Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7721 příspěvků (zobrazeno 6251 až 6300) od 21.01.2010 do 30.04.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
19:05:10
16.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: mohu-li za větev, mám zato že okolo 750,- ale naprosto jist si nejsem... Něco o polovině ceny na vrakáči...
10:28:25
16.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Kolik ?
21:10:29
15.10.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: dle me se prave nejprve vylomila ta druha strana a pak se to tam pricilo a pacilo a slo to cely do prdele - je to vzit a vyhodit ...



jinou stahovacku uz mam objednanou - snad prijde pristi tejden postou - stejne nevim proc to nedko nevyrabi a nebo se to neprodava - fakt nechapu....
20:44:08
15.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Jo, tak to je v píči toto. Tam se vylomila i druhá strana jezdce. Mě se to jen naprasklo a lanko vyskočilo, jak jsem ti říkal, u mě stačilo nasadit lanko zpět, malou dirku do plastu, stáhnout drátečkem a zalejt dvousložkovým lepidlem. Tři nebo víc let je ťuky ťuky klid a drží to. Toto je na výměnu tý kostičky. Třeba pochodíš u toho Citroenu. Přinejhorším to vezmeš na vrakáču i se stahovačkou, sice draho, ale levněji než u Citroenu.



Zrovna tak jsem povidal. Znám dva lidi, co to dělali jeden 2x, druhý 3x na Oktávce a na Fabii 1x. Kolega navíc jezdil s klackem ve dveřích několik tejdnů.
20:07:00
15.10.2010
VeTeV
20:06:17
15.10.2010
VeTeV
20:05:17
15.10.2010
VeTeV
takže o víkendu mám o zábavu postaráno - nejprve mě čeká toto - www.xantiaclub.cz/forum/v iewtopic.php?t=1751&...



a pak někdy v týdnu až dojde ovládání okna tak výměna stahovačky - problém odhalen - kurva proč to neprodávaj samostatně :-( ještě zejtra zkusim citroen...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od VeTeV vložen 15.10.2010 20:05:17
21:05:37
11.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: oboje vypadá nádherně... To ax tak jak je vypadá dost moc dobře... A to gti je moc luxus... Ideální letadla do městskýho provozu...
19:37:32
11.10.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: 10.10.10 22:43:06 Trošku ho "odtunit" a je to splnění snu za přijatelný peníz 26
upraveno 1x, naposled 11.10.2010 19:37:53
23:26:55
10.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Dávám i sem do citronků. 1

Citroën AX Gti (1.4 16V podle verze 62 – 74 kW a 720 kg).



Citroen AX GTi Slalom Weeze


zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 10.10.2010 23:26:55
upraveno 1x, naposled 10.10.2010 23:27:50
22:43:06
10.10.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Totok 1

sauto.cz/detail-inzeratu/ .../8248262



Krása
21:40:35
10.10.2010
MerHanz
-> Bagrr- máma mele Emu: U 205 kašli na turbo. Ofiko se tam cpali 1,7 s nic moc výkonovým přínosem. Radši koukni po atmosférickej 1,9.Ta s tim pohybuje takly pěkně ( pokud je dobře udělaný čerpadlo ). se svojí jsem lítal plně naloženej po dálnici i 180 ( dle tacha, takže okolo 170real ). Michal DNA muže potvrdit. byl tam taky.Nebo, kdyby si oželel zadní dveře tak se občas vyskytli legal přestavby z GTI na 1,9TD 66Kw ( z dob, kdy se to ještě dalo okecat na úřadech ). A to by byla teprve raketa s minimální spotřebou....
09:37:03
10.10.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Kaprof: XMko bude nejspíš další štace až doslouží nynější xantie.... Sice se mi po designový stránce nelíbí tolik jako xantie, ale to svezení a prostor, to je prostě jiná liga...

Mno a taky mi hrabe poslední dobou v hlavě jako spotřebák pořídit 205 v turbodehtu... Na ježdění do práce by mi to stačilo... Akorát teda předem to padá pro nemožnost utáhnout dvě auta... Buď jedno nebo druhý...
20:35:10
09.10.2010
Kaprof-Pisařík
-> Bobesh: Přiznávám že v Paříži jsem nebyl ale v Cannes a Saint tropez jsem normálně 205ky Xantuše i 309ky viděl ale je to pár let zpátky :-)



Ale xMko naprosto k sežrání 2
upraveno 1x, naposled 10.10.2010 10:47:41
20:31:21
09.10.2010
Bobesh
-> Kaprof: No ono frantíci jsou patrioti jak sviňa. Ale zase za těch 18h ve francii jsem viděl jednu jedinou xáňu na předměstí paříže. Asi už je to na ně starý,či co,páč jinak xary,C1-6 apod.
15:22:13
09.10.2010
Kaprof-Pisařík
Dneska jsem na pumpě potkal nádherný XM s francouzkou RZ a rodinkou. žluté světla a mlhovky - nádhera (zelená lahvova klasická)- neměl chybu 218
20:15:06
27.09.2010
venca5
-> MerHanz: tieto HDi ževraj tiež toho dosť vydržia...a je to common rail, takže to neklepoce už od novoty jak octa alebo prassat
20:12:49
27.09.2010
venca5
-> MATTESS: mne to aj v dvoch servisoch povedali...pritom bez turba by sa to ledva rozbehlo...taha to velice slusne, aj ked je to ta slabsia verzia
19:06:21
27.09.2010
MerHanz
Ono u HDI je nejen problém s naftou, ale největší vopruz, jsou dnešní mechanici. Valná většina umí řešit věci jen přez dia a to u HDI nejde. Ta dosti často nic neukáže.I když už jsme uvažoval o výměně za benzín. Tak díky finanncím připadá zese jen francouz. Okty jsou drahý jako kráva.A dát 100 a víc klacků za oktu z roku 2000 s výbavou dost nic moc a nějakejma 150ti na tachu ( často přetočenýma ). Lepší chodit pěšky a nebo oželet jízdní komfort a mit starýho atmosférickýho ropáka, co sežere i řepku z pole a dožije se i víc jak 500tic km.
19:24:41
26.09.2010
petr s
Tomu ventilátoru se nedá říkat turbo
19:23:01
26.09.2010
VeTeV
-> MATTESS: no není v názvu magické T - být to THDi tak není o čem :-))
19:21:30
26.09.2010
MATTESS
-> venca5: mě taky kolega tvrdil, že jeho P206SW 1,4 HDi je bez turba a že je rád. Tak jsem mu radost trochu zkazil
19:12:42
26.09.2010
Targa
-> venca5: xantiaclub forum
18:38:50
26.09.2010
venca5
Nepoznáte nejakú stránku...wikipedia a pod (nie fórum)...kde by boli informácie o HDI motoroch?

Potrebujem totiž presvedčiť deda, že jeho 2.0 66kW HDi má turbo...on mi furt tvrdí že nemá3
14:27:55
25.09.2010
Targa
všechno je to o udržbě motoru a kvalitní naftě...(ktera je teda malo kde) ale pokud tam budete do HDI lejt hovna od JZD tak zachvilku skončíte...



z vlastní zkušenosti doporučuju Benzine Verva diesel... tišší motor lepší tah.. zatim žádný problém...
23:43:57
24.09.2010
MATTESS
-> VeTeV: přesně tak52
23:42:30
24.09.2010
VeTeV
-> MATTESS: jj o tom mluvím, zatím ty auta nemají toliko odlítáno... po těch 150 - 200 tis se to začne klubat 4
23:41:34
24.09.2010
MATTESS
-> VeTeV: co jsem se krátce svezl s Fabkou s CR, tak jsem byl docela příjemně překvapen. Jen jsem byl upozorněn, že má skoro charakteristiku benzínu, do 2000 otáček je to takové nemastné, nad už jede a má dlouhé převody. A příjemnou spotřebu. Auto mělo najeto 20t km. Kamarád s ní jezdí do 5/100 a to jí moc nešetří. Uvidíme až ta auta budou mít najeto 200t a více.
23:23:05
24.09.2010
VeTeV
-> Kaprof: no já jsem zvědav na koncern jak se budou ty jejich motory chovat po přechodu na CR
23:17:14
24.09.2010
Kaprof-Pisařík
-> MerHanz: Se systémem CR bude u nás v zemi drahé ale velmi nekvalitní nafty(a to téměř všude co si budem nalhavat stačí na to jeden malej průhlednej filtřik) vždy problém no4
22:32:39
24.09.2010
VeTeV
-> Tuner#2: je to jak to píšeš... kamarád právě na to s tím HDičkem šeredně dojel - a výsledek servisu nekvalitní nafta - bral mušli, neb tam měl nějakou kartu přes firmu... a hle stejně k hovnu.... a dokupy to tady nedá nikdo ani za pytel h.ven 8
22:27:27
24.09.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
Švagr má na dvoře HDI co jede jen v nouzáku, bylo už to taky snad všude včetně Ejpovic nebo kde je ten pán přes ty frantíky a ani prd. Kluci se statku taky HDI KO a všechno je to zřejmě naftou, ale kde vzít kvalitní když je všude stejně suchá? Dřív člověk vylil naftu a ještě za týden hrozilo že si na tom zlomí nohu jak to bylo mastné. Dneska to uschce a mastnota nikde. Proto se jim přidřeli třeba jehličky u vštřiků, protože prostě nejsou mazané přirozenou mastnotou nafty. Řešení je tankovat za hranicema, rozhodně to není jen naftou od "ONA". Oba dva střídali OMV, Benzinu, Shell, Agip...
21:48:33
24.09.2010
Bobesh
-> Bagrr- máma mele Emu: Taky to původně měla bejt 1,9 ale nakonec ty dvě deci navrch zvítězily...bylo to červený,tak to muselo zůstat s náma. Že na tom bylo ještě práce ale zase to svezení,ten tah...5 a není to tak mlsný na kvalitu paliva.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Bobesh vložen 24.09.2010 21:48:33
upraveno 1x, naposled 24.09.2010 21:49:06
12:49:24
24.09.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> MerHanz: ono co si budem povídat, nejzdařilejší a pro mě nejlákavějši nafta od psa je 2.1td... A kdybych nepotřeboval výkon a tah, tak by mi bohatě stačil nesmrtelný chrochták 1.9d....



Edit: aby nedošlo k mýlce, nejčkonc si vozím prdel s motorizací 1.8i 16v předešlá byla 2.0i 8v... 2.1td 12v by se mi do budoucna velmi moc zamlouvalo... Mno a jestli jednou budu velkej, tak si přeju na vození prdele na výlety luxus v podobě break plná palba s maličkátym nevýkonným motorkem 3.0v6 24v :-D
upraveno 1x, naposled 27.09.2010 01:23:47
11:05:27
24.09.2010
VeTeV
-> MerHanz: proto jsem to nechtěl zejména s xdesítkama tisíc km na hrbu... neznám historii a naopak znám člověka co se s HDi namořil asi jako ty teď... nakonec to prodal pod cenou... tolik toho nenalítám a tak musí stačit benál
11:04:40
24.09.2010
MerHanz
-> Kaprof: no tak to je právě to, na co tu jednou všichni pojdem. Když vidim v práci, kolik aut jede s TDICR, tak jen doufám, že ty německý bazmeky jsou odolnější, jinak se servisáci napakujou a na silnicích bude za 5let samej šrot.
11:03:13
24.09.2010
MerHanz
-> Bagrr- máma mele Emu: to je právě ono. Dia většinou nic neukáže a tak tě odbejou, že je auto cajk. A to, že je třeba proměřit ručo, každou pičovinu, to jim nevysvětlíš. Takže se hledá schopnej servisák na HDI, nejlíp okolí RK, HK, nebo PCE.ALe i tak je úvaha o výměně za xaru 1,8 benzin.
15:16:20
23.09.2010
Kaprof-Pisařík
-> MerHanz: To není chybou motoru ale demencí použivajících co do toho lejou naftu z bagru....a samozrejmě židěním pumpařu..
upraveno 1x, naposled 23.09.2010 15:17:02
07:57:55
23.09.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> MerHanz: člověče, tak zrovna na hada spousta lidí nadává, ale nedojde jim, že si za to můžou samy díky nekvalitní naftě... A ohledně diagnostiky vím o pánovi, kterýho si můj známý chválí, že mu už dvakrát u služebního jumpera hada pomohl a auto pak jelo mnohem líp jak nový...
23:57:51
22.09.2010
MerHanz
Varování, když citróna tak ne? HDI ( je to stejnej bazmek jako v pžoutech ). Ne, že by to byl zlej motor, když se o něj někdo stará a chová se k němu tak je dobrej, ale závadu na motoru diagnostikovat a odstranit tu neumí snad nikdo. Každej by jen měnil, to nejdražšší na motoru a pak řek, že je to v cajku a auto stejně nejede jak má........
23:11:48
22.09.2010
ZdeněkH - zrušená registrace
Tak a já už po dnešku nejsem Citroeňák. Xantia po pár měsících se mnou šla zase do světa
21:45:23
22.09.2010
Bagrr- máma mele Emu
Tak dnes konečně rozchozen zadní štěrač... Klasicky zarezlá oska... Motorek to nevydržel a shořel... Tudíž náhradní motorek jsem raději rozebral, pročistil, namazal a pořádně rozhýbal osičku a nacpal tam mazání co se vešlo... Mno a výsledek je zadní štěrač fungující na jedničku... Nejčkonc už jen vyměnit náplň ostřikovače za zimní a též vyměnit fridex... Překvapují mě teploty okolo 2st ráno...
22:51:23
18.09.2010
Bobesh
Dnes jsem udělal předzimní údržbu. Vyndal jsem z bandy LHM střeva a vypucoval sítka,profouknul luftem. Překvapilo mě téměř čisto,žádnej bordel či bláto. Navíc jsem přišel na závadu ostřikovače okna zadních vrátek-zarezlá dutá osa raménka. Takže už utírá i kropí. Pokud bude zájem a vedení nebude proti,mám fotoserajl jak na to4.
upraveno 1x, naposled 18.09.2010 22:51:46
20:01:56
18.09.2010
Targa
-> Jirik_Tuňák: nejlepší..kdybych kupoval jiny tak pak asi C5 2005 a novější

-> Bagrr- máma mele Emu: jj přesednu do VW a je to hrozny jak to skače :D zlatá xáňa
16:18:52
17.09.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: můj malý nesplnitelný sen je C6, to si myslim, že je asi nej citron... Xa ve svý cenový lize nemá konkurenci.... Je to pohodlný, ale kdo se svezl BXem, řekne tak jako já, že je to ještě uskákaná koza... Ale stačí jedno svezení v koncernu na oceli a hned je to zase pohodlný autíko:-D
14:02:10
17.09.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Targa: A že to je asi nejlepší auto, co z těch novodobějších Citron vytlačil, co ? 1
20:12:06
16.09.2010
Targa
dnes vyměněn přední stabik pravej..konecně ticho... v pondělí du na geometrii.... a do konce roku asi rozvody...
14:14:18
16.09.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: to víš chci z toho laťovku... Jj, jeden disk byl 6" a zbytek 5,5"... Teď je to všechno 5,5" na kleberech zimákách...
11:37:25
16.09.2010
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: ty si vyhrajes 3 a to fakr byl jeden disk sirsi? to me poser :-))
upraveno 1x, naposled 16.09.2010 11:37:48
11:35:35
16.09.2010
Bagrr- máma mele Emu
Tak geometrie až 30ho díky nabitému programu... Ale nejspíš nebude až tak zapotřebí... Tahání volantu do leva dnes odstraněno... Kluci šikovný pneumatikářský si všimli toho že jeden disk na předku je o půl palce širší... Tudíž se přezul na rezervu a rezerva se přezula na hlavní... A heledme se, ono to auto umí jet rovně... Takže geometrie jen pro jistotu... Teď hlavně přední brzdy, ty mě trápí dost... A pak tyčky stabilizátoru...
Extreme Tyres