skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
18:06:21
09.08.2017
09.08.2017

Bedřich - zrušená registrace
-> Vojťas: Nebylo to pořádáno webem Autickar.cz?
10:07:44
09.08.2017
09.08.2017

ochoda
-> Tuner#2: Sem stejného názoru, hlavně vpředu, než si to sedne tak to celkem trvá. (Koukám, že máš přední pružiny 230, já měl od Kalmara 213 a sneslo by to taky trošek pokrátit.)
10:02:15
09.08.2017
09.08.2017

Eidy
-> Vojťas: Musíš shodit předek a bude to fajn. On se i odklon ještě o chloupek zlepší. 

00:19:38
09.08.2017
09.08.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vojťas 08.08.17 18:49:43: Zadek je naprosto v pořádku, předek buď počkat až si sedne a nebo lehce pokrátit.
21:31:16
08.08.2017
08.08.2017

Vojťas
-> Bedřich: Prisel jsem k tomu jak slepej k houslím, víc a líp by k tomu asi řekl Fífa s mb, ale pricmrdnul mě k akci kdy se nekteri domluvili ze si pronajmou okruh na testovani... Akce zajimava a priste bych ji urcite vyuzil lepe, ve smyslu testovani a ne se jen projizdet po okruhu co to da. Ale to zakulisi presne neznam.
19:14:26
08.08.2017
08.08.2017

Bedřich - zrušená registrace
-> Vojťas: Co to bylo v Mytě za akci?
18:49:43
08.08.2017
08.08.2017

Vojťas
A zadek je proste nizko
18:49:10
08.08.2017
08.08.2017

Vojťas
predek po 2x5 kolech na okruhu VM
chce to jeste vetsi odklony, ale bez uprav se pod kozliky vic jak 7 mm nevleze, a na jedny strane uz jsem dve podlozky mel
chce to jeste vetsi odklony, ale bez uprav se pod kozliky vic jak 7 mm nevleze, a na jedny strane uz jsem dve podlozky mel
13:35:39
04.08.2017
04.08.2017

Vojťas
-> Don_pepe: sem mel celej tejden dovolenou a delal na aute
nova prevodka, podlozky pod kozliky kvuli odklonum, ale 5mm navic to je jak prd, vic jak sest se tam bez uprav nevleze...
nova prevodka, podlozky pod kozliky kvuli odklonum, ale 5mm navic to je jak prd, vic jak sest se tam bez uprav nevleze...11:35:06
04.08.2017
04.08.2017

Don_pepe
-> Vojťas: Sem si včera říkal když sem jel okolo že se flákáš na okruhu a já musím hákovat! :D
11:22:14
04.08.2017
04.08.2017

Vojťas
Vcera s Fifou pojezdeni na okruhu ve Vysokem myte. V tymu panuje celkova spokojenost. Nejdriv sem jezdil yoko abych si osahal podvozek po zmenach, bohuzel sem nestihl nasadit stabilizator, protoze gumy od pemita dorazili az vcera dopoledne. Ale to sem resil jeste jiny dodelavky
. Nicmene hned prvni kolo na nankangach bylo o neco rychlejsi nez predchozi jizdy. Bohuzel postupne zacala zrazovat prevodovka, zacala vyskakovat dvojka, coz na tomhle okruhu je dost na zavadu. Tak ze pak uz sem s tim moc nenajezdil. Navic mi zlobil motor, coz jak se pozdeji ukazalo byl mozna uvolnenej kablik z kundiku na civku, spatnej kontakt mozna. Nic jiny sem nenasel po tom co mi to chciplo na dvou nejvetsich krizovatkach v Litomysli 

. Nicmene hned prvni kolo na nankangach bylo o neco rychlejsi nez predchozi jizdy. Bohuzel postupne zacala zrazovat prevodovka, zacala vyskakovat dvojka, coz na tomhle okruhu je dost na zavadu. Tak ze pak uz sem s tim moc nenajezdil. Navic mi zlobil motor, coz jak se pozdeji ukazalo byl mozna uvolnenej kablik z kundiku na civku, spatnej kontakt mozna. Nic jiny sem nenasel po tom co mi to chciplo na dvou nejvetsich krizovatkach v Litomysli 

22:49:02
10.07.2017
10.07.2017

sikula
-> Vojťas: Prosím tě, vedoucí drifter naši skupiny, jsi ty.. tak to asi nebude, jak si myslíš.
22:10:20
09.07.2017
09.07.2017

Vojťas
-> mirecek.666: -> sikula: uvidime, kam az se to zvrhne... Kazdopadne to porad je o tom meziclanku, tam bude asi hlavni zadrhel


22:20:35
08.07.2017
08.07.2017

sikula
-> mirecek.666 08.07.17 12:44:08: Taky si myslím

12:44:08
08.07.2017
08.07.2017

mirecek.666
To auto nejak "dospelo" splnuje virti standard zavodaku☺
07:36:58
08.07.2017
08.07.2017

Vojťas
-> Eidy: no jak jsem psal Honzoj -> Vojťas 07.07.17 19:34:36: . Spis sem zatim nemel prilezitost vhodnyho terenu kde bych se nebal to pred zatackou min pribrzdit, at uz kvuli viditelnosti do zatacky, nebo toho ze po zmenach podvozku neznam hranice toho auta. Asi nejlip kdybych si to parkrat vyzkousel na klasickejch gumach, a pak porovnaval s temahle.
A pak taky by to chtelo silnejsi moturek at se to do tech kopcu da honit
A upraven popis
A pak taky by to chtelo silnejsi moturek at se to do tech kopcu da honit

A upraven popis
07:30:47
08.07.2017
08.07.2017

Vojťas
-> krtik: jak hodne? no jen trochu vpredu, aby nelezly kola tolik ven, vsimnout se toho asi neda, jen musim naohejbat novej kryci plisek mezi pulky narazniku, aby se to prekrylo
07:21:23
08.07.2017
08.07.2017

Vojťas
-> Tuner#2: tak vecka muzu zase vyrusit podlozenim pricky motoru. Dam niz motor-prevodovku -> podkopne to kola
Pripadne sem mel vnuknuti udelat nastavitelnou pricku v miste uchyceni do kastle
ze by sel vzadu nastavovat odklon
eL profil vhodnyho rozmeru prisroubovanej do kastle jako normalni pricka, a k tomu prisroubovana platle s navarenou trubkou pricky. Pohybovat by se s tim dalo nahoru i dolu, nad spajzkou by pripadne centimetr mista bejt mel. Sesroubovany dvouma M12 sroubama na kazdy strane. Samozrejme dilensky dotazeny reseni.
Ale ted uz by to Vecka delat nemelo, protoze pruziny jsou tak kratky ze to podvazani do "V" nepusti. Podlozeni sem myslel tak 5 mm, aby se to jen lehce vyrovnalo, jen ted nic nemam, zkousel sem to delat z pertinaxu a byl to desnej vojeb, protoze sukackou nejde vyriznout vnitrni prumer... Ale asi to dotahnu do konce kdyz uz jeden mam skoro hotovej
Pripadne sem mel vnuknuti udelat nastavitelnou pricku v miste uchyceni do kastle
ze by sel vzadu nastavovat odklon
eL profil vhodnyho rozmeru prisroubovanej do kastle jako normalni pricka, a k tomu prisroubovana platle s navarenou trubkou pricky. Pohybovat by se s tim dalo nahoru i dolu, nad spajzkou by pripadne centimetr mista bejt mel. Sesroubovany dvouma M12 sroubama na kazdy strane. Samozrejme dilensky dotazeny reseni.Ale ted uz by to Vecka delat nemelo, protoze pruziny jsou tak kratky ze to podvazani do "V" nepusti. Podlozeni sem myslel tak 5 mm, aby se to jen lehce vyrovnalo, jen ted nic nemam, zkousel sem to delat z pertinaxu a byl to desnej vojeb, protoze sukackou nejde vyriznout vnitrni prumer... Ale asi to dotahnu do konce kdyz uz jeden mam skoro hotovej
23:22:08
07.07.2017
07.07.2017

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vojťas 07.07.17 20:56:11: Zadek nezvedej, předek si časem sedne i bez naloženého kufru a bude to OK. Když zvedneš zadek, podkopneš kola a bude to dělat zase Véčka jako jsi měl.
22:11:15
07.07.2017
07.07.2017

Eidy
Já koukal na kola, ale gumy jsem nějak přehlídnul. No a jaký jsou zatím pocity?
Vojťas / Modrá 105 L(LS)

