-> palinator 06.12.16 21:25:25: Každej smyk znamená ztrátu adheze ... Pokud ve fázi smyku jak přetáčivým i nedotáčivým přidáš plyn situaci zhoršíš - potřebuješ větší čas a prostor na vyrovnání na což bežný účastník provozu který v životě smyk nedostal nemá ani čas ani prostor... Pokud jsi o tři levely dál v ovládání zadního pohonu ,můžeš citlivě přidat,tj. přenést váhu dozadu,ale musíš to mít v ruce a počítat s tím - že ty sinusoidy se budou opakovat a přetáčivý smyk vychtáš až tím třeba pátým překývnutím ,ale za tu dobu ujedeš nějaku dráhu a nějaký čas .. ..
PS: Pokud máš možnost,teď v zimě prázdný parkoviště, jakákoliv zkušenost z polygonu je přínos,nejlíp víckrát po sobě aby reakce přicházely automaticky bez přemýšlení .. Nejen blbnout na ručku a hrabat v omezovači.. ale zkoušet vyhnout překážce,odhad brzdný vzdálenosti atd,, simulovat krizovky z provozu..