Citroen a Peugeot (PSA)

prohledat
7848 příspěvků (zobrazeno 7351 až 7400) od 21.01.2010 do 19.11.2024, založil/a Kuladmin
řadit dle data
20:52:51
30.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Bobesh: taky s ni jezdim v zimě nejraději na OR 32 neprekonatelné47
upraveno 1x, naposled 30.01.2010 20:54:01
20:47:54
30.01.2010
Bobesh
-> Kaprof: No,včera nám zapadl tchán s Paliem na cestě do rachoty,radši jsem vytáhl emku a to z důvodů:zimáky,zadek,koule a při případný kolizi je to spíš odepsatelná položka,než xanťa5. Jinak jsme dědu vytáhli ze sněhový pasti doleva i přes jeho pravej rejd,prostě na zimu je škodná na zimákách to správný hrablo,pokud na dvoře neparkuje cokoliv v pohonu 4x45
17:31:08
30.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Bobesh: :o))u mě doma celkem obvyklá situace kor pri šluslé baterce3
17:26:15
30.01.2010
Bobesh
-> Kaprof: No co,dva šípy tahaj jeden1
17:11:20
30.01.2010
Kaprof-Pisařík
-> Jirik_Tuňák: taky jsem na to koukal47
15:01:25
30.01.2010
Bobesh
-> Jirik_Tuňák: že by dvojková v kombíku?
14:57:06
30.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
00:12:58
30.01.2010
kirri is back
-> Labros: 28.01.10 12:48:41tak sem to nemyslel, liftback je liftback:-)
upraveno 1x, naposled 30.01.2010 00:14:47
21:42:54
29.01.2010
Čmoud
-> Labros: To si docela trefil :)tech odstavenejch 120citek a podobnejch je tu dost
21:33:07
29.01.2010
Syny
Sem dneska testoval :) 4000ot = 140km/h... 4250ot = 150km/h :)
15:00:17
29.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: na lepšící se vozový park mi poukazují návštěvy ze zahraničí už minimálně 10 let zpátky, ale bojím se, že to ukazuje na lepší finanční situaci jen jedné části motoristů - a to té, která má na benzín resp. dehet. Takže co člověk vidí na pražských a pilsenských třídách je ta hezčí část vozového parku. Tu ošklivější zřím, když vyrazím na chatu tchýně na vysočině - smutné odstavené stodvacky ohlodané zubem času a rzi.. 10
14:54:35
29.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Tak to shrňme. Škodofka je vhodná jen na skopičiny, ale jezdit se v tom už nedá. Na nákupy, na dovolenou apod. Z toho vyplívá, že šecko ostatní bez ohledu na značku je pohodlnější, bezpečnější, vybavenější, úspornější, tišší apod. A hlavně nesmrdí ostatním pod rypák, když to jede před vámi do kopce. 1 Doba Waranů, Trabuka, Žigulů a zatížených zadních náprav už je dávno pryč. O to příjemnější je něco takového potkat v pěkném stavu.

Všiml jsi se někdy, co je tady cizích aut a v podstatě mizivé minimum starých aut ?

Mě to docela těší v tom ohledu, že se čistí vozovej park od plev, lehce to upozorňuje na lepšící se finanční situaci motoristů (neb i leasing je nutno mít z čeho platit) a prostě to tady na silnicích líp vypadá. Ne jako tuning videa na youtube z Ruska, Ukrajiny atd. Ještě ty silnice by to chtělo.
14:42:08
29.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: ti ministři mají auta větší hlavně do šířky, nět? 4 Soudě dle šířky jejich zadnic. O to kratší mají zase pipíšky. 3
14:41:35
29.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: To je tak skválně. Oni chtěly, abi to vipadalo jako kradší sedan, ale nakonec s toho udělaly hetchbek. 1
14:38:50
29.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Ono ty kradší auta ve střední a niší střední třídě jsou hlavně pro lidi, který mají menčí víšku. V tom by třeba ministři nejezdily. Ti mají zase auta věčí do víšky i dílky. 3
14:37:04
29.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: sorry za toho sedana, ale fakt si to nepamatuju a z fotky vypadá jak sedan 4
14:35:03
29.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: 3 nicméně kdyby mě spartra viděl, tak by snad rychle pochopil, že já bych byl asi poslední, kdo by si kupoval auto s krátkým místem na kolena.
14:31:41
29.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: To víš. Dneska se dělaj auta čím dál tím kratší. Nebo ve Virt-slangu, kradší. 3 Škoda 120, Favorit a pak už to bylo jen kradší a kradší. 3
14:25:06
29.01.2010
Labros
-> spartra: tak to je tupl krávovina, co píšeš, já mám stehna troufám si říct delší než 95% populace a sám jsem si focuse vybral kvůli místu na nohy. V autobusu se mi stehenní kost nevejde ani mezi moje opěradlo a sedačku přede mnou, ale ve focusu jsem naprosto spokojenej. S tím favoritem to je už úplná ptákovina. Rozvor 2640 dává nadprůměrné místo vpředu i vzadu. Je tam víc místa, než v 5D civicovi, co měl rozvor 2615, a i tam jsem si sednul za sebe. Takže se laskavě probuď.4 3
upraveno 1x, naposled 29.01.2010 14:25:19
21:46:24
28.01.2010
Honza120L
-> spartra: pac c max je rozjetej nahoru...musis vlezt do mondea 4
21:43:30
28.01.2010
Bobesh
-> Jirik_Tuňák: Berlina je hezčí ale kdo chce tourist,taky není škaredá1
21:42:10
28.01.2010
spartra
mno tak sem si byl posadit prdel do focusu combi a focus c max

prej že auta rostou, rostou ale ne vevnitř pro posádku, ve focusu combi sem byl jak zmáčklá sardinka vepředu, ten posranej papundekl u pravýho kolena, vzadu za bratarem místa jak ve favoritu, hlava takměř u stropu, ten c max byl krapet lepší
18:54:49
28.01.2010
Honza120L
červená je krásná, ale holt když člověk kupuje ojetinu je to až podružžné info :-))



jinak mě se také vícero líbí kombajn a musím konstatovat, že některé ty naroubované humáče - třeba 306ka - to je opravdu síla .-))
15:22:59
28.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Věc názoru, jinak liftback. 4
12:48:41
28.01.2010
Labros
-> kirri is back: jj kombi Xantipa je rozhodně hezčí, než sedan..
06:50:08
28.01.2010
MerHanz
-> Labros: souhlas, X 2 kombi v týhle barvě je nádhera. 4koda, že ji nenasoukám do garáže 8 . Ted mám poprvý jiný auto než červený a musím si zvykat 8
00:43:08
28.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák 27.01.10 20:02:18: S temahle otackama mam tak 150 :)
23:24:21
27.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Labros: Jel jsem s tím před cca 3ma rokama od Ejpovic k Olympii (znáš), ale ručička byla na 200 km/h, takže dá se přešplhat i s 66kou, byť to není hned a bylo to jen na zkoušku. V papírech mám 185. Po dálnici Praha (Ikea) - Plzeň v pěti lidech a nákup, nebylo ani moc znát obsazení a šlo to prášit celou cestu kolem proměnlivě 120 - 160, chvílema 170 bez problému. Nejčastěji jezdím na pohodu kolem 120 - 140, páč jsem k tomu více než ohleduplný a jsem na to opatrný, aby se to neopotřebovalo a tak. 3

Ono to máme s Větví podobný, jen jeho 16V je spokojenější a živější ve vyšších otáčkách a můj 8V se sbírá naopak svižně v podstatě od volnoběhu jako nafta a ve vysokých dříve končí. Zrovna tak se mi zdá, že mám těžší a delší převody.
22:23:31
27.01.2010
kirri is back
-> Labros: papirove mas pravdu, ja s tou slabsi tech rucickovych 180 obcas udelal, je pravda, ze tomu nejak nedochazel dech a treba 160 si tam mel hned, ale treba se mi to jen zdalo, proste to bylo takovy houpaci auticko:-) a ruku na srdce xantia kombik je asi nejhezci kombik,teda aspon podle me
22:16:41
27.01.2010
Labros
Jirik_Tuňák 27.01.10 20:12:46 napsal:

Větef jel s tou svojí cca 195 a točil něco přes 5000 rpm.


Však jestli tam má těch přes 80 kilo vaků tak by to kolem 200 mělo jet. S 66kou aspoň 180.
22:15:15
27.01.2010
Labros
-> Jirik_Tuňák: to kombi v téhle barvě je moc pěkný, tutoď barvu mýluju.
21:48:44
27.01.2010
tadeas
Jsem se ptal, jestli to náhodou není náš, vypadá úplně stejně...
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od tadeas vložen 27.01.2010 21:48:44
21:31:01
27.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> tadeas 27.01.10 20:37:15: V Plzni, Purkyňova ul., kousek od hospy " U Lízala".
20:52:55
27.01.2010
kirri is back
-> Jirik_Tuňák: pekne ti to fici, me taky ficivalo, ale kdeze ty lonske snehy jsou........na vrakovisti v olmiku:-)
20:37:15
27.01.2010
tadeas
Jirik_Tuňák 27.01.10 20:00:48 napsal:

Och, náhoda v červenci (projíždím telefon) Moje a jakéhos kolegy.

Oboje X II




Kde je to prosím tě focený?
20:33:56
27.01.2010
1560 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák:

Však jo, jsem si dělal prdel.
20:12:46
27.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> 1560: No šak toť skutečnost. 4 Za jízdy mobilem. Vzádu jsem si vezl nový plynový kamna z Prahy. Tohle není auto, kde je potřeba dělat fotomontáže jako u Škody 120. 1



Větef jel s tou svojí cca 195 a točil něco přes 5000 rpm.
upraveno 1x, naposled 27.01.2010 20:16:18
20:04:07
27.01.2010
1560 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák:

Dobrá fotomontáž, a teď reálně? 3 3
20:02:18
27.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Bacha jedu kurva 3
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 27.01.2010 20:02:18
20:00:48
27.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Och, náhoda v červenci (projíždím telefon) Moje a jakéhos kolegy. Oboje X II
zvětšit Citroen a Peugeot (PSA) - obrázek od Jirik_Tuňák - zrušená registrace vložen 27.01.2010 20:00:48
upraveno 1x, naposled 27.01.2010 20:01:13
19:43:18
27.01.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: tak urcite jsou vetsi jak na ibize... akorat je to dost citlivy na cistotu skla, jinak vcelku pohoda.
19:41:33
27.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> U-Geen: Ty máš ty parabolky taky malinký, ale asi si taky nestěžuješ, že ?
17:47:45
27.01.2010
U-Geen
-> Syny: hlavne pokud budes kupovat novy, tak kup originaly... na starym Toledu sem po bourace dal repliky a byla to hruza, svitilo to o dost min.
17:47:15
27.01.2010
Kaprof-Pisařík
17:46:48
27.01.2010
U-Geen
-> Jirik_Tuňák: Toledakovi... jj, potkavacky zustavaj svitit a dalkovy se pripinaj
15:52:57
27.01.2010
Syny
-> Jirik_Tuňák: jo to maji zustat svitit, ale na cordoby se davali ty H4kovy - ovsem muzes si koupit i H1+H1, ale musi si pak predelat elektriku, jinak te ty potkavacky budou zhasinat (u H4ky zhasinaj pri zapnuti dalek aby se neprehrala zarovka)... Pokud jsou svetla delany uz na H1+H1, tak budou svitit dobre, ale tenhle tvar svetel je delanej na H4 a pak to nekdo jen prepulil a udelal 2 paroboly, takze tu puvodne spocitanou na H4 zmensil a to se dle me projevi na svitivosti... Sklo je samozrejem delany uz jinak nez pro H4ky, ale i tak se mi proste ta parabola zda mala...
15:48:29
27.01.2010
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> Syny: Podle mě H1 + H1 svítí líp než 1x H1 i na potkávačky.

Nevím jak jiný auta, ale u mě zůstávají potkávací při rozsvícení dálkových svítit. Nevím, jestli to má Južín jinak, ten má podobný světla na Toledovi, nebo se píše Toledůovi ? 5
14:51:49
27.01.2010
Syny
-> Labros: No ja to nikdy nedelal, takze to radsi ani menit nebudu :) Navic telo starteru slouzi u toho Seata zaroven jako silentblok, takze bude nutny prizvedavat motor a nejaky takvoyhle carovani... Navic nevim co je na nem v prdeli - mozna ze tobude nejaka elektrika v nem, nevim... Tak bych to asi nechal radis udelat nekde, kde vi jak na to a co pripadne u tech starteru zlobivava...
upraveno 1x, naposled 27.01.2010 14:52:15
14:47:57
27.01.2010
Labros
-> Syny: necháš zrepásnout nebo ho kuchneš sám.. návod na repasi startéru je i teda na virtu
14:26:07
27.01.2010
Syny
-> Labros: jj to je mi jasny no... Ted bud nova beterka a nekdy na jere/v lete necham zrpeasnout i ten starter, pak by to melo bejt uz v cajku... Ale dost mozna je to jen tou baterii... Pac je fakt v prdeli a ma i mensi startovaci proud, tak holt jednou otocila starterem a nez se probudila uplne tak se mezitim nachvilku ten starter zatavil... Uvidime no... Pokud to bude blbnout i po vymene baterie je to jasny... Kazdopadne ze je baterka KO vim uz urcite...

-> All: Abych pravdu rekl nikdy sem neridil nejak dyl auto co ma neco jinyho nez H4ky :) Jo treba jednu jizdu a tak, ale nidky ne dlouhodobe... Je teda pravda, ze bych si dovedl predstavit, ze to bude svitit lip, ale zas tak hrozny to neni... O tech svetlech H1 a H1 sem uvazoval, a nehodlam davat tedko 5 litru za novy svetla (a jety to je takvoa mala sebevrazda, pac kdo vi jak sou na tom paraboly a jak dlouho vydrzi a tak), ale kdybych kupoval novy tak bych asi ty H1 + H1 risknul a prepojil si elektriku, aby me ty potkavacky pri zapnuti dalek nezhasinali... Vyhode je ze pak sviti soucasne jak dalky tka potkavacky, coz u H4 neni zejo... Ale na potkavajdy to musi svitit stejne ne-li hur... Bavmie li se tedy o porovnani techto dvu svetel...



www.e-cat.cz/p-799/.../l- h4-svetlomet-e-o-valeo-12- 96.html?cPath=1110...



a



www.e-cat.cz/p-25331/.../ l-h1-h1-svetlomet-e-o-vale o-12-97.html?cPath=1110...
upraveno 1x, naposled 27.01.2010 14:26:57
Extreme Tyres