Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7721 příspěvků (zobrazeno 7051 až 7100) od 21.01.2010 do 30.04.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
21:22:26
05.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: v nízkejch? do 2tis je to letargický, od 2,5tis se to zvedá a od 3 tis to ožije :-))
20:09:30
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Zasraný metro. 1 A jak to teda jede v nízkejch ? Já ten 16V ještě pod pravou nohou neměl.
20:04:50
05.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: to je to co jsme ti říkal, že si to libuje v otáčkách :-))
19:59:39
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Jj, mohl jsem míti, město se obtížně jezdí pod 12 litrů, většinou 12 - 14. 1
19:58:58
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny / Bagrrovice: Koukal jsem v Globusu na telefonu. 1 Heleďte, jak může mít 8V větší krouťák, byť jinde posazenej, než silnější 16V ? Každopádně příjemné pozjištění.

Jsem koukal u Ceeda, tak tam taky snížili u 1.4ky výkon na 66 kW z původních 82 kW, ale krouťák zůstal stejnej. Dokonce testující říkali, že tato úprava není znát a auto jede skoro stále stejně, jen míň žere a má méně exhalací.
upraveno 1x, naposled 05.03.2010 20:00:12
18:50:44
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Jo jo 2.0 8V CT se mi velice moc zamlouvá40
16:38:23
05.03.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Tak se taky podivej 40 en.wikipedia.org/wiki/SEA T_Cordoba
16:12:17
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Jinak ten 2.0 8V CT (turbo), má sice relativně malej výkon, ale kroutidlo parádní, to musí tlačit jako kráva do sedaček. 1
16:09:40
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Tak změna, 66 kW při 5000 rpm a krouťák je 157 Nm při 2600 rpm. Tady je vidět i rozdíl mezi 1.8i 1993 - 1995 a 1.8i 1995 - 2001.

Rozdíl je patrný i opticky po otevření kapoty jak jsem říkal.

1.8 16V má nižší krouťák a ještě posazený do otáček na 4250 rpm, ale vyšší výkon 81 kW.

Viz :

en.wikipedia.org/wiki/Cit ro%C3%ABn_Xantia



Tak proto se mi zdálo, že to jede jak mamut.
upraveno 1x, naposled 05.03.2010 16:11:05
14:34:59
05.03.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: zajimavy, ze motory od sebe vzdaleny X let a defakto uplne jiny maj temer stejny hodnoty vykonu a kroutaku :) Jeste by me docela zajimal ten prubeh krouticiho mmentu u tebe a u me :) Sam nevim jak by u me mel vypadat :) Kazdopadne max. vykon mam psanej v 5500ot a max. kroutak v 2500ot.
14:09:15
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Celohliník.
13:54:14
05.03.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Tak najetejma km urcite :) Ja uz prelez 190 000km :) Ty mas celohlinik nebo litinovej blok?
13:38:08
05.03.2010
havlik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nemam čas číst příspěvky pro všechny lidi4
13:09:59
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: prej poníci :-D každopádně kdybych nenarazil na vylítanou mrchu, tak si nemůžu stěžovat... Jsem docela i spokojenej a to auto mě nadchlo... Jede to jak kráva, sice žere, ale tuhle daň jsem ochotnej přežít za to houpání gaučojdního povozu po cestách kde jsem dřív měl obavy abych nemusel navštívit zubaře, byť jsem měl povoz též pohodlný, francouzi pod vlivem božolé vyrobený... Poté co jsem poznal jízdu s vozem houpavým již bych velice nerad klesal v komfortu...
12:57:51
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Jinak stejně jako ty. Jsem raději, když pode mnou dusají pivovarský koně, než nějaký teploušský poníci s mašlema i když jich je tam víc. 3
12:56:14
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Ono záleží i na průběhu a zpřevodování. Je to spíš tank a motor je krásně pružnej v nízkejch otáčkách, což mi velmi vyhovuje, nerad navštěvuji horní pásma. Charakteristikou budou naše motory rozdílný a najetejma km taky. 1 Krom toho ty máš vyloženě old school 1.8 od VW, kdežto mezi 1.8 od Vitamína proti roku 1999/2000 a 1993 - 1995 je celkem rozdíl v použitých komponentech. Už po otevření motoru jsou ověšený rozdílnejma serepetičkama (sání, klapka, ŘJ, čerpadlo, + něco mech. dílů). Jinak budou ty 66 kW motory stejně asi skoro všechny podobný od jakéhokoliv výrobce. Spotřeba žádnej zázrak, ale motor mi sedí, jako by ho dělali pro mě. Taky jsem k němu velmi ohleduplný a pečlivý.
12:14:18
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> petr s: jj oleje a náplně používám jen doporučený výrobcem...
12:01:35
05.03.2010
petr s
-> Bagrr- máma mele Emu: 8 ventily žádnej problém nebyl akorát slušnější olej dávat jinak odcházeli vačky
11:54:21
05.03.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: 66kW a 147Nm ? :) To mame snad fakt skoro stejny ty motory :) Ja mam 66kW a 145Nm :)
11:52:41
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: mno hlavně jsem se dočetl že ty 8v jsou mnohem spolehlivější než 16v... Sice výkon a spotřeba horší, ale nestěžuju si... Když je o to staráno, je to polykač kilometrů...
11:41:48
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Já mám tedy jeden z posledních 1.8 8V co se dával, pak už jen 16V. Není to žádná rakieta, ale jezdí to jak nafta. Má to docela překvapivej zátah od volnoběhu. I po těch letech co s tím jezdím, tak mě to pořád překvapuje. Od křižovatky tam nastrkáš 1, 2, 3 a ono se to sbírá ať je na otáčkoměru cokoliv. Přitom to stále umí předvést slušnou pružnost při pozvolné jízdě kolem 100 km/h, kdy při zařazené 5ce šlápneš na plyn a zrychlíš třeba svižně na 120 - 130. Zajímací a přitom by se zdálo, že 66 kW a 147 Nm je málo.
11:32:24
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> petr s: na co bys doporučil si dávat pozor u 2.0i 8v?
11:29:44
05.03.2010
MerHanz
-> Kaprof: 1,4 HDI měl sousedův táta v 206 a pěl jen ódu.
11:02:32
05.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> MerHanz: jako nejlepší HDi co si pamatuju jsme měli v c3ce sice jen 14ka ale svižny nenaročny a skoro to nežralo neukrast nám ho když měl 180 máme ho dodnes4A to nejsem zrovna príznivec nafty4
11:00:01
05.03.2010
MerHanz
-> Kaprof: Tak v podstatě veškerý 2,0 HDI 66 KW jsou ty první HDI, Teda co se týče 306 a 406tek. 307 už tam maj pár věcí jinak, ale nevim kolik a do jaký míry. Jestli se mýlím, tak mě někdo opravte.
10:48:46
05.03.2010
petr s
-> havlik: Olejový bordel na filtru
10:47:28
05.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> havlik: Volej, dyk to psal pred chvili 3
10:45:27
05.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> MerHanz: ak ty prvni byly trapení aneb prechod z trysky na common rail:-))ale ty nový kor v kombinaci s preplnovanim se mi zdaj už vychytany:-)

-> petr s: taky si myslim je to vůl4 no co kastli to má dobrou a je to kombajn tak až vyletí vemu to motor seženu lehce...
upraveno 1x, naposled 05.03.2010 10:49:22
10:43:22
05.03.2010
havlik
-> petr s: a co tam uvidim?:)
10:41:31
05.03.2010
petr s
-> Kaprof: Tak to uletí většinou první ojnice

-> havlik: podívej se do vzduchového filtru
10:39:24
05.03.2010
MerHanz
-> petr s: nj na každým motoru se najde slabý místo. Jen HDI jich mají nějak mnoho 3 3
10:38:36
05.03.2010
MerHanz
-> havlik: hmm tátovi to jde pěkně a to má 180 plus mínus něco, už sem s tim dlouho nejel.
10:36:15
05.03.2010
havlik
-> MerHanz: já mam asi 197 a ventily cvakaj jak prase:D

-> petr s: a tlakuje to do vody a kdyz víc na to šlapu tak se to přehřívá tka to vypadá na prasklou hlavu:))
10:35:55
05.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> petr s: 4 On tomu ještě nakláda odstudena no prostě ko*ot 48
10:35:42
05.03.2010
petr s
-> MerHanz: Už jsem jich asi 20 měnil
10:34:55
05.03.2010
petr s
-> Kaprof: To není údržbou jak začne jít olej do vzduchového filtru tak praskla hlava
10:34:01
05.03.2010
MerHanz
-> petr s: o tom mi řikali hlavně u 2,1TD u 1,9 to zmínili jen okrajově. Osobně sem se s tím zatím nesetkal ( díky bohu )
10:32:28
05.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> petr s: jo jo 4kámošovi ve 360tis nedávno rupla ale težko mu to vyčítat je prase na údržbu8
10:31:09
05.03.2010
MerHanz
Bagrr- máma mele Emu 04.03.10 21:11:15 napsal: → MerHanz: v tom mě strašně dostal známej… Vždycky když chtěl koupit auto, tak se s bazarákama domluvil nasledujícně. Nechá jim 5t nevratnou zálohu, auto si na týden půjčí aby ho pořádně projel a pak buď koupí a nebo přijde o 5t… A vyplácí se mu to… Zatím si na žádný auto koupený nemohl stěžovat…

Každopádně teď už vím co to auto má za chyby a co mě ještě čeká vyměnit… Takže alespoň vím, na co pak nebudu muset hrábnout hodně dlouho…
Tak to se vyplatí snad jen u auta za 100 a víc. Ale, když nad tim tak přemejšlím, tak je to slušnej tah, jen nevim jak by na to reagovala většina prodejců v bazaru.
10:29:21
05.03.2010
petr s
-> MerHanz: A praskají hlavy
10:26:18
05.03.2010
MerHanz
-> havlik: Nj oni to štelujou někde na mašině. To nasere, ale jinak je to povedenj motor. Jen prej kolem 200 tic je třeba udělat vetily a rovnat hlavu. My na tom máme 180 tak uvidím.
10:22:25
05.03.2010
havlik
-> MerHanz: no tady to prej nejni tak jednoduchý hlavně nejspíš se prej to zase budu muset vyndat ven z auta už asi po 5tý8
10:16:28
05.03.2010
MerHanz
-> havlik: črpadlo u TD sem nezkoumal, ale u obyč diesela se to dalo na hrubo dost slušně doštělovat aj doma jedním šroubem bohatost a pak jedním volnoběh a druhým max obrátky.
10:12:26
05.03.2010
havlik
-> Jirik_Tuňák: nejni přidřený tedka už je spíš jen neseřízený ale zablokoval se na něm ten imobilizer a hlavně předtim bylo to aby drželo volnoběh naštelovaný lankem plynu přitaženym aby to bylo furt pootevřený
10:10:45
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> havlik: Čerpadlo ? Je přidřený ? Bosch prej dělal šponky.
10:08:31
05.03.2010
havlik
-> kirri is back: bosch tam mam já eště se tam dávalo valeo
10:08:18
05.03.2010
kirri is back
-> MerHanz: dulezity je pomer hmotnost/vykon/chovani automobilu/velikost si muzes koupit prditko co ma pod kapotou 1.2 a citis se jak zavodnik, kdyz je to dobre udelany dohromady:-)
10:05:54
05.03.2010
kirri is back
-> havlik: tam mas garetta ze? Na seat.katalog-automobilu.c z sem videla nabidku techto cerpadel za 2500 az 6000kc/ks
10:01:44
05.03.2010
MerHanz
-> Bagrr- máma mele Emu: Proti gustu žádnej dišputát, ale já mám 66KW v HDI a to vče v 306 kombi vážící za prázdna 1275kg a je to dle mě dostačující bohatě na běžný ježdění. Jasný nějaká ta rezerva se vždycky hodí, ale pokud nejezdíš naloženej tak i těch 66kw se slušně hejbe. Kámoš mě vez služební O2 v tdi se 130 KW . Jeli sme prázdný jen s taškou vercajku a zrychlení nijak oslnivý na ten výkon. Prej to jede stejně i ve 4 lidech a průměrnou bagáží, ale prostěten motor není technicky schopen svižnějšího zrychlení.
09:53:23
05.03.2010
MerHanz
-> havlik: nekecej, že TD čerpadlo stojí víc jak 30 - 35 klacků9 Coapk to čerpadlo, dělá, nebo nedělá. Taky doma máme 1,9 TD ve 405.
Extreme Tyres