Nordschleife

prohledat
4667 příspěvků (zobrazeno 401 až 450) od 04.01.2011 do 24.07.2024, založil/a vhml
řadit dle data
23:04:09
29.10.2020
Eidy
Nabírá to slušné obrátky.
Dumb Youtubers Discussing the SSC Tuatara Controversy!!!


Výrobce GPS techniky nebyl na testu přítomen a tudíž neručí za správnou kalibraci techniky. Hmm.
08:40:29
28.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 27.10.20 20:29:35: Přesně tak, uvidíme jestli se dočkáme skutečné jízdy.
08:38:26
28.10.2020
kpt.Budha
-> Eidy: To je jako ta naše zrychlená videa z Nordschleife, video snese všechno 1
20:29:35
27.10.2020
Eidy
-> Tuner#2: Jenže vtip je v tom, že GPS v tom videu ukazuje rekord. A to je divný. A podle všeho to kecá o 20%. 9

Edit: Taky jsem pohledal a je toho plnej google. Ano, SSC tvrdí, že se to podařilo na jiném, nezveřejněném videu. Možná to fakt zajeli, nicméně to podle mě znamená, že ono zveřejněné video je podvrh.
upraveno 1x, naposled 27.10.2020 20:39:32
18:12:13
27.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 27.10.20 18:06:21: už jsme si o tom něco našel, prý ho to při té petistovce hodilo od dva pruhy jinam, tak třeba použili video z jiné zkušební a pomalejší jízdy, ale stejně to nechápu. Nevrha tom na rekord dobré světlo.
18:06:21
27.10.2020
Eidy
-> Tuner#2: Že jim do slibované rychlosti chybělo ještě hodně. To se těším na odpověď.
16:16:58
27.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak k čemu došli?



Je ten rekord podvrh podle dat a vzdálenosti? To by byla docela fraška se chlubit podvrhem 1



SSC Tuatara World Record Analysis: FACTS
13:23:11
27.10.2020
kpt.Budha
Tak přeci jenom přišla ještě jedna pokuta z Německa za cestu zpátky, to byl tedy výlet 1
06:56:23
20.10.2020
-> Tuner#2: v tomhle bordelu pojedeme leda do prdele 8



-> MVM: koukal jsem a měl v celku kliku s těma hodinama 40
17:22:54
19.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
Jedeme? Tentokrát i s GP tratí 25
zvětšit Nordschleife - obrázek od Tuner#2 - zrušená registrace vložen 19.10.2020 17:22:54
22:04:36
18.10.2020
MVM
-> Eidy 18.10.20 21:04:39: No ono když jel Belloff 6:11 tak si to nedovedu predstavit tenkrát to tempo..
21:50:59
18.10.2020
Eidy
-> Tuner#2: 47 47
21:08:31
18.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.10.20 21:04:39: mě se líbí jak to mají na značkách... mazec. 5
21:04:39
18.10.2020
Eidy
-> MVM: Takovou kládu během TF. Slušnej mazec. A ta nehoda na konci taky.
20:13:56
18.10.2020
MVM
2
ZYRUS Lamborghini LP1200 on the Nürburgring! Full Onboard Lap ( +Crash?! )
20:48:17
13.10.2020
MVM
-> TTomas 13.10.20 19:57:23: Tak jasně, ten motor tim jde natlakovat. Konec konců je to zasobnik tlaku tak jako vzduchojem. Ale když bude slaby tlak oleje z cerpadla motoru, tak pujde vetsi tlal ze zásobníku a zasoba bude klesat. Pokud by byl tlak zasobniku cca4bary a čerpadlo by umělo trvale 4 a vic - zasoba zustane téměř stejná.. Tzn.na par sekund před startem to jde..
19:57:23
13.10.2020
TTomas
-> MVM: Tady to právě popisujou tak, že se ventil uzavře než to chcípneš a otevřes ho před startem a tím máš natlakováno aniž bys musel točit motorem. Se sucháčem vzdy po delším stání vyteče olej do motoru a to alespon pro mně znamená vyndat svice a několikrát pořadně protočit přes startér. Když vezmu v uvahu cenu a slozitost zastavby celeho sucháče, tak mi toto připadá za par tisic jako docela dost muziky, ale osobní zkušenost s tím nemám žádnou.
19:02:18
13.10.2020
MVM
-> TTomas 12.10.20 23:09:42: Při startu se to zrovna moc.nepoužívá. Naprimovaní se dela vetsinou protočenim cca 20-30sec bez zapnutyho zapalování.. Akumulacni ventil otevreš az potom. Ono hodne záleží jaky tlak se tam nastaví,přesně jak říkáš, v zavislosti na tom jak silná(výkoná) je ta sériová pumpa..
23:09:42
12.10.2020
TTomas
-> MVM: Vyhoda externí pumpy je nesporna, ale tohle je za zlomek ceny a pomůže to i při startu bez nutnosti vyndavani svíček. Pokud interní pumpa tlakuje dostatečně a zvolí se správná velikost, tak to rozhodně bude přínos.
21:36:01
12.10.2020
MVM
-> TTomas: Záleží jak "moc" se odliva olej a jestli vubec. Tohle je varianta spíš pro formule,nebo kde není dovolený suchý kartr.

V tuning autě takovy řešení napůl.. Nejlepší jsoz vzdycky externí pumpy.
20:22:40
12.10.2020
TTomas
-> MVM: JJ. Vidím to prvně, ale líbí se mi ta jednoduchost a dostupnost. Mít pár litrů oleje navíc se taky hodí. Určitě někdy vyzkouším místo sucháče. Na ty naše 3x uložený kliky by to mohlo dost pomoci.
upraveno 1x, naposled 12.10.2020 20:22:59
19:26:17
12.10.2020
MVM
-> TTomas 12.10.20 10:37:49: Ano, pokud použije na výstupu z akumulačni nádrže elektro ventil. Tak je možný že se otevírá elektronicky a řídí ho takový spínač.

Ale podle schématu s mechanickým ventilem to funguje,jak píšu, úplně jednoduše.
17:06:23
12.10.2020
Milan 136
-> Eidy: Kam zmizela karta auta?

Snad to není kvůli jistému článku?
10:37:49
12.10.2020
TTomas
-> MVM: Řekl bych, ze z toho elektronického ventilu. Podle fotky to má i vlastní tlakovy snímač.
10:27:15
12.10.2020
MVM
-> Jumbo 12.10.20 10:11:02: Jj znám ,bylo to na jedný formuli co jsem dělal. Akorat mi řekni kde bere signal ta kontrolka. Protože jinak je to čistě pneumaticko-hyraulicka záležitost...
10:11:02
12.10.2020
Jumbo
-> Eidy: Taky se mi to líbilo... A vlastně jednoduché, za normálního stavu tu láhev tlakuje olejové čerpadlo, pokud to přestane stíhat, vypustí se olej z flašky a pak ho čerpadlo zase dotlakuje... Navíc dobrá pojistka, pokud by někde něco kleklo u čerpadla, tak to chvilku ještě maže a člověk má víc času na reakci...
upraveno 1x, naposled 12.10.2020 10:11:30
09:32:26
12.10.2020
Eidy
-> Jumbo: To je dost chytrý. Pěkný.
09:21:05
12.10.2020
Jumbo
-> Eidy: Co jsem pochopil, tak ta kontrolka ukazuje, že mu ten systém funguje, má ji na tom místě kvůli tomu, že v levotočivé zatáčce ji má přesně ve výhledu.



Podle jména a popisu by to mělo být tohle: www.merlinmotorsport.co.u k/knowledge_base_articles/ .../accusump-oil-accumulat ors-how-do-they-work-281



Má to v sobě olej pod tlakem a jakmile klesne tlak v motoru, tak to ztrátu tlaku dorovná...
21:05:50
11.10.2020
Eidy
-> T: Má tam 3 mapy a 3 různé plnící tlaky. První 0,6bar s 280HP. Další tlak nezmiňuje, ale je to 310 až 360HP dle převodu a nakonec 1,6 bar s vrcholem 440Hp opět dle převodu. Jinak usmaží gumy.

A tý kontrolce resp. popisu úplně nerozumím. Něco s odléváním oleje v levých zatáčkách. Má tam přídavnou nádrž na olej, ze které v tom momentu doplňuje tlak do mazací soustavy.
20:26:48
11.10.2020
*PORSCHE EATER* The FASTEST VW GOLF 2 on The Nürburgring!!
slušnej pacoš 131 koli, že tam má koní a na co je to světlo, jak se Mischa na konci ptá ?
00:04:03
04.10.2020
Eidy
-> MVM: Jop. Pro optimální přítlak. 4

-> dragon_cb_cz: Souhlasím, myslím, že ne. Je to moc příjemný. Takový pěkný zadostiučinění po tolika letech práce.15
23:52:07
03.10.2020
MVM
-> Tuner#2:
zvětšit Nordschleife - obrázek od MVM vložen 03.10.2020 23:52:07
23:44:21
03.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
23:29:39
03.10.2020
MVM
23:25:00
03.10.2020
dragon_cb_cz
-> Eidy: Myslím, že máš na co být hrdý... ne že bych tohle dvakrát sledoval, ale moc českých aut asi podobný ohlas nezíská. Kloubouček pane! 171
23:12:38
03.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 03.10.20 22:32:14: Já si říkal, že to pravé není vystouple a spíš to bude řešit nějaké vireni vzduchu. 4 díky
23:01:26
03.10.2020
Eidy
-> Jumbo: Celé odpoledne a večer nedělám nic jiného. Je to naprosto super. 1
22:51:06
03.10.2020
Jumbo
-> Eidy 03.10.20 10:01:05: Hlavne si precti komentare pod videem, ty jsou fakt super...
22:45:07
03.10.2020
MVM
-> Eidy 03.10.20 22:32:14: No vidis.. Ja to bral z toho pohledu ze se ten zadek blbě chladil na 997starsim modelu. Ale jelikoz mame jen GT3RS.. tak jsem se spletl.. -> Tuner#2: Tak se omlouvam Eidy to vi...
upraveno 1x, naposled 03.10.2020 22:45:42
22:32:14
03.10.2020
Eidy
-> MVM: Tak tady vás oba opravím. S brzdama to nemá nic společnýho. Je to jen a pouze o obtékání vzduchu kolem zadního křídla. Kdyby to bylo o brzdách, mělo by to zevnitř žebrování. 4
22:31:06
03.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 03.10.20 22:21:51: a proč tedy jen vzadu? 956 to třeba naopak mělo jen v předu a na zadek to dávali snad jen na LeMans.
22:21:51
03.10.2020
MVM
-> Tuner#2: Kvuli chlazeni brzd. Samozřejmě když s tim "smrtelnik" asi nepoleti nikdy tak,aby to využil. Tim pádem je to spis efekt ..ale hezký..
22:10:29
03.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 03.10.20 21:50:13: Přesně. Ještě když už o ní mluvíme. Víš proč mají ty carbonove nástavce na kolech vzadu? Nejsou ani nijak extra vystouple jako ty měli BBS nástavce na rallye a okruhy. Jde čistě jen o aerodynamické zlepšení nebo je jiný účel?
21:53:41
03.10.2020
MVM
21:51:41
03.10.2020
MVM
21:50:13
03.10.2020
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 03.10.20 21:44:17: Ona je krásná. Oproti GT3RS sice tak neječí, hůř se to kroti za mokra, ale jen to sviští a duni i na dráze..
21:50:04
03.10.2020
Eidy
-> vhml: Taky mě to překvapilo, ale podle rozměrů z toho vypadla fakt jen Lada. 3
21:44:17
03.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 03.10.20 20:51:57: galerii jsem dodělal ve středu tento týdne 4 Jinak souhlas, pro mě je to taky absolutní vrchol a vlhký sen. Zrovna to provedení co má Apex i barevně.
21:29:31
03.10.2020
vhml
-> Eidy 03.10.20 20:26:00: mě to bylo divný, kde by se na žigulu vzal chlaďák, ale teď koukám, že to nějaký ty moderní jebky fakt maj 9
upraveno 1x, naposled 03.10.2020 21:50:15
20:51:57
03.10.2020
MVM
-> Tuner#2: No ja se dival i k Tobe do galerie jak jste prijeli..neboj. 4

Ale jak ty auta vidim hodne na zavodech.. me se libi i "obyč" GT2. Ale nejel jsem v tom...8

Jeste je potom porno GT2 RS Clubsport 1

Ja to ale potom přirovnávám k rodinnymu domku. MR jsou dva domky, a Clubsport uz takova mala ulička satelitního městečka.. To litaji statisice eur..
Extreme Tyres