Vzpěra mezi přední tlumiče "M"

navigace: [ komentáře ] [ hodnocení ] [ text ] [ fotky ]

obrázky [1]:

Vzpěra mezi přední tlumiče "M":

Text:

Protože jsem v galeriích našel několik škodovek se vzpěrou mezi předními tlumiči, rozhodl jsem se dodat výrobní výkres a popis výroby pro všechny co o podobném řešení uvažují a zatím nevěděli jak na to. Vše viz. obrázek. Návod pochází z knihy Bořivoje Plška: Sportovní úpravy Škoda 105/120/130.
hodnocení článku:

info:

Správce článku: Hurdis
Založeno: 08.01.05 16:07   Poslední změna: 08.01.05 16:16

Vzpěra mezi přední tlumiče "M" - komentáře:

10:21:46
18.10.2018
stepan
-> Vojťas: Já mám přesně podle výkresu a myslím, že pohoda.
06:24:33
18.10.2018
Vojťas
-> stepan: mas recht, ve vykresu 2, v textu 2,5. Urcite by jedna z techto variant byla dostatecna, vzhledem k tomu jak blbe se ta trojka ohejba 3
23:00:33
17.10.2018
stepan
-> Vojťas: Já na výkresu vidím dvojku plech?
07:25:41
17.10.2018
Vojťas
-> Eidy: ona asi i ta 2,5 tloustka plechu dle vykresu je dostatecna, vzhledem k tomu jak blbe ta trojka jde ohejbat 3 no co už
07:20:24
17.10.2018
Eidy
-> Vojťas: Když tý trojce uděláš hrany dle výkresu, tak to bude pevný až až. Nebo tam navař samotnou trubku a bude to taky dostatečný. Ale jestli ti to pomůže? To nevím. 5
20:01:01
16.10.2018
Vojťas
3 ma smysl delat rozperu podle tohohle navodu nebo mate nekdo navrhnutou lepsi konstrukci? Mam tu 3mm plech, myslite ze to bude dostatecny? Kdyz uz mam ten 19 mm stabilizator, at to trochu zpevnim. Jen to asi udelam sirsi nez 100 mm, to mi prijde malo.
upraveno 2x, naposled 16.10.2018 20:02:35
17:50:30
22.01.2005
Milda
-> U-Geen: Milda ma pravdu dycky 1
08:54:55
21.01.2005
PeterP136
-> U-Geen: UZ je mi to jasne. Ono to dost blbo vidno, ked tam ta naprava je.
08:04:51
21.01.2005
Bery
-> PeterP136: jestli ani teď nic neuvidíš,doporučuju ti povolit napravu v těch čepech kde jsi myslel že je upevněná,povolit tlumiče,brzdy,tyč řízení....pak uvázat nápravu na lano a něčím ji vyrvat ven.Určitě se ti objeví další upevňovací body.
21:52:53
20.01.2005
U-Geen
-> PeterP136: ty seš poslyš docela chytrej, vubec nevis jak to ve škodovce je ale šíříš tu moudra :-) kdyby tam ty hodrni uchyty u tlumicu nebyly tak se kastle krouti jeste vic, takze ma Milda pravdu. Z tehle fotek ti snad bude uchyceni jasny:

www.tuning.cz/skoda120/.. ./034_2004-04-18_22-58-02_ 48.jpg
www.tuning.cz/skoda120/.. ./034_2004-09-03_22-03-46_ 23.jpg
19:48:54
20.01.2005
PeterP136
-> Milda: Keby bola hytena len tymi capmi, tak takuto vystuhu vobec nepotrebujem. Ina bysa zisla ale trosku by sa rozhodili deformacne zony :).
Inac kde je este uchytena predna naprava? Velmi som to neobzeral a hlavne tam nikde nic nevidim (pravdepodbne sa zle pozeram). Myslim pevne, uchytenie tlmicov sa nerata.
13:46:51
20.01.2005
Milda
-> PeterP136: No vono kdyby byla chycena jenom tem cepama dole tim spis bys tu vyztuhu potreboval 1
09:25:12
20.01.2005
Bery
-> PeterP136: já myslel,že nějak laboruješ s nápravou a znáš ji...vytoč kolo do strany a mrkni do podběhu do míst kde prochází tlumič do kufru,budeš překvapenej4
18:25:16
19.01.2005
PeterP136
-> Milda: Aha, tak sa ospravedlnujem. Muzel som si zle obzriet prednu napravu svojej skodovky. Myslel som , ze napravnica je chytena capmi (ciakosatovola) do podlahy a mosta. Ale ked vravis (teda pises), ze je chytena niekde uplne inde, tak potom moze ta vyztuha mat nejaku funkciu.
16:41:31
18.01.2005
hany
-> Hurdis: hoď sem ještě zadní vzpěru nebo z Daleho zešedivym 3
16:16:15
17.01.2005
hany
-> Dale_Estelle: máš smůlu nedostanu se ke skeneru a ani nemám doma tu knížku 1
14:05:48
17.01.2005
Bery
-> PeterP136: Milda má pravdu!
Nevim,co máte pořád s tim bouráním z boku-že se to hne celý....u škodovky si asi nepomůžeš ať už s výztuhou,nebo bez ní.Nebo prostě nebourej
12:04:36
17.01.2005
Milda
-> PeterP136: No vono to taky do seriovyho auta nema smysl davat, to je platny az kdyz mas vyztuzeny napravy a hlavne tvrdsi pera a tlumice pak uz muze napravnice mit snahu se svirat, jinak hlavni uchyty napravnice sou prave v miste kde je chycenej tlumic do kastle a v tom miste by taky mely bejt patky na tu rozperu, namaluj si to zepredu a bude to hned jasny.
Skodovku tu nemam a asi ani mit nebudu ale vrtam se v ni asi 6 let a do strojariny taky drobet delam 5
08:48:01
17.01.2005
PeterP136
-> Bery: Ja suhlasim s tym ze je to tuhsie. Ked ta niekto naberie z boku do kufru, tak sa podlaha kufra tak velmi nezroluje :).
-> Gryzly: Podla stop v cerstvom snehu je 2 stopa, aj ked je to maly zazrak na to ze uz bola burana na predok (ja) aj zadok (predosly majitel) a obe rany zboku :).
-> Milda: Lenze napravnica je ulozena v moste podlahe auta a nie podlahe kufru. Takze si mi na otazku, ako to zlepsi jazdne vlastnosti auta (a nie buracie priamo do betonoveho stlpu) nezodpovedal. Nevidim Ti v id karte auto, takze neviem ci si poc skodovkoou uz bol, ale verim ze ano, ale prave preto sa divim tomu, ze veris, ze bakula v kufri zlepsi jazdne vlastnosti skodovky. Pozor nebavim sa o feliciach a favach. Tam nemam ani sajnu ako vyzera naprava a zatial ma to nezaujima.
15:49:00
15.01.2005
Milda
-> PeterP136: Ja se ti to pokusim vysvetlit. Pokud mas aspon zakladni znalosti z mechaniky (konkretne statiky) tak to pro tebe nebude problem pochopit. Napravnice ma v podstate profil U a kdyz na horni kraje to Ucka pusobis silama tam ma snahu se svirat. Pokud profil U uzavres tak ma mnohem vetsi pevnost. Tady ta vzpera neni ani tak mezi tlumicema jako mezi hornima drzakama napravnice v kastli. Je to jasny nebo to mam este vic rozpitvat?
Extreme Tyres