
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Citroen a Peugeot (PSA)
-> Honza120L: zdání klame...jediný co souhlasí je asi tak úložnej prostor...pekáč kuřete dovnitř a pak už jen něco na střechu

-> Bobesh: Tohle vozítko po faceliftu nám stojí před barákem také. Patří sousedům, za posledních 18 měsíců vyjelo tak 2x, za poslední cca rok se nehnulo z místa, ideální stav, když je k 12ti bytům deset fleků. Přitom auto vypadá solidně.
-> myschaak AZNP K.Hora: rekl bych ze te chybi minimelne volant a kolecka. do trouby by jsi se nejak nacpal. ale jak by si se rozjel nevim
-> Kaprof: lepší než bejt hezkej až je to blbý

-> myschaak AZNP K.Hora: ty seš blbej až to hezký neni:o))
-> Honza120L: tohe se ale snad už nedožiju..nebo aspoň nechci dožít
-> saskyn2: klidně si na spotřebáka napíšu MORA forever
-> Honza120L: tohle auto stálo u Davida. když jsem tam byl naposled....asi si ho od pana velkotovárníka koupil co?

-> saskyn2: klidně si na spotřebáka napíšu MORA forever


no proste jsem nenarazil na nic co by me zaujalo, zatimco to co mam me proste zaujalo vicero - jasna historie, jasny puvod, jasni majitele, jasne receno co je udelano a co naopak chybi... je to 00 vyroba, do provozu 01 - nebo-li X2, vybava nejaky Milenium, ci jak se to pise a prozatim me to vyhovuje.... postupne tomu dopravam nezbytnou udrzbicku, al evse vicemen jen pro pocit dobreho dila a snizeni moznosti pripadneho problemu
-> Honza120L: Pokud to nemělo hovado a nesloužilo to jako traktor nebo tahač podvalu s druhým vozem,je diesel PSA téměř nezničitelný. Proto jsem taky radši vzal auto bez koule. X1 ´97 po modernizaci,akční model Audace 2,1TD,na hrbu odhadem třista světelnejch let ale jinak v dobrý kondici,bouda a nápravy cajk,hydra bez problémů,interiér pěknej. Na šetrno za bůra,při leteckým stylu 6,5l/100km. Co víc si přát.
-> myschaak AZNP K.Hora: Nafta patří do kamen, benzín do letlampy a do rezistinu, a plyn do sporáku

-> myschaak AZNP K.Hora: no pockej casem budes mit misto prdiku bud kabel, nebo klasicke prdiky ze zeme :-)) klasickej benzin zmizi :-))
Moje mazlítko. Omluvte jak je špinavý, ale není čas ho umejt... kort kdyžř je čerstvě po výměně člního okna, světlometů a zrcátka...
-> Honza120L: proto fandím lpg

ja jsem naftu vzdy chtel, ale proste porad k tomu mam neduveru :)) hodne lidi kolem me s tim melo a ma problemy a proste pro me jakozto clovicka s minimem km to nejak nema cenu .-)) kazdopadne ono casem ta hegemonie TD, HD apod proste preroste a benzin bude na ubytku jako byla driv nafta :-))
-> Honza120L: nevim jak WV s comonrailem, ale kámoš má BMW 320d kombi v automatu S comonrailem 110 KW a tomu to baští mnohem víc. Holt ten výkon se někde projevý ať už se používá, nebo ne.
-> saskyn2: jj řikali to aj kluci co dělaj v servise, že to žere přez turbu. Vedoucímu to baští na 15 tic okolo 2 litrů oleje, podle toho jak s tim jezdí.
-> saskyn2: jje je to o kuse, co se spotřeby týče, Tak konkrétně u 306 výkonově srovnatelná je 1,6 65Kw. Nemá krouťák a se spotřebou na krátký trasy to je tak cca o litr až 2 vejš, ale změna je hlavně na normální provoz pul na pul couráky a delší. To HDI jede kolem 6 až 7 a ta 1,6 okolo 8 Až 10ti. Alespoň, co to kluci měli v krátkým. Ale když se na to podivám s odstupem Taklk je to dneska pro průměrnýho člověkla s píš o sympatii ktý, oný značce a motoru.



-> MerHanz: Olej to cucá přes turbo, to je vcelku normální a neškodné, troufam si řícct že se ten motor alespon líp maže
jinak ta naše O2 má 280t a na motoru je všechno kromě rozvodů a čidla kvality oleje který odešlo ještě v záruce všechno původní, ale je to asi o konkrétním kuse

jinak ta naše O2 má 280t a na motoru je všechno kromě rozvodů a čidla kvality oleje který odešlo ještě v záruce všechno původní, ale je to asi o konkrétním kuse
proste TDi a HDi je neco jinsiho, tudiz srovnani asi neni na miste...uvidi se co nyni udela s jejich motory Common rail
-> MerHanz: jj, rotačka je nesmrtelná, PDčka už jsou taky náchylný, ale pořád to proti HDIčku žere mín, na co pak nafta když to tak cháluje, to si můžu koupit rovnou benzín.

-> saskyn2: spolehlivos je zase o kusu a jak se k tomu dotyčnej chová. Ve firmě máme jak okty 2 tak caddyny s PDéčkema a na to, co to má najeto tak je to v servise dost často a dost to cucá olej. Jinak nárot na tdi viz níže
Hoši, chvelte si TDI jak chcete, já mužu říct, jen to, že TDI je dost dobrej motor, Vyjima PD, ty už sou taky náchylný jak HDI. Jedinej jeho neduh je Výsoká hlušnost pronikající do interiéru. Kdyby TDi dávali aj francouzi bylo by to fajn.
-> Labros: To je u HDIčka celkem normální, spíš ještě hodně slušný, ve firmě máme C5ku 2.0HDI a žere to v průměru o dva litry víc než O2TDI, kámoš má to samý a chce se toho zbavit mimo jiné hlavně kvůli spotřebě a koupit TDI, o výkonu a spolehlivosti se raději rozepisovat nebudu

-> Matthes, záškodník z TechWebu: kdo?? Znám jich pár, ale to je prostě věc názoru a toho, co komu vyhovuje. Jo 405 je fajn, ale je dost měká a moc houpavá a posez za volanten je pro mě nic moc, ( Míň místa pro nohy, než ve 306 ). Jinak se s tim jezdí slušně.
-> Labros: tu spotřebu srovnáváš s tdi, nebo jiným Comonrailem??? Ono HDI vždy bralo víc jak TDI a taky má jinou povahu motoru. TDI jede víc od nuly, ale ve 3000 už je skoro konec a HDI se točí pěkně až do 4000 jak nic. Prostě sou to jiný principy a jiný tlaky.
-> Labros: Kdo by nebyl s focusem spokojen?
Zlata P405 oproti novejm.

Mám náhodou dva známý, co nezávisle na sobě (neznají se) přešli z 306 na jedničkovýho focuse combi. Oba jsou zatím spokojený (po roce a půl roce.)
Borin - Král tuzerů 24.01.10 08:03:33 napsal:
→ MerHanz: 1.8 16V je v celý řade nejnepovedenější
motor…8V jede o chlup víc a žere míň…Já s tím HDI jezdím s hodně
těžkou nohou za 8,2…když se krotím tak za 6l… sere mě ten elektronickej
plyn, kterej je hodně citlivej…o fous hneš nohou a je to 0,5 – 2l na
momentální spotřebě jako prd…budu to řešit tempomatem…kámoš si ho
taky nechal domontovat (2500 i s novým softwarem řj) a používá ho i ve
městě a spotřeba mu klesla na 5,3 ze 7…holt si nemůžu odvyknout, když
jedniný auta co jsem měl byl rapid, favorit, felda, felda a pickup a tam je
těžší noha potřeba…
jako to je úplně normální co říkáš o plynu a okamžitý spotřebě. To je na každým autě. Ale ta spotřeba co máš na HDI je oproti jiným autům hodně vysoká.
→ MerHanz: 1.8 16V je v celý řade nejnepovedenější
motor…8V jede o chlup víc a žere míň…Já s tím HDI jezdím s hodně
těžkou nohou za 8,2…když se krotím tak za 6l… sere mě ten elektronickej
plyn, kterej je hodně citlivej…o fous hneš nohou a je to 0,5 – 2l na
momentální spotřebě jako prd…budu to řešit tempomatem…kámoš si ho
taky nechal domontovat (2500 i s novým softwarem řj) a používá ho i ve
městě a spotřeba mu klesla na 5,3 ze 7…holt si nemůžu odvyknout, když
jedniný auta co jsem měl byl rapid, favorit, felda, felda a pickup a tam je
těžší noha potřeba…

jako to je úplně normální co říkáš o plynu a okamžitý spotřebě. To je na každým autě. Ale ta spotřeba co máš na HDI je oproti jiným autům hodně vysoká.
-> MerHanz: me zatim nastetsi necvaka nicevo a menil jsme kalsika - rozvody, naplne filtry....uvidime nechame se prekvapit 

-> Honza120L: Tak na delší trasu naloženej kolem 6,5 až 7,5. Problém, je počet KM u těch benzíňáků pač když už to má nestočenej tacho tak to má kolem 150 a víc a pak už je tam většina věcí na výměnu. a u těch 16V jsou sázka do oterie hydoštěly. U většiny co, kdo měl ať už ve 306, nebo 406 tak cvakaj. Je to o tom, že každý má svý. A je to kus od kusu.
-> MerHanz: to neni zase takovej rozdil ve spotrebe oproti ty 1,8ce - tak jako ej fakt ze ve meste to jezdi od10ti nahoru, ale po dalnici kdyz to nejak netrapis tak se to ustali nekde kolem 8-10ti podle rychlosti a nalozeni...
-> Honza120L: 2,0 HDI 66KW RHY
-> MerHanz: a co mas presne za motorizaci?
-> Borin - Král tuzerů: no tak já když jezdim normoš tak kolem 6 až 7 a když teď jak mrzne jezdim do práce a zpět jek kousek tak to papká okolo 8,5. Je pravda, že mám asi v háji DRV a termostat. Otvýrá už na 70ti. Takže by ta spotřeba mohla bejt aj lepší. Co se svižnosti týče tak pro mě je těch 90k v 306 kombi dostatečnejch. Nezávodím s tím, tak sem spokojenej
-> JoseA 23.01.10 18:15:53: nejpovedenější cabrio z civilních aut té doby...nějaké GIII apod můžou jít uplně do řiti 

-> Borin - Král tuzerů: nevim proc nejnepovedenejsi - spis uzranej, ale nenarazil jsme nidk ena nejaky vazny megaproblemy...naopak na HDi sem jich nacetl mnoho, ale jak rikam je to kus od kusu a zalezi na servisu... kazdopadne me tech par litru navic co to papka nejak nezabije, zase tolik s tim za mesic nenajezdim... a nevim jak kde, ale 1,8 8v se uz s kombajnem u xantky celkem nadre.... mezi nama ani ta 81kw 1,8ka s tim zrovna nelita....
-> MerHanz: 1.8 16V je v celý řade nejnepovedenější motor...8V jede o chlup víc a žere míň...Já s tím HDI jezdím s hodně těžkou nohou za 8,2...když se krotím tak za 6l... sere mě ten elektronickej plyn, kterej je hodně citlivej...o fous hneš nohou a je to 0,5 - 2l na momentální spotřebě jako prd...budu to řešit tempomatem...kámoš si ho taky nechal domontovat (2500 i s novým softwarem řj) a používá ho i ve městě a spotřeba mu klesla na 5,3 ze 7...holt si nemůžu odvyknout, když jedniný auta co jsem měl byl rapid, favorit, felda, felda a pickup a tam je těžší noha potřeba...

-> JoseA: Počkaj, až na dědině zjistíja, že máš dvě auta, a z toho jedno je kábro. Ťa vystěhujů. :)
-> 1560: Ten civic je hodne spolehlivej, nejlepsi volba je asi motor 1,8 jede pekne a spotreba je hodne mala na 1,8 alespon co jsem slysel.
-> Syny: taky mam ovladani svetel na packach, tatik to ma i almere kde je temer vsechno (mlhovky, zadni sterac) nikdy jsem s tim nemel problem, a je to luxus vec. Mam jedny plonkovy z hondy kdyz sme kupovali spinacku privezli nam celou volantovku vcetne lucasu, a dost vazne uvazuju ze to napacham do sades :-D
-> 1560: soused na chalupe si ho koupil v lete 1.4 zaklad, ale ma to prakticky plnou vybavu, klima, 6q, pal.pocitac, central DO, 8 pytlu, radio na mp3- ty vyssi vybavy maj navic snad jen lepsi radio, litaky a parkovaci senzory. Parkrat me svez, a musim rict ze parada, tichy, ty digi budiky sou uzasny a jede vcelku pekne na to ze to je jenom 1.4, ale je potreba to tocit trosku vic, je zprevodovana docela do rychla, ale diky 6q jsou na dalnici vcelku rozumny tocky. Sedacky jsou pohodlny, ale vzadu ve 3 lidech nic moc, stejne jako malo mista nad hlavou. Taky se mi moc libi ale je to hudba daleky budoucnosti.
-> 1560: soused na chalupe si ho koupil v lete 1.4 zaklad, ale ma to prakticky plnou vybavu, klima, 6q, pal.pocitac, central DO, 8 pytlu, radio na mp3- ty vyssi vybavy maj navic snad jen lepsi radio, litaky a parkovaci senzory. Parkrat me svez, a musim rict ze parada, tichy, ty digi budiky sou uzasny a jede vcelku pekne na to ze to je jenom 1.4, ale je potreba to tocit trosku vic, je zprevodovana docela do rychla, ale diky 6q jsou na dalnici vcelku rozumny tocky. Sedacky jsou pohodlny, ale vzadu ve 3 lidech nic moc, stejne jako malo mista nad hlavou. Taky se mi moc libi ale je to hudba daleky budoucnosti.
-> JoseA: původně sem chtěl 406 kombi, ale kvuli penězům sem si pořídil 306 a ještě 406 nedostanu do garáže ani omylem. Ale ve 406 je o dost víc místa než ve 306 a to aj na výšku. A 1,8 16V ( myslím že 81 kw ) má kámoš v sedanu a chválí si to, jak to pěkně jede a ežere to nijak nadměrně.
a mě se to stalo, když sem jel kamaradovym bravem, hodim levej blinkr a světla nesvitila:)
-> MerHanz: Asi na tom něco bude, co sem četl recenze, tak všude 307/407 nic moc nechválí, zato 406tka je hodně vychvalovaná, takže ji taky beru jako adepta na další auto. Akorát nevím kolik je místa uvnitř a další průser, že je to sedan, tím pádem bych vybíral jedině z combi.
Měl sem obavu už když sem jelorvé s otcovým escortem, že to ovládání světel na lukasu nechtě přepnu třeba na obrys, ale nikdy se mi to nepovedlo, pak ani u 306, takže mi to vubec nevadí. Ten otočný ovladač musel být z autoškoly řádně vyběhaný a asi se už otáčel sám. Spíš bych možná víc uvítal klakson na volantu místo stylu š120/fav, protože to bouchnutí zápěstím do volantu dokáže někdy ulevit
. Chtěl sem nějaké MPV s vyšším posezem a více místa nad hlavou, ale ceny jsou vyšší. Poslední dobou sem začal pokukovat po mondeu MK3 s motorem 1,8 16V, podle recenzí to nevypadá na nejhorší volbu a navíc i spotřebu si všichni chválí.

se to tu nějak rozjelo
njn,prdel musí bejt



-> Syny: nj, 307 sem měl taky tu čest šoférovta, ale nechtěl bych to. Co se týče eletriky je to snad nejhorší kus, co fabrika dělala. Taky to mohli bejt nervy, v autoškole s fízlem za zádama.
-> MerHanz: Uz nevim, to se mi povedlo v 307 v autoskole... Nejak sem do ty packy strcil a vypli se a policajti me kvuli tomu zastavili a zjebali
Od ty doby mam k ovladani vseho na packach blok
Kazdopadne je dost mozny, ze ta 307ma mela ty packy uz dost vylitany... Moc aut s touhle vyfikundaci sem zatim neridil :) Pak jeste tu 306ku co mel kamarad a to je tak vse na co si vzpominam...


-> Syny: jen by mě zajímalo jak se ti povedlo ty světla při zapínání blikačů vypnout???
. To se mi nikdy nepovedlo 


-> Syny: však jak pravím, proti gustu žádnej dišputát. mě je to fuck, si na to prostě zvyknu i kdyby to mělo čudl na světla na stropě




