výběr autobaterie

prohledat
602 příspěvků (zobrazeno 401 až 450) od 04.02.2015 do 10.03.2024, založil/a petřík
řadit dle data
11:26:23
07.07.2017
MVM
-> vhml: Nejspíš měl na mysli ještě ty trakční aku, co jsou dělaný na odběr řádově nižšších proudů po výrazně delší čas. Ale i startovací si s tim poradí - jen musíš mít dostatečnou Ah kapacitu.(Ona ta trakční zase je cenově jinde) Ono záleží kolik to nezávislý odebírá A ?
11:21:00
07.07.2017
vhml
09:33:58
07.07.2017
Matthes, záškodník z TechWebu
Startovací akumulátor neni dělanej na to, aby na něj běžel bufík.
07:13:33
07.07.2017
vhml
-> StepaNoFUN 07.07.17 06:56:47: právě kvůli bufíku to chci řešit. Teď tam mám 68Ah, Carfit starou 5 let, ale to je ráno vždycky o strach jak to dopadne.
06:56:47
07.07.2017
StepaNoFUN
-> palinator: Měl jsem economy a "odešla" po necelých 2 letech. Teda odešla... Po 2 dnech stání a 40ti minutách topení (po nabití) jsem nestartoval. Zkoušel jsem reklamaci, tam ji změřili a že má 70% i po tejdnu, takže reklamace nee. No koupil jsem znova tu samou, ta původní slouží ve formanu bez problémů už skoro další rok.

Je pravda, že ten bufik dává baterce na prdel a že s tím autem moc nejezdím. Ale zase tu baterku v octávce dávám hlavně v zimě poměrně často na nabíječku.
23:18:14
06.07.2017
saskyn2
-> palinator: Premium. Ale je možný že to byl špatnej kousek, zákazníkům je běžně dávám a nikdo si nestěžoval.
20:40:25
06.07.2017
palinator
-> saskyn2:

A kterou Exide jsi měl?



Já teda váhám mezi Škoda Economy 72Ah a dražší Exide Premium (nejvyšší "klasická" řada) 77 Ah.



E: přes 5 let vydržela i Starline, takže si to nepředstavuju jako cílovou hodnotu životnosti pro vybíranou baterku.
upraveno 1x, naposled 06.07.2017 20:41:15
18:58:38
06.07.2017
Milan 136
-> saskyn2: já měl eco 61Ah v pickupu 5 let a pohoda. Teď jí mám v MB 44Ah. Cena super. Do Octy jsem dal loni před zimou raději novou klasiku origo(ne eco) myslím že Varta 72Ah
upraveno 1x, naposled 06.07.2017 19:00:05
12:51:16
06.07.2017
saskyn2
Nevím jak ecomomy, ale origo Škoda jsou asi nesmrtelný, v embéčku mám z nějaký fabie rok 2008 a ta baterka je něco neskutečnýho. Je 9 let stará, po půl roce příjdu k autu a startuji.

S Exide jsem v Passatu teda nebyl moc spokojenej, nějak nedávala malý popojíždky a neustálé startování, ted mám vartu a je to lepší, ale životnost nedokážu říct, asi všeobecně všechny druhovýrobní baterie nevydrží nic zázračného.
12:37:54
06.07.2017
suri
-> vhml: mám ECO vo Felicii 61AH a funguje to tri roky cca zatiaľ ... v zime tu bolo -25st a štartoval som všetko naokolo
12:33:53
06.07.2017
vhml
A Skoda Economy teda brát nebo ne? Potřebuju něco novýho na zimu do Sharanu, 95Ah
11:47:33
06.07.2017
suri
11:47:17
06.07.2017
suri
Námatkovo , všetky nejdem odbaľovať
zvětšit výběr autobaterie - obrázek od suri vložen 06.07.2017 11:47:17
11:42:39
06.07.2017
suri
-> palinator: Všetky ECO aj časť neeco sú EXIDE
11:32:16
06.07.2017
palinator
-> StepaNoFUN:

Seš si jistej? Měl jsem za to že pro ně dodává i Varta.
07:23:41
06.07.2017
StepaNoFUN
-> palinator: Škoda economy je taky Exide
01:33:44
06.07.2017
palinator
Pravděpodobně mi lehla u Toleda baterka:

auto dobíjí 14-14,3 V, ale do rána klesne napětí na baterii na cca 12 V i po jízdách přes 30 km. Tipuju to na rozbalancovaný články, případně sulfataci. Klidovej odběr do auta 7 mA, odpojená baterka napětí naprázdno drží. Dělá to jak současná, tak i náhradní (ale již vyřazená) baterka. Nedobíjel jsem je externě, nemám čim.



Otázka zní. Stále platí doporučení na Exide Premium? Nebo koupit "origo" Škoda Economy díl, kterej vychází levnějc, než ta Exide? Zkušenost s origo baterkou v nový FII mě teda odrazuje.
22:48:24
08.03.2017
Athlonek
Do jakého roku se vyráběla celá modrá Varta?
10:09:28
22.01.2016
bouchy
-> Tomaso435 21.01.16 16:12:09: Jestli se dá věřit těm 2 W, tak cca 0,15 A, v praxi s nizší účinností 0,1-0,12 A, žádná hitparáda, pokud je baterka (částečně) vybitá a má to brzy startovat. Řádná kontrolka přes půl krabičky47
09:59:56
22.01.2016
Tomaso435
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): už?
19:45:14
21.01.2016
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
9 9 9 já se du zastřelit
17:58:43
21.01.2016
Tomaso435
-> ZZ__Top: zrovna přes noc hele. to asi bude uplně na piču, leda bych na to nechal svítit venku 3
17:50:28
21.01.2016
ZZ__Top
-> castrol: tak solární panel funguje i bez přímého sluníčka jen s nižším výkonem. Nevím někdo říká, že to je blbost a taky jsem četl, že na pokrytí běžné spotřeby auta při odstavení to stačí podle toho výkonu. Já když si vezmu kolik mi žere auto s rádiem, centrálem, dálkou tak ten obyčejný panel by to pokryl a já neměl pak vymlácenou baterku po měsíci stání 1
17:22:47
21.01.2016
castrol
-> ZZ__Top: toho slnka cul moc nieje 1
16:58:09
21.01.2016
ZZ__Top
No a nebo takovou tu solární udržovačku co stoji kolem 400,-
16:45:22
21.01.2016
Tomaso435
-> Sejki: hele za tyhle peníze si vemu rači další baterku až bude v akci nějaká 44ah 3
16:39:25
21.01.2016
Sejki - zrušená registrace
-> Tomaso435: jestli mas horsi baterku tak si kup desulfator...



www.autio.cz/29377-desulf ator-ozivovac-baterii-12v- 48v-200ah.html
upraveno 1x, naposled 21.01.2016 16:43:07
16:12:09
21.01.2016
Tomaso435
kuci, kolik tahle mrcha může dávat? já jen , zejtra hlásej máz, resp v noci hlásej děsnej mráz, že bych na tom auto nechal do rána... jestli to teda má smysl a baterka po zásahu tohodle stroje bude živější než to nechat. :D
zvětšit výběr autobaterie - obrázek od Tomaso435 vložen 21.01.2016 16:12:09
12:32:52
19.07.2015
Tomaso435
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): plus imrvére lítání po hrbolech takže se baterka rozpadá
20:09:09
13.07.2015
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Tomaso435: aha, to jsem nějak si to pomotal, ale 30 startů za den to je naopak zázrak ty tři roky 47
19:24:43
13.07.2015
Tomaso435
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): čkej, jak stát. píšu že vzv jezdila 3 roky nonstop denně 12-16hodin. do toho nutno započítat tak 30 startů za den.

baterka i na minimální nabíjení hnedka buble. a stoupaj volty.. takže prubnu ji jak dlouho vydrží vysílat a jinak ji pak směním za slevu 300,- na novou baterku třeba do fabie.
19:13:41
13.07.2015
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Tomaso435: jestli šplouchá, není co dolejvat.......... můžeš ji zkusit nechat dva tři dny stát po krk ve vodě na lab. zdroji 16V a menší proud třeba 3 nebo 5A, třeba se zmátoří, ale nejspíš je vylágrovaná - příště prostě nenechat stát
18:58:32
13.07.2015
Tomaso435
-> Zazaa: tak... nojono. škoda. zkusim ji ještě docucat vysílačkou ta žere max 2,8A a uvidime co vydrží... mimochodem, super ikona zazza :-D
18:45:27
13.07.2015
Zazaa
-> Tomaso435: proste najednou chcipla ... taky me to ted jedna baterka udelala
17:48:56
13.07.2015
Tomaso435
-> Martin14: vzv jezdila nonstop bez šáhnutí až dneska už nenaskočila po nabití jednou nastartovala pak už ne.

-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč): šplouchá..

nojo navrtat... asi jinýho nezbyde

-> Markop: 3 roky bez šáhnutí. ve vzv je 1.0 dýzl z nějakýho pola. dobíjí to celkem dobře. 14.44V to dává.
17:36:28
13.07.2015
Markop
-> Tomaso435: A jsi si jistý, že je potřeba ji dolít? Pokud není 3 roky nabíjená, bude v hajzlu, je jedno jaké má napětí.

Pokud startuješ a naměříš mulťákem přímo na baterce prudký pokles napětí, je to jasné.
17:35:29
13.07.2015
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Tomaso435: šplouchá, když s ní zatřeseš? víko opatrně navrtat třeba pětkou vrtákem (šest otvorů tam kde je "náznak" víčka) a dolejt trychtyřkem, dobít, zatmelit (červenej tmel na motory osvědčil se).. ale jestli je suchá dlouhodobě tak počítej že se to buď nepovede nebo bude mít tak třetinovou kapacitu (přičemž startovací schopnost by mohla zůstat použitelná)
17:22:26
13.07.2015
Martin14
-> Tomaso435: A jaké je napětí když zkoušíš točit? Jestli to auto stálo 3 roky jako baterka tak to může být taky zoxidovaný kontakt silové části startéru nebo kostření.
16:52:53
13.07.2015
Tomaso435
VARTA PROMOTIVE BLACK 88Ah

Kuci, dá se tahle bezudržbová nějak bezbolestně rozebrat abych dolil a zase ji zavřít?

totiž starter na ni jen cvaká, i když má 13,05V.. ale kapacita asi už není.... je vytažená z VZV po 3 letech.
upraveno 1x, naposled 13.07.2015 16:58:08
23:04:08
21.04.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
-> dragon_cb_cz: Díky za info. 4
20:10:54
21.04.2015
dragon_cb_cz
-> su.tech – nezodpovědný hajzlík: Je to pokud mi paměť slouží kec... VARTA patří pod Johnson Controls, Exide je samostatná firma, toho času v režimu ochrany před věřiteli 4
upraveno 1x, naposled 21.04.2015 20:11:05
09:37:12
21.04.2015
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Byl jsem se podívat na autobaterie, protože přemýšlím nad koupí něčeho nového. Otec koupil auto a tam byla baterka KO, tak jsem mu tam dočasně umístil ze spotřebáku a do svého spotřebáku šla z Rapida níže zmiňovaná VARTA. Prodejce mi vysvětloval, že VARTA patří údajně značce EXIDE - co je na tom pravdy? Díky. 4
22:18:06
26.03.2015
FORM - zlomená ojnice
-> Stepan FUN: Můžu ti nabídnout za rozumnou cenu krátce použité zapouzdřené AGM baterie, mám tu 12 V 103 Ah a 12 V 230 Ah. Myslím, že jsou tak někdy z přelomu 2013 - 2014 (podívám se), udávaná životnost 12 let.



e-levne.cz/cs/.../19-bate rie-haze-hzb-12-100ah.html

e-levne.cz/cs/.../24-bate rie-haze-hzb-12-230ah.html
21:02:29
26.03.2015
StepaNoFUN
Když je tu tolik odborníků na baterie tak se vmísím s dotazem - poraďte nějakou rozumnou trakční baterii, aby nestála šílenej balík a trochu fungovala... Odhadem kolem 100Ah.

Dobíjená asi bude solárem (v plánu je 2x140w polykrystal, ale položenej vodorovně - mělo by se vejít), případně nějakou nabíječkou ala Lídl (případně s větším proudem, když bude k dispozici síť). Odběr nějaký LED pásky, sem tam nabíječka na mobil či tužkový baterky, čerpadýlko na vodu, chvilkama měnič na 230V (strop 300W), eventuelně při jízdě lednice cca 200W...
upraveno 1x, naposled 26.03.2015 21:03:31
21:42:35
25.03.2015
palinator
-> Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč) 21.03.15 09:11:10:

No, ale asi jim taky umí ujet ruka. Otcova služební Fabie 1,6 TDI už první zimu od novoty vykazovala dost výrazný váhání. Prostě motá poměrně pomalu, hodně poblikává a stačí s ní půl minuty startovat a je mrtvá. A jezdí to 80 km trasy po dálnici, takže žádná nedobíječka.
21:29:19
21.03.2015
dragon_cb_cz
Tak dnes další zkušenost - na konci září kilo odstavený bez jakýkoliv speciálně péče o baterku. Dneska jsem přišel, načerpal benzín, párkrát prošlápnul plyn a chytlo na první, jako kdybych ho odstavil včera a startér točil bez výhrad... baterka "Magnet MID" (což je myslím Akuma), stará minimálně 7 let (před šesti lety jsem jí koupil od švagrové už nějakou dobu ježděnou).... takže ani Akumu bych nezatracoval 4
09:11:10
21.03.2015
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
(original baterky jsou jinak stavěný)
00:02:23
21.03.2015
Tomaso435
-> Petr98: otec mé nastávající měl v octavii II. 9,5 roku původní baterků se kterou auto i prodal. nikdy nebyl sebemenší problém
21:42:24
19.03.2015
Petr98
Loni v červnu jsem koupil od nás z firmy THALII dci vyrobena leden 2004. Do ted je v aute puvodni baterka. Od roku 2007 ve firme pracuji a jednou po mrazivem vikendu tusim tak 2009 se thalia startovala pres kabely. Jinak nic. Nechapu proste. A porad startuje jak nova....
upraveno 1x, naposled 19.03.2015 22:37:57
21:35:15
19.03.2015
Hurdis
-> Pavel P..: Za poslední leta se mi nejvíce zalíbili originály pro Kiu a Hyundai - Solite :-) . Pravda, jsou to záležitosti se startovacím proudem ve vyšším řádu, pravda i Varty a Bannery mi v jiných autech i autech v rodině běžně držely 5-7 let, i při pravidelných několikaměsíčních odstávkách bez vyndání a dobíjení před sezonou. Ale Solite má u mne rekord. 210 tkm, 7 zim za sebou, žádná údržba, prvních pět let až desítky startů denně i při zdokumentovaných - 23 C, se samozapínáním světel v automatickém režimu dieslu s větší el. výbavou. Letos první dobití s konstatováním je asi konec. - Není- je na plné kapacitě dle měření stále, i když žena už jezdí jen couračky s dětmi. Do příští 8mé zimy to dá, nerozpadle-li se článek.

A na mých vyřazených bateriích Varta, Banner i běžné levné Starline, které nakupuji s velkoobchodní slevou to i díky letošní a minulé zimě táhne zbytek rodiny a pár kamarádů, kterým jsem aku věnoval.

Za mne - pokud nedojde vícekrát k úplnému vy__bání aku vlivem lidské hlouposti a vybitá se nabije pořádně - vydrží do rozpadnutí článků léta každá, která nevykazuje záruční vady v brzké době.

Je potřeba se jednou za rok starat o kontakty. Super je vypínač.



Sám jsem zvědav na aktuální Motorcraft v autě s plnou el. výbavou a start-stopem, který stejně při stisknutí tlačítka start deaktivuji, jelikož ho nenávidím.
upraveno 1x, naposled 19.03.2015 21:37:12
Extreme Tyres