Bariérová zkouška škody Garde

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [1]:

Bariérová zkouška škody Garde:

Text:

Zde je článek o bariérové zkoušce škody Garde,která splňovala mezinarodní bezpečnostní predpisy a bylo ji mozno prodávat ve 38 zemí 5 kontinetů.
Nepopírám,ze je to reakce na nedavný článek v SM.
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
Založeno: 12.01.06 09:25   Poslední změna: 12.01.06 10:02

Bariérová zkouška škody Garde - komentáře:

18:44:57
12.02.2006
Honza M
-> Peto85: Ale tohle byl jeden z prvních kusů. No možný je všechno 5 je to přeci Škodovka
17:36:37
12.02.2006
Peto85
a predsa je to pravda vsimli ste si aku ma palubku? a je to kupe kamarat mal garde a tiez mal tu palubku tvrdil ze je origo a je a co bolo divne tak ta cast okolo budikov je z ipuru skodovka je hybrid 1
10:03:17
30.01.2006
Labros
-> honzam: Škodovka se s Boeingem dodneška soudí o to označení 747;) ale asi maj smůlu pač Boeing to označení používá už od 60.let!
19:26:53
27.01.2006
Honza M
-> M a r c e l - GARDE: 747? 9 To je nějakej Boeing ne?
17:50:41
27.01.2006
M a r c e l
-> honzam: to se pletes, to oznaceni 743 je na GARDE a Rapidu 120 (Rapid 13/5/6 je 747) celou dobu ...

druha vec je co zaisovali borci na uradechdo TP ...
16:58:22
27.01.2006
Honza M
-> M a r c e l - GARDE: Proto označení 743 ted napsali do nového dokumentu TZH aby je nikdo neotravoval s garde a rapidem 4

-> Labros: Ten jeho smailík naštěstí znám 4
10:32:36
27.01.2006
Labros
-> honzam: 743, to B už patří k Marcelovu smajlíku ;-))
10:32:15
27.01.2006
Labros
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
10:20:58
27.01.2006
M a r c e l
-> honzam: meli pravdu, ackoliv to asi ani nevedeli, GARDE je totiz 743 B-)))
20:26:45
26.01.2006
HeReK
-> Syny: Myslim ze to bude bolet jako cert. Je dost velkej rozdil mezi neformovatelnou a nedeformovatelnou prekazkou.
10:32:55
26.01.2006
Syny
Jenze tady je idealni pripad 50km/h a do zdi celim cumakem. Az pojedu 60km/h a nekdo proti me 100km/h a trefi mi jen pulku auta, tak to bude bolet o neco vic - spis uz to bolet nebude132
11:38:04
16.01.2006
Fantozzi
au au, moje nohyyyyy :-)
10:31:09
16.01.2006
Horys
Příspěvek smazal moderátor - nwdom9
10:28:56
16.01.2006
Horys
Bariérový testy jsem viděl i u 100 na fotce, takže by byla blbost je u 105-136 nedělaly. V tom článku prostě ...10
15:02:37
13.01.2006
COL
Labros: nepochybně ano. Ale zajímalo by mne, jak se tam výraz "zpoždění" vůbec dostal....
11:24:52
13.01.2006
Labros
zpoždění má být asi zpomalení?
11:19:48
13.01.2006
COL
"krivka prubehu zpozdeni", "maximalni hodnoty zpozdeni.... 20g" ??
09:39:53
13.01.2006
Honza M
-> kubina: Zajímavý. A nemohl bys tu fotku přihodit k tomu gardečku?
09:29:19
13.01.2006
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> honzam: barierove zkousky se na 105-120 samozrejme delaly.vyslo to v SM nekdy v 1976 nebo 1977.byla to takova zluto-hneda uzovka.ten test byl jen tak pro novinare.fabrika mel testy svoje a podle toho vyvyjela ruzne profily na karoserii.
ty bezpecnostni testy musela zakonite absolvovat,protoze by se jinak nemohla prodavat v zahranici.
jednou jsem mel dokonce materialy z vyvoje,byly tam detailne popsany procesy deformaci jednotlivych dilu vztazene k urcite rychlosti.
neco ve smyslu ze treba pri 15km/h do bariery se deformuje chladicova stena,pri 22km/h dochazi k deformaci predni casti podbehu atd.
ted jsem si to samozrejme vymyslel,napsal jsem to jako priklad jak to bylo zpracovane

16:53:42
12.01.2006
kirri
-> honzam: voni tenkrát přišly jiný starosti, to pak na nějaký mejl není ani pomyšlení a teď mě to nějak už netahá, protože už mám taký mírný karambol za sebou:(
Extreme Tyres