzská past je dole, foto zítra, dnes nebyla již chuť.
no mrmlal jsem se s tím do 8 večer, že by to byli 4 šrouby, bože
auto podepřeno, sundána kola, že sundám náboje a ložiska, hle past 40 matka na ložisku
nu civěl jsem co s tím, nakonec se mě podařilo sehnat od místního kutila, násobič točivýho momentu na ráčně, ten to přežvejkal i s 41 ořechem, klasika stáhnout ložisko, já proč jdou ztuha, kapánek se drolící vazelína
sundat vejfuk, oddělat štíty, kupodiu nebudu muset odvzdušňovat snad
sundat lpg bombu, povolit zatěžovej regulátor, to je vymýsl
takhle blbě danej.
Jal jsem se povolat 8 šroubů na 4 silentblokách, 4 dobrý maj tam 16 hlavu, ty píče, tam dali hvězdičku na které ani očko nenasadíš
zas jsem jak debil sháněl torx 50/55 což doma nemám.
nevím kterej blbec zamotal brzdovou trubičku kolem nápravy, nakonec je venku.
To hlavní,
nejspíš je něco s torzkou jednou ze tří, spíš to vypadá na uložení v ramenu.
Nač se připravit? Torzka nabídnutá cena 3000 kč nová, rameno se da opravit pro torzku nebo jen nový?
Bude stAčit la-2? do ložisek, ty starý vyperu a dám novou náplň.
no mrmlal jsem se s tím do 8 večer, že by to byli 4 šrouby, bože

auto podepřeno, sundána kola, že sundám náboje a ložiska, hle past 40 matka na ložisku


sundat vejfuk, oddělat štíty, kupodiu nebudu muset odvzdušňovat snad

sundat lpg bombu, povolit zatěžovej regulátor, to je vymýsl

Jal jsem se povolat 8 šroubů na 4 silentblokách, 4 dobrý maj tam 16 hlavu, ty píče, tam dali hvězdičku na které ani očko nenasadíš

nevím kterej blbec zamotal brzdovou trubičku kolem nápravy, nakonec je venku.
To hlavní,
nejspíš je něco s torzkou jednou ze tří, spíš to vypadá na uložení v ramenu.
Nač se připravit? Torzka nabídnutá cena 3000 kč nová, rameno se da opravit pro torzku nebo jen nový?
Bude stAčit la-2? do ložisek, ty starý vyperu a dám novou náplň.
-> spartra: bez rozpojení brzd se to neobejde... A postup demontáže je vesměs u všech psa torzek stejnej 4 silentbloky a je dole...