Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [4]:

Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980: Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980: Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980: interiér Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980:

Text:

Škoda 120 Coupé, ČSSR 1980

(Tento článek sem dávám jen pro zajímavost, kdyby se našel ještě někdo, kdo to neviděl, jinak je to převzato z depozitáře muzea v Mladé Boleslavi.)

Dvoudvéřové čtyřmístné kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1174 cm³, vrtání i zdvih 72 mm, komprese 9,5, výkon 43 kW (58 koní) při 5200 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2400 mm, hmotnost 920 kg, maximální rychlost 150 km/h.
Prototyp kupé, uvažovaného nástupce modelu Škoda 110 R. Vůz měl chladič vpředu před zavazadlovým prostorem a výstup chladicího vzduchu vzhůru štěrbinou před víkem zavazadlového prostoru. Sériové kupé Škoda Garde z roku 1982 mělo jinou příď a nárazníky, tvary karosérie zhruba odpovídaly tomuto prototypu.
hodnocení článku:

info:

Správce článku: dial K for Karlos
Založeno: 04.01.05 23:47   Poslední změna: 10.04.06 01:17

Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980 - komentáře:

17:48:10
25.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: I tady: kani.plivnik.cz/kani.tuni ng/.../1981-1985.htm

prostě to byl nástupce 110R a potažmo při výrobě garde variace na jeho téma a na možnou další podobu. Tyhle prototypy byli min. 3 co jsem našel doma fotky. Nástupce Rapida to nebyl.
22:37:21
24.09.2008
MATTESS
-> Tuner#2: stejná informace je i na auta5p.eu
21:43:11
24.09.2008
David29
At je to jak chce, tak je to pěkně hnusný 8 Zaplaťpánbůh že se to nevyrábělo 3
21:27:47
24.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> su.tech: Já mám pocit že ne, doma mám knihu a tam taky píšou rok vzniku cca. 80 - 82 jestli se dobře pamatuju, jako že jsem se na to díval, když tady dal Majkl info o prodeji prototypu.
21:16:12
24.09.2008
su.tech – nezodpovědný hajzlík
Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980??? ani omylem, jedná se o auto které mělo nahradit škodu Rapid!
15:38:03
16.03.2007
ha:rry
nevím přesně, ale mám pocit že tahle palubovka se dávala do Renaultu 9/11
10:34:23
15.03.2007
havlik
-> Labros 15.03.07 10:24:10: takhle sem to myslel že kdyby to auto bylo normálně tak by si s tim byl zžitej
10:24:10
15.03.2007
Labros
-> havlik: máš pravdu že takhle se mi líbí 120ka, která je sice možná taky hnusná, ale mně se líbí protože jsem mezi nima vyrostl 4
10:22:55
15.03.2007
Labros
-> havlik: jak to myslíš, že kdyby se vyrábělo tak by se mi líbilo? Jako že by sériově vypadalo líp, nebo že by nám to všem zkazilo vkus? ;)
10:07:55
15.03.2007
havlik
-> Labros: no ono kdyby se vyrábělo tak by se ti třeba líbilo jinak ano je to hnus4
10:04:57
15.03.2007
Labros
je to naprosto hnusný auto, souhlasíte?
07:00:18
14.03.2007
havlik
-> bnjaro: a co jinýho by to bylo než modernizace?3 3
23:59:33
13.03.2007
bnjaro - bnzima
rozhodne toto neni ta modernizacia ta mala motor v predu a bol to trojdver ... sice pozde ale predsa
23:39:54
16.04.2006
Honza M
A ten odvod vzduchu od chladiče 5 Taky zajímavě vyřešený...
12:08:35
15.04.2006
tomapa
a má už aji denní počítadlo
11:44:14
15.04.2006
Baghira
-> Karlos: Musím s tebou souhlasit, stačí se jen podívat na palubku ala Favorit, její posvícení, podsvícení tlačítek apod. což v 80 letech moc nehrozilo. Taky bych řekl, že je to modernizace rapida ala Fuego.
11:11:14
15.04.2006
gim
-> Karlos: tys asi nevidel prototyp nastupce 1203??? je z roku 78 mozna driv a ma stejny zrcatka jako favo!!!!! :-)
19:49:27
11.04.2006
tomapa
-> Karlos: a zajímavej je ten centrální stěrač
17:59:25
11.04.2006
havlik
-> Karlos: no ono to totiz pisou v 3 dilu knizky Let okřidleneho sipu ktery je znam pod nazvem Kvasiny (teda myslim s tim nazvem si nejsem jistej) ale tam sem to cetl4
17:57:58
11.04.2006
dial K for Karlos
-> havlik: O tvé teorii by se i dalo uvažovat. Volant to má z rapida, přitom první kupé (garde) mělo volant jiný. Toto se dá vyvrátit tím, že to někdo kdysi přehodil.. Má to ve předu hranaté světla a masku ve stylu 2. poloviny 80. let, takže i to by mohl být znak toho, že se jedná o nástupce rapida.. Odstín 2040 se dával na rapidy až v posledních dvou letech 89 a 90, tak i podle toho by se dalo soudit, že je to inovace rapida.. zrcátka ovládaná z kabiny vozu.. atd. Jedna věc, co by rok 1980 mohla obhájit je, že látka,ze které jsou čalouněny sedačky, se sériově nevyráběla,tudíž můžeme soudit, že je to vývojová fáze. Má to až podezřele moc nadčasových věcí na rok 1980, takže buďto toto auto vzniklo v roce 80 a po čase na něm byly dělány změny, nebo je to natolik velký luxus a příliš mnoho odlišností od sedanu 742, že se od toho ustoupilo a auto dostalo díly, které jaksi byly na skladě.
Extreme Tyres