skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Autodrom Most
-> Antony - zrušená registrace 22.08.19 21:43:10: Tak ono nebyl volný ani předchozí dva roky, ale byla to celodenní akce a hezké poježdění na polygonu.
-> Tuner#2: njn, redukovana podoba, holt není volnej okruh. Je to pořád horší a horší 

Vznesl jsem dotaz: Dobrý den,
nikde jsem na Vašich stránkách nenašel zmínku o Škoda campu na letošní rok. Byl jsem zatím pokaždé a velmi se mě a mým přátelům sraz líbil včetně ježdění. Bude se akce ještě opakovat?
Děkuji za informaci a přeji pěkný den.
Odpověď: Dobrý den,
děkuji za zprávu. Akce se bude opakovat v redukované podobě, na velkém okruhu – večerní 2h ježdění. Termín budeme teprve vypisovat, prosím sledujte web a sociální sítě.
nikde jsem na Vašich stránkách nenašel zmínku o Škoda campu na letošní rok. Byl jsem zatím pokaždé a velmi se mě a mým přátelům sraz líbil včetně ježdění. Bude se akce ještě opakovat?
Děkuji za informaci a přeji pěkný den.
Odpověď: Dobrý den,
děkuji za zprávu. Akce se bude opakovat v redukované podobě, na velkém okruhu – večerní 2h ježdění. Termín budeme teprve vypisovat, prosím sledujte web a sociální sítě.
-> Eidy 13.08.19 23:20:24: Pamatuju si jak jsme si nosili lopatku a rybářské stoličky zakopávali do svahu.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 13.08.19 23:02:44: týjo. To je lidí.
Na FB se objevili senzační fotky z doby, kdy jsem na okruh jezdil s tátou a návštěvnost atakovala stotisícovou hranici...
-> kpt.Budha 11.04.19 09:45:35: Máš pravdu, vzadu jsou koukám tři, takže to fakt bude jen proti tomu katování a v předu se to alespoň u mě trefilo na pomyslný apex 

-> kpt.Budha: No, už mi došlo, že jsi to zřejmě přesně tak myslel, tak se omlouvám 

-> Tuner#2: Myslíš, že to bude znak apexu? Co potom ty tři v další pravé?
Spíš je to vymezení trati, vždyť někteří tam jezdí přesně dle instrukcí pana Červenky: "Jedno kolo na trati je naprosto dostatečné..."
Jinak zrovna Radicalí videa na učení stopy...je tam nepsaná dohoda vynechávat co nejvíce obrubníky, přeci jenom to tam šest hodin neustále obskakovat...


-> MVM 10.04.19 18:08:58: Sám sis na otázku odpověděl a ostatně jsem to tady psal i já níže. Každé auto vyžaduje jiný přístup a trochu jinou stopu a zacházení. Když mě učil v Mostě Honza Červenka, tak jsem se ve finále shodli na tom, že to s mým autem na dvou místech nejde jezdit tak jak chce on a jak je to "správně" protože se tím auto rozhodí a chybí mu koně na nějaké drastické zrychlení. Lze tak hodně získat u silného auta, ale ne u slabého, kde je spíše rozhodující plynulost.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.04.19 16:50:40: Myslíš že je to ukázkový? Ano on je rychlý,testoval u nás někdy 2013 Porsche, má strašně mooc naježděno s předokolkama,Most je pro něj "brnkačka" a může si u toho brát z kyblíku KFC na cestu. Ale tím,že apexuje a zrychluje přes obrubníky to jistě s trakcí nic ukázkovýho nemá (že to podvozek a špéra pobere,je věc jiná),že to potom musí vypouštět až hoodně doprava to samý .Ony ty cupy nikdy se nejezdili extra čistě,jednak omezený pneu, katování v zatáčkách než jim tam začli dávat gumy.. Tak se jízdní styl přizpůsobil.. Ono to prostě některý auto takhle vyžaduje. Navíc je "stopa" bojová ,a stopa na měřák.. Můžu Ti sem nekdy z YT dát Onboardy ze starýho Lamba,nebo tenkrát z mistráku z tříapůlitrovýho PorscheRSR, ale bez telemetrie.. Podotýkám ale že s poršákem jezdí obecně mírně jinačím stylem ..
-> havlik 09.04.19 21:04:23: To je jen gumová značka kde přesně je apex v zatáčce, dali ho až letos na víc míst 

-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.04.19 16:50:40: ale když tam jede fulin tak tam není ten kolik v té levé zatáčce jako v tom videu s radicalem. Teda doufám ze se bavíte o tom na konci cilovky
-> T 09.04.19 19:45:31: Myslíš? Jsem zvědavý co na to ostatní 

-> Tuner#2: podle mě zatáčíš brzo doleva
ale to probereme na prvním svezení v Hořovicích třeba




-> T 09.04.19 06:29:50: Já teda nevím co myslíš tím víc do krajů? Jedu přes oba obrubníky a ven to natáhnu až na beton a mám to tak tam v každém průjezdu (kromě posledního). Zrovna s tím Radicalem tam má značné rezervy vzhledek k tomu autu.
Ukázkově to tam jezdí třeba Fulín, ale je to právě o tom výkonu auta s turbem. On na tom naplno stojí už od 0:16/17 ještě před druhou zatáčkou a víc vezme ten druhý obrubník, který je ale o kola a tak si zase auto ničit nechci. Jinak v podstatě stopa stejná...
Ukázkově to tam jezdí třeba Fulín, ale je to právě o tom výkonu auta s turbem. On na tom naplno stojí už od 0:16/17 ještě před druhou zatáčkou a víc vezme ten druhý obrubník, který je ale o kola a tak si zase auto ničit nechci. Jinak v podstatě stopa stejná...
-> Tuner#2: v ten čas, co píšeš je to asi nejlepší a stopa není úplně mimo, jen trošku více do krajů
-> vhml: nejsem si už úplně jistý, ale co jsem se vezl v Německu s Vencou a m8rinkem, tak Venca to měl takový neutrální a m8rinek to řešil pravou nohou, takže nafouknout

-> vhml: nejsem si už úplně jistý, ale co jsem se vezl v Německu s Vencou a m8rinkem, tak Venca to měl takový neutrální a m8rinek to řešil pravou nohou, takže nafouknout

-> T 08.04.19 19:47:52: taky mi to sere. Obecně je problém na výjezdu z dlouhých zatáček. Zatočí to hned, na slalomu taky žádnej problém jak je to hned cikcak, ale jak to má ject dlouho zatáčku, tak se tomu nechce.
Samozřejmě by tomu pomohla i nějaká technika jízdy, nestát na plynu jak na zahrádce na rejči. Pracovat se špérou, což dodnes rozumně neumím, atd.
Samozřejmě by tomu pomohla i nějaká technika jízdy, nestát na plynu jak na zahrádce na rejči. Pracovat se špérou, což dodnes rozumně neumím, atd.
Když už jsme u té techniky jízdy, když jsem vezl Eidyho, tak člověk se chce ukázat a je to spíš horší než lepší. Jízda trhavá a navíc jsem se na novém povrchu hledal. Pak odpoledne to alespoň z mého pohledu bylo lepší.
V týdnu jsme shlédnul moc pěkné video. Je to to poslední vložené 4.4.2019 s Jackie Stewartem. Když si ho pustíte přímo na hlavní stránce je i s titulkama od člověka, který taky dělá coaching a jezdí moc dobře: www.facebook.com/speciald rive
V týdnu jsme shlédnul moc pěkné video. Je to to poslední vložené 4.4.2019 s Jackie Stewartem. Když si ho pustíte přímo na hlavní stránce je i s titulkama od člověka, který taky dělá coaching a jezdí moc dobře: www.facebook.com/speciald rive
-> T 08.04.19 19:47:52: Já nevím, ale mě to tady třeba v 7:10 -> Tuner#2 - zrušená registrace 25.03.19 22:54:54: přijde správně. Na začátku přesně trefuju apexový patník, pak podřadím a trefuju druhý apex a nechám se vyvést až na venek už s plným plynem kde si to na dvojku brnkne na omezovač.
Správně bych to měl mít ještě lépe nabržděné, abych začal zrychlovat o fous dříve, ale při téhle snaze už je auto na brzdách moc rozhozené a nemá zase potřebný výkon na tu rychlost nabrat. Takže takové ty obecné poučky od koučů si člověk musí přetransformovat na svoje.
Nebo to vidíš jinak? Popiš jak
Správně bych to měl mít ještě lépe nabržděné, abych začal zrychlovat o fous dříve, ale při téhle snaze už je auto na brzdách moc rozhozené a nemá zase potřebný výkon na tu rychlost nabrat. Takže takové ty obecné poučky od koučů si člověk musí přetransformovat na svoje.
Nebo to vidíš jinak? Popiš jak

tak jsem se pořádn měl čas podívat na videa a nevěřil bych jak ta mazda je nedotáčivá.....jestli ty stabíky nebo špatně nafoukáno nebo co....asi to bude chtít Venco dát na zadek nějakou chujdu pneu
a Honza pěkný a už je tam i nějakej bůček
ale pořád se nemůžu zbavit dojmu, že první zatáčku za cílovkou, respektive 2 zatáčky jezdíš blbě ? chápu, že tam nepasujou kvalty,ale i stopa je špatná nebo se pletu ?

a Honza pěkný a už je tam i nějakej bůček

-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.03.19 23:09:09: banzaaaiiiii!!! 

-> Luky 26.03.19 22:45:34: Přijde mi to trhavý.
E: bajo, není. Teď jsem na to mrknul ještě jednou. Ale na okruh mi to přijde už docela dost měkký, ten podvozek.
E: bajo, není. Teď jsem na to mrknul ještě jednou. Ale na okruh mi to přijde už docela dost měkký, ten podvozek.
-> Jirik_Tuňák1983: to žlutý Evo? Já v tom nevidím nic dramatickýho, velký náklon daný podvozkem a asi jedna korekce volantem, to je skoro čistá jízda :)
-> Luky 26.03.19 22:30:09: Tak co si budeme říkat, já to mám taky raději, ale tohle se vlnilo na můj vkus až moc.
Možná na to řidič ještě není úplně zvyklej a zbrkle korigoval plynem a volantem, místo aby to přidržel.
Možná na to řidič ještě není úplně zvyklej a zbrkle korigoval plynem a volantem, místo aby to přidržel.
-> Jirik_Tuňák1983: koukni k Eidymu do karty na video ze Spa, jak se mi to žvejkalo když jsem ho předjel a lumpačil jsem. Což je styl, kterej baví mě
-> vhml: V RH je intercom se zpětnou vazbou. Takže se dá na přejezdu i pokecat a není potřeba si vyřvat hlasivky a vše 3x opakovat. :-) Ale každopádně ten vytočenej motor a hlavně převodovka s rovným zubem - to je hrozný zlo...
-> StepaNoFUN 26.03.19 22:07:04: hlavne kdyz pak mas ty lepší helmy, kde vypnes interkom a mas ticho 

-> MVM: Občas jsi rád, že není po RZ čas si sundat helmu. Bejvá v ní sice vedro, je to nepohodlný, ale za ten klid a možnost si pokecat to občas stojí vydržet. :-D
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.03.19 21:56:04: To je taky pravda, vlní se mu to oproti tobě docela legračně, působí to neklidně. 

-> StepaNoFUN: Jojo, pětka 5000 na tacho 110 řev,hvízdání a špunty do uší zapomenutý v jiný kapse 

-> vhml: Jasně že to jde .. ale prostě jak tomu začneš ustupovat a dělat to sportovně/cestovní -furt se najde okamžik kdy se za volantem v zápalu boje na trati budeš vztekat že to je špatně a mohlo by to navazovat líp atd .. . 

-> Jirik_Tuňák1983 26.03.19 21:52:31: Jo to tak rovinkáři vidí, ale já v tom vidím to, že od 8:16 jedeme stejnou stopu a až do 8:25 ho stahuju a musím ubrat, abych mu neskončil v kufru (ono ten širokej záběr z kamery hodně klame, ale už jsem byl hodně blízko).
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.03.19 22:19:46: Přišlo mi, že to EVO naopak následně hezky svižně zmizelo.
-> MVM 26.03.19 21:32:53: Známe... :-D Zrychlenej přesun mezi RZ znamená točit to do "bezvědomí". :-D Bežná cestovka 90-100 znamená neco kolem 4tis. otáček... Maximálka někde pod 160...