Autodrom Most

prohledat
2460 příspěvků (zobrazeno 1801 až 1850) od 23.01.2016 do 20.11.2022, založil/a Nwkt
řadit dle data
19:50:46
10.12.2016
saskyn2
-> Nwkt: Podle mě stačí nahrát starší verzi sw. Jestli máš ABS jednotku s indexem AF na konci tak tam naprat sw z 109P
19:34:50
10.12.2016
Nwkt
-> saskyn2: Tlačítko ESP OFF vypíná ASR 3 3 3 no asi v lednu pojedu do Strakonic, tak zatím píšu seznam co bych nechal přeflashovat
19:33:47
10.12.2016
saskyn2
-> Nwkt 10.12.16 17:26:40: Taky to máš viď3 Hele rád bych, ale neumím8



-> Burák: Ok, tak povinnou školu smyku jako součást autoškoly? Ale to pak bude ten řidičák stát 3x tolik a všichni zase budete řvát co to zase vymysleli za blbost. Nebo jak by sis to jinak představoval? Nastrkat lidi do nějaký starý vrány a pár jich nechat povinně zabít? O tom že spousta lidí prostě řídit není sporu, ale bohužel to tak je, a žádné inteligentní a úměrně drahé řešení pro to neexistuje. To že tyhle systémy a moderní konstrukce aut fungují je jasně vidět na úmrtnosti na silnicích ČR, zatím co v době „kralování“ favoritu to bylo 1600 lidí za rok, tak dnes to je „jen“ 600. A to při mnohem větším provozu.
19:28:08
10.12.2016
MVM
-> Burák 10.12.16 19:06:44: 90% lidí si koupí auto plný systémů a asistentů buď povinných v základu a nebo dodatečných za příplatek -ale vůbec se nepřiblíží k tomu aby vůbec věděli jak a kdy který z nich pracuje. Kolikrát za rok běžný řidič brzdí v regulaci ABS ? Kdyby všichni začínající měli hledat hranu mezní adheze bez systémů - tak to začnu radši chodit pěšky nebo jezdit zase busem. Protože se většina autoškol pohybuje rychlostí 40km/h a pak si doma od táty každej půjčí auto a jde to pořádně prohnat s kámošema.... Tak jako nikdo nedokáže tak rychle rozeznat zkluz při brždění a frekvenci povolení a nárůstu tlaku jako ABS, nedokáže běžnej uživatel rozeznat ztrátu stability rychleji než snímače. A že ty snímače reagují "příliš" brzo je daný typem auta, hmotností auta,rychlostí kterou se jezdí -protože jen tehdy je reálný to ještě nějak ESP srovnat.Od určitý rychlosti a překročení géček nepomůže ani svěcená voda a modlení.. Je omyl si myslet že když mám tyhle vychytávky v autě - tak jsem nesmrtelnej.. Jízda na okruhu se víc či míň odehrává v řízených smycích jedné či obou náprav a je nesmyslný vůbec při vjezdu na dráhu systém ESP vůbec aktivovat - pokud ovšem nejde o sporťáka nebylo pro takovej druh jízdy programovaný..
19:06:44
10.12.2016
Burák
Ale ja teda souhlasim s Tunerem. Lidi by se umeli nejdriv naucit obejit bez systemu a pak klido pro pohodli jezdit s nim. Potiz je, ze skoro vsichni, co jsme tu, umime auto ovladat a esp a podobny systemy jsou nadstavba. Dneska ridici kteri zacinaji jezdit se systemama a je to pro ne zakladni limit. A tihle ridici si pak skutecne nedovedou predstavit, co se stane, kdyz dojdou za hranici, kde uz je systemy nedovedou ochranit. Takze ono to s tim zvysenim bezpecnosti neni uplne tak, jak se to prezentuje. Ze by se spousta lidi nedovedla ani rozjet je sice mozna pravda, ale jen proto, ze jsou zvykly, ze jde vsechno samo. Moje mama taky jezdila jako mlada starou Octavii, rozumejme, model 1960 a taky to slo.
17:26:40
10.12.2016
Nwkt
-> saskyn2: Jde to nějak překódovat? 1
11:17:14
10.12.2016
M@rtin
-> saskyn2 10.12.16 11:12:33: No vidíš ..... asi po ránu zavřený jedno oko a půlka mozku ještě spala 47
11:12:33
10.12.2016
saskyn2
-> M@rtin: No že píšeš o stabilizaci. Ale ASR je protiprokluz. To pomáhá jen proti gumoléčbě při rozjezdu1
11:07:54
10.12.2016
M@rtin
-> saskyn2: ASR, ESP vypnout nejde
11:05:37
10.12.2016
saskyn2
-> M@rtin: Počkej co vypínáš? Pokud vím tak 1.6TDI je moc nová, tam ESP vypnout nende...
10:39:27
10.12.2016
Jirik_Tuňák1983
-> saskyn2, Luky: Nemá to smysl.
10:06:27
10.12.2016
M@rtin
-> Luky 10.12.16 00:28:50: Tak tak Luky, na normální ježdění to u O2 nechávám zaplý, ale třeba na letní výlet Litvínov - hotel na Klínech jezdím se služebákem s vyplou stabilizací, ta do toho hrabe fakt zbytečně moc. A pak se nahoře na kopci divím ..... palubák na 1,6TDI ukazuje spotřebu 20, teplotu oleje 110-115, brzdy lehce do fialova



-> Luky 10.12.16 06:51:22: 40 40
06:51:22
10.12.2016
Luky
-> Tuner#2: to bylo obrazně. Když jsou koleje tak trochu ubírám 1

BTW před lety ještě s Fabií RS jsem jel na mokru po tý hlavní Tábor - Pelhřimov, protiprokluz samozřejmě vypnutý (ESP to nemělo). A najednou koukám jak tachometr běží 120-140-160 9 Otáčkoměr totéž. Chytli jsem předkem v kolejích pěkný akvaplanning a hrabalo mi to na hladině 3 9 Vyřešilo to vyšlápnutí spojky. Docela mi to překvapilo, nic to nedělalo, šlo to poznat jen podle budíků 3
00:36:07
10.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 10.12.16 00:28:50: Jo s tímhle se dá souhlasit snad jen krom toho, že prostě já nepojedu 150 když v kolejích stojí voda. To jede jen blbec co se na ty berličky spoléhá a jak to dopadá vidíme pomalu každý den z bouraček na dálnicích.
00:28:50
10.12.2016
Luky
-> Tuner#2: o tom se nepřu. Jen říkám že stabilizace není zase tak zlá. Když dělám třeba s Imprezou pičoviny na mokru, na dálnici si to zase vždycky zapnu. Takovej borec nejsem, abych jel někde kilopade smykem ve vyjetých kolejích (a odvážím se tvrdit že ty taky ne 4)

Na Nordschleife na vodě jsem to sice vypnul, ale jel jsem 110% soustředěný, s určitou rezervou a stejně se mi to párkrát nehezky spakovalo. Takhle se dá zablbnout ale nedá se takhle cestovat x km. Tam ta stabilizace sakra pomůže.

Ještě taky samozřejmě záleží jak je elektronika nastavená. U Fabie to bylo debilní jak píšeš - vypnutý plyn, čelem o volant a za 5 vteřin to zase přidalo. Oproti tomu Mazda spíš drží aktuální otáčky než kola přestanou hrabat, spíš jako start program u závodních aut. Tam to na mokru nevypínám, bez toho to nejde vůbec uhlídat. Naopak i s tím to je perfektně čitelný a gumy taky hoří 1 Jen třeba při 2500 a ne 5000 ot./min.
00:16:50
10.12.2016
George88
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.12.16 23:57:10: Nemůžeš srovnávat okruh a běžnej provoz. Já taky nikdy auto s ESP neměl a nechybí mi, ale jeho vliv na bezpečnost provozu je nepopíratelný. Dneska má řidičák každej, kdo má do prdele díru a zaplatí usmolenejch 10tis. A když ten někdo vletí do kaluže, nebo na sněhu na zmrzlejší sníh, nebo třeba most, tak mu to ESP a další věci pomůžou srovnat a zastavit. o žádnym přidávání plynu nebo ničem podobnym nemůže být řeč. Proč by jinak auto "samo" zvýčilo brzdnej tlak na max a rozdělilo ho na určitý kola, samo malinko cuklo volantem do kontra aby řidiči napovědělo kam má tim volantem točit atd...
00:14:53
10.12.2016
saskyn2
Tak za mě ESP na dvojkové oktávce zasahuje zbytečně brzy, ale pro normálního řidiče za normálního provozu je to určitě velké plus v bezpečnosti. Co mě tady zaujalo jak Honza píše že to „nejezdí to po čumáku ven jako těžký nafty“ Já teda nevím jak na okruhu, ale na běžný silnici má ta nafta lepší vlastnosti, díky váze to mnohem líp žehlí nerovnosti a je to celkově jistější auto v zatáčkách.
00:11:49
10.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 10.12.16 00:01:26: NJ ale to jsem pořád u jádra pudla. Kdysi se 100vkou na OR6 musel člověk umět řídit a zvládat krizové situace pomalu v každé zatáčce. Dnes tam jede jednou tak těžkým autem jednou takovou rychlostí, ale když pak přijde krizovka, tak jí řešit neumí, protože se s ní potká mnohdy prvně v životě. Lidi prostě neumí jezdit a je to čím dál tím horší a horší a ESP z nich lepší řidiče neudělá. Co se týče GT-R, tak to bylo vždy spíše přímkový auto, v zatáčkách to nikdy moc neumělo a dobré časy to zajíždělo díky brutální akceleraci a dobré trakci na výjezdu.
upraveno 1x, naposled 10.12.2016 00:12:27
00:01:26
10.12.2016
Luky
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.12.16 22:49:42: po vypnutí stabilizace "...najednou ta prdel chce jet do strany...", což je pro drtivou většinu řidičů nezvladatelný problém. V čem ten pozitivní přínos stabilizace nechápeš? Jejím účelem je auto svázat tak, aby se v tom lidi nepozabíjeli hned na výjezdu ze salonu (tím spíš takovouhle Godzillu).

Zrovna GTR je proslulý tím, že díky vymakané elektronice i přes vysokou hmotnost skvěle funguje a umí být neskutečně rychlý (to se teda říkalo o 1. generaci, ale předpokládám, že to platí pořád)
23:57:10
09.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> George88 09.12.16 23:49:31: Možná to někdy pomůže v situaci co tu psal Milan, ale jinak je to zlo. Komentuje to i můj spolujezdec v prvních kolech se zaplým ESP. Sahá do toho úplně neohrabaně a už se mě to stalo na mokru i na silnici. Pomalu 20 let jezdím bez těchto berliček a to jezdím poměrně razantně a zažil jsem desítky, možná spíše stovky krizovek, ale nikdy jsem si neřekl, sakra mít tak to ESP. Naopak jsem viděl řadu neřidičů s jednou rukou na dvanácté jak letí v prudkém dešti 140+ a myslí si, že je pan Bosch zazachrání a obelže fyziku...
23:49:31
09.12.2016
George88
-> Tuner#2 - zrušená registrace 09.12.16 22:49:42: nějak nechápu, v čem je to ESP tak strašně nebezpečný. Má "zabraňovat smykům", což dělá. Při normální jízdě nepoznáš žádnej elektronickej pomocníček. Tyhle systémy mají fugovat až "když to řidič podělá", ne mu v pomáhat..
22:49:42
09.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 07.12.16 21:29:22: Tak ono těch pozitivních vlivů opravdu moc není, ostatně tady třeba sportovní auto, kde by člověk čekal, že do toho bude elektronika krafat co nejméně a výsledek si můžete pustit kolem 6min. a takových příkladů je celá řada...



Nissan GT-R 2017 - Test GARÁŽ.cz - Sportovní ikona, která rozděluje společnost




Jinak v autoškole jsem taky ještě zažil za deset dvě, ale časem a hlavně díky volantu ve Žlutce jsem si to velmi rychle předělal na třičtvrtě na tři, protože je to prostě o řád někde jinde v možnostech ovládání auta.
00:20:56
09.12.2016
U-Geen
-> Burák: ja taky 97 a urcite nas ucili 3/4 na 3 ;)

-> MVM: jasny... jedna vec je chtit, druha to dokazat, precijen par tisic km uz odjezdeno mam. Posez za volantem ale asi spatnej nemam (zapesti na vrch volantu, spojku s hodne mirne pokrcenou nohou kdyz je nadoraz atd.)
upraveno 1x, naposled 09.12.2016 00:21:22
21:00:34
08.12.2016
Burák
-> U-Geen: 1996-97 2
20:20:25
08.12.2016
Tommyk
-> MVM 08.12.16 18:17:21: ahoj, můžu vědět kde ty kurzy s tvojí účastí probíhají? Když tak sz
19:16:52
08.12.2016
Bukaj
-> U-Geen 08.12.16 08:48:35: Já v 99 a taky nás učili za deset dvě4

Ono u stotříci se ten volant, mám-li jej pevně držet oběma rukama, takto drží nejlépe6
18:17:21
08.12.2016
MVM
-> U-Geen 08.12.16 08:47:53: Ne nebudu,stačí mi tam být instruktorovi k dispozici a občas si sednout k lidem do auta,když to nezvládají teoreticky pochopit oč jde.. Zlozvyky musíš chtít odnaučit především sám na to lék není. Stačí pro začátek zkoušet správně sedět a držet volant. Jen toto kolikrát zabere i dost času na to si zvyknout.
09:03:02
08.12.2016
Luky
-> U-Geen 08.12.16 08:47:53: Michale, já se taky připojuju - navrhoval bych kurs pro staré škodovky 1
08:48:35
08.12.2016
U-Geen
-> Burák 06.12.16 23:13:58: v jakym roce jsi delal autoskolu? :)
08:47:53
08.12.2016
U-Geen
-> MVM: a ty si ten certifikat instruktora budes delat? :) popravde potreboval bych nejakej kurz, ale nevim, jestli staryho vola odnaucej spatnejm navykum
21:29:22
07.12.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.12.16 21:23:20: Ano, ty to zpochybňuješ neustále. Pořád se snažíš jeho pozitivní vliv minimalizovat / degradovat. MVM to popisuje správně. Na silnici nejsi na závodní dráze a máš tam méně místa + auta někdy mnohem blíže okolo. A i kdyby se někomu příčilo jeho názoroví, tak popisuje věc velmi rozumně. A to nejen s ohledem na schopnosti řidičů.
upraveno 1x, naposled 07.12.2016 21:30:05
21:23:20
07.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 07.12.16 21:20:05: A to tady někdo zpochybnil? Nechápu tuhle reakci...
21:20:05
07.12.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.12.16 19:29:40: Ty si s tím ESP jedeš pořád dokola jednu a tu samou sračku. Psal jsem, že u každého auta je nastavené jinak. Pěkně to popsal tady vhml:

-> vhml 07.12.16 21:08:30:
21:08:30
07.12.2016
vhml
Já si třeba nemůžu vynachválit ESP u trojkový oktávky. Máme tu parádní serpentýny a na vodě se tam nechá pekelně letět, protože nedotáčivej smyk ESP vyřeší přibržděním jednoho zadního kola čímž se auto krásně stočí, vyrovná a vystřelí pryč. Zatímco třeba u trojkový Fabie to jen pekelně ubere výkon a nějaký stočení přibržděním kola se moc nekoná.
19:58:45
07.12.2016
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.12.16 19:29:40: Když je to pitomost tak radši nenavštěvuj žádný školy bezpečný jízdy. Neexistuje Tvůj žádný argument oproti osnovám který se učí v kurzu bezpečný jízdy. Ty osnovy a návody vymysleli lidi kteří asi ví proč.. Pravidlo číslo 1 je spojka,číslo 2 je kontra pohyb volantem. Prvotním účelem za dané situace je co možná nejdřív uklidnit/stabilizovat vzniklý smyk! (Jedině a pouze když to člověk umí je u zadního náhonu mírné přidání plynu.) Tím se ale předpokládá že větší procento lidí to neumí (a lidi to rovnou řeknou) - proto se vyučuje vyšlápnutá spojka - neučí se přidávat plyn. U předohrabu sice prvnímu smyku přidaným plynem ujedeš - ale následuje druhý opačný úměrně větší čím rychleji jsi mu chtěl ujet a čím větší byl úhel k ose vozovky. Takže v provozu je to pitomost. To už jsem ale psal.

O tom co tu kdo předvádí si hlavně Ty prosím zameť před svým prahem 3
upraveno 1x, naposled 07.12.2016 20:17:33
19:29:40
07.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 07.12.16 18:00:31: Já jsem možná lidsky hloupý a "odborník", ale to co tady předvádíš ty tomu nesahá ani po kotníky. Vždy se snažíš poučovat a přitom nepíšeš nic nového co by každý správný autař nevěděl a co už tady dříve nezaznělo...



Já reagoval na tuhle pitomost: "Nevím o žádný krizový situaci kde by se to řešilo přidáním plynu co se civilních uživatelů aut týká. Ve smyku krom korekce volantu,práci s brzdou a vyšlápnutou spojkou se s plynem nepracuje."



Já jsem nikde nepopíral, že ESP v určitém procentu případů v krizovce pomůže, ale z většiny je pro zkušenějšího řidiče spíše na obtíž. Řešili jsme to tady ve vztahu k mému videu a jízdě na okruhu. Ženský a nebo řidiče co jezdí s jednou rukou na volantu na dvanácté hodině jsi do toho začal zatahovat až ty a nikdo nevyvracel, že v takovém případě může být ESP i přínosem. Ovšem to nebylo předmětem debaty.
upraveno 1x, naposled 07.12.2016 19:44:14
18:00:31
07.12.2016
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.12.16 16:06:03: Máš dlouhé myšlení a trvá Ti moc dlouho než si to uvědomíš,pk to značí něco o lidské hlouposti. Nuž i tak se dá žít.. Takových chytrých co si myslí že ESP a ostatní systémy jsou jen přítěž jsou v každým kurzu minimálně tři. Já to chápu moc dobře jak to myslíš,neboj, na okruhu jsem se taky s pár otravnýma autama svezl a vadilo mi ESP,ve svý RS mi to taky v zimě vadí ,nedá se s tím jet, ABS mi taky pořád kope příliš brzo.Nepotřebuju dělat z klientů blbce a dělat machra,nepotřebuju si nic dokazovat - spíš chci aby si lidi uvědomili svý limity a naučili se něco sami. Žádnej z našich instruktorů není takový jak tu někdo psal - ŽE SE SNAŽÍ UDĚLAT Z KLIENTA BLBCE- TO BY HNED LETĚL -ale ti lidi pak sami řeknou na konci že to auto zvládá neskutečný limity.Co auto to jiný chování systémů. Třeba na snow driving adventure jsem to vždy musel jezdit beze všeho,protože se to nedá. Ale tak musíš chápat že jsou lidi bez citu k autům a řízení vůbec, Nevěnují se řízení,čumí do mobilů -tak je pak potřeba tu úmrtnost na silnicích diky těm systémům trochu korigovat. Ano na okruhu kde si to vše povypínáš,a navíc dosahuješ s tím autem nadlimitních Géček v různých osách,který ten systém dávno vyhodnotí jako kolizní a dávno s předstihem koriguje, ty jako řidič ty situace můžeš různě řešit. Můžeš ten smyk řešit součinností různých pohybů,korekcema volantem a vším co máš k dispozici. Ale to co pořád nechápeš je věc - že blbou ženskou nebo chlapa co je natvrdlej nenaučíš co je to s citem přidávat plyn aby ho to vytáhlo,ruku na srdce který auto má takovej přebytek výkonu v serii aby se to auto probralo z podtočený čtverky a ve 110km/h ti srovnalo na okresce přetáčivej smyk ...Bavim se o malých autech pro běžně pracující lidi jedoucí do práce,ženský s děckama do školky atd. To vš jezdí ve slabých těžkých pekáčích.. A navíc s tím že mášomezený prostor v jízdním pruhu páč třeba něco jede v protisměru. Na okruhu na to vše máš patnáct metrů trati kde můžeš ten smyk zkoušet na třikrát vychytat a auto který na povel zatáhne a ze smyků pomůže. Svý jsem k tomu řekl - dál už tady v týhle věci radši beze mě. How
16:06:03
07.12.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
To jsem rád, že v tom nejsem sám... 5
11:27:41
07.12.2016
vhml
-> Luky 07.12.16 10:59:08: Ale krásně tomu předchází to rozhoupání o kterým mluví MVM 3
10:59:08
07.12.2016
Luky
-> vhml: jo narovnat předohrab zase takový problém není, viz první záběr 3

Best of Rallye 2016 Crash Mistakes Highlights [HD] - RallyeChrono
10:42:45
07.12.2016
Luky
-> vhml: mně taky ne, ale docela mě zklamalo, že se deska aktivovala jen v rychlosti max. 30 km/h, nebo tak nějak. Při rychlejším průjezdu to neseplo. A to mě moc nebavilo 8



Závěrem byl nějaký jednoduchý krátký slalom (pro našince nic zajímavého), ale byl jsem tam svezen a následně měl i možnost se sám svézt s Nissanem 350Z. Driftóóóóó!!! 47
10:34:50
07.12.2016
vhml
-> Luky 07.12.16 09:40:11: z otce byli na desce taky neštastný, že ho nedokázali roztočit 3



Každopádně u předního náhonu se přetáčivý smyk dá nejsnáze korigovat přidáním plynu. Samozřejmě se to musí ale trochu mět. Obecně se třeba na rally přední náhony nastavují přetáčivě, s tím, že to ukoriguješ plynem a hewlandem. Když jsem teď na šotolinovém Waldviertelu poprvné seděl s předokolce, tak jsem absolutně nechápal jak se s tím autem nechá permanentně letět v lehounkém přetáčivém smyku a jen to plynem narovnávat.
upraveno 2x, naposled 07.12.2016 10:37:31
09:40:11
07.12.2016
Luky
-> MVM 06.12.16 22:45:14: tak je to taky o tom při vyrovnání smyku včas ubrat a samozřejmě vrátit kontra. Nedovedu si představit v situacích, které v na sněhu předvádím v poměrně vysokých rychlostech, ubrat. To si netroufnu, to by asi nedopadlo dobře...

Ale pro běžné řidiče, jak jsi psal, to je možná řešení, nevím, nikdy jsem to nezkoušel 3

-> Burák 06.12.16 23:13:58: jako chápu, že je to pruda, ale zkus těch 3/4 na 3. Ono je to fakt asi lepší 4



Před pár lety jsem byl s Imprezou na takovým kurzu v Jihlavě. Projel jsem cuk-desku, srovnal jsem smyk, a ve vysílačce se ozval instruktor "jsem vám sakra říkal, ať si ty stabilizace vypnete". Blbý bylo, že já ji měl vypnutou celou dobu 3
09:37:09
07.12.2016
Nepér
Já si myslim, že obecně tyhlety stabilizační systémy maj přínos hlavně ve vyšších rychlostech. Krizové brzdění s ABS nebo vyhýbací manévr na dálnici s ESP jsou v autě bez stabilizace někde úplně jinde. Daní za to je nepředvídatelné a nepřirozené chování v menších rychlostech (chtěl jsem se sklouznout a ono to zatočilo tam, kam jsem zatočil, což jsem nečekal...)
00:26:31
07.12.2016
palinator
-> MVM 06.12.16 22:45:14:

Musim uznat, že máš asi pravdu. Smyky, který jsem s předokolkou řešil, byly poměrně hodně v úhlu a malejch rychlostech, kde přínos toho plynu byl. Smyky ve vyšších rychlostech asi skutečně vedou k další nestabilitě při přidání plynu. V těchto situacích sice ani vyšlápnutí spojky není všehospásné, ale alespoň při tom více klesne rychlost. Toť jsem teď napozoroval na simulátoru LFS, kteréhož považuju za nejdokonalejší podobu reálu, v praxi ověřenou.

Ještě se tomu bádání budu věnovat.
00:12:52
07.12.2016
kraska98
Trochu na odlehčení přidám příklad,že v testech na řidičák se praví: Přetáčivý smyk u vozidel s předním náhonem řešit sešlápnutím spojky.U zadního náhonu citlivým sešlápnutím plynu...
23:43:41
06.12.2016
Burák
-> MVM: Já to nerozporuju, spíš jsem to komentoval proto, že se ze mě snažil udělat idiota, aby mi dokazal, že má pravdu. 8
upraveno 1x, naposled 07.12.2016 00:03:28
23:34:28
06.12.2016
MVM
-> Burák: Jenže to se bavíme právě o tom že Ty nebo já máme za sebou 750tis a různý příčiny a různý situace smyků umíš reagovat různě. Když si přečteš co jsem psal k týhle věci uplně první reakci tak se to vztahovalo k lidem kteří v životě smyk nedostali,neví co si mají představit pod pojmem citlvý přidávání plynu atd. Tzn, pro takový začínání se smyky,nebo smyky pro obyč smrtelníky se už v základech učí vyšlapávat spojku(to totiž nepotřebuje cit) ti lidi mají plný ruce volantu a vůbec se zorientovat v tom co se dějě (Jsou ženský co jsou schopný pustit volant a zakrýt si oči a ječet ...) .Ti lidi se obecně v tom autě bojí když ho neovládají.. Takže se učí na to reagovat a udělat to nejmenší v jejich schopnostech možné v daný situaci aby to pokud možno ustáli. K volantu se správný držení 3/4 na 3 učí od doby zamontovaných Airbagů kdy Ti takto držený volant v případě nárazu aiirbag nezpřeráží pracky . jinak si lidi volanty samozřejmě drží jak chtějí .. Ale minimálně kdy čekáš náraz při prudkým brždění je lepší ten volant držet tak jak se má.
23:13:58
06.12.2016
Burák
-> MVM: Jojo, bohuzel jsem na polygonu byl. Instruktor se mi snazil vsugerovat, ze ted hned kdyz zacnu drzet volant ve 3/4 na 3, kdyz jsem najel 750tis km za deset dve, jak jsem se to ucil v autoskole, ze budu mnohem jistejsi. Takze aby dokazal, jakej je frajer, trhak deskou pode mnou na plny koule. 8 z 10 jsem srovnal s citlive davkovanym plynem. Jo, byl jsem tam Peugeotem 406 break... Takze od ty doby tam nelezu.
upraveno 1x, naposled 06.12.2016 23:15:16
22:45:14
06.12.2016
MVM
-> palinator 06.12.16 22:30:30: Záleží v jaký rychlosti a do jakýho úhlu se to auto smykem zadní nápravy dostalo, v jaký fázi ten smyk člověk rozezná a zareaguje na něj,jak je rychlý na volantu. Pokud pojedeš na ručku 20/30km/h ..budeš na ni chtí vzít vingl - tak samozřejmě dvojkou pod plynem odjíždíš .. Ale když v 70 -80km/h uděláš vyhýbací manévr a auto/kombík) má svý pohybový energie až moc tak přidáním plynu ten první přetáčivý sice vychytáš ale vrátí se ti druhý přetáčivý s větší razancí který tě vyhodí ze silnice ..
Extreme Tyres