-> MVM 25.03.19 01:42:57: Tak malá korekce k tomu co jsem napsal. Je daný nějaký minimum bezpečnostních složek na okruhu a to vždycky (dispečink,hasiči,traťáci
) podle toho kdo a jaká je předpokládaná účast na dané akci. Jinak je to pro motorky,jinak pro auta. Podle toho je stanvená cena - nelze pronajmout jen dráhu samostatně bez zabezpečení. Je to možný jen navyšovat.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.03.19 13:00:36: To je jen obecná teorie - v některých věcech obecně pravdu máš. Ale - každoročně se tady v Brně pořádal Drak (závod na části okruhu do protisměru). Tomuto závodu do vrchu předcházelo testování a většina lidí si (byť auto specificky vrchařský) zkoušela techniku na dráze v bězné délce a po směru jízdy. Ty krátký převodovky se projevily pouze posledním kvaltem v omezovači na rovinkách a nebo to prostě "vypustil" a netrápil to. Záměr nebyl čas na kolo - ale test funkčnosti. 99% aut na vrchy vychází z okruhů anebo rally - s tím,že se adekvátně upraví na krátkou trať,nerovný povrch atd,( kapacita nádrží nevystačí na dlouhý kroužení). Tím chci říct, že opravdovej závoďák se dá více či méně náročně napřevodovat na aktuální trať a jsou i vrchy s dlouhýma rovinkama. Záleží jak kdo chhce moc investovat a kolik má k dispozci převodů. Ale obecně se dá říct, že ne každýho z vrchařů baví najet za den 300km na okruhu a kroužit dokola,protože vyznávají spíš krátkodobou koncentraci na max výkon. Techhnika to vydržet na okruhu musí,jde spíš o náklady na ujetý kilometr,kdy pokud je ten motor našponovaný - nemá tu životnost plánovanou na 4000km, ale třeba je revize už po 2000km atd.