skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bariérová zkouška škody Garde
navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]obrázky [1]:
Text:
Zde je článek o bariérové zkoušce škody Garde,která splňovala mezinarodní bezpečnostní predpisy a bylo ji mozno prodávat ve 38 zemí 5 kontinetů.Nepopírám,ze je to reakce na nedavný článek v SM.
info:
Správce článku: Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registraceZaloženo: 12.01.06 09:25 Poslední změna: 12.01.06 10:02
Bariérová zkouška škody Garde - komentáře:
11:19:48
13.01.2006
13.01.2006
COL
"krivka prubehu zpozdeni", "maximalni hodnoty zpozdeni.... 20g" ??
09:39:53
13.01.2006
13.01.2006
Honza M
-> kubina: Zajímavý. A nemohl bys tu fotku přihodit k tomu gardečku?
09:29:19
13.01.2006
13.01.2006
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> honzam: barierove zkousky se na 105-120 samozrejme delaly.vyslo to v SM nekdy v 1976 nebo 1977.byla to takova zluto-hneda uzovka.ten test byl jen tak pro novinare.fabrika mel testy svoje a podle toho vyvyjela ruzne profily na karoserii.
ty bezpecnostni testy musela zakonite absolvovat,protoze by se jinak nemohla prodavat v zahranici.
jednou jsem mel dokonce materialy z vyvoje,byly tam detailne popsany procesy deformaci jednotlivych dilu vztazene k urcite rychlosti.
neco ve smyslu ze treba pri 15km/h do bariery se deformuje chladicova stena,pri 22km/h dochazi k deformaci predni casti podbehu atd.
ted jsem si to samozrejme vymyslel,napsal jsem to jako priklad jak to bylo zpracovane
ty bezpecnostni testy musela zakonite absolvovat,protoze by se jinak nemohla prodavat v zahranici.
jednou jsem mel dokonce materialy z vyvoje,byly tam detailne popsany procesy deformaci jednotlivych dilu vztazene k urcite rychlosti.
neco ve smyslu ze treba pri 15km/h do bariery se deformuje chladicova stena,pri 22km/h dochazi k deformaci predni casti podbehu atd.
ted jsem si to samozrejme vymyslel,napsal jsem to jako priklad jak to bylo zpracovane
16:53:42
12.01.2006
12.01.2006
kirri
-> honzam: voni tenkrát přišly jiný starosti, to pak na nějaký mejl není ani pomyšlení a teď mě to nějak už netahá, protože už mám taký mírný karambol za sebou:(
16:42:57
12.01.2006
12.01.2006
Honza M
-> kirri: Ještěže tady Kubinu máme. Ten nám stačí i bez muzea
Ale mohl jsi tam tenkrát zkusit napsat... Za pokus nic nedáš.
Ale mohl jsi tam tenkrát zkusit napsat... Za pokus nic nedáš.
16:11:01
12.01.2006
12.01.2006
kirri
-> honzam: Kdysi sem psal přímo do skoda a.s. aby poslali nějaké dokumentace o nárazových testech, nevím co mě to napsadlo, bylo jasný, že mě napíšou, že jsou to interní informace a tak se neposílají asi kde komu.
No ale poradili, ať napíšu do škodováckého muzea, že mi tam rádi informace dají a případě "poradí", já sem potom nějak nepsal, přišli jiný starosti, ale když by se někdo z Vás poptal, určitě by pustili chlup
No ale poradili, ať napíšu do škodováckého muzea, že mi tam rádi informace dají a případě "poradí", já sem potom nějak nepsal, přišli jiný starosti, ale když by se někdo z Vás poptal, určitě by pustili chlup
16:05:10
12.01.2006
12.01.2006
Honza M
Tak nevím proč nám v tom testu SM kde zrušili 105ku tvrdily že žádné testy řady 742 dělány nebyly. Tady tento bariérový test jsem nikdy neviděl a garde z něj vyšlo podlě mě "dobře". Ale zas je pravda že tak ideálně nikdy nenabouráme
15:26:46
12.01.2006
12.01.2006
Labros
-> Gryzly: taková otevřená zlomenina lýtka...
Nevim jestli se mi to podaří, ale pokud budu muset bourat tak se taky aspoň pokusim, těsně před nárazem.
Nevim jestli se mi to podaří, ale pokud budu muset bourat tak se taky aspoň pokusim, těsně před nárazem.
15:18:14
12.01.2006
12.01.2006
Gryzly
-> Labros: myslím že až budu bourat tak budu na brzdě stát setsakramensky tvrdě.
15:11:35
12.01.2006
12.01.2006
Labros
-> Gryzly: máš před nárazem sundat nohy z pedálů známej to úspěšně praktikoval ve feldě
15:03:26
12.01.2006
12.01.2006
Gryzly
ten spojkovej pedál je nějak vysoko.
12:21:21
12.01.2006
12.01.2006
kirri
-> Veron: Tu si auto vážili, jaké je, stejně i z kubinových slov v popisu je cítit jistá sympatie, ale to chápu.
Všechno se mění, tohle je spíš komerce co se píše teď a sám, možná dobře víš, jak se k tomu staví naše automobilka, po 2 měsících dopisování jsem stratil jakékoli naděje, protože i to co bylo povolené rázně zamítli a oháněj se tím, že nemaj dokumentaci a před lety byly jiné zákony, cožpak slova ve vyhlášce můžou změnit funkčnost motoru, kterej už v jednom autě jezdí X let a když ho chceš dát do druhého, dozvíš se, že už je to nezákonné, to stejný kola atd.......
sou to banáni
Všechno se mění, tohle je spíš komerce co se píše teď a sám, možná dobře víš, jak se k tomu staví naše automobilka, po 2 měsících dopisování jsem stratil jakékoli naděje, protože i to co bylo povolené rázně zamítli a oháněj se tím, že nemaj dokumentaci a před lety byly jiné zákony, cožpak slova ve vyhlášce můžou změnit funkčnost motoru, kterej už v jednom autě jezdí X let a když ho chceš dát do druhého, dozvíš se, že už je to nezákonné, to stejný kola atd.......
sou to banáni
12:16:18
12.01.2006
12.01.2006
Veron
nějakej černý, tadyten článek psali dva inženýři. Tamten článek je na úrovni blesku a podobných sraček, tadyten je trochu o hodně úrovní výš. I když z obou je cítit předpojatost
12:10:27
12.01.2006
12.01.2006
kirri
-> Veron: ne spíš bych řekl A8čku, no, to je ale stejný a třeba to napsal Milošek (to je ftip)
12:09:04
12.01.2006
12.01.2006
Veron
-> kirri: asi šotek v popisu
lidé se mění i v časopisech.. Pochybuju, že to psal stejný člověk. Možná mladý synátor, co od tatínka dostal k narozeninám obrněný tank.
lidé se mění i v časopisech.. Pochybuju, že to psal stejný člověk. Možná mladý synátor, co od tatínka dostal k narozeninám obrněný tank.
12:07:05
12.01.2006
12.01.2006
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Labros: je zajimava jedna vec.pretizeni na lidsky organizmus je diky velke deformacni zone priznivy.
jinymy slovy u tuheho auta,kde se prid tolik nezbori je zase nebezpeci ze ti to kvuli vetsimu pretizeni urve treba ledviny.
takze je to dost slozity tema a je zapotrebi brat v uvahu vic faktoru
jinymy slovy u tuheho auta,kde se prid tolik nezbori je zase nebezpeci ze ti to kvuli vetsimu pretizeni urve treba ledviny.
takze je to dost slozity tema a je zapotrebi brat v uvahu vic faktoru
12:06:12
12.01.2006
12.01.2006
kirri
Já nevím jak dopadlo, ale pokud je ten druhej obrázek pohled zezadu, jak píšou, tak to musí bejt Akta-X
-> Veron: tohle je ale taky SM
-> Veron: tohle je ale taky SM
12:02:20
12.01.2006
12.01.2006
Veron
já mýho rapida kupoval zbořenýho, v 50 naboural do stojící felicie - dopadl stejně, jako je na fotkach to garde.
Sou to svině SM.
Sou to svině SM.
11:56:26
12.01.2006
12.01.2006
Labros
Rozdíl je to nebetyčnej, přední kola zůstala prakticky na místě.
Jednak je to nepřesazeným nárazem, ale taky určitě své hrajou shnilý podběhy a prahy.
Jednak je to nepřesazeným nárazem, ale taky určitě své hrajou shnilý podběhy a prahy.
11:32:00
12.01.2006
12.01.2006
Pavel P..
-> kubina: aha tak to jsem nevěděl.
11:30:29
12.01.2006
12.01.2006
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Pavel P.: uplne prvni garde meli ipur palubku za priplatek.od roku 1982 byla uz v serii
11:25:38
12.01.2006
12.01.2006
Pavel P..
Garde s eLkovou palubkou????
ale článek zajímavej a hlavně dopadlo líp jak ta 105ka. ale zase to bylo nový auto.
ale článek zajímavej a hlavně dopadlo líp jak ta 105ka. ale zase to bylo nový auto.