Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7664 příspěvků (zobrazeno 6751 až 6800) od 21.01.2010 do 04.01.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
18:50:47
22.03.2010
Bobesh
-> Pavel P..: Já mu věřím5
-> Nwkt: O co jde,Tome,vždyť vlastně Seat je odnož Wolxe,takže zkušenost má a pokud si já mám osobně vybrat v ropnejch kombajnech mezi Prasákem a X 2,pak nemám o čem přemýšlet,X2ka je vzhlednější a určitě pohodlnější,o cenovým poměru,pramenícího beztak z neznalosti hydry se nemá ani cenu šířit. Prasák má taky svoje přednosti,měl jsem možnost vidět,slyšet i ozkoušet. Nicméně se mi líbil tak v počátcích výroby,teď už ne. To bych snad sáhnul radši po Oplu Omega,jakože ho taky nemusím.
18:33:22
22.03.2010
Nwkt
-> Targa: Upřímnou soustrast 3
18:19:53
22.03.2010
Pavel P..
-> Bobesh: odvážné tvrzení3
18:14:48
22.03.2010
Bobesh
-> Targa: Dospěls z nerozvážného jinocha v muže1
17:59:27
22.03.2010
Targa
kuci... letos asi pořídím nový vůz.... nakonec jsem naočkován na citrona i když byl v uvahu brán passat,oktávka,toledo a jiné nakonec vyhrála xantie pohodlí/cena/spolehlivost
strávil jsem den projižděním ruzných diskuzí pro a proti....
nakonec vybrána xantie rok 2000 kombi
jednu mám vyhlídlou..aktualně zjištuji více info

jine auto volím z duvodu že aktualní vuz SEAT IBIZA se začal srat kde jen muže a ND výjdou stejně draho jako na citrona... ted když se začal srát i motor tak bylo rozhodnuto..letos pude z baráku a pořídí se větší,komfortnější vůz na naftu...

akorat nevim kde to auto budu pak parkovat :D ibiza se vešla všude3
23:08:14
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> gim: Kukal jsem 1. Hamba jest, že jsem v tom ještě nedřepákoval svojí ouzkou prdelkou 1.
23:07:28
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Budu vás vozit za pětikilo kolem baráku, abych si mohl střádat na opravy, až mi to někdo vojebe u Tesca nákupním košíkem. 3
23:03:56
21.03.2010
gim
K tomu srovnání škoda x citron, bych dost vahal, asi mam divnej vkus, ale libi se mi oboje...
Na C6 jsou zajimavy detaily nejen to okno, ale trebas i kdyz se podivas na kolo, to samo o sobe nic extra, ale cekal bys tam poklicku pres srouby s nalepenym logem, v lepsim pripade plastickym, C6 ma poklicku ve stredu prohloubenou a pres prohluben vede znak > citronu, zajimavy a kdyz si toho vsimnes tak i efektni...
23:03:31
21.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: krasny videa zejmena to druhy - tam aspon vim o cem je rec.. u toho prvniho by si mohl vyplachovat zuby az po ukonceni predstavovani - kdoma to kloktani poslouchat?

Jiziku az si ho koupis svezes me?
22:52:08
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Kurvááááááááá :
Bílej :
Citroën C6 roadtest


Tmaváč :
car test CITROEN C6 V6 3.0i
22:41:39
21.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: no pěkná palba - a kdyby jsi s tím dojel tak bych Ti nevěřil, že sis to někde nepůjčil :-)) tady s tím jezdí pravidelně nějakej dědek pro naftu do tesca... dopřává tomu jen co je pravda...

jinak ty kultovní vozítka to je prostě lahoda pohledět...jinak DSo mě jednou předjíždělo když jsme jel ve vembloudovi - už z dálky bylo jasno, že je to frantík, ta žlutá světla byla vidět na 100honů... nakonec to kolem nás prosvištěl, jen na mě bliknula jel dál... holt pradědek našich vozů :-)
22:27:58
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Kdybych s tím přijel za tebou na náfštěvu, tak se posereš, že ? 3 3 3

-> milánci: Jinak se podívejte na autokelly do e-shopu, co na to stojej díle.

Nárazníky 33 000,-, kapota 37440,-, přední světlo BOSCH 16 400,-, originál 25 000,-
zadní světlo 5098,-, blatník 7400,-.

Jinak motorové díly cenově standart, protože tam jsou použity motory 2.2 HDi (4V), 2.7 HDi (6V) a benzín 3.0 (V6) - takže ceny jim odpovídající z PSA.
upraveno 1x, naposled 21.03.2010 22:34:55
22:18:31
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> JoseA: Kdepak, vleče si to něco z obou těchto modelů. 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 21.03.2010 22:18:31
22:07:22
21.03.2010
JoseA
21.03.10 20:07:039 mně to trochu připomíná 613tku
21:38:10
21.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> havlik: priznávám:o))
-> Bobesh: -> AZmotor: 47 156
upraveno 1x, naposled 21.03.2010 21:39:13
21:07:28
21.03.2010
Bobesh
Žádná tuctová škatule z rajchu5
21:04:36
21.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: Jirino krása - moc hezké ...
20:59:19
21.03.2010
VeTeV
-> havlik: C6 je opravdu zajímací a neotřelé auto - občas když ho někde zahlédnu tak stále koukám japato kucí vymysleli... mě se to líbí a už jen pro to, že to je naprosto jedinečné auto.. to s druhým nezaměníš...
20:38:05
21.03.2010
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Z bláta do louže 3
20:25:01
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Žel bohu, dnes už není perspektivní to pořizovat. Po pár letech to vypadlo z výrobního programu a bůh ví, jak to bude výhledově s díly...
20:24:42
21.03.2010
AZmotor
mě se líbí, aspoň se snaží udělat něco jinak a ne pořád jako ty nevkusné krabice z toho německého koncernu1
20:07:20
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
20:07:03
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Nová C5 v obojím (combi / sedan) určitě ano.
Jinak C6, to je paráda. To je jak opakování historie. Fantomasové, komisařové Juveové. 1
To zadní okno...mmmm
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 21.03.2010 20:07:03
upraveno 1x, naposled 21.03.2010 20:07:53
19:51:22
21.03.2010
havlik
-> MATTESS: já myslel z těch zarytejch citroenářů.
19:50:28
21.03.2010
MATTESS
-> havlik: se přiznávám
19:35:09
21.03.2010
havlik
a ted se přiznejte komu se libí C6?4
19:33:07
21.03.2010
U-Geen
stejne jako Nwkt ani jedno... ale asi se mi vic libi Skodovky nez ty zvlastni francouzsky veci
19:28:20
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Kaprof: 1 Já jsem právě kápnul na tu rozpůlenou kouli a průřez pístnicí, mno a tak jsem k temu něco napsal. 1
19:08:41
21.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: Krásnej referát1 3
16:36:13
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Pomocný rám přední a zadní nápravy XM, je téměř stejný s XA I a II.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 21.03.2010 16:36:13
16:35:25
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Venku chčije 1 a to jsme chtěli jít s psíkem na procházku..... Počasí skurvený....
16:34:25
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Už mě to neba, ale... 1 1
Přední i zadní náprava je uložená v pomocném rámu, který je upevněn v karoserii přes čtveřici silentbloků. Zadní náprava je elastokinematická. Obě nápravy mají samostatné hydrokorektory pro udržování konstantní výšky bez ohledu na zatížení. S hydrokorektory je propojeno i ruční ovládání výšky z kabiny.
Díky bohu funguje udržování výšky u běžných modelů bez hydractive bez zásahu elektroniky (Activa, C5 apod.), ale mechanicky.

Na zadní nápravě přes toto táhlo, tam je jednoduchá mechanika nejvíce patrná.
Táhlo je nacvaknuto na kuličku (něco jako u škodovky táhla ve dveřích, ale větší) a zajištěno perkem. Jedna část na hydrokorektoru a druhá na objímce, která je připevněna na jednom ze stabilizátorů. Táhýlko tedy funguje tak, že při zatížení tlačí na páčku hydrokorektoru a tím ho nutí připustit kapalinu / tlak a dorovnat na původní výšku. Při odlehčení táhýlko za hydrokorektor tahá a funguje to opačně. Povolením objímky na stabilizátoru a jejím pootáčením se docílí změny světlé výšky vozu v provozní poloze.
Doporučuji přenechat buď servisu, popř. se seřizuje vždy s přední a zadní částí jako celek. Táhýlko je plastové, čili může se vymačkat a pak spadává z jedné nebo druhé kuličky. Lze ho normálně koupit v Citroenu za pár kč. Takže, pokud někdy vylezete, zadek se odlehčí a nesjede dolů, bývá to téměř vždy tato 5 cm dlouhá srandička.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 21.03.2010 16:34:25
upraveno 1x, naposled 21.03.2010 16:41:01
16:13:00
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Funkce vysokotlakého čerpadla :
http://www.youtube.com/wa tch?v=QrjFyehcfDU

Řemenice pohání vnitřní excentrickou vačku, které zavírá a otvírá přepouštěcí ventily, tím je čerpadlo schopné udržovat tlak v systému řízení, brzd a pružení. Ono je to složitější, samotné čerpadlo není schopné udržovat konstantní tlak při různých otáčkách, ale pro představu. Snad ještě najdu něco, na čem popsat, jak funguje regulace tlaku.

Jinak není pravda, že při závadě některého z hydr. okruhů auto přestane brzdit apod., resp. že přestane jít úplně všechno. Každý z okruhů je vybaven zámkem.

Ještě k brzdám. Brzdy jsou vysokotlaké hydraulické bez posilovače. Ten supluje již zmíněné čerpadlo. Pedálem se ovládá pouze vysokotlaký ventil.

Posilovač řízení je s degresivním účinkem. S narůstající rychlostí klesá jeho účinnost.
upraveno 1x, naposled 21.03.2010 16:15:11
16:03:32
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Ještě k té pístnici, při vytáčení kol se dost výrazně mění jejich záklon. Otevřete si kapotu a vytočte si kola nejdříve tam a zpět. Uvidíte na koulepéru, jak se celé uložení překlápí dle vytočení kol dopředu a dozadu během točení volantem. 4
15:59:13
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Schéma pístnice s koulí.
Pístnice má ve spodní části podobné uchycení v těhlici jako běžný tlumič. Pružení probíhá za pomoci tlaku hydr. kapaliny a dusíku v kouli - pokud dusík uteče, auto přestává pružit. Většinou dochází k poklesu tlaku postupně provozem, popř. kolem těsnícího kroužku plnicího šroubu, proto je dobré dodržovat termíny údržby - tj. dofuk koulí, popř. po jejich životnosti výměnu. Samozřejmě i výměna LHM kapaliny, ta má vliv na životnost koulí také. Tyto koule jdou ještě plnit, na C5 oficiálně už ne, ale i tak se už přišlo na to, kam c5 kouli navrtat pro možnost plnění. Do značkového servisu na to ale nechoďte. 1

Ke schématu. Tlak v hydraulickém systému udržuje vysokotlaké čerpadlo (ke kouli je přívod od čerpadla hadicemi a trubičkami - viz šipečka). Tlak v kouli udržuje dusík. LHM je vedena do pístnice skrze vrchní uložení pístnice - tzv. koulepéro držák. Kapalina pak tlačí na dno pístu. Více dle schématu.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 21.03.2010 15:59:13
upraveno 2x, naposled 21.03.2010 16:00:38
15:59:03
21.03.2010
Jožynek
-> Jirik_Tuňák: 21.03.10 13:39:14 humus obe..47 40 21.03.10 13:39:36 Citron jednoznačne..1
15:51:31
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Kdyby vás to zajímalo.
Průřez koulí. Vršek od spodku oddělen membránou. Ve vrchní části šroub pro plnění dusíkem, ve spodní části je LHM kapalina. Dusík je plněn podle typu pod různým tlakem, pružicí koule přibližně kolem 55 atm.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 21.03.2010 15:51:31
upraveno 1x, naposled 21.03.2010 15:52:13
14:01:05
21.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Bobesh: jo jo, řidičovo zrcátko jsem už taky měnil nohu... Sice z jinýho důvodu, ale šlo to... Sehnal jsem manuální zrcátko a z něj použil nohu na svoje elktriše:-)
-> VeTeV: Jo to mě taky baví... Blbouni s HTP který chtěj ukázat jak strašně moc svižný auta maj a pak se divý když jim zlehka ukážu prdel:-D


Jinak xantik už krásně basuje:-) Dva dexoni v kufříku pěkně tvrdí muziku:-) Ještě přehodit do předu ty kompa z peginy (infinity 165) a budu absolutně spokojen s muzikou:-)
upraveno 1x, naposled 21.03.2010 14:05:13
14:00:25
21.03.2010
Nwkt
-> Jirik_Tuňák: Ani jedno
13:59:50
21.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: V obou případech sitroen jasný vinr:-D
13:42:26
21.03.2010
AZmotor
-> Jirik_Tuňák: máš pravdu, je krásná ta fábie...1 78
13:40:35
21.03.2010
VeTeV
-> Bobesh: tak to nepotěší.. lidi sou píče...

-> Jirik_Tuňák: není škoda wágen krasavec? 3 mě jen stále udivují ty HTPčkaři na dálnici - že jím to za to stojí mě předjet s odřenejma ušima když si jedu 120 a posléze ubrání plynu nebo´t se spottřeba blíží hranici amerického bouráku :-)) dneska mě jeden i trestal a když mě při druhém podobném manévru již nebavil, tka jsem přišlápl pedál a čekal .... nedočkal opět :-))
upraveno 1x, naposled 21.03.2010 13:42:43
13:39:36
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Och och, tady je to jednoznačný. Taky hlasujte.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 21.03.2010 13:39:36
upraveno 1x, naposled 21.03.2010 13:40:08
13:39:14
21.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Och, och. Hlasujte. 1
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 21.03.2010 13:39:14
13:31:33
21.03.2010
Bobesh
-> VeTeV: Kdyby to byla jen kryt nebo vložka ale odsrala to noha ze dveří8
13:28:26
21.03.2010
VeTeV
-> Bobesh: mlátit bouchat třískat - já mám taky zrcátko u řidiče nalomené - ten černý plast - pozůstatek po nákupech 8
19:15:27
20.03.2010
Bobesh
-> Borin - Král tuzerů: Ještě furt? Vyhrožovals,že změníš značku...4 Ale odo za dobrej kočár se těžko hledá náhrada1
17:04:24
20.03.2010
Borin - Král tuzerů
-> Labros: Já taky, já taky 3 3 3
16:20:06
20.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
Tak dneska jsem vyměnil krokáč... Chování motoru se drobet zlepšilo... Ale stejně budu muset raději zajet na diagnostiku... A nechat si vyjet chyby... A dneska si ještě vytvořím bassbednu:-)
15:38:20
20.03.2010
Labros
vy jste banda - všichni jste černý ovce 4
Extreme Tyres