skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
23:10:00
07.05.2010
07.05.2010
VeTeV
-> Kaprof: rarita za sileny prachy, ale chtel bych videt ten spodek a celkove jak je to udelany
23:07:14
07.05.2010
07.05.2010
Kaprof-Pisařík
00:14:52
07.05.2010
07.05.2010
Bobesh
Tak jak nemůžu spát,prohlížím záložky a po dlouhý době otevřel "citroeny.cz" a pokochal se ve fotogaleriích v sekci "historie-hydro"
;: www.citroeny.cz/galerie/h
ydro.htm
Na Xanty tam mnoho není,o to víc je tam starších modelů,nad DSkama jsem slintal jak pes Pavlov. DSka je prostě auto od boha,to mi nikdo nevymluví. Jo a jináč v termínu jarních Doks je v autokempu Konopáč u Heřmanova Městce(okr.Chrudim) sraz CXkářů,o týden později pak kdes u Tišnova sraz Xantiaků.
Na Xanty tam mnoho není,o to víc je tam starších modelů,nad DSkama jsem slintal jak pes Pavlov. DSka je prostě auto od boha,to mi nikdo nevymluví. Jo a jináč v termínu jarních Doks je v autokempu Konopáč u Heřmanova Městce(okr.Chrudim) sraz CXkářů,o týden později pak kdes u Tišnova sraz Xantiaků.
08:56:54
04.05.2010
04.05.2010
VeTeV
nemam sice tato prohlaseni uplne rad, ale auto.idnes.cz/spolehlivos
t-aut-o-pomoc-volaji-nejme
ne-mercedesy-citroeny-a-bm
w-phs-/auto_ojetiny.asp?c=
A100503_...
19:00:00
01.05.2010
01.05.2010
Borin - Král tuzerů
-> Syny: Já nemám na Xsaře 2.0 HDI 2002 ani 16ky...ale seru na to a dal jsem je tam...paradox je, že 406ka je naprosto stejná a 16ky má od výrobce...na Xsaru ani dopsat nejdou...
21:00:42
19.04.2010
19.04.2010
spartra
bíden, měl bych malej dotaz ohledně předních brzd-třmeny-vodící čepy
pístek s vodícíma čepama má vůle v třmenu
jak poznat jestli je čep nebo třmen vychozenej?
dá se sehnat nějakej abnormální čep? j
co se používá za vazelínu na čepy?
prozatím sem to opravil namotáním teflonový pásky na čepy.
díky
pístek s vodícíma čepama má vůle v třmenu
jak poznat jestli je čep nebo třmen vychozenej?
dá se sehnat nějakej abnormální čep? j
co se používá za vazelínu na čepy?
prozatím sem to opravil namotáním teflonový pásky na čepy.
díky
15:34:21
14.04.2010
14.04.2010
Bobesh
-> Bagrr- máma mele Emu: No doufej,já nechám vyměnit ucpávku na kompresoru klimy\ plus naplnění a budu čekat na léto
14:31:50
14.04.2010
14.04.2010
Bagrr- máma mele Emu
Tadydadyda... Tak se chystáme na léto... Dnes jsem odvezl kola ke kouzelníkovi, aby z šišojdního tvaru udělal zase krásně kulatý neházející kolečka... A v mezi čase seženeme obutí v rozměru dle tp dovoleného 205/55-15... Pak nás čeká pár prkotin jako jest například pravý podběh a plast okolo volantu... Ale jinak se zdá že se blíská na lepší časy a autíko přestalo býti závadné... Za čas vyměníme kule a bude to snad už jen o požitků z jízdy...
10:06:56
09.04.2010
09.04.2010
VeTeV
-> Bobesh: jj s tou nasi naftou repnou je proste problem a HDi to moc nechutna ty vymesky z pavilonu opic...
ja jsem doposud jedil na Benzina naturalische a jelikoz se rucka povazlive blizila 0 a v okoli nebylo nic jineho nez Lukoil tak jsem tam s obavou fiknul 98mu nebot cena byla vic nez pekna - a vuz si pochrochtaval... dokonce se me zdalo, ze to bylo takove poklidnejsi nez na natural 95 benzina...
bohuzel momentalne ale zacina vuz vyzadovat jistou injekci tak jsem mu dal odpocinek... a vzal jsme vcera Sade bilou na projizdku cca 60km - no co budu povidat prvnich 20km jsme si na sebe zvykali (jel jsem v ni naposled v cervnu lonskeho roku), posleze jsem prestal vnimat rany od podvozku, netlumice, rachotici motor, silene razeni a docela jsem se bavil :-)) ale na denni jezdeni to fakt asi nejni
ja jsem doposud jedil na Benzina naturalische a jelikoz se rucka povazlive blizila 0 a v okoli nebylo nic jineho nez Lukoil tak jsem tam s obavou fiknul 98mu nebot cena byla vic nez pekna - a vuz si pochrochtaval... dokonce se me zdalo, ze to bylo takove poklidnejsi nez na natural 95 benzina...
bohuzel momentalne ale zacina vuz vyzadovat jistou injekci tak jsem mu dal odpocinek... a vzal jsme vcera Sade bilou na projizdku cca 60km - no co budu povidat prvnich 20km jsme si na sebe zvykali (jel jsem v ni naposled v cervnu lonskeho roku), posleze jsem prestal vnimat rany od podvozku, netlumice, rachotici motor, silene razeni a docela jsem se bavil :-)) ale na denni jezdeni to fakt asi nejni
04:54:36
09.04.2010
09.04.2010
MerHanz
-> Bobesh: JO HDo je mlsný, ale když chceš auto 2000 a vejš tak už tam TD těžko najdeš . Pak nezbývá, než dávat bacha, kde se tankuje. I když u nás kámošovi mladá nalila Naftu u Benziny a bylo v tom vody 3 pr.... Takže nádrž ven, vyplávhnout, vyčistit. A to pak nasss..... Takže asi jedině skovávat účtenky
19:46:10
08.04.2010
08.04.2010
Bobesh
-> Kaprof: Jsou to taky frantíci a i kdyby,myslím že tady z nás nikdo urážlivej není
19:41:21
08.04.2010
08.04.2010
Kaprof-Pisařík
Snad brašule šípáky neurazim ale s krasnym počasím roste pečovatelská chut a s kamošem jsme zajeli něco málo nafotit.
18:36:32
08.04.2010
08.04.2010
Bobesh
-> VeTeV: Ještě bych připojil vyšší nároky na kvalitu paliva,obyč TD schroustá ropu odkudkoliv,HDi už je mlsnější. Místní mechanik z Auto France se svojí C5kou prej už jinam než k Šélu nejezdí,po naftě od JeZevců mu to začlo střečkovat a házet chyby. Jinak souhlas.
22:13:25
07.04.2010
07.04.2010
VeTeV
asi tak nějak, prostě Xanta je ještě tak trošku stará škola a C5 to je již mnohem sofi¨stikovanější, ale také mnohem průserovější autíko... znám maníka co měl xantu leta v kombálu a podlehl vidině C5ky - dodnes nadává a C5 se u něj ohřála jen dva roky... v podstatě ho zabila přeelektrizovanost tohoto vozítka
22:08:57
07.04.2010
07.04.2010
Bobesh
-> Labros: Sám jsi řekl,byla to C5ka,ne Xantie. Stejně jako se to snažím vysvětlit(marně) T2,tak i pro tebe:Xantie a auta s hydropneumatickým pérováním vůbec jsou káry jako každý jiný:maj kola,volant,sedadla,motor atd. Spolu s přibývajícími ujetými km začnou odcházet nebo se srát stejné věci jako na jiných vozech. Ovšem to svezení,pohodlí,prostor a komfort,kterej(troufám si tvrdit) za stejný peníze ve stejný třídě vozů nepořídíš,je nesrovnatelnej. Pak už je to jenom o tom,zda onen vůz (bez rozdílu z druhé či další ruky) měl v rukou člověk,který mu dopřál náležitou útržbu,či hovado,který sere na cokoliv,dokud to auto jezdí,nic na něm neudělá a s příchodem technických problémů ho vystřelí z baráku (zpoloviny můj případ). Nechválím to do nebe,nevzývám ji jako bohyni. Jen s věkem se změnily nároky a priority,kterým naše obě stodvácy prostě už nemohou dostát. Je to prostě stará generace.Tím je nechci pomlouvat či hanět,všichni jak tu jsme víme proč tu jsme:prostě nás to furt drží a baví. Kdyby ne,tak tu teď s nikým nežvaním a škodovky mi nestojej v garáži. Ono i Xantie chce svoji specifickou údržbu,jako škodovka a jakýkoliv jiný stroj. Když ho budeš opečovávat,bude ti dobře sloužit. Když na něj budeš srát,za chvíli se rozesere a opravy jsou někdy tak nákladný,že koketuješ s myšlenkou darovat domácím králíkům novej luxusní plechovej bejvák
08:52:33
07.04.2010
07.04.2010
Jaktak
Vcera jsem poprve videl nazivo C6ku a oproti dnesnim autum je to uplne balzam na dusi, designove se podle me povedla
07:16:09
07.04.2010
07.04.2010
Labros
Určitě mi zase někdo řekne, že jako majitel učmouděnýho krokuse nemám právo sem ani psát ale mně to prostě nedá. Já si už léta všímám, jaký auta stojí u silnic na krajnici s otevřenou kapotou nebo s blikačkama a suverénně nejvíc jsem viděl peugeotů, pak renaultů a vůbec francouzských aut. Dneska záběry z průmyslových kamer v televizi - na jižní spojce prej odstavený vůz - a samozřejmě přímo před kamerou, uprostřed silnice mezi těma šňůrama aut - co čert nechtěl, nějaká blikající C5ka. Tak teď majitelé Xantií do mě, já se zase za tejden podívám, kdo mě nemá rád
21:53:28
01.04.2010
01.04.2010
Syny
-> VeTeV: -> Jirik_Tuňák: Ja ty 15ky prave v TP taky nemam... Mam ofiko mit 175/70 R13 a nebo 185/60 R14. Ty 195/50 R15 tam nemam, ac jsou to teda primo seatacky kola. Premejslel sem, ze si to necham zapsat (precijen v pripade nehody by to byl protiargument vuci me), ale jste uvidim no. Platit to a obihat to se mi moc nechce. Ale mozna to spojim i s prepsanim airbagu v TP (nekdo to spletl a napsal mi tam, ze v aute nemam airbagy a mam ABS a ono je to presne naopak. Abs uz bylo opraveny, ale pytle ne).
21:30:55
01.04.2010
01.04.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Neměl by být problém, ale nejsou lidi něco obíhat. Jel bych s tím v klidu i na STK, tu jsem měl ale ještě na zimákách, tuším únor / březen. Mám tady dokonce někde doma doklad ve francouzském jazyce, kde jsou schválené tuším i 18" a 19" ráfky s rozpisem co a s jakejma pneu pro jaký motorizace. Při dovozu většinou zapisují jen jeden rozměr.
21:30:05
01.04.2010
01.04.2010
Bobesh
-> VeTeV: A to mám manuál,ne elektřtinu. Tak za březen to bylo to nejmenší z položek,pak ještě povinko 4500,- pak 1000,-STK+ME + 2000,-za nový zadní kotouče s deskama a silenty LP rámě
21:24:26
01.04.2010
01.04.2010
VeTeV
-> Bobesh: kurva to je peněz, mám ho taky nakřachlý, ale není to pro mě priorita numero uno...
21:20:35
01.04.2010
01.04.2010
Bobesh
-> VeTeV: Počkej,fakt nám ho ukopli a dával jsem nový šestkrát dvě čenta
21:16:47
01.04.2010
01.04.2010
VeTeV
-> Bobesh: zabalit a poslat k větévkovi :-))
21:09:35
01.04.2010
01.04.2010
VeTeV
-> Syny: to tam nedostanes - mam dojem ze Jirik bud emit jako ja 185/65 na R15... naftaci maj nejaky 205ky tusim... je to risk, ale on ot nikdo neresi krom stk
16:31:57
01.04.2010
01.04.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: BTW: Mas ty kola v TP?
21:00:59
31.03.2010
31.03.2010
Bobesh
-> Jirik_Tuňák: Tak to jsem mysle,že máš tak 185 nebo co,fakt to vypadalo hubený. Já mám 205/60/15
23:04:25
30.03.2010
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Tak to neumím vyfotit, protože 205/55/16, když vedle mě stojí kolegyně proti tomu vypadá jak galuzka.
22:51:45
30.03.2010
30.03.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Dyt te to rikam, ze se mi zadj nejak uzky na to ze to sou 225ky...
22:48:44
30.03.2010
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Jaktože ze zadu vypadají skoro stejně široký, dyk je tama tři centimetři rozdíl ?
22:40:46
30.03.2010
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: To víš, vůči těm vašim Maluchům je 195ka balon.
22:37:52
30.03.2010
30.03.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák 30.03.10 21:45:43: Cece taky se mi to zda uzky... Tohle jsou 195/50 R15 - pro porovnani...
22:31:03
30.03.2010
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bobesh: Nicméně teď bych zvolil už asi 205/50/17 nebo něco takovýho a už ne šípovej vzorek. Nebo stejnou šíři, ale jinej vzorek. Příště půjdu do tohoto, jsou tišší. Nokian Z G2, popř. V, H.
22:27:53
30.03.2010
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bobesh: Koukni na přední.
22:26:26
30.03.2010
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bobesh: To asi ne. Ono se to nedá skoro vyfotit, ale když to vidíš ve skutečnosti, tak je to docela síla. 225/45 R17
21:53:49
30.03.2010
30.03.2010
Bobesh
-> Jirik_Tuňák: Čéče,kolikátky to máš? Připadnou mi drobet hubený.
21:45:43
30.03.2010
30.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ono se to dle fotky nezdá, ale jsou to strašný salámky.
16:50:12
29.03.2010
29.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Jirik_Tuňák: Ja sa nehadam..... je dost mozne, ze to bolo sposobene aj obutim.... ale aj ked mozno ten kus co som mal sa nespraval standardne, urcite uznas, ze Xsara je aj tak pohodlnejsie auto ako fabia
16:36:34
29.03.2010
29.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Mňo já jsem byl se zážitkem spokojený. Při mých prasojazdách, kdy na kruháčích hořela guma a zatáčky se jezdily dveřma napřed, popř. se slalomovalo mezi travnatejma ostrůvkama, různý otočky, si nebylo na co stěžovat. A to lidi, které jsem vezl byli zkušení řidiči a stejně se jim chtělo vystupovat. Určitě je lepší a jistější než Pugét 207, kterej mi při ostřejším rozjezdu do kopce na vlnkách na asfaltu, skoro vyškubl volant z ruky, kdybych ho pevně nedržel.
16:02:43
29.03.2010
29.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Juraj_Tuňák: Ale no tak, to si trochu prehnal s tym abrexom..... toto bolo cisto subjektivne porovnanie mojich dojmov z jazdy na tej istej ceste dvoma roznymi autami
15:48:21
29.03.2010
29.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Taky mám pocit, že alchšťup nějspíš tahal modýlek od Abrexu po pohovce. S Fabkou jsem si prasojízdu vždycky užíval a ne nadarmo byl hodnocen podvozek FI jako jeden z nejlepších ve třídě, i když třeba Fiesta je taky dobrý sedítko.
15:37:04
29.03.2010
29.03.2010
Labros
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): já jezdíval půjčenou fábkou, je pravda, že jsem ji nikdy nehnal na limit na nějaký okresce, takže tohohle chování jsem si nevšimnul, ale jestli je tohle obecná vlastnost fábek, tak je to něco, o čem se moc nemluví, protože většinou jsou lidi s podvozkem fábky spokojeni. Tchán má dvojkovýho kombíka 77kW a párkrát jsme s ním lítali po krušnohorských silničkách docela ostře, a zdálo se mi, že mu to drží dost dobře.
15:31:16
29.03.2010
29.03.2010
Labros
Pavel P.. 26.03.10 13:56:22 napsal: Jirik_Tuňák 26.03.10 13:42:00 napsal:
Jinak víte, jaké je moje nejoblíbenější ovoce ?
tak si ho oloupej a strč do pr..... hned tě ta radost přejde
Jinak víte, jaké je moje nejoblíbenější ovoce ?
tak si ho oloupej a strč do pr..... hned tě ta radost přejde
19:43:19
26.03.2010
26.03.2010
alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> Labros 26.03.10 13:00:04: este doplnim, ze ta fabia mala vtedy najazdenych asi 25 000 km.... takze ak boli zle tlmice..... tak dakujem pekne....
18:03:06
26.03.2010
26.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
Z aut který jsem řídil mi nejvíc vyhovuje xantie...
Xantie 1) Pohodlí na rozdávání
2) Jízdní vlastnosti - když člověk překoná obavy z větších náklonů a houpání zjistí že
to auto je velice předvídatelný a výborně drží stopu... Když je
těsně před limitem naznačí...
3) když nenatrefí člověk jako já na smolný auto tak je to dle mého soudu velmi
spolehlivé auto... Hydry se člověk při troše snahy nemusí vůbec bát...
405 1) klasicky francouzsky pohodlná
2) v atmo naftě nesmrtelný auto (aneb měnímě jen oleje a nápravy:-D)
3) Jízdní vlastnosti - První pocity nejistoty muséí člověk překonat aby jistli, že drží stopu
krásně, mírně míň předvídatelná, koleje jí drobet rozhází... Před
kritickou hranicí naznačí..
Toledo 95r.v. 1) Moje požadavky na pohodlí vůbec nesplňuje... Teda krom vnitřního
prostoru, ten je dostatečnej....
2) Spolehlivý auto, dřív shnije než by něco umřelo....
3) Jízdní vlastnosti - Velmi jisté auto, drží stopu, mírně rozhodí vyjeté koleje...
Skoro nenaznačí a urve se...
Všemi opěvovaný G3 1) vše ad toledo až na to že nenaznačí a urve se...
Jen moje soukromé poznaty:-D Takže tak:-) A teď do mně že to tady zase vyvolávám:-)
Osobně jsem udělal chybu že jsem koupil xantuši v benzínu... Ideální by bylo kdyby to byl 2.1TD break x1....
Xantie 1) Pohodlí na rozdávání
2) Jízdní vlastnosti - když člověk překoná obavy z větších náklonů a houpání zjistí že
to auto je velice předvídatelný a výborně drží stopu... Když je
těsně před limitem naznačí...
3) když nenatrefí člověk jako já na smolný auto tak je to dle mého soudu velmi
spolehlivé auto... Hydry se člověk při troše snahy nemusí vůbec bát...
405 1) klasicky francouzsky pohodlná
2) v atmo naftě nesmrtelný auto (aneb měnímě jen oleje a nápravy:-D)
3) Jízdní vlastnosti - První pocity nejistoty muséí člověk překonat aby jistli, že drží stopu
krásně, mírně míň předvídatelná, koleje jí drobet rozhází... Před
kritickou hranicí naznačí..
Toledo 95r.v. 1) Moje požadavky na pohodlí vůbec nesplňuje... Teda krom vnitřního
prostoru, ten je dostatečnej....
2) Spolehlivý auto, dřív shnije než by něco umřelo....
3) Jízdní vlastnosti - Velmi jisté auto, drží stopu, mírně rozhodí vyjeté koleje...
Skoro nenaznačí a urve se...
Všemi opěvovaný G3 1) vše ad toledo až na to že nenaznačí a urve se...
Jen moje soukromé poznaty:-D Takže tak:-) A teď do mně že to tady zase vyvolávám:-)
Osobně jsem udělal chybu že jsem koupil xantuši v benzínu... Ideální by bylo kdyby to byl 2.1TD break x1....