Autodrom Most

prohledat
2005 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 23.01.2016 do 11.04.2019, založil/a Nwkt
datum
 
 
22:17:26
11.04.2019
Tuner#2

-> kpt.Budha 11.04.19 09:45:35: Máš pravdu, vzadu jsou koukám tři, takže to fakt bude jen proti tomu katování a v předu se to alespoň u mě trefilo na pomyslný apex 4
10:52:50
11.04.2019
kpt.Budha

-> kpt.Budha: No, už mi došlo, že jsi to zřejmě přesně tak myslel, tak se omlouvám 6
09:45:35
11.04.2019
kpt.Budha

-> Tuner#2: Myslíš, že to bude znak apexu? Co potom ty tři v další pravé? 6 Spíš je to vymezení trati, vždyť někteří tam jezdí přesně dle instrukcí pana Červenky: "Jedno kolo na trati je naprosto dostatečné..." 4 Jinak zrovna Radicalí videa na učení stopy...je tam nepsaná dohoda vynechávat co nejvíce obrubníky, přeci jenom to tam šest hodin neustále obskakovat...
22:16:44
10.04.2019
Tuner#2

-> MVM 10.04.19 18:08:58: Sám sis na otázku odpověděl a ostatně jsem to tady psal i já níže. Každé auto vyžaduje jiný přístup a trochu jinou stopu a zacházení. Když mě učil v Mostě Honza Červenka, tak jsem se ve finále shodli na tom, že to s mým autem na dvou místech nejde jezdit tak jak chce on a jak je to "správně" protože se tím auto rozhodí a chybí mu koně na nějaké drastické zrychlení. Lze tak hodně získat u silného auta, ale ne u slabého, kde je spíše rozhodující plynulost.
18:08:58
10.04.2019
MVM

-> Tuner#2 09.04.19 16:50:40: Myslíš že je to ukázkový? Ano on je rychlý,testoval u nás někdy 2013 Porsche, má strašně mooc naježděno s předokolkama,Most je pro něj "brnkačka" a může si u toho brát z kyblíku KFC na cestu. Ale tím,že apexuje a zrychluje přes obrubníky to jistě s trakcí nic ukázkovýho nemá (že to podvozek a špéra pobere,je věc jiná),že to potom musí vypouštět až hoodně doprava to samý .Ony ty cupy nikdy se nejezdili extra čistě,jednak omezený pneu, katování v zatáčkách než jim tam začli dávat gumy.. Tak se jízdní styl přizpůsobil.. Ono to prostě některý auto takhle vyžaduje. Navíc je "stopa" bojová ,a stopa na měřák.. Můžu Ti sem nekdy z YT dát Onboardy ze starýho Lamba,nebo tenkrát z mistráku z tříapůlitrovýho PorscheRSR, ale bez telemetrie.. Podotýkám ale že s poršákem jezdí obecně mírně jinačím stylem ..
upraveno 2x, naposled 10.04.2019 18:12:57
21:36:56
09.04.2019
Tuner#2

-> havlik 09.04.19 21:04:23: To je jen gumová značka kde přesně je apex v zatáčce, dali ho až letos na víc míst 4
21:04:23
09.04.2019
havlik

-> Tuner#2 09.04.19 16:50:40: ale když tam jede fulin tak tam není ten kolik v té levé zatáčce jako v tom videu s radicalem. Teda doufám ze se bavíte o tom na konci cilovky
20:23:39
09.04.2019
Tuner#2

-> T 09.04.19 19:45:31: Myslíš? Jsem zvědavý co na to ostatní 4
19:45:31
09.04.2019

-> Tuner#2: podle mě zatáčíš brzo doleva 4 ale to probereme na prvním svezení v Hořovicích třeba 4 40
16:50:40
09.04.2019
Tuner#2

-> T 09.04.19 06:29:50: Já teda nevím co myslíš tím víc do krajů? Jedu přes oba obrubníky a ven to natáhnu až na beton a mám to tak tam v každém průjezdu (kromě posledního). Zrovna s tím Radicalem tam má značné rezervy vzhledek k tomu autu.

Ukázkově to tam jezdí třeba Fulín, ale je to právě o tom výkonu auta s turbem. On na tom naplno stojí už od 0:16/17 ještě před druhou zatáčkou a víc vezme ten druhý obrubník, který je ale o kola a tak si zase auto ničit nechci. Jinak v podstatě stopa stejná...

2018 Prototype test session - Autodrom Most - Petr Fulín - 1:48:92
06:29:50
09.04.2019

-> Tuner#2: v ten čas, co píšeš je to asi nejlepší a stopa není úplně mimo, jen trošku více do krajů 40
Radical SR3 v autodrom Most na novém povrchu.



-> vhml: nejsem si už úplně jistý, ale co jsem se vezl v Německu s Vencou a m8rinkem, tak Venca to měl takový neutrální a m8rinek to řešil pravou nohou, takže nafouknout 3
21:49:41
08.04.2019
vhml

-> T 08.04.19 19:47:52: taky mi to sere. Obecně je problém na výjezdu z dlouhých zatáček. Zatočí to hned, na slalomu taky žádnej problém jak je to hned cikcak, ale jak to má ject dlouho zatáčku, tak se tomu nechce.
Samozřejmě by tomu pomohla i nějaká technika jízdy, nestát na plynu jak na zahrádce na rejči. Pracovat se špérou, což dodnes rozumně neumím, atd.
upraveno 2x, naposled 08.04.2019 21:51:18
20:36:36
08.04.2019
Tuner#2

Když už jsme u té techniky jízdy, když jsem vezl Eidyho, tak člověk se chce ukázat a je to spíš horší než lepší. Jízda trhavá a navíc jsem se na novém povrchu hledal. Pak odpoledne to alespoň z mého pohledu bylo lepší.

V týdnu jsme shlédnul moc pěkné video. Je to to poslední vložené 4.4.2019 s Jackie Stewartem. Když si ho pustíte přímo na hlavní stránce je i s titulkama od člověka, který taky dělá coaching a jezdí moc dobře: www.facebook.com/speciald rive
upraveno 1x, naposled 08.04.2019 20:37:26
20:12:28
08.04.2019
Tuner#2

-> T 08.04.19 19:47:52: Já nevím, ale mě to tady třeba v 7:10 -> Tuner#2 25.03.19 22:54:54: přijde správně. Na začátku přesně trefuju apexový patník, pak podřadím a trefuju druhý apex a nechám se vyvést až na venek už s plným plynem kde si to na dvojku brnkne na omezovač.

Správně bych to měl mít ještě lépe nabržděné, abych začal zrychlovat o fous dříve, ale při téhle snaze už je auto na brzdách moc rozhozené a nemá zase potřebný výkon na tu rychlost nabrat. Takže takové ty obecné poučky od koučů si člověk musí přetransformovat na svoje.

Nebo to vidíš jinak? Popiš jak 4
19:47:52
08.04.2019

tak jsem se pořádn měl čas podívat na videa a nevěřil bych jak ta mazda je nedotáčivá.....jestli ty stabíky nebo špatně nafoukáno nebo co....asi to bude chtít Venco dát na zadek nějakou chujdu pneu 40

a Honza pěkný a už je tam i nějakej bůček 40 ale pořád se nemůžu zbavit dojmu, že první zatáčku za cílovkou, respektive 2 zatáčky jezdíš blbě ? chápu, že tam nepasujou kvalty,ale i stopa je špatná nebo se pletu ?
06:42:44
27.03.2019
Luky

23:12:13
26.03.2019
Tuner#2

0:24 je tam 3

Škoda 105L tuner#2 Autodrom Most 24.3.2019 Autoshow #9
23:09:09
26.03.2019
Tuner#2

2:03 ještě, že se ho všimli... Tyhle chumle úplně vypouštím, nechápu proč si nenechají prostor.

Highlights, Drift & Action Autodrom Most 24.3.2019 Autoshow #9
23:03:26
26.03.2019
Tuner#2

Autodrom Most 24.3.2019 Clio crash
22:47:29
26.03.2019
Jirik_Tuňák1983

-> Luky 26.03.19 22:45:34: Přijde mi to trhavý.
E: bajo, není. Teď jsem na to mrknul ještě jednou. Ale na okruh mi to přijde už docela dost měkký, ten podvozek.
upraveno 2x, naposled 26.03.2019 22:49:48
22:45:34
26.03.2019
Luky

-> Jirik_Tuňák1983: to žlutý Evo? Já v tom nevidím nic dramatickýho, velký náklon daný podvozkem a asi jedna korekce volantem, to je skoro čistá jízda :)
22:38:37
26.03.2019
Jirik_Tuňák1983

-> Luky 26.03.19 22:30:09: Tak co si budeme říkat, já to mám taky raději, ale tohle se vlnilo na můj vkus až moc.
Možná na to řidič ještě není úplně zvyklej a zbrkle korigoval plynem a volantem, místo aby to přidržel.
22:30:09
26.03.2019
Luky

-> Jirik_Tuňák1983: koukni k Eidymu do karty na video ze Spa, jak se mi to žvejkalo když jsem ho předjel a lumpačil jsem. Což je styl, kterej baví mě
22:20:31
26.03.2019
StepaNoFUN

-> vhml: V RH je intercom se zpětnou vazbou. Takže se dá na přejezdu i pokecat a není potřeba si vyřvat hlasivky a vše 3x opakovat. :-) Ale každopádně ten vytočenej motor a hlavně převodovka s rovným zubem - to je hrozný zlo...
22:09:06
26.03.2019
vhml

-> StepaNoFUN 26.03.19 22:07:04: hlavne kdyz pak mas ty lepší helmy, kde vypnes interkom a mas ticho 3
22:07:04
26.03.2019
StepaNoFUN

-> MVM: Občas jsi rád, že není po RZ čas si sundat helmu. Bejvá v ní sice vedro, je to nepohodlný, ale za ten klid a možnost si pokecat to občas stojí vydržet. :-D
21:58:49
26.03.2019
Jirik_Tuňák1983

-> Tuner#2 26.03.19 21:56:04: To je taky pravda, vlní se mu to oproti tobě docela legračně, působí to neklidně. 4
21:58:47
26.03.2019
MVM

-> StepaNoFUN: Jojo, pětka 5000 na tacho 110 řev,hvízdání a špunty do uší zapomenutý v jiný kapse 1
21:57:08
26.03.2019
MVM

-> vhml: Jasně že to jde .. ale prostě jak tomu začneš ustupovat a dělat to sportovně/cestovní -furt se najde okamžik kdy se za volantem v zápalu boje na trati budeš vztekat že to je špatně a mohlo by to navazovat líp atd .. . 1
21:56:04
26.03.2019
Tuner#2

-> Jirik_Tuňák1983 26.03.19 21:52:31: Jo to tak rovinkáři vidí, ale já v tom vidím to, že od 8:16 jedeme stejnou stopu a až do 8:25 ho stahuju a musím ubrat, abych mu neskončil v kufru (ono ten širokej záběr z kamery hodně klame, ale už jsem byl hodně blízko).
21:52:31
26.03.2019
Jirik_Tuňák1983

-> Tuner#2 25.03.19 22:19:46: Přišlo mi, že to EVO naopak následně hezky svižně zmizelo.
21:52:08
26.03.2019
StepaNoFUN

-> MVM 26.03.19 21:32:53: Známe... :-D Zrychlenej přesun mezi RZ znamená točit to do "bezvědomí". :-D Bežná cestovka 90-100 znamená neco kolem 4tis. otáček... Maximálka někde pod 160...
21:49:24
26.03.2019
vhml

-> MVM 26.03.19 21:32:53: tak to se nechá ubastlit delší pětkou, která sice nebude navazovat, ale bude to nějakej všestranej kompromis. Viz třeba moje odstupňování ve stovce. Letos jsme dávali jiný kvalty do 309 , přišla tam celá kratší sada koleček z VTS / XSi , ale pětka se nechala původní. Takže do nějakejch 140 se s tím nechá sportovat (ona i ta kratší sada je pořád blbější než škodováckej pětikvalt ) a přesunovat se nechá s dlouhou pětkou pohodlně od 70.

Jinak je samozřejmě situace jasná, koně na brzdě jsou ti hovno platný, když je nedostaneš na silnici. Jednou ve stovce padnul motor a jeli jsme jednu akci na sériovou 120tku ale se správnou převodovkou. A ono to vlastně nejelo vůbec zle. Protože v praxi je mnohem lepší mít 60 koní pořád než 80 málokdy.
upraveno 3x, naposled 26.03.2019 21:53:53
21:40:20
26.03.2019
vhml

21:32:53
26.03.2019
MVM

-> vhml: Vidíš, aspoň nejsem sám kdo prostě bude tesat do kamene,tj. motor a kvalty. Na převodový poměry je definice a relativně "snadno" se dá spočítat jak svižný to auto bude, Není to jen obyč pilovej diagram kterej má dneska kde kdo v programu... Ač má T2 teď jistě větší výkon,nebo klidně jiný průběh - tak ta seriová převodovka je uplný zabiják právě toho přírůstku, který díky vačče a zapalování (nebo třeba obecně jiný optimalizaci na motoru získal). Ten top speed se asi příliš nezvýšil .. (Jasně,chápu,není to v možnostech si to v našich poloamatérských podmínkách převodovat dle libosti,ale je hezký mít porovnání na jednom motoru jak se to auto, byť nepatrně jinak napřevodovaný,chová líp či hůře) Ale právě o tomto to je .. At už jsi hobík nebo profík - zjistiš tu samou skutečnost. Prostě malý motory potřebují převodovat. (Já si převodování na formulích užil až až.Kdy ještě horký kolečka pálí v rukách) Sice jezdí kluci ¨často Most, na druhou stranu by s krátkým převodem na Nordschleife zbláznili ,neřku-li přesun na okruh ,nebo po okolí, po ose. (Sám takovou krásně kraťoučku převodovku mám v dílně ale jezdit po okreskách s tím moc kulturně nejde 3)
21:31:43
26.03.2019
Tuner#2

-> vhml 26.03.19 21:11:14: JJ pomalu dochází na Tvá slova a začínám uvažovat o kratší 3/4/5. Otázka je kde na to za rozum?
21:11:14
26.03.2019
vhml

-> Tuner#2 25.03.19 22:54:54: to je parádní jak to teď zpívá, radost poslouchat, jakej to má čistej zvuk :-)
Jinak pořád jako nejslabší místo vidím převodovku, kdy já tam můžu používat kvalt navíc a je to strašně znát. Šikanu na začátku taky rozjíždím z dvojky, ale pak na konci už jedu kus na pětku. Stejně tak před dloubákem. Protože jinak poměr váha/výkon musí bejt u obou aut dost podobnej si myslím a podvozkově to máš mnohem lepší díky nižší váze.
upraveno 1x, naposled 26.03.2019 21:11:52
20:52:24
26.03.2019
Tuner#2

-> Luky 26.03.19 20:36:13: Každý má svý a za sebe jen řeknu, že se ani v zatáčce nenudím. 4

-> MVM 26.03.19 20:45:37: Ale my nejezdíme závody, to je ten rozdíl, bereš to moc profesionálně to je vše. Já se ničeho nechytám, jen reaguju na to cos napsal 4 v dobrém. 4
20:45:37
26.03.2019
MVM

-> Tuner#2 26.03.19 19:53:50: Nejhorší na tom je,že závody nejsou o tom jak rychleji jsi v zatáčkách,nebo že tě někdo brzdí. Rozhodující je kdo je první v cíli. Takže to je to,proč má u mě preference motor a převodovka. Samozřejmě že jaxsi podvozek musí úměrně odvádět svoji práci..logicky. A zase se chystáš, ja to nemířím na Tvůj výkon v Mostě. Já to píšu v obecné rovině..
20:36:13
26.03.2019
Luky

-> Tuner#2 26.03.19 19:39:21: 3 145
Já to myslel tak že na horším podvozku budeš na limitu rychleji a slabý motor už tě nebude tak trápit.
Přeci jen řídit neposlušné auto celou zatáčku v sérii korekcí je větší zábava než jen na perfektním podvozku před zatáčkou nasadit a kolem apexu se pak nudit 1
20:07:04
26.03.2019
Eidy

-> Tuner#2 26.03.19 18:38:15: určitě je to takhle lepší. Aspoň za mě.
19:53:50
26.03.2019
Tuner#2

-> MVM 26.03.19 19:50:41: Ale já nikde nepíšu, že by větší výkon motoru nepomohl k lepšímu času. Naopak vím, že to je jediná cesta hned po mém umu/neumu za volantem. O tom není pochyb, proto ta reakce.
19:50:41
26.03.2019
MVM

-> Tuner#2: Ale to není chytání za slovo4 Jen dokážu odhalit to, jak auto zrychlit a nebo zpomalit. Ty máš taky více zkušeností třeba s fotografiemi nebo audio... než já.
19:39:21
26.03.2019
Tuner#2

-> MVM 26.03.19 19:26:33: Nechytej hned za slovo. To, že auta na motor jsou na tom lépe, to je denní chleba DOD v Mostě. Prostě v zatáčce mě brzdí, ale pak ujede na motor. Otázka je zda takové auto přináší radost, já jsem raději na druhé straně a snažím se pilovat stopu a zatáčky. Rovně na cílovce mě to nebaví ani v 300HP + autě.

-> Luky 26.03.19 19:26:56: Tak já se svezl narozdíl od Tebe 2 3 Lepší blbě jezdit škodovkou, než dobře rozebírat EVO v garáži 40
upraveno 2x, naposled 26.03.2019 19:54:40
19:26:56
26.03.2019
Luky

-> Tuner#2 26.03.19 18:38:15: aspoň by jsi se trochu svezl 1
19:26:33
26.03.2019
MVM

-> Tuner#2 26.03.19 18:38:15: To platí jen částečně. Pokud máš dobrý motor, dokážeš ve výjezdu ze zatáčky do následující rovinky smazat chybu kterou naděláš slabším podvozkem,nebo chybnou stopou.( To vše je krásně vidět na telemetrii závodních aut - když víš jak udělat rozbor dat a porovnat jednotlivé části trati. Markantní je to u závodních vozů s obrovským přebytkem výkonu. U těch slabších aut je to potlačený, tam to tak snadno nesmaže.
upraveno 1x, naposled 26.03.2019 19:29:16
18:38:15
26.03.2019
Tuner#2

-> Eidy 26.03.19 18:23:25: rádo se stalo. Minimálně je pořád lepší jak řidič. 40 Jinak je to lepší varianta jak kdyby tomu bylo obráceně, dobrý motor a špatný podvozek. 4
upraveno 2x, naposled 26.03.2019 18:39:03
18:23:25
26.03.2019
Eidy

-> Tuner#2: Ještě jednou díky za svezení. Podvozek je pořád o dost lepší než motor. 1 4
17:25:01
26.03.2019
Tuner#2

-> Markold 26.03.19 07:12:27: Díky, jsem velmi spokojen 4
upraveno 1x, naposled 26.03.2019 18:36:58
07:12:27
26.03.2019
Markold

-> Tuner#2: ta kombinace Peťovi vačky, el. zapalování a krátkého řazení je skvělá.. 6 9
Extreme Tyres
so 22.06. Hanácké Škoda sraz 2019 | pá 05. - ne 07.07. Pohofest 2019 | další akce...