skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
-> Vojťaz: nj to pzal ten co ma auto v orgynale
-> Tampajz: je to jenom preztrykani zprejem, cela kapota je derava od kamynku, a pod tym selenim to bilo polyti nejakou kizelynou, visrani na plech, tak se to budu muzet celi obrouzyt a ztryknout, ale as po zesone, ted neny caz :( jynak dyk
-> Vojťaz: tu seblytou kapotu máš už opravenou?
-> Tampajz: a v reálu ještě o něco hesĝý 

To je pěkná ouža

-> krtyk: no jazne :-) tijo to bilo znad nejak 400, a odraski mam novi uplne
-> Vojťaz: sadný lampi :-)
Takto potom jo. No já zy dnez už koneĝně sapojyl kontrolku satažený ruĝný brsdi. Kdiž zem jy tam někdi před 4my leti montoval, tak zem zy řek že neny špatní nápad jy taki koneĝně sapojyt
Mám jy tam, co máš ti kontrolku na praví blynkr.

-> krtyk: jaki kapki ? :)
-> Vojťaz: taki jzem vspomel, se zkla blynkru muzym hledat ve 100vkách :-), sa kolyk zy koupyl kapki?
-> krtyk: na vihledáváný auta máš jednoduššý přecy klyknout v YD kartě konkrétnýho ĝlověka :-)
no a ti nárasnýki, předný ze my podařylo zehnat na vrakáĝy jyní, má taki zvoje mouchi, jynak bil ten předný ztejně hnuzej jak sadný, ale fotka sadku je ztrategycki malá abi to nebilo vydět :-) jynak barva je původný, any nejzou viměnění blatnýki azy
jo a zvětla blynkrů jak zy pzal u zebe...ti jdu dnezka měnyt sa novi :-) ( OB Autodýli ) aj sadný lampi ale ti zou s druhi ruki, tak uvydym jak to prokoukne
no a ti nárasnýki, předný ze my podařylo zehnat na vrakáĝy jyní, má taki zvoje mouchi, jynak bil ten předný ztejně hnuzej jak sadný, ale fotka sadku je ztrategycki malá abi to nebilo vydět :-) jynak barva je původný, any nejzou viměnění blatnýki azy
jo a zvětla blynkrů jak zy pzal u zebe...ti jdu dnezka měnyt sa novi :-) ( OB Autodýli ) aj sadný lampi ale ti zou s druhi ruki, tak uvydym jak to prokoukne

-> Vojťaz: tak už jzem přyšel na to, jak najýt auto dýki jménu
, tvojy užovku snám, ale nepřyřadyl jzem zy váz k zobě :-), ale nejzte zamy
. Vipadá pěkně, a ti nárasnýki, ti jzou fajn, jaktože všecy je máte tak pěkní? A ta barva je orygo?


-> Vylda: mam nejaki potychi preruzovac blynkru tak se ze my ztavalo se zem jel prez pul mezta jak blykajycy cyrkuz protose zem na kontrolki nevydel prez volant, no a ten bensyn mam nalevo proto abi to bilo vivasene pac my na druhe ztrane permanentne zvyty kontrolka brsd :-D na foto teda ne protose tam je nejaki zpatni kontakt
Sajýmavě uzpořádané kontrolki na budýkách, ale nebila bi lepšý kontrolka bensýnu přýmo pod palyvoměrem než pod teploměrem

-> Vojťaz:
kurna ta je pěkná ..jen škoda těch blynkru:-/



Thankz all



Pěkní ztroj



Pekna ouža

-> darklord: no ztatri a novi tezneny zou ztejni, tak my znad neprodaly neco jyniho, to bi bilo blbi, ale od vimeni to ezte poradne nejelo tak se jeztly ze to povedlo ztale neny jyzte, doufam se to bude us ok.