Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7851 příspěvků (zobrazeno 6751 až 6800) od 21.01.2010 do 25.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
21:09:35
01.04.2010
VeTeV
-> Syny: to tam nedostanes - mam dojem ze Jirik bud emit jako ja 185/65 na R15... naftaci maj nejaky 205ky tusim... je to risk, ale on ot nikdo neresi krom stk
16:31:57
01.04.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: BTW: Mas ty kola v TP?
21:00:59
31.03.2010
Bobesh
-> Jirik_Tuňák: Tak to jsem mysle,že máš tak 185 nebo co,fakt to vypadalo hubený. Já mám 205/60/15
23:08:40
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Zkresluje to ta fotka
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 30.03.2010 23:08:40
23:07:10
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
I když...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 30.03.2010 23:07:10
23:04:25
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Tak to neumím vyfotit, protože 205/55/16, když vedle mě stojí kolegyně proti tomu vypadá jak galuzka. 6
22:51:45
30.03.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Dyt te to rikam, ze se mi zadj nejak uzky na to ze to sou 225ky... 6
22:48:44
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Jaktože ze zadu vypadají skoro stejně široký, dyk je tama tři centimetři rozdíl ? 9
upraveno 1x, naposled 30.03.2010 22:49:20
22:46:41
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
A ještě mám tady
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 30.03.2010 22:46:41
22:46:08
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
A zezadu
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 30.03.2010 22:46:08
22:40:46
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: To víš, vůči těm vašim Maluchům je 195ka balon. 3
22:37:52
30.03.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák 30.03.10 21:45:43: Cece taky se mi to zda uzky... Tohle jsou 195/50 R15 - pro porovnani...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Syny vložen 30.03.2010 22:37:52
22:31:03
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bobesh: Nicméně teď bych zvolil už asi 205/50/17 nebo něco takovýho a už ne šípovej vzorek. Nebo stejnou šíři, ale jinej vzorek. Příště půjdu do tohoto, jsou tišší. Nokian Z G2, popř. V, H.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 30.03.2010 22:31:03
22:27:53
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bobesh: 3 3 3 Koukni na přední.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 30.03.2010 22:27:53
upraveno 1x, naposled 30.03.2010 22:32:24
22:26:26
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bobesh: To asi ne. 3 Ono se to nedá skoro vyfotit, ale když to vidíš ve skutečnosti, tak je to docela síla. 225/45 R17 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 30.03.2010 22:26:26
21:53:49
30.03.2010
Bobesh
-> Jirik_Tuňák: Čéče,kolikátky to máš? Připadnou mi drobet hubený.
21:45:43
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ono se to dle fotky nezdá, ale jsou to strašný salámky. 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 30.03.2010 21:45:43
16:50:12
29.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Jirik_Tuňák: Ja sa nehadam..... je dost mozne, ze to bolo sposobene aj obutim.... ale aj ked mozno ten kus co som mal sa nespraval standardne, urcite uznas, ze Xsara je aj tak pohodlnejsie auto ako fabia
16:36:34
29.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Mňo já jsem byl se zážitkem spokojený. Při mých prasojazdách, kdy na kruháčích hořela guma a zatáčky se jezdily dveřma napřed, popř. se slalomovalo mezi travnatejma ostrůvkama, různý otočky, si nebylo na co stěžovat. 4 A to lidi, které jsem vezl byli zkušení řidiči a stejně se jim chtělo vystupovat. 3 Určitě je lepší a jistější než Pugét 207, kterej mi při ostřejším rozjezdu do kopce na vlnkách na asfaltu, skoro vyškubl volant z ruky, kdybych ho pevně nedržel.
16:02:43
29.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Juraj_Tuňák: Ale no tak, to si trochu prehnal s tym abrexom..... toto bolo cisto subjektivne porovnanie mojich dojmov z jazdy na tej istej ceste dvoma roznymi autami
upraveno 1x, naposled 29.03.2010 16:05:09
15:48:21
29.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Taky mám pocit, že alchšťup nějspíš tahal modýlek od Abrexu po pohovce. 3 S Fabkou jsem si prasojízdu vždycky užíval a ne nadarmo byl hodnocen podvozek FI jako jeden z nejlepších ve třídě, i když třeba Fiesta je taky dobrý sedítko.
upraveno 2x, naposled 29.03.2010 15:49:05
15:37:04
29.03.2010
Labros
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): já jezdíval půjčenou fábkou, je pravda, že jsem ji nikdy nehnal na limit na nějaký okresce, takže tohohle chování jsem si nevšimnul, ale jestli je tohle obecná vlastnost fábek, tak je to něco, o čem se moc nemluví, protože většinou jsou lidi s podvozkem fábky spokojeni. Tchán má dvojkovýho kombíka 77kW a párkrát jsme s ním lítali po krušnohorských silničkách docela ostře, a zdálo se mi, že mu to drží dost dobře.
15:31:16
29.03.2010
Labros
Pavel P.. 26.03.10 13:56:22 napsal: Jirik_Tuňák 26.03.10 13:42:00 napsal:
Jinak víte, jaké je moje nejoblíbenější ovoce ? 3

tak si ho oloupej a strč do pr..... hned tě ta radost přejde47

3 3
19:43:19
26.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Labros 26.03.10 13:00:04: este doplnim, ze ta fabia mala vtedy najazdenych asi 25 000 km.... takze ak boli zle tlmice..... tak dakujem pekne....
18:03:06
26.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
Z aut který jsem řídil mi nejvíc vyhovuje xantie...

Xantie 1) Pohodlí na rozdávání

2) Jízdní vlastnosti - když člověk překoná obavy z větších náklonů a houpání zjistí že

to auto je velice předvídatelný a výborně drží stopu... Když je

těsně před limitem naznačí...

3) když nenatrefí člověk jako já na smolný auto tak je to dle mého soudu velmi

spolehlivé auto... Hydry se člověk při troše snahy nemusí vůbec bát...

405 1) klasicky francouzsky pohodlná

2) v atmo naftě nesmrtelný auto (aneb měnímě jen oleje a nápravy:-D)

3) Jízdní vlastnosti - První pocity nejistoty muséí člověk překonat aby jistli, že drží stopu

krásně, mírně míň předvídatelná, koleje jí drobet rozhází... Před

kritickou hranicí naznačí..

Toledo 95r.v. 1) Moje požadavky na pohodlí vůbec nesplňuje... Teda krom vnitřního

prostoru, ten je dostatečnej....

2) Spolehlivý auto, dřív shnije než by něco umřelo....

3) Jízdní vlastnosti - Velmi jisté auto, drží stopu, mírně rozhodí vyjeté koleje...

Skoro nenaznačí a urve se...

Všemi opěvovaný G3 1) vše ad toledo až na to že nenaznačí a urve se...



Jen moje soukromé poznaty:-D Takže tak:-) A teď do mně že to tady zase vyvolávám:-)



Osobně jsem udělal chybu že jsem koupil xantuši v benzínu... Ideální by bylo kdyby to byl 2.1TD break x1....40
15:08:37
26.03.2010
Pavel P..
-> Jirik_Tuňák: buď tam včas3
14:42:39
26.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Pavel P..: Přijímám tvou "nabýtku", tak dnes v pět za vepřínem ? 1
14:31:29
26.03.2010
Pavel P..
-> Jirik_Tuňák: to víš... a rovnou tě i nakopnu do prdele zpředu..3
14:28:24
26.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Pavel P..: Já si tam nevidím, pomůžeš mi ? 3
13:56:22
26.03.2010
Pavel P..
Jirik_Tuňák 26.03.10 13:42:00 napsal:

Jinak víte, jaké je moje nejoblíbenější ovoce ? 3


tak si ho oloupej a strč do pr..... hned tě ta radost přejde47
13:42:00
26.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Jinak víte, jaké je moje nejoblíbenější ovoce ? 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 26.03.2010 13:42:00
13:24:25
26.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Já mám právě pocit, že mě to bude taky čekat a buď jí nechám udělat (přední nápravu) na podzim a nebo ještě jednu zima a pak na jaře. Větva ji nechal udělat a říkal, že to byla příjemná změna, že auto se zklidnilo a bylo i na nekvalitní silnici jistější jak v zatáčkách, tak v přímém směru. Ono ještě na podzim cajk, ale nečekal jsem, že se na čepech a silentech tak podepíše letošní zima, děr na silnici není zrovna málo.
13:00:04
26.03.2010
Labros
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): já bych si tu trasu s tebou milerád zkusil, ale asi jsme moc daleko od sebe. Ale když auto nedrží v zatáčce na roletě, tak má jistě v pr... tlumiče, pak prostě kolo odskakuje, ztrácí kontakt a auto se šine ze zatáčky.
12:56:19
26.03.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: Na Kiwikovi jsem nechával měnit první čep asi při 210 000, ale ten už byl pomalu na urvání. I tak to potom nebylo bez pazvuku. Na krokusu do 200 tisíc dobrý, pak výměna silentbloků ramen a vyčvachtala se jedna poloosa. Prostě starý auto je starý auto.
upraveno 1x, naposled 26.03.2010 13:00:31
12:12:04
26.03.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: no letos to planuju nejak povyměnovat a vic se tomu celkove povenovat... Ted jak se oteplilo tak to mlati min, v mrazech mi prislo, ze je to horsi... nicmene ja tomu nedavam takovou peci jako vy. Jinak mam vsechno puvodni az na z. tlumice, brzdy, vahu vzduchu a vodni pumpicku :) a asi par dalsich veci, ktery byly spis z rozmaru nez nutny + par nezavaznejch oprav (cisteni regulace turba, nejaky pretesneni)
11:57:58
26.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: 3 3 3

Jinak jsi říkal, že máš původní spojku i nápravy (tj. bez výměny čepů apod. ?)

Jak jsou na tom nápravy, v pohodě, nebo už se sem tam něco ozve. Ptám se kvůli tomu, páč mě zajímá, co taková náprava obecně vydrží a jestli se dá v ČR dostat přes 200 000 km a dalo se s tím pak ještě jezdit, aniž by člověk honil auto sem a tam. U mě zatím dobrý, to spíš v zimě se sem tam něco ozvalo, ale nic hrozného nebo na výměnu. Najeto 154 800 km. Teď na letních to je v pohodě i na těch salámech, ale už poznám, že čepy na řízení už nebudou jako nový a na kostkách apod. se sem tam ozve asi tyčka stabíku. Jen na velkejch dírách. Jinak OK. Na těch našich silnicích je poznat každej rok navíc, zvlášť u původní nápravy, takže jak říkám, jsem zvědav, jak dlouho ještě vydrží do výměny čepů.
upraveno 1x, naposled 26.03.2010 12:01:34
10:59:20
26.03.2010
Zazaa
takzvany kontaktni parkovaci senzor :)
10:32:57
26.03.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: ja taky, montoval sem na podzim, uz me stvalo jak si odiram naraznik o ostatni auta, ted je to v poho
10:22:15
26.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Já ho vzadu mám a na něm krytku se znakem Škoda. 1
10:02:55
26.03.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: pritom stacej na predku a vzadu mit tazny zarizeni :)
09:59:45
26.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Dnes jsem viděl paní s Citroenem C2, délka dle katalogu 3,666 metru a auto bylo obsypané parkovacími senzory. Není to už trochu moc ? 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 26.03.2010 09:59:45
19:28:40
25.03.2010
MerHanz
NJ, už se totu konečně trochu uklidnilo a jsou tu aj lidi, co uznaj, že každý má svý. Taky dávám přednost pohodlí a měkší sedačce, ale zase znám kupu lidí co si libují v tvrdých sedačkách a tvrdým podvozku. Ano, francouzký podvozek dává pocit nejistoty, protože se naklání, ale celkem drží stopu. Ano koncern je tvrdší a dává pocit jistoty. DO jaký míry se to dá, než to uklouzne nehodlám zkoušet ani u jednoho. Je to prostě o prioritě jednotlivce. Osobně bych bral tak trochu hybrid. Ticho a pohodlí francouzskýho HDI a spotřebu a pocit jistoty Koncernu.
12:12:39
25.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Probek 36: Tak dobre skusenosti s mazdou mozem potvrdit... bracho ma 323, rv 2001, tusim 1,6, najazdene okolo 170 000, auto jazdi krasne, pohodlne, ked sme pozerali na jesen spodok, nebola tam takmer ziadna korozia, proste paradne auticko
12:06:37
25.03.2010
Probek 36 - zrušená registrace
Ja som mal zatial posledne dve auta mazdy a max spokojnost. 626 bola fakt kara,nezrala,isla.Teraz mam premacy,benzin.Super auticko,len si treba nan zvyknut po 626ke.A kludne by som kupil a asi aj kupim este nejakeho Xedosa asi 9. Predtym som mal clio, to bola hruuuuuza.Kamos ma Bravo,stale nadava.Uz chce aj on mazdu 3
12:01:18
25.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Don Carlos: Ja by som to nenazval zaujatostou, proste mi vyhovuje nieco ine, pohodlne zvezenie. Ako som uz pisal, po 700 km soferovania som vystupil z Xsary uplne v pohode, ani som nebol unaveny (aj vdaka rakuskym a nemeckym dialniciam), podvozok a sedadla fabie mi nevyhovuju, su na mna tvrde, aj cele auto na mna posobi takym surovym dojmom... ale neberiem nikomu to, ze mu to moze vyhovovat.



A Picasso nepoznam, netusim ako to jazdi, ako sa to soferuje. Predpokladam, ze to ma ten isty podvozok ako Xsara, ale je to vacie, vyssie a urcite tazsie
11:55:20
25.03.2010
Don Carlos
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Hrušky a jabka... Xsara 1191kg, 55kW, 120 Nm, 195/55/15 Hatchback , Fabia 1175 kg, 50kW, 120 Nm, 165/70/14 Combi. Mám takový pocit, že z té tvojí recenze na mně dýchá zaujatost. Jsem fabiatik, ale s přehledem bych si dal švagrovu xsaru piccaso v 1,6 hdi. Vzhledem k tomu, že chci malé obratnější auto, pořídil jsem fabiu v 1,9TDi/195/50/15.
10:57:12
25.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
Jaktak 24.03.10 19:40:15 napsal:

→ alchstuip – (Až kým nás STK nerozdelí): Kdyz

napises jizdni vlastnosti temer zadne tak co tim myslis? Myslis komfort nebo to

jak ma auto jistej podvozek? protoze podvozky tebou srovnavane Fabie a Xary je

kazdej uplne jinej. Fabie je hodne tvrda ale v zatackach je o hodne jistejsi

nez Xara a xara je zase komfortni ale v zatacce moc jizdni stopu nedrzi.




Tak podrobne.... uz som to tu niekde pisal, vsetky auta ktore som soferoval som mal moznost porovnat na tom istom useku cesty, ktorym som uz presiel snad par 1000 krat. Su tam rovinky, jedno brutalne stupanie, par vyslovene zlych zakrut a rozbite zeleznicne priecestie.



A teraz k dojmom z jazdy:

Fabia I Combi, 1,4, obuta na niecom co sa na to davalo od vyroby...

Na rovinke v pohode, len to drevenne sedadlo mi robi otlaky na prdeli.... prichadza zeleznicne priecestie (3 kolaje), brzdim na legalnu rychlost 50 km/h, nabieham na kolaje, vsetko v aute lieta, buchot treskot..... a ja si hladam zuby pod sedalom.... (hovorim si, na buduce tu max 20km/h) ok, prezil som, nasleduje rovinka, rozbieham to na 100, po chvili minam modru dopravnu znacku este z doby hlbokej totality, ktora odporuca na nasledujucom useku rychlost 50 - 70..... tak teda zvolnim na 90..... prichadzaju zakruty, prve dve takmer 90°, cesta je siroka, v poho drzim "optimalnu stopu" s vyuzitim plnej sirky cesty, vchadzam do prvej zakruty, fobia sa drzi, nedava ziadne znamenie o problemoch.... az zrazu ma zacal jemne tahat zadok niekam prec.... nastastie som to nejako zrovnal a zvolnil tempo..... dalsie zakruty prechadzam s mensim nasadenim.... nasleduje obec, po nej rovinka a prudka zakruta do lava, tu uz pre istotu davam len okolo 70 - 80, v pohode....

Dalej pokracujem mierne zvlnenym terenom az k prudkemu asi 2km stupaniu, fobija sa drzi stale okolo 90 - 100, nasleduje seria zakrut s vyjazdenymi kolajami od kamionov + rolety na asfalte..... v predstihu spomalim na 80 a fabia zacina skakat ako stepna koza na roletach a v kolajach.... zase hladam zuby pod sedadlom...... Cesta sa zase znormalnuje a stepna koza sa ukludnila, blizime sa k vrcholu a zle klopenej zakrute, ktora sa v polovici obluka rudko zatvara... po skusenostiach z jazdy do nej vchadzam pod 70..... a aj tak ma to zase vynasa do protismeru....., fobija to jednoducho neustala.... po poslednych 3 km konecne odovzdavam kluce majitelovi, vystupim a krutim hlavou, ze co je to za auto.... majitel kruti hlavou a hovori..... nemal by si do tych zakrut tak rychlo ist, to auto to nezvlada, ja to uz poznam......



Xsara II 1,4 obuta na nejakych michelinoch, 195/55 R15

Sadam si do pohodlneho sedadla a mam okolo seba priestor. Blizim sa k zeleznicnemu priecestiu, spomalujem na 50 a pocas prejazdu cez kolaje si zapalujem cigu... trochu to zahrkotalo, ale nic hrozne... Na rovinke davam okolo 110, minam spominanu modru znacku, zvolnim na 100, do prvej zakruty spomalim na 90, pred prvou 90° si nadbehnem, citron v pohode drzi stopu a vchadzam asi 80 do druhej zakruty, drzime stopu, do dalsich miernejsich zakrut zrychlujem na 100 a idem v pohode... nasleduje obec, po nej rovinka, davam 120, pridka lava zakruta, zvolnim na 100, citron drzi stopu.... po chvili nasleduje prudke stupanie, idem okolo 100, nasleduje seria zakrut s vyjazdenymi kolajami od kamionov + rolety na asfalte..... drzim rychlost, napriek kolajam a roletam citron stale drzi stopu, trochu to zabuchoce od kolies a citim nerovnosti... blizi sa "zla" zakruta, pred nou spomalim na 90, na vyjazde z nej prekracujem 100 a mierim spokojny k domu....



A co sa tyka tej istej cesty na erke obutej na kopretinach, 165/80 r 13, tak je to o nieco pokojnejsie na ceste ako ta fabia, akurat to dlhe stupanie da zabrat a pri vrchole tam mam max 80.....



Kto tomuto neveri, nech sa paci, pridite sa zviezt na moj usek, mozete si tento prispevok vytlacit a porovnavat rychlost prejazdu jednotlivych zakrut.... A kazdy majitej seriovej fabie, ktory nesuhlasi s mojim popisom spravania sa auta ma moze prist presvedcit, ze to fabia zvladne lepsie, lebo drzi na ceste.



Ano, fabia drzi na ceste... po urcitu hranicu, potom sa bez varovania utrhne a ste v prdeli.



Ked sa soferuje Xsaru par km, moze sa mu zdat, ze to auto v zakrutach plava, ale to je len dojem, ktory budi zadna naprava... kto ma xsaru, asi mi da za pravdu, ze ked si na to clovek zvykne, je to super pocit.... a ked uz to clovek niekde prestreli, auto sa neutrhne bez varovania ale da cloveku istu sancu na korekciu....



PS: s Xsarou som raz skoncil mimo cesty..... defekt na zadnom kolese v kombinacii so zbytkami posypoveho materialu..... netusim, ako by to ustala fabia, ale vdaka tomu aka je uzka a vysoka, myslim, ze by roziko prevratenia bolo vacsie...



PPS: sorry za preklepy, som lenivy to kontrolovat....
06:31:00
25.03.2010
spartra
-> Fén: myslíš tím i firemní
23:53:24
24.03.2010
Fén
Jediné auto bez chyb je to, které nemáte. :o)
23:32:11
24.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jaktak: Já myslim že to je zbytečné64 Jen mi prijde vtipné že se tu objeví tema v pokecu a hned mela a těch okatych provokací.. ale když se tu objeví něco o Oktavce, Seatu či VW tak to nikoho tak nepohoršuje:-))46 zajimavé:o))
upraveno 1x, naposled 24.03.2010 23:33:54
Extreme Tyres