Vojťas / Modrá 105 L(LS) Vojťas / Modrá 105 L(LS)

komentáře | popis | fotky | Vojťas | 03.04.22 20:48 | 207x v oblíbených
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka

Popis:

papírově Škoda 105 L r.v.1982

Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu


Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg

Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,

Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem

výfuck ze střeďáku z feldy

Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.

Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)

Kola:

Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60

Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl


dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný

Plány:

Montáž druhé sedačky

Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky

Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu

Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání

STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*




V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem

Vojťas Škoda 105L Autodrom Most Podzim 2015

Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:

09:47:25
18.12.2017
minno
-> Vojťas: Keby sme to mali zhrnúť: rozbil si to3

A už si zistil, v čom bol problém s tou prevodovkou?
07:02:14
18.12.2017
Vojťas
Pak sem udelal diry, zavaril, vymenil par hadic, poskladal. Ale do Mostu nestihl sprovoznit ku spokojenosti tak ze od ty doby stoji 1 nebyl cas to ladit a hledat v cem muze byt chyba, ze mam 5q a radit muzu stejne jen ctyri 3

Sry za mizerny foto z mobilu, do karty casem pridam z fotaku. Je tam normalne vyriznutej tunel z emkovy kastle
zvětšit Vojťas / Modrá 105 L(LS) - obrázek od Vojťas vložen 18.12.2017 07:02:14
upraveno 1x, naposled 18.12.2017 07:09:05
06:56:01
18.12.2017
Vojťas
Rozebirani slo nejlip
zvětšit Vojťas / Modrá 105 L(LS) - obrázek od Vojťas vložen 18.12.2017 06:56:01
06:54:14
18.12.2017
Vojťas
-> sikula: covece ted nic s uspesnym koncem.

Pred dvema mesici stav takovy 1 nakonec sly ven vsechny dily naprav kvuli pristupu
zvětšit Vojťas / Modrá 105 L(LS) - obrázek od Vojťas vložen 18.12.2017 06:54:14
18:52:58
17.12.2017
sikula
-> Vojťas: Je tady něco nového?
22:47:41
19.10.2017
Vojťas
-> minno 19.10.17 21:12:57: sliby chyby, tak mozna zitra 3
21:12:57
19.10.2017
minno
-> Vojťas 17.10.17 18:46:47: no kde je tá fotka?1
19:55:41
17.10.2017
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: No uplně možná nejlepší bude pod 3
18:46:47
17.10.2017
Vojťas
-> minno: nn je to vnitrni guma, pak ta textilie, vnejsi guma. Zitra vyfotim
17:23:58
17.10.2017
minno
-> Vojťas: Myslel som ale vnútornú textíliu či to má, ako poznáme dnes v hadiciach.
16:37:35
17.10.2017
Vojťas
-> Antony: mas recht vozit ji na aute by byla skoda, lepsi bude v nem 3
16:15:38
17.10.2017
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: škoda tu nádrž dávat na auto 1
16:03:56
17.10.2017
Vojťas
-> minno: spis nez oplet to vypada jako textilie podobna textilni elektrikarky pasce z dob minulych
07:45:25
17.10.2017
minno
-> Vojťas: Áno, ja som mal od výroby vrúbkované. Možno na eMká dávali také a na úžovky také, ako máš ty.
Je tam aj oplet? Alebo sa mi to len zdá.
22:05:58
16.10.2017
Vojťas
-> minno: Já mam teda od prvovyroby takoveto hadice, nebo ty si mel vroubkovane? ( s vystupky )
zvětšit Vojťas / Modrá 105 L(LS) - obrázek od Vojťas vložen 16.10.2017 22:05:58
15:19:37
11.08.2017
Bedřich - zrušená registrace
-> Fifa: Ok.Díky za informace.
upraveno 1x, naposled 11.08.2017 15:19:57
15:15:17
11.08.2017
Fifa
-> Bedřich: Akce byla z vlastní iniciativy kamaráda Tomáše (Upír130) Zajednal termín a prostě jsme si zaplatili na odpoledne okruh. Já mu pomohl sehnat pár lidí navíc, aby se rozprostřely náklady. Na odpoledne to stojí 12t. Volno bylo jen v týdnu, konkrétně ve čtvrtek.
Autíčkář pořádal akci v neděli v půlce července.
11:26:42
11.08.2017
Vojťas
-> Tuner#2: Diky, uvidim jak se to vyvine


Kazdopadne jsem vcera namotnoval ten stabilizator, gumy pemit, a je to teda pocitove / rozumnej placebo 3 / velkej rozdil. Stabilita je o dost lepsi, ruku v ruce se trochu snizil vliv mensich odklonu, za zatackou se to tolik nerozkejve, libi se mi to. Ale z dlouhodobejsima zkusenostma nemuzu porovnavat, protoze styl jizdy je jinej kdyz v kopcich pred zatackou nemuzu radit dvojku, tzn jizda je mnohem klidnejsi a tak nevim teda jestli by se mi i ted zadni kolo v zatacce zvedalo.

Ale je to fakt jiny, silnejsi stabik muzu doporucit, stejne tak ne seriovy gumy 1

A pemitacky gumy netreba brousit, teda neni to realny 9 Stravil sem stim pulku nocni, po chvili nejakejch pokusu se to ohralo a roztahlo, tak ze sice zmena, ale po vychladnuti zase zpet, tak ze jsem to tam proste natahl pres silikonovej olej a poprdeli.
23:00:58
09.08.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vojťas 09.08.17 19:20:04: Já mám 133kN přední pružiny a už jsem je za dva roky 2x podkládal, protože si to sedlo pod mez kde se náprava pohybuje v rozumném poměru a nemění se drasticky dynamická geometrie. Takže jak jsem psal, buď ještě počkat a nebo je lehce říznout a v budoucnu kdyby to bylo moc je může podložit v nápravnici. 4 Pokud kvílí přední kola, tak máš ještě stále malé odklony + záklon a auto hlavně na mokru bude nedotáčivé. Podložek tam reálně více jak 7mm nedostaneš, pak už by horní rameno mohlo začít škrtat o kasli.
19:20:04
09.08.2017
Vojťas
-> Bedřich: nn to ne

-> Eidy: -> Tuner#2: tak jasne ze lip by bylo to dostat cely niz, tzn snizit predek, no s tema podlozkama pod kolama vzadu chytam asi lemama o gumu, predek uz si sam asi vic nesedne, najeto uz to par stovek ma. Nicmene chovani se mi libi, jeste tam musim dostat ten stabik, ale i tak se mi to na Andrlak jevilo pomerne dobry, v zatackach kvili predni kola a nepretaci se.


Ale jinak sem ze dneska otravenej, holt ta dvojka vyskakuje, kdyz ji tam pri rozjizdeni dam a vyskoci, znovu tam jde jedine pres zuby, nebo trojku misto ni. Ale kdyz ji drzim je to ok, ale na zarazeni ma jakoby kratkou drahu. Zbyle rychlosti jsou ok, kdyz sem zkousel hejbat kulisou jen se to zhorsovalo. No a pak sem nasel pod spajzkou kaluz oleje a taky neco bleje z praveho bubnu na kolo. Tak ze sem se projel a zas to bude stat... Az si rikam jestli ma cenu z toho delat neco co to stejne nebude...
Extreme Tyres