
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [4]:
Text:
Škoda 120 Coupé, ČSSR 1980(Tento článek sem dávám jen pro zajímavost, kdyby se našel ještě někdo, kdo to neviděl, jinak je to převzato z depozitáře muzea v Mladé Boleslavi.)
Dvoudvéřové čtyřmístné kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1174 cm³, vrtání i zdvih 72 mm, komprese 9,5, výkon 43 kW (58 koní) při 5200 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2400 mm, hmotnost 920 kg, maximální rychlost 150 km/h.
Prototyp kupé, uvažovaného nástupce modelu Škoda 110 R. Vůz měl chladič vpředu před zavazadlovým prostorem a výstup chladicího vzduchu vzhůru štěrbinou před víkem zavazadlového prostoru. Sériové kupé Škoda Garde z roku 1982 mělo jinou příď a nárazníky, tvary karosérie zhruba odpovídaly tomuto prototypu.
info:
Správce článku: dial K for KarlosZaloženo: 04.01.05 23:47 Poslední změna: 10.04.06 01:17
Škoda 120 Coupé ,ČSSR 1980 - komentáře:
jinak dle jinych informaci to mel byt nastupce rapida

Zajímavej článek.
Zajímavý je, že ta hnusná palubovka je opravdu podobná favoritu - a přitom interiér Favoritu měl navrhovat Bertone až o 3-4 roky později
Zajímavý je, že ta hnusná palubovka je opravdu podobná favoritu - a přitom interiér Favoritu měl navrhovat Bertone až o 3-4 roky později

-> Honza M: nemam
Ta palubovka je teda strašná. To je nějakej kříženec mezi Olcitem a Favoritem
Nemáš ještě jiné fotky PLS?

Nemáš ještě jiné fotky PLS?
-> havlik: Ok, alespoň máš teď dobrej pocit, že se podílíš na dobré věci
, tedy dodatečné díky za fotouz patří tobě.



-> Karlos: ale v pohode ale taky si mohl aspon kvaknout neco

-> havlik: Autorská práva mi nic neříkají, takže máš zase smolíka

-> Karlos: to skoro vypada jako moje fotky


-> Honza M: Tak na tvé přání jsem doplnil 2 fotky
někde byly i fotky z boku a zezadu. Nechceš je sem taky hodit?
To má zpětné zrcátko přilepené na skle!
To nemá ani Favorit.

ty kokso..ved to je predok z Renault 18

-> Gryzly: to nee karbot to lepší
to škodovka 


Jé to má karbonovou kapotu.

dobrý
ale i rapid je hezčí než tohle 


a ma to centralni sterac, proc to tam nenechali
