skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Apri Tc6 neukazuje spotřebu
-> Peca: bral som nedávno ovládanie svetiel a normálne aj odpovedal aj to prišlo
Netusite, jestli jeste funguje SteveCZ a jeho www.specialnielektronika.
cz? Potrebuju novy spinac prutoku paliva, a kontakni email na jejich webu se mi vratil zpet, jakoze neexistuje...
chci se zeptat sehnal sem si taky palubák spotřebu mi to ukazovalo jeden den druhej den to začlo vynechavat a tretí mrtvo ten snimač sem si myslel že trochu rozeberu ale nejak se mi to cely rozpadlo někde sem čet že se dělá nahradní ale zaboha nevim kde a dalsí otazka jak z auta co sem to vzal nebyl snimač rychlosti a prej se dělalo dvoje provedeni počitače jeden bez a jeden s rychlostí jak poznam kterej mam ?samolepka už tam neni ale štekry sou tam oba ajeste je to felda 1.3 mpi 40kw
-> Stepan FUN: pak to je možná kabeláž k tomu
díky

-> Zeke-ten šestý: Pro naftu se dělalo. Ale jak píšu - byl to lepší teploměr. Umělo to měřit venkovní a vnitřní teplotu, průměrnou rychlost, dobu jízdy a palubní napětí. To bylo vše. Průtok na naftě neřešili...
-> Stepan FUN: Doposud jsem myslel že se to na naftu nedělalo
čidlo průtoku tam není, jsou to jen 3 uřízlý dráty, tudíž nevím kam s tím

-> Zeke-ten šestý: Není to na diesela? Chybělo by tam čidlo na palivo... To druhý by bylo do interiéru. TC-6 na naftu byl lepší teploměr.
Mám dotaz, dostala se ke mě elektroinstalace k Apri tc-6 a má 2 teplotní čidla, jedno patří za mlhovku a to druhé kam?
-> Mach: Tak jedině čidlo. Jak řikám, já takhle kolaboroval taky a až 3. čidlo mi šlo 

-> De&coN: tak ani po posunutí čidla blíž ke vstřiku se změna nekoná.. takže čidlo



-> Mach: Ještě to zkus dát blíž. 7cm se mi zdá moc. Mám to tak 3-max. 4cm. Pak už jedině nový čidlo 

-> De&coN: tak to mám na dobrým vstřiku. A stejně pokrok žádný. Už jsem psal mail do Apri jak jsi mi poradil
-> Mach: Měl jsem za to, že na čtvrtý. Teď přesně nevím. U 1.6 je to vstřik úplně nalevo. Tzn, když se postavíš před auto a vstřik u spolujezdce. U 1.3 se dává ke vstřiku u převodovky.
-> De&coN: ty říkáš dat ho na 4. válec? V té příručce píšou na první. A snímac by měl být daný směrem od vstřiku pokud se nepletu. Mám ho cca 7cm od vstřiku
-> Mach: Ještě zkus ten třmínek, který je upevněný na červeným kabelu, co jde do vstřiku 4.válce dát cca 3-4cm od vstřiku, prostě to pošoupnout dál. A pak zkoukni, jestli máš ten snímač ve správný poloze vůči kabelu.
-> De&coN: děkuju.nejdřív jsem to měl na 1.3 mpi a tam to chodilo a teď na 1.6 mpi nejde
-> Mach: Byla první 1.3 MPI? Pokud ne, tak ti na 1.6 ten snímač průtoku pro BMM fungovat nebude. Jinak zkus napsat do Apri e-mail, panu Třetinovi. Snímač ti zašle za poštovný, popřípadě výměnou za tvůj nefunkční. Taky jsem vyměnil 3 snímače, než jeden znich konečně fungoval 

-> Mach: tak asi bude v pecku snimac ,aj mne sa to stalo uma isiel a ked som ho dal do brachovej feli tak uz nefungoval 

-> FORM: teď je to v 1.6 a původ je 1.3. Podle návodů je psaný červený vodič prvního vstřiku. Takhle to mám zapojeny a nic. Už jsem měnil i kabeláž za jinou a taky nic.
Pokud míš 1.3 Mpi, měl by fungovat, mohlo se sít, že jsi při přendavání odpravil snímací zesilovač. Nicméně zkus ho jen správně nasadit podle návodu, měl by jsi ho upevnit jen na jeden z vodičů vstřiku tuším čtvrtého válce, ale koukni do návodu.
-> Mach: Není k 1,6 a 1,3 různá kabeláž s čidly?
Dal jsem si do auta palubní počítač, vše podle návodu jak je předepsane a neukazuje mi to jak aktuální tak průměrnou spotřebu. V předchozím autě fungovalo vše. Jen je změna že teď je v 1.6 a předtím byl v 1.3. Ale typ motoru jsem v počítači změnil. Vůbec nevím proč to nefunguje.