-> Pajka: Já to nechápu, člověk shání nějakou pěknou GLS za rozumný peníz. A tobě dá někdo origo mezityp zadarmo to je v prdeli....
Jinak o jednom zadním čele na GLS s eMkovýma lampama a zrovna červeném bych věděl.
Být tebou tak seženu i tu třetí GLSku a tak nějak pouvažuju, která kastle je lepší. A nebo, sehnal Lkové papíry (já myslím, že problém s motorem nebude LSkové jsou zaměnitelné za normální) A jestli to máš na běžné ježdění, tak bych to ani neřešil, že to není origo. No a ty dvě GLSky 1983 bych prodal i s papírama a se vším co k tomu patří. A možná se ti vrátí investice do renovace bílé škůdky.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Kamarád mi volal, že jede na vrakoviště pro nějaké díly a že je tam pěkná GLS na rozkuchání, prý ať jedu s ním si něco vybrat. Když jsem ji viděl, začal jsem jednat o odkoupení celku.
Škoda 120 GLS z roku 1980, přechodové provedení na 14" kolech. Je slušně zachovalá, ale i když má najeto hodně málo, dost se na ní projevilo nešetrné zacházení. Prvním a posledním vlastníkem byl pán narozený v roce 1923, který v roce 2002 zemřel. Za svého života se s vozem očividně příliš nepáral, jezdil do lesa pro dřevo a vozil v tom kdejaký bordel. Podvozek a prahy jsou dost obouchané s liškou, spojka zhulená... Dědicové po jeho smrti vůz trvale vyřadili z registru, ale až na podzim 2012 se rozhodli vyklidit garáž a dát ho dodatečně "ekologicky" sešrotovat.
Chlapíkovi z vrakoviště se pod auto nechtělo lézt a nepředpokládal, že by se z toho auta mělo cokoli zachovávat, tak naviják uvázal k nárazníku a vytáhl auto za něj. Sehnal jsem jiný.
Plány:
- výměna provozních kapalin - HOTOVO
- generálka brzd - HOTOVO
- nahradit poničený nárazník - HOTOVO
- "postavit" na značky - HOTOVO
- opravit lak a šrámy
- zrepasovat řízení
Provedené činnosti:
2015.06.10 Technická + přepis. Už můžeme legálně na silnici.
2015.01.16 Pořízen zavazadlový přívěz KPZ 240 jako doplněk a pomocník.
2014.11.02 Stavba garáže z nádstavby Avie.
2013.06.24 Kompletní vyčištění (cca kýbl bordelu jen z interiéru), umyto wapkou. Vyčištění karburátoru, seřízení ventilových vůlí, repase třmenů, promazání nápravy, výměna předního nárazníku. Tacho: 29928 km.
2013.06.01 Sehnány doklady.
2012.11.30 Celková oprava brzd, nová kapalina, oprava a seřízení spojky. Tacho: 29763 km.
2012.11.27 Výměna provozních kapalin, opravy brzd. Problém odvzdušnit! Převoz do lepší dílny. Tacho: 29706 km.
2012.11.20 Koupě, převoz do garáže na nejnutnější opravy, nastartování. Tacho: 29653 km.
Více fotek zde: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_120GLS_1980
Další auta:
120 GLS (1983) cihlová, mezityp
21.7.1983 Vrchlabí, výr. č.: D2796926/40803.
S TP. Chybějící a nepůvodní díly nachystány. Motor je rozdělaný na ponku. Časem ji chci dát do kupy a zakonzervovat nebo prodat.
Fotky: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_120GLS_1983
120 GLS (1980) oranžová, export
29.12.1980 Kvasiny, výr. č.: B2333880/52688, export.
S TP. Chybí zadní prepreg, udělané nejnutnější opravy (brzdy, karburátor, rozdělovač a tak). Chtěl bych ji někdy zrenovovat.
Fotky: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_120GLS_1980_Export
105S (1981) červená
S TP. Dostal jsem ji zadarmo, trochu poléčil, předělal na LPG a 8 měsíců s ní denně jezdil (cca 9000 km). Příliš "vybydlené" auto na to, abych ji dál opravoval. Odstavena a nachystaná na rozebrání.
Fotky: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_105S_1981
120 GLS (1982) bílá, export do Belgie
Bez TP. Nekompletní, karoserie vyvařená. Vzal jsem ji kvůli motoru, zadnímu čelu a prepregu. Jestli ji někdo chce, napište, jinak půjde do hutí.
Fotky: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_120GLS_1982_Export
Škoda 120 GLS z roku 1980, přechodové provedení na 14" kolech. Je slušně zachovalá, ale i když má najeto hodně málo, dost se na ní projevilo nešetrné zacházení. Prvním a posledním vlastníkem byl pán narozený v roce 1923, který v roce 2002 zemřel. Za svého života se s vozem očividně příliš nepáral, jezdil do lesa pro dřevo a vozil v tom kdejaký bordel. Podvozek a prahy jsou dost obouchané s liškou, spojka zhulená... Dědicové po jeho smrti vůz trvale vyřadili z registru, ale až na podzim 2012 se rozhodli vyklidit garáž a dát ho dodatečně "ekologicky" sešrotovat.
Chlapíkovi z vrakoviště se pod auto nechtělo lézt a nepředpokládal, že by se z toho auta mělo cokoli zachovávat, tak naviják uvázal k nárazníku a vytáhl auto za něj. Sehnal jsem jiný.
Plány:
- výměna provozních kapalin - HOTOVO
- generálka brzd - HOTOVO
- nahradit poničený nárazník - HOTOVO
- "postavit" na značky - HOTOVO
- opravit lak a šrámy
- zrepasovat řízení
Provedené činnosti:
2015.06.10 Technická + přepis. Už můžeme legálně na silnici.
2015.01.16 Pořízen zavazadlový přívěz KPZ 240 jako doplněk a pomocník.
2014.11.02 Stavba garáže z nádstavby Avie.
2013.06.24 Kompletní vyčištění (cca kýbl bordelu jen z interiéru), umyto wapkou. Vyčištění karburátoru, seřízení ventilových vůlí, repase třmenů, promazání nápravy, výměna předního nárazníku. Tacho: 29928 km.
2013.06.01 Sehnány doklady.
2012.11.30 Celková oprava brzd, nová kapalina, oprava a seřízení spojky. Tacho: 29763 km.
2012.11.27 Výměna provozních kapalin, opravy brzd. Problém odvzdušnit! Převoz do lepší dílny. Tacho: 29706 km.
2012.11.20 Koupě, převoz do garáže na nejnutnější opravy, nastartování. Tacho: 29653 km.
Více fotek zde: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_120GLS_1980
Další auta:
120 GLS (1983) cihlová, mezityp
21.7.1983 Vrchlabí, výr. č.: D2796926/40803.
S TP. Chybějící a nepůvodní díly nachystány. Motor je rozdělaný na ponku. Časem ji chci dát do kupy a zakonzervovat nebo prodat.
Fotky: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_120GLS_1983
120 GLS (1980) oranžová, export
29.12.1980 Kvasiny, výr. č.: B2333880/52688, export.
S TP. Chybí zadní prepreg, udělané nejnutnější opravy (brzdy, karburátor, rozdělovač a tak). Chtěl bych ji někdy zrenovovat.
Fotky: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_120GLS_1980_Export
105S (1981) červená
S TP. Dostal jsem ji zadarmo, trochu poléčil, předělal na LPG a 8 měsíců s ní denně jezdil (cca 9000 km). Příliš "vybydlené" auto na to, abych ji dál opravoval. Odstavena a nachystaná na rozebrání.
Fotky: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_105S_1981
120 GLS (1982) bílá, export do Belgie
Bez TP. Nekompletní, karoserie vyvařená. Vzal jsem ji kvůli motoru, zadnímu čelu a prepregu. Jestli ji někdo chce, napište, jinak půjde do hutí.
Fotky: pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_120GLS_1982_Export
Pajka / 120GLS "80 - komentáře:
14:03:06
28.03.2013
28.03.2013
Domajz
13:25:45
28.03.2013
28.03.2013
Pajka
-> Zippess: Nevadilo by ti, kdyby byla bez dokladů?
13:23:02
28.03.2013
28.03.2013
Zippess
-> Pajka: Koľko by si chcel za tú červenú GLS?
11:16:40
28.03.2013
28.03.2013
Pajka
Ještě můžu mít jednu GLS s prepregy nárazníky, ale oproti této má černou střechu (+ zadní masku a pásky na předních blatnících) a chromované lišty na dveřích. Taky s doklady. Kastle je tam možná trochu horší, ale je kompletní a v originále rovněž s TP. Třeba by stála za záchranu a kastle tam byla horší...
Doklady na bílou GLS potřebuji, "tyhle" byly zadarmo, mají navíc zapsané tažné a zůstanou mi původní SPZ (UHC XX-XX). Na elkové papíry to stavět nechci už jen kvůli potenciálním problémům s typem motoru (ať ho nemusím přebrušovat) a starým značkám. Kdyby byly (mým požadavkům) odpovídající GLSkové doklady, radši bych toto auto nechal tak, ale to asi těžko.
Apropo, jakou toto auto má hodnotu? Abych z toho někomu prodal nárazník za 500, dal to to šrotu za 1500 nebo to prodal i s papírama za 2500? To stejně nejsou moc dobré počty...
Doklady na bílou GLS potřebuji, "tyhle" byly zadarmo, mají navíc zapsané tažné a zůstanou mi původní SPZ (UHC XX-XX). Na elkové papíry to stavět nechci už jen kvůli potenciálním problémům s typem motoru (ať ho nemusím přebrušovat) a starým značkám. Kdyby byly (mým požadavkům) odpovídající GLSkové doklady, radši bych toto auto nechal tak, ale to asi těžko.
Apropo, jakou toto auto má hodnotu? Abych z toho někomu prodal nárazník za 500, dal to to šrotu za 1500 nebo to prodal i s papírama za 2500? To stejně nejsou moc dobré počty...
11:02:41
28.03.2013
28.03.2013
kraska98
Souhlasím s Viliamem.Ta červená GLS z roku 1983 je celkem cenná.Mezitipu moc nejezdí.A dle mě je to nekrásnější škodovka řady 742 nebot je to na pul emko a na pul užovka
11:01:02
28.03.2013
28.03.2013
Pajka
Škoda to je, ale jsem k tomu kroku tlačen. Je mi jí líto, ale i bez papírů to auto bude mít pro někoho hodnotu, ne?
10:33:19
28.03.2013
28.03.2013
Viliam
-> Pajka: Na tvojom mieste červenú dám do pucu a predám ako leštenku a na bielu zháňam iné papiere (nemusia byť GLS).
10:24:05
28.03.2013
28.03.2013
Pajka
Tak jsem přidal odkaz na nějaké fotky té druhé GLSky. Zadní čelo a nárazník jsou bohužel měněny. Motor je obyčejné eLko, původní motor ale možná dostanu. Kastle je řekl bych v dost dobrém stavu (likvidovat bych to opravdu nechtěl).
pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_120GLS_1983
pajkamoto.rajce.idnes.cz/ Skoda_120GLS_1983
13:46:21
12.02.2013
12.02.2013
Mikeš-Útěchov
Pajka Je to velmi pěkná strojovna, která ve mě opět zapálila chuť po vozu s motorem na zádi
22:31:11
12.01.2013
12.01.2013
Pajka
-> Amper: Neboj, nic překopávat nebudu. I kola na tom nechám 14" s černýma pokličkama. Prostě vše jak má být, jen to uvedu do odpovídajícího, reprezentativního stavu.
14:20:30
12.01.2013
12.01.2013
Amper
Fuj, tá už len tak tak ušla FUCHS-ovi z drapáku....Konečne vidím správnu GLS 1980 so všetkým čo k nej patrí. Tých tu veľa nenájdeme, a keď aj áno, väčšinou už prerobené na 1979.
12:54:17
11.01.2013
11.01.2013
Pajka
-> Viliam: Jo no, tak to bývá...
Například známí před rokem dali do šrotu poděděnou šestnáctku žigulíka s najetými pěti tisíci. Oni totiž "nevěděli", že mám zájem i o jiná auta než Trabanty a Wartburgy...
V dědině jezdí ještě dvě emka škodovky, které mají obě najeto pod 40.000 km a byly donedávna garážované. Teď slouží jako auta na dojetí :-(. Někdo pracně opravuje vraky, někdo vrakuje skvosty. Ale co s tím udělat??
Například známí před rokem dali do šrotu poděděnou šestnáctku žigulíka s najetými pěti tisíci. Oni totiž "nevěděli", že mám zájem i o jiná auta než Trabanty a Wartburgy...
V dědině jezdí ještě dvě emka škodovky, které mají obě najeto pod 40.000 km a byly donedávna garážované. Teď slouží jako auta na dojetí :-(. Někdo pracně opravuje vraky, někdo vrakuje skvosty. Ale co s tím udělat??
12:47:34
11.01.2013
11.01.2013
Pajka
-> Viliam: Ale jinak docela dobré je, že jsem sehnal "doklady". Respektive můžu mít zadarmo nebo za symbolickou cenu dve GLSky s papírama přímo od nás z dědiny. Jedna je asi 1981 (černé nárazníky, nápisy vzadu na odvětrávacím spoileru na víku) a druhá ASI 1983 (prepregy, maxi světla vzadu, červená s černá střechou). Obě se zdají docela OK, ale jedna bude muset jít do šrotu a použiju papíry, druhou zkusím když tak zachránit a postrčit někomu dál... Která je potenciálně zajímavější?
12:46:34
11.01.2013
11.01.2013
Viliam
-> Pajka: Sám mám GLSku, síce o rok staršiu, ktorá stála vyše 15 rokov bez pohnutia v garáži s približne rovnakým počtom km. Ale skôr než sa dostala ku mne, chlapík s ňou rok jazdil ako s bežným vozítkom.. a to sa na nej dosť podpísalo. Preto ked som ju kúpil, hned som ju uložil a naďalej jazdil autobusom :-)
Auto má oveľa vyššiu hodnotu ako 9500, a pokiaľ chceš, aby ti hodnotu nestrácalo, je lepšie jazdiť s niečim iným. Navyše nikdy nevieš, ktorý blázon ti ho v premávke zruší. Nemaj mi to za zlé, ale nechcel by som to auto vidieť ako "uličnicu".
Auto má oveľa vyššiu hodnotu ako 9500, a pokiaľ chceš, aby ti hodnotu nestrácalo, je lepšie jazdiť s niečim iným. Navyše nikdy nevieš, ktorý blázon ti ho v premávke zruší. Nemaj mi to za zlé, ale nechcel by som to auto vidieť ako "uličnicu".
12:38:49
11.01.2013
11.01.2013
Pajka
-> Bajou: Dám z toho asi jen rohože pod nohy, aby se koberce zbytečně neprošlapávaly a netahal se tam bordel. Nevím do čeho přesně to bylo určeno.
12:37:43
11.01.2013
11.01.2013
Pajka
-> Viliam: No pokusím se to co nejšetrněji chvíli provozovat, ale sám počítám do budoucna s tím, že to bude spíš uloženka na srazy a tak. Už mě doma nebaví poslouchat neustále kecy, že kupuju auta, které jsou k ničemu a moje holka se chce ve škodovce naučit (bere to jako takovou tradici, folklór...).
O prodeji zatím moc neuvažuji. Nejvyšší nabídku od sběratele jsem dostal 9500 Kč, přičemž dosavadní náklady jsou 6500. Na to bych se vyprdnul. Tomu autu k "dokonalosti" chybí celkem málo. Když bude důstojná garáž, určitě zůstane doma.
O prodeji zatím moc neuvažuji. Nejvyšší nabídku od sběratele jsem dostal 9500 Kč, přičemž dosavadní náklady jsou 6500. Na to bych se vyprdnul. Tomu autu k "dokonalosti" chybí celkem málo. Když bude důstojná garáž, určitě zůstane doma.
12:32:44
11.01.2013
11.01.2013
Viliam
-> Pajka: No jeden taký, ktorý dojazdil krásnu uloženku GLS až na smrť, tu už bol.. Je to tvoja vec, ale v záujme zachovania auta by som ho na tvojom mieste uložil a na jazdenie si kúpil niečo iné - feldy idú za cenu šrotu. Alebo keď sú problémom financie, predal ho niekomu, kto z neho uloženku bude robiť aj naďalej.
12:32:24
11.01.2013
11.01.2013
bajou
-> Pajka: To patří do Skové výbavy jestli se nepletu
12:30:50
11.01.2013
11.01.2013
Pajka
Případně má to tam cenu dávat vše nebo mám dat jen rohože pod nohy..?