
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> VeTeV: Ten pavouk co prodávaj je taky good ale Já ti zejtra blejsknu můj co jsem si dělal dle toho co máme na dílnách je to jednoduchy na principu stahovaní Motex pásky-jen ve většim a s malou pákou 

-> Kaprof: vyfot jak to vypada - udelat neni problem - koupit za 500 jo 

Já jsem si udělal kdysi v prváku na filtry výbornej stahovák a tyto povolovaní neřešim :o)
-> afro100: na praxy povolujeme filtre retiazkou ktora je prevlecena cez svieckovy kluc , tiez super vec

-> Bobesh: ty kravo tak to radši povolím poklepánim šroubecu 

-> alpin: ide to aj so zubkovanym, ale ten sa rozne zosulava, zosuva a zachytava tam kde nema a tak ... hladky je na to najlepsi ...
-> afro100: musi byt hladky alebo moze byt aj zubkovany ?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ved sa pytam, neasi ... ale v podstate, prestrcit to oko na filter a mat dostatocne dlhy klinak, tak je vyhrane ...
-> afro100 25.10.10 21:19:59: Voe ty tam na fotce nahore nemas sani a dole trubky na LHM 

-> Bobesh: to tam jistě matthes ani nemá :-))
klíňák nás nenapadl a když si vemu jak jsem to musel povolovat šroubovákem násilím, tak to bylo utažený na hulána jak prase
klíňák nás nenapadl a když si vemu jak jsem to musel povolovat šroubovákem násilím, tak to bylo utažený na hulána jak prase

-> afro100 25.10.10 21:07:50: takto nejak to myslim ... staci vzat stary klinak, zmacknut v polke, prelozit jednu polku za druhu, cim vznikne take oko, nasadim na filter a potiahnem ... treba to ale nasadzovat tak, aby som pri planovanom pohybe si to oko okolo filtra stahoval ...
robim to tak stale na roznych autach (R19 1,8 ; R megane 1,6 16v, p 406 1,9 TD, rozne motory skoda s plnoprietokom) a je to OK ...
povolovanie hýr
robim to tak stale na roznych autach (R19 1,8 ; R megane 1,6 16v, p 406 1,9 TD, rozne motory skoda s plnoprietokom) a je to OK ...
povolovanie hýr
-> petr s 25.10.10 20:50:19:
-> VeTeV: -> Matthes, záškodník z TechWebu: A třípackovej převodovanej povolovák na ráčnu vás nenapadl?



-> VeTeV: -> Matthes, záškodník z TechWebu: A třípackovej převodovanej povolovák na ráčnu vás nenapadl?
-> Targa:
Castrol - uhoď jako prašť...
Castrol - uhoď jako prašť...
abyste se s toho TOTALU neposrali...
nebudu tam davat total diesel 10W40 kterej tam ma bejt když je auti zvyklí na plnou 5W40 ... total je pouze firma s umluvou u citrona...
mám tam CASTROL Magnatec Diesel 5W-40 .. určo lepší jak total...
ohledne filtru.. umístěn zeshora... vemu ruku vemu smirek a nic vic nepotřebuju a bezproblemu je filtre dole... a v podstate mi nic neepřekaželo...

mám tam CASTROL Magnatec Diesel 5W-40 .. určo lepší jak total...
ohledne filtru.. umístěn zeshora... vemu ruku vemu smirek a nic vic nepotřebuju a bezproblemu je filtre dole... a v podstate mi nic neepřekaželo...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> VeTeV: a starym klinakom by to neslo ?
Mlhovky no, vo co jako jde, kde je problem?
Ale ten filtr nesel ani mejma, ani medvedima rukama 



-> petr s: a to matthes má - pro mě to moc není, já mam ruce jak medvěd
viz ty mlhovky a výměna žárovek, kde je to pro celej xantia klub noční můra... pro Matthesa práce na minutku

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Na některé místa musíš mít ruky jak hajzlovej pavouk
-> petr s: No to jo 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale stejně ti francouzi jsou na infarkt
-> petr s: Dyk jo 

-> petr s: pravda - blbec by to rozsekal a nepovolil nic 

-> Matthes, záškodník z TechWebu 25.10.10 20:39:44: To jsem zase neřek
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ale poradili jsme si - a to je hlavní 

-> petr s: Zlaty BMW 2,5TDs s tou vlozkou a plastovym klobouckem.
-> VeTeV: Vidis to, nakonec sme blbci my



-> VeTeV: Tam je místa ještě dost Jsou i horší
-> petr s: dy´t je tam strašně málo místa - nevím vždy mě stačila ruka na vše 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Tam není žádný problém povolit
-> Jirik_Tuňák: Voe nevim s tim retezem... 
-> VeTeV: Vykoumat ten filtr pro fobii s 6 hranem jesi pude a nazdar

-> VeTeV: Vykoumat ten filtr pro fobii s 6 hranem jesi pude a nazdar

-> Jirik_Tuňák: když máš auto zvedlé, pod autem kastról s oilem a ve filtru díru, jezdí se špatně 

-> VeTeV: Tož kupte v Baumakse.
To mi připomnělo, že je kámoše, kterýmu jsem olej dělal vždycky já a dva roky u mě nebyl.

To mi připomnělo, že je kámoše, kterýmu jsem olej dělal vždycky já a dva roky u mě nebyl.

-> Jirik_Tuňák: ten jsme neměli - tak to šlo na hulána 

-> Targa: Tohle je super. Pak se dělá výměna oilu pěkně. Taky mi to vždycky šickí závidějó, když mě vidějó.
Ale ten Total jsi měl dát.
-> VeTeV: Já filtr povolím tím řetězovým povolovákem na filtry. Ten se dá mezi trubkama nasadit akorát na šířku řetězu a po kousíčkách povolovat.

-> VeTeV: Já filtr povolím tím řetězovým povolovákem na filtry. Ten se dá mezi trubkama nasadit akorát na šířku řetězu a po kousíčkách povolovat.
-> VeTeV: Taky jsem mu o tom totalu řikal :)
-> Targa: koukám je čas na výměnu oilu - kde to ma posranej filtr? taky tak šikovně jako ten můj verk? - tzn dole pod sáním mezi spletí hadic?
měl jsi dát Total :-)
měl jsi dát Total :-)
-> VeTeV: kde co?:D

-> havlik: jetsli je to jako v Xante - tak tam je svorka s dvema kablikama pripojena k motoru - tusim u me zelena - a jelikoz si rikam, ze tydle auta vyuzivaji stejne dile nebude do asi o nic jiny :-))
-> VeTeV: nemam tušení ale řekl bych že je někde vypadlej nebo vytrženej kabel k motorku po tý opravě
-> havlik: to bude stejny jak xanta ne?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no umím - já když si vzpomenu na tu šlamastiku než jsme došli na to jak, co, kde, proč a nač :-)) jen pro tvoje info - opravdu je motorek obousměrný a podle toho hází zadek, či předek - docela šikovný řešení proč mít jen jeden motorček :-)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no umím - já když si vzpomenu na tu šlamastiku než jsme došli na to jak, co, kde, proč a nač :-)) jen pro tvoje info - opravdu je motorek obousměrný a podle toho hází zadek, či předek - docela šikovný řešení proč mít jen jeden motorček :-)
ODstrikovace umi Vetef

-> Matthes, záškodník z TechWebu: pokud chces delat francouzký den:) tak se hlásim chtlě bych rozchodit ostřikovače

-> Matthes, záškodník z TechWebu: no to je to samé 

Jo mlhovky nejdou, to musis rozebrat pul auta... :-D
Ale 405 nechci destruovat, nybrz opravit :( udelame zas francouzsky den.
Ale 405 nechci destruovat, nybrz opravit :( udelame zas francouzsky den.
tak chtěl bych tímto strašně moc poděkovat Matthesovi za vydatnou pomoc a zázemí při opravě vemblouda...
už první činnost - výměna oil filtru přinesla do našich řad neklid a nejistotu - místa pomálu, nebvlo jak uchytit, utaženo jak prase... nejprve mírné poklepávání ze strany Matthesa, následně má destruktivní činnost s řádným úderem a proražním filtru :-)
následovala oprava předních mlhovek - dle komentů na Xa klubu jsem do role opraváře pasoval Matthesa - má menší ruku a měl by míti vetší šanci - ale nečekal jsem, že se položí na zem a vytáhne spokojeně objímku i se žárovkou s úsměvem na rtech - čuměl jsem jak puk... bohužel zde nadešlo první z překvapení pseudoopravy pana klempíře - mezi koncovkou a objímkou musí být ještě cosi (asi nějaká plechová propojka) - Matthes nahradil měděným vodičem patřičnem sklepaným ...
já mezitím rozchozoval ostřikovače - paráda zde se opravdu klempíra taky vyřádil - natáhneme hadici do podbehu - to musí stačit... nadešlo menší laborování, zkoušení která hadička kam, nakonec zapojení a instalace zpětných ventilků, aby ostřikovač stíral ihned...
následoval slet opravy zadního stěrače - již ho někdo rozebíral, byl promazán a nýty uřezány a nahrazeny šroubky - ovšem i tak osička přirezla...k tomu po několikerém zkoušení zjištěno, že chybí kostra - a ejhle - kablík přelomen - zjištěno, že již někdo opravoval i kablík výhřevu zadního okna stylem na prasáka - rozebrání tedy svazku kabeláže, odštípnutí kdesi u zadního sloupku, nastavení a spojení pomocí krimpl kleští... Matthes opět ukázal řádnou dávku trpezlivosti při protahu drátků...
zadní ostřikovač pouze ucpán - takže pročištěno a maká jak má (no teda čůrá jak má - dělá vám to to samé?)
výměna žárovek u osvětlení táhel topení - hurá maká...
no a jak je přidělán plast podběh a jak se mistři nesrali ani se zapojením bočního blikače a naférovku se žárovka klimbala v podběhu, nebudu raději popisovat - zasloužili by za tuto prasárnu vytahat za ptáka... pak jsme ještě debordelizovali klubo drátů vedoucí k jednotce a dali tam konečně kryt a sláva - auto zase funguje jak má... chybí jen ta stahovačka....
kdo to dočetl až sem, dostane pohlavek :-)) ještě jednou díky Matthes a těším se na destrukci 405ky .-)
už první činnost - výměna oil filtru přinesla do našich řad neklid a nejistotu - místa pomálu, nebvlo jak uchytit, utaženo jak prase... nejprve mírné poklepávání ze strany Matthesa, následně má destruktivní činnost s řádným úderem a proražním filtru :-)
následovala oprava předních mlhovek - dle komentů na Xa klubu jsem do role opraváře pasoval Matthesa - má menší ruku a měl by míti vetší šanci - ale nečekal jsem, že se položí na zem a vytáhne spokojeně objímku i se žárovkou s úsměvem na rtech - čuměl jsem jak puk... bohužel zde nadešlo první z překvapení pseudoopravy pana klempíře - mezi koncovkou a objímkou musí být ještě cosi (asi nějaká plechová propojka) - Matthes nahradil měděným vodičem patřičnem sklepaným ...
já mezitím rozchozoval ostřikovače - paráda zde se opravdu klempíra taky vyřádil - natáhneme hadici do podbehu - to musí stačit... nadešlo menší laborování, zkoušení která hadička kam, nakonec zapojení a instalace zpětných ventilků, aby ostřikovač stíral ihned...
následoval slet opravy zadního stěrače - již ho někdo rozebíral, byl promazán a nýty uřezány a nahrazeny šroubky - ovšem i tak osička přirezla...k tomu po několikerém zkoušení zjištěno, že chybí kostra - a ejhle - kablík přelomen - zjištěno, že již někdo opravoval i kablík výhřevu zadního okna stylem na prasáka - rozebrání tedy svazku kabeláže, odštípnutí kdesi u zadního sloupku, nastavení a spojení pomocí krimpl kleští... Matthes opět ukázal řádnou dávku trpezlivosti při protahu drátků...
zadní ostřikovač pouze ucpán - takže pročištěno a maká jak má (no teda čůrá jak má - dělá vám to to samé?)
výměna žárovek u osvětlení táhel topení - hurá maká...
no a jak je přidělán plast podběh a jak se mistři nesrali ani se zapojením bočního blikače a naférovku se žárovka klimbala v podběhu, nebudu raději popisovat - zasloužili by za tuto prasárnu vytahat za ptáka... pak jsme ještě debordelizovali klubo drátů vedoucí k jednotce a dali tam konečně kryt a sláva - auto zase funguje jak má... chybí jen ta stahovačka....

kdo to dočetl až sem, dostane pohlavek :-)) ještě jednou díky Matthes a těším se na destrukci 405ky .-)