skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
11:15:01
26.12.2019
26.12.2019
Antony - zrušená registrace
Tak jakypak tady bude asi předsevzetí do roku 2020?
23:32:48
24.01.2019
24.01.2019
Eidy
-> Vojťas 24.01.19 20:01:26: tak zkus jemnej smirek až do 2000, pak filcák a třeba to bude dobrý.
20:00:28
24.01.2019
24.01.2019
Vojťas
V týdnu jsem zkoušel elektrolytické odrezování, ale vysledek je takovej ze konrektne tento dil uz asi pouzitelnej nebude. Odlita cast je hodne porovita, to teda nevadi, ale na casti pro gufero je taky dost vad, to by se asi muselo prelestit...ale drazky vypadaj v poradku. porovnani pred a po
07:41:46
21.01.2019
21.01.2019
Vojťas
-> Eidy: tak jasny muselo by se to videt a posoudit. Uvidime jak to cely dopadne spis asi nijak
07:32:58
21.01.2019
21.01.2019
Eidy
-> Vojťas: Aha, tak to je ta sada, kde mi nabízel hřídele s unašečema za trojku a přitom jedna hřídel byla na vyhození. Drážky vymačkaný, že hrůza.
05:21:11
21.01.2019
21.01.2019
Vojťas
-> Eidy: tohle konkretni foto je z inzeratu ze skodateamu a byla za 3500. Ono sehnat i byt vrakoidni vlecku lacino da nejakou praci. Kdxz sem projizdel inzeraty tak tohle mi prislo jeste dobry
00:17:43
21.01.2019
21.01.2019
Eidy
-> Vojťas 20.01.19 20:05:48: takováhle sada byla (možná ještě je) na prodej za dost tisíc na to, abych se na to vyprdnul.
20:46:08
20.01.2019
20.01.2019
Vojťas
To sou jen takovy myšlenky, ale nejspíš to bude další rok stát v garáži.
Ale třeba se nějaký věci podařej sehnat a něco se dít bude.
Ale třeba se nějaký věci podařej sehnat a něco se dít bude.
20:37:08
20.01.2019
20.01.2019
T
-> Vojťas: nene
20:09:36
20.01.2019
20.01.2019
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: že by vize nějakého kvalitativního posunu?
20:05:48
20.01.2019
20.01.2019
Vojťas
Koupím náboje/čtyřlístky , hřidele a unašeče na vlečku.
Jen použitelný, případně nový ( i když to asi nehrozí)
Třeba takovej komplet
Jen použitelný, případně nový ( i když to asi nehrozí)
Třeba takovej komplet
08:16:44
14.11.2018
14.11.2018
Vojťas
A jak sem psal v tematu, tak technicka na druhej pokus po mesici me vysla na 800, protoze emise pri opakovany stk po mesici nesmej bejt starsi 30 dnu, coz sem nestihl asi o den nebo dva. Ale hotovo
08:11:45
14.11.2018
14.11.2018
Vojťas
-> Bukaj: no to sem si ani nevsiml, ale ono to kolo moc nebzrdilo tak to je mozna tim kazdopadne je to na vice mistech, tak ze se to asi vyrovnalo. Ale udelalo to lehkou drazku do pakny. Tak ze poleti...
11:58:15
13.11.2018
13.11.2018
Bukaj
-> Vojťas: Přepálený (nedochlazený) bubny - asi to bude i kopat do pedálu, že?
13:23:01
12.11.2018
12.11.2018
Vojťas
Uz me to zacina trosku stvat, to je furt neco... Je to na vice mistech a vydira do i drazku do paken
09:59:57
25.10.2018
25.10.2018
minno
-> Vojťas: jáj jasné, už rozumiem.
09:40:03
25.10.2018
25.10.2018
Vojťas