Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [4]:

Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980: Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980: Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980: interiér Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980:

Text:

Škoda 120 Coupé, ČSSR 1980

(Tento článek sem dávám jen pro zajímavost, kdyby se našel ještě někdo, kdo to neviděl, jinak je to převzato z depozitáře muzea v Mladé Boleslavi.)

Dvoudvéřové čtyřmístné kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1174 cm³, vrtání i zdvih 72 mm, komprese 9,5, výkon 43 kW (58 koní) při 5200 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2400 mm, hmotnost 920 kg, maximální rychlost 150 km/h.
Prototyp kupé, uvažovaného nástupce modelu Škoda 110 R. Vůz měl chladič vpředu před zavazadlovým prostorem a výstup chladicího vzduchu vzhůru štěrbinou před víkem zavazadlového prostoru. Sériové kupé Škoda Garde z roku 1982 mělo jinou příď a nárazníky, tvary karosérie zhruba odpovídaly tomuto prototypu.
hodnocení článku:

info:

Správce článku: dial K for Karlos
Založeno: 04.01.05 23:47   Poslední změna: 10.04.06 01:17

Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980 - komentáře:

11:11:14
15.04.2006
gim
-> Karlos: tys asi nevidel prototyp nastupce 1203??? je z roku 78 mozna driv a ma stejny zrcatka jako favo!!!!! :-)
19:49:27
11.04.2006
tomapa
-> Karlos: a zajímavej je ten centrální stěrač
17:59:25
11.04.2006
havlik
-> Karlos: no ono to totiz pisou v 3 dilu knizky Let okřidleneho sipu ktery je znam pod nazvem Kvasiny (teda myslim s tim nazvem si nejsem jistej) ale tam sem to cetl4
17:57:58
11.04.2006
dial K for Karlos
-> havlik: O tvé teorii by se i dalo uvažovat. Volant to má z rapida, přitom první kupé (garde) mělo volant jiný. Toto se dá vyvrátit tím, že to někdo kdysi přehodil.. Má to ve předu hranaté světla a masku ve stylu 2. poloviny 80. let, takže i to by mohl být znak toho, že se jedná o nástupce rapida.. Odstín 2040 se dával na rapidy až v posledních dvou letech 89 a 90, tak i podle toho by se dalo soudit, že je to inovace rapida.. zrcátka ovládaná z kabiny vozu.. atd. Jedna věc, co by rok 1980 mohla obhájit je, že látka,ze které jsou čalouněny sedačky, se sériově nevyráběla,tudíž můžeme soudit, že je to vývojová fáze. Má to až podezřele moc nadčasových věcí na rok 1980, takže buďto toto auto vzniklo v roce 80 a po čase na něm byly dělány změny, nebo je to natolik velký luxus a příliš mnoho odlišností od sedanu 742, že se od toho ustoupilo a auto dostalo díly, které jaksi byly na skladě.
09:57:20
11.04.2006
havlik
jinak dle jinych informaci to mel byt nastupce rapida4
09:54:54
11.04.2006
Labros
Zajímavej článek.
Zajímavý je, že ta hnusná palubovka je opravdu podobná favoritu - a přitom interiér Favoritu měl navrhovat Bertone až o 3-4 roky později 2
23:02:12
10.04.2006
havlik
-> Honza M: nemam
23:01:34
10.04.2006
Honza M
Ta palubovka je teda strašná. To je nějakej kříženec mezi Olcitem a Favoritem 3
Nemáš ještě jiné fotky PLS?
18:13:10
10.04.2006
dial K for Karlos
-> havlik: Ok, alespoň máš teď dobrej pocit, že se podílíš na dobré věci 4 , tedy dodatečné díky za fotouz patří tobě.171 6
18:09:13
10.04.2006
havlik
-> Karlos: ale v pohode ale taky si mohl aspon kvaknout neco4
18:07:58
10.04.2006
dial K for Karlos
-> havlik: Autorská práva mi nic neříkají, takže máš zase smolíka 1
17:32:45
10.04.2006
havlik
-> Karlos: to skoro vypada jako moje fotky3 3
01:18:39
10.04.2006
dial K for Karlos
-> Honza M: Tak na tvé přání jsem doplnil 2 fotky
22:11:23
09.04.2006
Honza M
někde byly i fotky z boku a zezadu. Nechceš je sem taky hodit?
17:58:38
09.04.2006
Athlonek
To má zpětné zrcátko přilepené na skle!9 To nemá ani Favorit.
16:27:55
21.09.2005
fast
ty kokso..ved to je predok z Renault 189
17:24:49
06.01.2005
hany
-> Gryzly: to nee karbot to lepší 3 to škodovka 1
13:07:56
06.01.2005
Gryzly
Jé to má karbonovou kapotu. 3
16:56:52
05.01.2005
hany
dobrý 1 ale i rapid je hezčí než tohle 1
13:34:44
05.01.2005
lubosgls
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
13:03:20
05.01.2005
Milos
a ma to centralni sterac, proc to tam nenechali 1
Extreme Tyres