skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
13:10:08
07.03.2010
07.03.2010
U-Geen
-> VeTeV: vubec ne, spis obava o Bagrra, aby mu neco neprovedli :)
12:55:57
07.03.2010
07.03.2010
Kaprof-Pisařík
-> VeTeV: spíš tradiční ubohost:o))
12:38:10
07.03.2010
07.03.2010
VeTeV
-> U-Geen: skodoliba radost?
12:37:58
07.03.2010
07.03.2010
VeTeV
-> Bagrr- máma mele Emu: blby je ze za to to auto nemuze - tam je problem ve svici
08:58:04
07.03.2010
07.03.2010
U-Geen
-> Bagrr- máma mele Emu: tu posledni vetu by si sem psat nemel :)
01:17:04
07.03.2010
07.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
Mně z toho auta fakt už jebne... z banální výměny svíce zapaování se stal opět porod jak svině... ta mrcha nekvalitní krám jedna svíčka zatracená stará...
Mno příběh začal výměnou motoru... První radost z toho že jsem to zvládl mi začal kazit občasně nepravidetlý chod motoru... Mno řekĺ jsem si že to budou kabely, protože ty jsou původní a už značně probíjeli.. Mno tak jsem vyměnil kabely (použil jsem prozatím kabely který byly po ruce a věděl jsem že neprobíjí... Mno malinko se to zlepšilo.. Tak jsem usoudil že to teda bude svícema, ketrý jsem kupoval ještě u původního motoru nový a měli pouhých cca 3t na hrbu... Mno tak jsem v noci kouknul jestli neuvidím jestli to u některé náhodou neprobíjíé skrz izolant.. inu anoi, jedna probíjela... Tak sem koupil novou svíci s tím že dneska to vyměním... Inu zajel jsem tedy do dílny a vzal do ruky svíčák a ráčnu... S tím že za dvě minuty maximálně bude svíce vyměněna a budu mít zase relativně pravidelný běh motoru... Jenže chyba lávky... Od té doby mám na jednom válci dekompresor... Ta svině při povolování rupla tak debilně že část se závitem pod šestihranem zůstala v hlavě a zbytek byl ve svíčáku.. Takže to znamená s největší pravděpodobností minimálně sání dolu, abych se tam alespoň malinko dostal a zkusil na zbytek svíce navařit šroub a zkusit jestli to takhle vytočím... Jestli tohle nepomůže musí hlava dolu, což se mi vůbec ale vůbec nechce...
Začínám to auto zase nenávidět....
Mno příběh začal výměnou motoru... První radost z toho že jsem to zvládl mi začal kazit občasně nepravidetlý chod motoru... Mno řekĺ jsem si že to budou kabely, protože ty jsou původní a už značně probíjeli.. Mno tak jsem vyměnil kabely (použil jsem prozatím kabely který byly po ruce a věděl jsem že neprobíjí... Mno malinko se to zlepšilo.. Tak jsem usoudil že to teda bude svícema, ketrý jsem kupoval ještě u původního motoru nový a měli pouhých cca 3t na hrbu... Mno tak jsem v noci kouknul jestli neuvidím jestli to u některé náhodou neprobíjíé skrz izolant.. inu anoi, jedna probíjela... Tak sem koupil novou svíci s tím že dneska to vyměním... Inu zajel jsem tedy do dílny a vzal do ruky svíčák a ráčnu... S tím že za dvě minuty maximálně bude svíce vyměněna a budu mít zase relativně pravidelný běh motoru... Jenže chyba lávky... Od té doby mám na jednom válci dekompresor... Ta svině při povolování rupla tak debilně že část se závitem pod šestihranem zůstala v hlavě a zbytek byl ve svíčáku.. Takže to znamená s největší pravděpodobností minimálně sání dolu, abych se tam alespoň malinko dostal a zkusil na zbytek svíce navařit šroub a zkusit jestli to takhle vytočím... Jestli tohle nepomůže musí hlava dolu, což se mi vůbec ale vůbec nechce...
Začínám to auto zase nenávidět....
11:05:16
06.03.2010
06.03.2010
VeTeV
pěkný kolečko od trakářku
10:30:45
06.03.2010
06.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Ono kdyby se člověk zbavil votuzidla a měl jako votuzidlo Xantypu, tak by to bylo taky zajímací.
Tady ráfek kolegy z Xantiaclubu. Má konbyho jako ty, ale světle modrou metlu.
Tady ráfek kolegy z Xantiaclubu. Má konbyho jako ty, ale světle modrou metlu.
10:21:24
06.03.2010
06.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: :-)) proc ne - vebnitr je prostora kupa, kufr je takovy mensi, ale jinak jo dobre auto - ja stojim vedle i30ky a je to proti xantce diblik
10:19:32
06.03.2010
06.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Ale i tak bych sáhl po něčem živějším a sportovnějším. Tzn. momentálně Ceed SW 2.0 CVVT 105 kW.
10:06:28
06.03.2010
06.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: tak ono proč to dráždit - to auto vybízí k plavné jízdě :-)) ideální rodiné auto - ne jak rumstr a fobie II :-))
09:55:20
06.03.2010
06.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Taky tak :-)
09:47:32
06.03.2010
06.03.2010
VeTeV
upřímně - od doby co mám vemblouda, pozoruji opět pomalý návrat k dědkostylu .-)) /mám občas období kdy jezdím jak prase, ale to vyprchá a pak se leta táhnu jak smrad/
takže přes postupné počáteční blbnutí, nyní jezdím dle předpisů, zbytečně tpomu nedávám čočku, ba naopak - pustím si rejdiou, uvelebím se do křesílka a nehám se unášet krajinou - semtam mě nějaký nervák pozlobí, tak pozlobím já jeho a opět se v klidu a za ševelení (rámusu) Bosalu sunu dále :-))
takže přes postupné počáteční blbnutí, nyní jezdím dle předpisů, zbytečně tpomu nedávám čočku, ba naopak - pustím si rejdiou, uvelebím se do křesílka a nehám se unášet krajinou - semtam mě nějaký nervák pozlobí, tak pozlobím já jeho a opět se v klidu a za ševelení (rámusu) Bosalu sunu dále :-))
09:40:28
06.03.2010
06.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> VeTeV: Virt, ne?
08:52:17
06.03.2010
06.03.2010
VeTeV
tady je to samej závodník :-)
23:33:27
05.03.2010
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Když jsem měl náladu u nafty tak jsem jezdil město, mimo město furt za 5:-D Takže město za 4 už není až tak rozdílný:-D Kort když vím že během několika málo vteřin po sešlápnutí plynu je tam z 55 rázem 130 jak nic, pak tam lupnem za 5 a držíme si těch 140 plus mínus:-D
23:32:35
05.03.2010
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV / Bagů: Yo, mě se totiž líbí, jak sedá ten zadek při axeleraci, takže na spotřebě je to kolikráte vidět. To je pak člověk první na křižovatce a jednu wžůůůů, dva wžůůůů a ono to houpe.
23:29:03
05.03.2010
05.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: to já taky :-)
23:27:22
05.03.2010
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: No, takže víš o čem mluvím, s tím skoronafťákem. Nepodtáčíš, ale líbí se ti jak je tomu fuk co tam šmrdláš za kvalt a točky. Kolem těch 50ti jezdím trojku, páč čtyřka je na to moc dlouhá....
23:18:05
05.03.2010
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: hlavně je zajímající že dvě decky objemu motoru přidaj na výkonu 23kW a na krouťáku 19Nm:-D
23:13:46
05.03.2010
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Mno do města je ideální šmudlat to za 4 při cca 55km/h a před výjezdem z města tomu naložit hezky za tři:-D Sice ne moc eko na spotřebu, ale klidně by to na tu 4ku zrychlovalo dost dobře:-D Prostě je to skoro jako nafta, táhne nádherně od spoda...
23:09:56
05.03.2010
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: A taky to táhne vocpoda až za roh ? Někdy mám pocit, že je tomu jedno narozdíl od šůty, jestli točíš nízký nebo 4000 - 5000.
23:06:18
05.03.2010
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: jo mně se těch mejch 89kW - 5750ot/min a 176Nm - 2750ot/min líbí víc než moc:-D
22:56:40
05.03.2010
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Jo a jinak jezdím každej den okraj města a pak rovnou ven, kde pak jedu průjemně 100 - 140 km/h, takže se provětrává běžným způsobem.
22:38:54
05.03.2010
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To až po cestě do Prahy. Ale ono když jedeš třeba 160, tak to stejně moc netočí.
22:03:22
05.03.2010
05.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák: Ale obcas byses mel podivat na cervene pole a vyhnat pavouky.
21:54:41
05.03.2010
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale hovno. Samozřejmě vytáčím k 3 - 3500 rpm., ale při pojížďkách to bere krásně i 1200 - 1500 otáček a z těchto otáček to na tu dvojku trojku parádně zrychluje bez zakolísání. Ideálně si to hoví kolem 2500. Ale spíš, že cejtíš konstantní zátah od těch 1500 na dvojáka nahoru a nemá to hluchej spodek. Je to cejtit i na trojce a neznamená to, že na to jezdím. Kolega co jsem s ním jel (on řídil moju), tak jezdí naftu a zapomněl v obci při 60ti podřadit na čtyřku bo trojku, projel na pětku šedesát obec a za ní začal plynule zrychlovat a auto ani nemuklo. Takže, asi tak.
21:32:06
05.03.2010
05.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: tak dá se s tím naučit žít, kor když šáde je to samý :-))
21:28:16
05.03.2010
05.03.2010
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Jirik_Tuňák: Budeme ti rikat lamac klikovych hrideli
21:26:44
05.03.2010
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: To furt eště ide, mě hodně vyhovuje ten zátah od volnoběhu. Nemůžu se toho nabažit, že v podstatě nenuceně sedíš a něco tam strkáš. Takže jsem zvědav, jak se jednou srovnám s motorem, kterej bude běhat spíš vejš.
I když, ty CVVT a VVTi už asi jedou vocpodu až do vysokejch s tím, že vrchol mají hodně vysoko, nebo ?
I když, ty CVVT a VVTi už asi jedou vocpodu až do vysokejch s tím, že vrchol mají hodně vysoko, nebo ?
21:22:26
05.03.2010
05.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: v nízkejch? do 2tis je to letargický, od 2,5tis se to zvedá a od 3 tis to ožije :-))
20:09:30
05.03.2010
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> VeTeV: Zasraný metro. A jak to teda jede v nízkejch ? Já ten 16V ještě pod pravou nohou neměl.
20:04:50
05.03.2010
05.03.2010
VeTeV
-> Jirik_Tuňák: to je to co jsme ti říkal, že si to libuje v otáčkách :-))
19:59:39
05.03.2010
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Bagrr- máma mele Emu: Jj, mohl jsem míti, město se obtížně jezdí pod 12 litrů, většinou 12 - 14.
19:58:58
05.03.2010
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny / Bagrrovice: Koukal jsem v Globusu na telefonu. Heleďte, jak může mít 8V větší krouťák, byť jinde posazenej, než silnější 16V ? Každopádně příjemné pozjištění.
Jsem koukal u Ceeda, tak tam taky snížili u 1.4ky výkon na 66 kW z původních 82 kW, ale krouťák zůstal stejnej. Dokonce testující říkali, že tato úprava není znát a auto jede skoro stále stejně, jen míň žere a má méně exhalací.
Jsem koukal u Ceeda, tak tam taky snížili u 1.4ky výkon na 66 kW z původních 82 kW, ale krouťák zůstal stejnej. Dokonce testující říkali, že tato úprava není znát a auto jede skoro stále stejně, jen míň žere a má méně exhalací.
18:50:44
05.03.2010
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: Jo jo 2.0 8V CT se mi velice moc zamlouvá
16:38:23
05.03.2010
05.03.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Tak se taky podivej en.wikipedia.org/wiki/SEA
T_Cordoba
16:12:17
05.03.2010
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Jinak ten 2.0 8V CT (turbo), má sice relativně malej výkon, ale kroutidlo parádní, to musí tlačit jako kráva do sedaček.
16:09:40
05.03.2010
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Tak změna, 66 kW při 5000 rpm a krouťák je 157 Nm při 2600 rpm. Tady je vidět i rozdíl mezi 1.8i 1993 - 1995 a 1.8i 1995 - 2001.
Rozdíl je patrný i opticky po otevření kapoty jak jsem říkal.
1.8 16V má nižší krouťák a ještě posazený do otáček na 4250 rpm, ale vyšší výkon 81 kW.
Viz :
en.wikipedia.org/wiki/Cit ro%C3%ABn_Xantia
Tak proto se mi zdálo, že to jede jak mamut.
Rozdíl je patrný i opticky po otevření kapoty jak jsem říkal.
1.8 16V má nižší krouťák a ještě posazený do otáček na 4250 rpm, ale vyšší výkon 81 kW.
Viz :
en.wikipedia.org/wiki/Cit ro%C3%ABn_Xantia
Tak proto se mi zdálo, že to jede jak mamut.
14:34:59
05.03.2010
05.03.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: zajimavy, ze motory od sebe vzdaleny X let a defakto uplne jiny maj temer stejny hodnoty vykonu a kroutaku :) Jeste by me docela zajimal ten prubeh krouticiho mmentu u tebe a u me :) Sam nevim jak by u me mel vypadat :) Kazdopadne max. vykon mam psanej v 5500ot a max. kroutak v 2500ot.
14:09:15
05.03.2010
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Celohliník.
13:54:14
05.03.2010
05.03.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: Tak najetejma km urcite :) Ja uz prelez 190 000km :) Ty mas celohlinik nebo litinovej blok?
13:38:08
05.03.2010
05.03.2010
havlik
-> Matthes, záškodník z TechWebu: nemam čas číst příspěvky pro všechny lidi
13:09:59
05.03.2010
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: prej poníci :-D každopádně kdybych nenarazil na vylítanou mrchu, tak si nemůžu stěžovat... Jsem docela i spokojenej a to auto mě nadchlo... Jede to jak kráva, sice žere, ale tuhle daň jsem ochotnej přežít za to houpání gaučojdního povozu po cestách kde jsem dřív měl obavy abych nemusel navštívit zubaře, byť jsem měl povoz též pohodlný, francouzi pod vlivem božolé vyrobený... Poté co jsem poznal jízdu s vozem houpavým již bych velice nerad klesal v komfortu...
12:57:51
05.03.2010
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Jinak stejně jako ty. Jsem raději, když pode mnou dusají pivovarský koně, než nějaký teploušský poníci s mašlema i když jich je tam víc.
12:56:14
05.03.2010
05.03.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Ono záleží i na průběhu a zpřevodování. Je to spíš tank a motor je krásně pružnej v nízkejch otáčkách, což mi velmi vyhovuje, nerad navštěvuji horní pásma. Charakteristikou budou naše motory rozdílný a najetejma km taky. Krom toho ty máš vyloženě old school 1.8 od VW, kdežto mezi 1.8 od Vitamína proti roku 1999/2000 a 1993 - 1995 je celkem rozdíl v použitých komponentech. Už po otevření motoru jsou ověšený rozdílnejma serepetičkama (sání, klapka, ŘJ, čerpadlo, + něco mech. dílů). Jinak budou ty 66 kW motory stejně asi skoro všechny podobný od jakéhokoliv výrobce. Spotřeba žádnej zázrak, ale motor mi sedí, jako by ho dělali pro mě. Taky jsem k němu velmi ohleduplný a pečlivý.
12:14:18
05.03.2010
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> petr s: jj oleje a náplně používám jen doporučený výrobcem...
12:01:35
05.03.2010
05.03.2010
petr s
-> Bagrr- máma mele Emu: 8 ventily žádnej problém nebyl akorát slušnější olej dávat jinak odcházeli vačky
11:54:21
05.03.2010
05.03.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: 66kW a 147Nm ? :) To mame snad fakt skoro stejny ty motory :) Ja mam 66kW a 145Nm :)
11:52:41
05.03.2010
05.03.2010
Bagrr- máma mele Emu
-> Jirik_Tuňák: mno hlavně jsem se dočetl že ty 8v jsou mnohem spolehlivější než 16v... Sice výkon a spotřeba horší, ale nestěžuju si... Když je o to staráno, je to polykač kilometrů...