Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7825 příspěvků (zobrazeno 7101 až 7150) od 21.01.2010 do 05.10.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
20:11:26
07.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: ja mel prave tu protipadacku dost spatnou a slo o zkousku co udela a je vidno ze neni uplne Ok .. tka to hotl vymenim komplet, at se to houpe jeste vicero:-))



ale mas recht, zetady musi clovek obracet a zvazpovat, nebo za ty prachy co mas u sade predni napravu novou tady udelas prd 4
upraveno 1x, naposled 07.03.2010 20:12:24
19:54:46
07.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Taky občas přemejšlím, že místo příštího dofuku udělám i rovnou výměnu kulek, při posledním dofuku v nich ani moc nepoklesl za cca 2 jáhry tlak, tak uvidíme na podzim, jestli výměna nebo ne. Taky by se mi líbilo vyměnit všechno na co přijdu jako u Tuňáka do posledního šroubku, ale vrtat se v tom budu až bude potřeba. Hlavně tady i ty šroubky stojej jiný dukáty. 3
19:47:32
07.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: taky jsem Ti za tu nalívárnu rád a neustále se pročítám články kde se dá :-) bohužel není prostor na opravy v domácích podmínkách, tak to dávám k tomu kutilovi, ale jsem s ním spokojen - umí a dělá levně
19:42:19
07.03.2010
VeTeV
-> Bobesh: jj právě že u mě za to jezdila jeho paňmáma - takže jak říkaš noha věčne na spojce... ale tak to se pořešilo a je klid... a jelikož jsme postižen jakou Šáde, tak postupně si na tom autě měním co se dá ať to houpe i dál... momentálně jsme zjistil, že protipadák už není co býval a i po dofuku vykazuje postupný propad - takže jsem se již napevno rozhodl, že výměna LHm se bude mít spolu s výměnou kulí za Komforti :-))



-> Jirik_Tuňák: no bagřík si to vyžírá nechutně...
19:41:42
07.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bobesh: Ono je to výborný auto, ale když to kolikrát vidím hopsat po silnicích, tak X % lidí neví vůbec nic o nějaké LHM, kulích, dusíku apod. a proto hopsají.

Než to Větvík koupil, tak si prostudoval dost věcí a já jsem mu každej den vymejval hlavu informacema, na který jsem si vzpomněl. Některý věci měnil a opravoval, já taky, ale množství a velikost oprav je závislá na pořizovací ceně = ve většině případů předch. péče, stav a rok výroby.



Bagrrosaurus je machr, že si troufnul tam dávat motor z jinýho modelu. Já bych si na to netroufl a nemám ani kde, páč se s tím nikam nevejdu.
19:22:35
07.03.2010
Bobesh
-> Jirik_Tuňák: Jo,to je dobrá připomínka. Nebo stačí,když bude mít dobrýho známýho servismana,mě to sháněl bývalý kolega přes Kellynu,materiál vzal na sebe jako stálej kunčoft se slevou a strávil se mnou odpoledne na dílně,abych tu bestii ještě tentýž den stačil složit.
19:18:49
07.03.2010
Bobesh
-> Nwkt: Ale ono když se to vychytá,tak po pak tak krááásněě hoouuupeee1
19:16:57
07.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Mě je to s Bagříkem moc líto. 10

Já se chystám na výměnu startéru, kterému zlobí volnoběžka v teplotách pod nulu. Ale prostě to tak beru a i když vypadá jak novej, tak repasovat ho nebudu a nechám si ho jako rezervní.

Jinak zatím OK, všechno šlape jak má. Časem mě bude stejně jako Větvu čekat přední náprava (zadní uložení už je) a asi se nechají udělat i silentbloky pomocného rámu nápravnice. Zatím ale není nutno. Až bude třeba, tak se udělá nějakej balík oprav (čepy, silenty, třeba spojka když bude třeba atd.), jako dělal Větva, kterej preventivně dělal tu spojku i s táhlama řazení a kdyby ta spojka neměla přidřený ložisko, tak moh ještě nějakej ten rok počkat.



-> Bagrr- máma mele Emu: Jsi registrovanej na Xantia clubu ? Tam máš možnost skrze Nick na Automaxu nakoupit u Boba se slevou díly, který by ti mohly pomoci.
upraveno 1x, naposled 07.03.2010 19:17:11
19:15:16
07.03.2010
Bobesh
-> VeTeV: Ono to bude asi o tom,že lidi obecně zapomínají i v městském provozu po použití spojkovýho pedálu přepnout levou končetinu do režimu "Stand by",tj. odložit nožku doleva do prostoru tomu určeném. To pak většinou skončí právě takhle. Naštěstí jinak klid a mír. Jo,ještě jsem zapomněl zmínit v tý mý anabázi přetočený počítadlo tacho,což mě trklo až další měsíc po koupi,že to vypadá jako by auto nejezdilo. To hovado do blbě složilo vrchní kolečka nad počítadlem(velký zub do malé díry) takže nepočítaly tisíce. I amatér by poznal,že to ten zasran přerovnával,navíc se pak našel údaj o stavu KM,při kterém vůz dovezli do CZ(byl dvojnásobné hodnoty než při prodeji s odstupem 10let)
19:00:31
07.03.2010
VeTeV
-> Bobesh: no pěkná kovbojka jen co je pravda - to já to měl teda o hodně klidnější - holt kastelán Křivoklátu si asi nemůže dovolit jakési ojebávky :-)



jinak koukám, že vypínací ložisko jest asi obecným problémem - já jsem nechával měnit spojku neboť to podivně křupalo při sešlápnutí, semtam kvalt nedržel a celkově se mě zdálo že to jaksi divně vypína a chová se - no a po rozloupnutí byla lamela krásná, ale ložisko se přidíralo do přítlačáku a jeho stav byl velmi tristní.... k tomu jsme nechal vyměnit ty táhla převodovky, neboť ty kloubíky už měli život za sebou a po opětovném zaklapnutí by asi došlo k roztržení... ale jinak - ťuky, ťuk je to zatím pohoda...
upraveno 1x, naposled 07.03.2010 19:00:52
18:50:32
07.03.2010
Bobesh
-> Jirik_Tuňák: Máš pravdu,předsedo. Jetý auto je vždy sázka do loterie,pokud to není v rodině. Taky jsem se připálil,blbě to řadilo,že to nic není. Pak mi to nedalo,z převodovky jsem vypustil sotva půlku normálního množství maziva konzistence mazutoidní. Po nové náplni mírné zlepšení,ovšem furt to nebylo ono,jak když si synchrony hrajou na slepou bábu. Nakonec to bylo naštěstí zataveným vypínacím ložiskem v přítlačáku,chodilo to jak se mu zrovna hodilo a neustále se unášel o mrkev. Převodovka naštěstí přežila nesynchronní řazení bez úhony a po opětovné výměně náplně sametovka. O tom,jak se mnou překupník vym.dal dále a místo na liťákách(který byly na fotce)přijel na plecháčích(že byl 1 piclej)1bych se ani radši nešířil.

Ihned po koupi hodil ony liťáky do X inzerce. Krom toho slíbil,že nám nechá běžet povinný ručení na sebe do doby,než pošle velkej TP,kterej přišel až za 14 dní. Po doručení upomínky za nezaplacení oněch 14 dní,kderé s úroky z prodlení hodily litr,jsem byl stavu ho navštívit ozbrojen pajsrem a vymlátit mu kvelb. Nejvíc mě jeduje,že ten sráč je členem X klubu a vesele "podniká" v oboru dále(navíc jako CITROservis!).120
18:37:29
07.03.2010
Bobesh
-> Bagrr- máma mele Emu: Hele,Bagrísku,než začneš panikařit,mrkni na odfuk bloku,rádo se zanáší hadice a pak se to jeví jako zapečený4,na X fóru celkem obvyklý téma v zimě,kde ti to zamrznuvší kondenzátbordel ucpe.
17:06:17
07.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: S tím jsi ale musel počítat, koupil jsi relativně zanedbaný auto za minimální cenu. V době kdy jsem kupoval svojí, tak byly všeobecně o několik des. tisíc levnější (koupil jsem ji docela draho) a Větef taky uhádal slevu, jinak by ji koupil taky dráž, než se obyčejně prodávají, i když se někdy najdou kusy, který jsou i dneska drahý, ale to už jsou opravdoví fešáci.

Z toho pak vznikají ty fámy, ty sám tady píšeš, že už tě to auto mrdá a co už se ti na tom vysralo, ale holt jsi koupil hujdu a značka + typ za to nemůže. Pak přijde nějakej chytrák, přečte si to tady a pak kváká v hospodě krávoviny, co jsou to ty Citrony za šunky, přičemž X II bylo jedno z nejspolehlivějších FR aut.
upraveno 1x, naposled 07.03.2010 17:07:23
14:07:26
07.03.2010
Flacek
-> Bagrr- máma mele Emu: Mel jsem BXo a na to ze jsem to auto miloval tak jsem mel to samy ale s Hydrou:D Neexistoval den kdy bych nenasel louzicku pod autem a nesypal jsem do ni penize.Pak sem se nas... auto se prodalo behem 1dne ja si koupil favorita a byl klid3
14:03:48
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Nwkt: Njn... ale momentálně nejni na jiný..
14:01:48
07.03.2010
Nwkt
-> Bagrr- máma mele Emu: Já bych se toho co nejrychlejš zbavil
14:01:23
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: Fakt mě to auto už začíná mrdat... A doufám že bude klid kua až to udělám...
13:56:28
07.03.2010
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: no jo ty 405/306 v atmo jsou povestny - kamos s tim postavil celej barak a dal to pryc nebot uz to vypadalo jako po vybuchu sopky a ta zadni naprava uz odesla uplne... ale motor stale bezel i po prekoroceni 600tis a nepamatuju si, ze by se o to staral :-)) nakonec to vzali ukrajinci na stavbu a svete divse - stale to jezdi - jen se opravovala na zadku naprava :-))

Ted ma VW prassata 1,9TDi a nejak brbla :-)



a vzdy to ve me vyvola vzpominku na kluka v ulici, co svoji taxikarskou 405 popustil tatikovi a s koncici zivnosti taxikare si koupil octu - zatimco 405ka ma sice menenou napravu na zadku, je po par tukancich, ale stale to jezdi a nehnije, tka Octa zacina vzkvetat a vsemu okoli ukazuje, jaka je to paradnice :-))



takze ono je to proste o stesti na vyvoleny kus no - a ty mas asi mimoradne smolny
upraveno 2x, naposled 07.03.2010 13:59:45
13:52:16
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> VeTeV: -> Kaprof: A nejskvělejší je že puget atmo nafta, kterej byl jako spotřebák před xantií měl údržbu krutě zanedbanou a jezdil ez problém do tý doby než jsem ho odstavil z důvodu shnilý střechy, prasklýho okna a propadlý etchnický... a jezdí i teď... Akorát teda má už totálně v háji přední nápravu ale jezdí furt:-D Krám eden.. A xantie je fakt co týden to nějaký bonbonek... Už mě to přestává bavit.. Takhle často jsem neležel ani pod Elisou (moje první auto na papírech, 105..):-D
13:46:05
07.03.2010
VeTeV
-> U-Geen: jo Fiat to je taky taková záhada - bratr mladý měl Cromu a to jezdilo dokud to neshnilo, jeden kluk z obce měl to samý a ten s tím nenajezdil týden aby se něco neposra.o...

je to prostě štěstí na kus



-> Bagrr- máma mele Emu: kurník to snad není možný už :-))
13:44:52
07.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> Bagrr- máma mele Emu: některá auta jsou prostě zakletá:-) značku nehledě:-)
13:43:11
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
Tak svíce vyměněna.. V zápalu nasrání jsem do zbytku svíce dneska natloukl hvězdičku a vytočil to ráčnou.... Mno tak jsem nastartoval a jel to projet... Motor běží krásně na všechny 4 válce... Tak jsem zaparkoval u mladý a koukám zpod haupny stoupá šedý kouř... Otevřu tedy haupnu a cítím spálený olej... Mno a zatím mám podezření že nětěsní ventildekl nebo mi vystřelila zátka oleje po původní měrce a olej stříká na vejfukový svody... Takže musím dneska na rampu a zjistit kde kua je zase problém...



Fakt to auto je samá smůle... Jen jsem zvědavej co si vymyslí za problém až opravím únik oleje...
upraveno 1x, naposled 07.03.2010 13:43:59
13:37:32
07.03.2010
U-Geen
-> VeTeV: nekdy se zadari... kamos ma takle vesely uz druhy auto ( prvni Punto Sporting, ted Stilo Abarth )
13:19:31
07.03.2010
VeTeV
kdo? já mám taky citruse a spíš je mě bagra líto - neboť takovéto smolné auto míti to snad ani není možný :-( a celkem ho i obdivuju¨, že to ještě nezapálil 4
13:10:08
07.03.2010
U-Geen
-> VeTeV: vubec ne, spis obava o Bagrra, aby mu neco neprovedli :)
12:55:57
07.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> VeTeV: spíš tradiční ubohost:o))
12:38:10
07.03.2010
VeTeV
-> U-Geen: skodoliba radost?
12:37:58
07.03.2010
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: blby je ze za to to auto nemuze - tam je problem ve svici 8
08:58:04
07.03.2010
U-Geen
-> Bagrr- máma mele Emu: tu posledni vetu by si sem psat nemel :)
01:17:04
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
Mně z toho auta fakt už jebne... z banální výměny svíce zapaování se stal opět porod jak svině... ta mrcha nekvalitní krám jedna svíčka zatracená stará...

Mno příběh začal výměnou motoru... První radost z toho že jsem to zvládl mi začal kazit občasně nepravidetlý chod motoru... Mno řekĺ jsem si že to budou kabely, protože ty jsou původní a už značně probíjeli.. Mno tak jsem vyměnil kabely (použil jsem prozatím kabely který byly po ruce a věděl jsem že neprobíjí... Mno malinko se to zlepšilo.. Tak jsem usoudil že to teda bude svícema, ketrý jsem kupoval ještě u původního motoru nový a měli pouhých cca 3t na hrbu... Mno tak jsem v noci kouknul jestli neuvidím jestli to u některé náhodou neprobíjíé skrz izolant.. inu anoi, jedna probíjela... Tak sem koupil novou svíci s tím že dneska to vyměním... Inu zajel jsem tedy do dílny a vzal do ruky svíčák a ráčnu... S tím že za dvě minuty maximálně bude svíce vyměněna a budu mít zase relativně pravidelný běh motoru... Jenže chyba lávky... Od té doby mám na jednom válci dekompresor... Ta svině při povolování rupla tak debilně že část se závitem pod šestihranem zůstala v hlavě a zbytek byl ve svíčáku.. Takže to znamená s největší pravděpodobností minimálně sání dolu, abych se tam alespoň malinko dostal a zkusil na zbytek svíce navařit šroub a zkusit jestli to takhle vytočím... Jestli tohle nepomůže musí hlava dolu, což se mi vůbec ale vůbec nechce...



Začínám to auto zase nenávidět....
upraveno 1x, naposled 07.03.2010 01:17:58
11:05:16
06.03.2010
VeTeV
pěkný kolečko od trakářku 4
10:30:45
06.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Ono kdyby se člověk zbavil votuzidla a měl jako votuzidlo Xantypu, tak by to bylo taky zajímací. 1

Tady ráfek kolegy z Xantiaclubu. 1 Má konbyho jako ty, ale světle modrou metlu.
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 06.03.2010 10:30:45
upraveno 1x, naposled 06.03.2010 10:31:33
10:21:24
06.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: :-)) proc ne - vebnitr je prostora kupa, kufr je takovy mensi, ale jinak jo dobre auto - ja stojim vedle i30ky a je to proti xantce diblik 4
10:19:32
06.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Ale i tak bych sáhl po něčem živějším a sportovnějším. Tzn. momentálně Ceed SW 2.0 CVVT 105 kW. 1
upraveno 1x, naposled 06.03.2010 10:20:36
10:06:28
06.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: tak ono proč to dráždit - to auto vybízí k plavné jízdě :-)) ideální rodiné auto - ne jak rumstr a fobie II :-))
09:55:20
06.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Taky tak :-)
09:47:32
06.03.2010
VeTeV
upřímně - od doby co mám vemblouda, pozoruji opět pomalý návrat k dědkostylu .-)) /mám občas období kdy jezdím jak prase, ale to vyprchá a pak se leta táhnu jak smrad/



takže přes postupné počáteční blbnutí, nyní jezdím dle předpisů, zbytečně tpomu nedávám čočku, ba naopak - pustím si rejdiou, uvelebím se do křesílka a nehám se unášet krajinou - semtam mě nějaký nervák pozlobí, tak pozlobím já jeho a opět se v klidu a za ševelení (rámusu) Bosalu sunu dále :-))
upraveno 1x, naposled 06.03.2010 09:47:58
09:40:28
06.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: Virt, ne?
08:52:17
06.03.2010
VeTeV
tady je to samej závodník :-)
23:33:27
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Když jsem měl náladu u nafty tak jsem jezdil město, mimo město furt za 5:-D Takže město za 4 už není až tak rozdílný:-D Kort když vím že během několika málo vteřin po sešlápnutí plynu je tam z 55 rázem 130 jak nic, pak tam lupnem za 5 a držíme si těch 140 plus mínus:-D
upraveno 1x, naposled 05.03.2010 23:34:34
23:32:35
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV / Bagů: Yo, mě se totiž líbí, jak sedá ten zadek při axeleraci, takže na spotřebě je to kolikráte vidět. 1 To je pak člověk první na křižovatce a jednu wžůůůů, dva wžůůůů a ono to houpe. 3
upraveno 1x, naposled 05.03.2010 23:33:11
23:29:03
05.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: to já taky :-)
23:27:22
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: No, takže víš o čem mluvím, s tím skoronafťákem. Nepodtáčíš, ale líbí se ti jak je tomu fuk co tam šmrdláš za kvalt a točky. Kolem těch 50ti jezdím trojku, páč čtyřka je na to moc dlouhá....
23:18:05
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: hlavně je zajímající že dvě decky objemu motoru přidaj na výkonu 23kW a na krouťáku 19Nm:-D
23:13:46
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Mno do města je ideální šmudlat to za 4 při cca 55km/h a před výjezdem z města tomu naložit hezky za tři:-D Sice ne moc eko na spotřebu, ale klidně by to na tu 4ku zrychlovalo dost dobře:-D Prostě je to skoro jako nafta, táhne nádherně od spoda...
upraveno 1x, naposled 05.03.2010 23:14:42
23:09:56
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: A taky to táhne vocpoda až za roh ? 1 Někdy mám pocit, že je tomu jedno narozdíl od šůty, jestli točíš nízký nebo 4000 - 5000.
23:06:18
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: jo mně se těch mejch 89kW - 5750ot/min a 176Nm - 2750ot/min líbí víc než moc:-D
22:56:40
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jo a jinak jezdím každej den okraj města a pak rovnou ven, kde pak jedu průjemně 100 - 140 km/h, takže se provětrává běžným způsobem.
22:38:54
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To až po cestě do Prahy. 1 Ale ono když jedeš třeba 160, tak to stejně moc netočí.
22:03:22
05.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák: Ale obcas byses mel podivat na cervene pole a vyhnat pavouky.
Extreme Tyres