skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
00:42:38
19.08.2009
19.08.2009
krtik
-> Vilda: Jak to máš prosimtě udělaný tu kontrolku ruční brzdy? Něco na způsob co je signalizace nazavřítých dveří?
00:34:04
19.08.2009
19.08.2009
krtik
-> Vojťas: No my jsme ze včerejška na dnešek měli Škůdku venku, protože jsme dnes jeli pro slípky, a jelikož v noci pršelo, tak se trochu umyla od prachu z broušení kitu, co jsme dělali dveře , ale leštit se bude až se zbavím rzi na místech, kde se třeba obouchla barva atp. a přetřu (prahy, lemy blatníků)
00:30:16
19.08.2009
19.08.2009
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: obevil sjem hodne solidni ceny v jednom vyprodeji no tak jsme tam trosku nabehli :)
00:28:01
19.08.2009
19.08.2009
krtik
-> Vojťas: aha, tak to jo, já už čekal OB Autodíly nebo tak něco..., tak právě jsem je na OBA neviděl...
00:26:34
19.08.2009
19.08.2009
Vojťas
-> krtik: jj bude se umejvat zas po dobe :-)
00:26:07
19.08.2009
19.08.2009
krtik
-> stika87: jako naleštěný auto?
00:22:40
19.08.2009
19.08.2009
Vojťas
-> krtik: jo ahaaaaa, jo to je prahova lista no, tady meli vyprodej v jednom shopu, ale byla posledni :( bohuzel
00:21:43
19.08.2009
19.08.2009
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: jj prahovy ale sehnal jen jednu :(
00:20:28
19.08.2009
19.08.2009
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: pockej zejtra az bude nalesteny :) to vis priprava na tur de skodovka
00:20:13
19.08.2009
19.08.2009
krtik
-> Vojťas: no, pod ,,kryty" světel máš na fotce chrom lištu/lišty, tuším, že jsou to prahový.
00:17:01
19.08.2009
19.08.2009
Vojťas
-> krtik: koukni se k radimovy do karty na auto ;) a jaky chromovy listy mas na mysli? a tady to zije hlavne v noci :-)
00:15:28
19.08.2009
19.08.2009
krtik
-> Vojťas: tak to jo, sice vubec nevim, ale nevadí... . Koukám, že si byl nakupovat , kde si prosimtě sehnal chromovaný lišty? ...Jinak čumim, že to tady v noci žije
00:14:03
19.08.2009
19.08.2009
Vojťas
-> stika87: to ne, by to muselo byt videt z venku, takle akorat sem o pet gramu lehci pac sem utrhnul sroub
00:12:30
19.08.2009
19.08.2009
stika87 - Maschinenführer
-> Vojťas: a kolik to ma ted koni na vic ? + 10% respect ?
00:11:07
19.08.2009
19.08.2009
Vojťas
-> stika87: hovno tvoje, ja myslel to hrdlo nadrze, se leskne jak psi kulky
00:09:54
19.08.2009
19.08.2009
stika87 - Maschinenführer
-> Vojťas: a jo moje predni brzdice vlastne mas to ted do barvi tuning filtru
00:09:08
19.08.2009
19.08.2009
Vojťas
-> stika87: co meles, s nevidel jak sem tunil na poslednich fotkach ?
00:06:33
19.08.2009
19.08.2009
stika87 - Maschinenführer
-> Vojťas: ses hovno tuner
23:56:55
18.08.2009
18.08.2009
Vojťas
-> krtik: neboj to bylo na me ;-) zdrbnul sem mu auto,
23:54:05
18.08.2009
18.08.2009
krtik
-> radim: to s tím originálem bylo myšleno na mě?