skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
16:15:38
17.10.2017
17.10.2017
Antony - zrušená registrace
-> Vojťas: škoda tu nádrž dávat na auto
16:03:56
17.10.2017
17.10.2017
Vojťas
-> minno: spis nez oplet to vypada jako textilie podobna textilni elektrikarky pasce z dob minulych
07:45:25
17.10.2017
17.10.2017
minno
-> Vojťas: Áno, ja som mal od výroby vrúbkované. Možno na eMká dávali také a na úžovky také, ako máš ty.
Je tam aj oplet? Alebo sa mi to len zdá.
Je tam aj oplet? Alebo sa mi to len zdá.
22:05:58
16.10.2017
16.10.2017
Vojťas
-> minno: Já mam teda od prvovyroby takoveto hadice, nebo ty si mel vroubkovane? ( s vystupky )
15:19:37
11.08.2017
11.08.2017
Bedřich - zrušená registrace
-> Fifa: Ok.Díky za informace.
15:15:17
11.08.2017
11.08.2017
Fifa
-> Bedřich: Akce byla z vlastní iniciativy kamaráda Tomáše (Upír130) Zajednal termín a prostě jsme si zaplatili na odpoledne okruh. Já mu pomohl sehnat pár lidí navíc, aby se rozprostřely náklady. Na odpoledne to stojí 12t. Volno bylo jen v týdnu, konkrétně ve čtvrtek.
Autíčkář pořádal akci v neděli v půlce července.
Autíčkář pořádal akci v neděli v půlce července.
11:26:42
11.08.2017
11.08.2017
Vojťas
-> Tuner#2: Diky, uvidim jak se to vyvine
Kazdopadne jsem vcera namotnoval ten stabilizator, gumy pemit, a je to teda pocitove / rozumnej placebo / velkej rozdil. Stabilita je o dost lepsi, ruku v ruce se trochu snizil vliv mensich odklonu, za zatackou se to tolik nerozkejve, libi se mi to. Ale z dlouhodobejsima zkusenostma nemuzu porovnavat, protoze styl jizdy je jinej kdyz v kopcich pred zatackou nemuzu radit dvojku, tzn jizda je mnohem klidnejsi a tak nevim teda jestli by se mi i ted zadni kolo v zatacce zvedalo.
Ale je to fakt jiny, silnejsi stabik muzu doporucit, stejne tak ne seriovy gumy
A pemitacky gumy netreba brousit, teda neni to realny Stravil sem stim pulku nocni, po chvili nejakejch pokusu se to ohralo a roztahlo, tak ze sice zmena, ale po vychladnuti zase zpet, tak ze jsem to tam proste natahl pres silikonovej olej a poprdeli.
Kazdopadne jsem vcera namotnoval ten stabilizator, gumy pemit, a je to teda pocitove / rozumnej placebo / velkej rozdil. Stabilita je o dost lepsi, ruku v ruce se trochu snizil vliv mensich odklonu, za zatackou se to tolik nerozkejve, libi se mi to. Ale z dlouhodobejsima zkusenostma nemuzu porovnavat, protoze styl jizdy je jinej kdyz v kopcich pred zatackou nemuzu radit dvojku, tzn jizda je mnohem klidnejsi a tak nevim teda jestli by se mi i ted zadni kolo v zatacce zvedalo.
Ale je to fakt jiny, silnejsi stabik muzu doporucit, stejne tak ne seriovy gumy
A pemitacky gumy netreba brousit, teda neni to realny Stravil sem stim pulku nocni, po chvili nejakejch pokusu se to ohralo a roztahlo, tak ze sice zmena, ale po vychladnuti zase zpet, tak ze jsem to tam proste natahl pres silikonovej olej a poprdeli.
23:00:58
09.08.2017
09.08.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vojťas 09.08.17 19:20:04: Já mám 133kN přední pružiny a už jsem je za dva roky 2x podkládal, protože si to sedlo pod mez kde se náprava pohybuje v rozumném poměru a nemění se drasticky dynamická geometrie. Takže jak jsem psal, buď ještě počkat a nebo je lehce říznout a v budoucnu kdyby to bylo moc je může podložit v nápravnici. Pokud kvílí přední kola, tak máš ještě stále malé odklony + záklon a auto hlavně na mokru bude nedotáčivé. Podložek tam reálně více jak 7mm nedostaneš, pak už by horní rameno mohlo začít škrtat o kasli.
19:20:04
09.08.2017
09.08.2017
Vojťas
-> Bedřich: nn to ne
-> Eidy: -> Tuner#2: tak jasne ze lip by bylo to dostat cely niz, tzn snizit predek, no s tema podlozkama pod kolama vzadu chytam asi lemama o gumu, predek uz si sam asi vic nesedne, najeto uz to par stovek ma. Nicmene chovani se mi libi, jeste tam musim dostat ten stabik, ale i tak se mi to na Andrlak jevilo pomerne dobry, v zatackach kvili predni kola a nepretaci se.
Ale jinak sem ze dneska otravenej, holt ta dvojka vyskakuje, kdyz ji tam pri rozjizdeni dam a vyskoci, znovu tam jde jedine pres zuby, nebo trojku misto ni. Ale kdyz ji drzim je to ok, ale na zarazeni ma jakoby kratkou drahu. Zbyle rychlosti jsou ok, kdyz sem zkousel hejbat kulisou jen se to zhorsovalo. No a pak sem nasel pod spajzkou kaluz oleje a taky neco bleje z praveho bubnu na kolo. Tak ze sem se projel a zas to bude stat... Az si rikam jestli ma cenu z toho delat neco co to stejne nebude...
-> Eidy: -> Tuner#2: tak jasne ze lip by bylo to dostat cely niz, tzn snizit predek, no s tema podlozkama pod kolama vzadu chytam asi lemama o gumu, predek uz si sam asi vic nesedne, najeto uz to par stovek ma. Nicmene chovani se mi libi, jeste tam musim dostat ten stabik, ale i tak se mi to na Andrlak jevilo pomerne dobry, v zatackach kvili predni kola a nepretaci se.
Ale jinak sem ze dneska otravenej, holt ta dvojka vyskakuje, kdyz ji tam pri rozjizdeni dam a vyskoci, znovu tam jde jedine pres zuby, nebo trojku misto ni. Ale kdyz ji drzim je to ok, ale na zarazeni ma jakoby kratkou drahu. Zbyle rychlosti jsou ok, kdyz sem zkousel hejbat kulisou jen se to zhorsovalo. No a pak sem nasel pod spajzkou kaluz oleje a taky neco bleje z praveho bubnu na kolo. Tak ze sem se projel a zas to bude stat... Az si rikam jestli ma cenu z toho delat neco co to stejne nebude...
18:06:21
09.08.2017
09.08.2017
Bedřich - zrušená registrace
-> Vojťas: Nebylo to pořádáno webem Autickar.cz?
10:07:44
09.08.2017
09.08.2017
ochoda
-> Tuner#2: Sem stejného názoru, hlavně vpředu, než si to sedne tak to celkem trvá. (Koukám, že máš přední pružiny 230, já měl od Kalmara 213 a sneslo by to taky trošek pokrátit.)
10:02:15
09.08.2017
09.08.2017
Eidy
-> Vojťas: Musíš shodit předek a bude to fajn. On se i odklon ještě o chloupek zlepší.
00:19:38
09.08.2017
09.08.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vojťas 08.08.17 18:49:43: Zadek je naprosto v pořádku, předek buď počkat až si sedne a nebo lehce pokrátit.
21:31:16
08.08.2017
08.08.2017
Vojťas
-> Bedřich: Prisel jsem k tomu jak slepej k houslím, víc a líp by k tomu asi řekl Fífa s mb, ale pricmrdnul mě k akci kdy se nekteri domluvili ze si pronajmou okruh na testovani... Akce zajimava a priste bych ji urcite vyuzil lepe, ve smyslu testovani a ne se jen projizdet po okruhu co to da. Ale to zakulisi presne neznam.
19:14:26
08.08.2017
08.08.2017
Bedřich - zrušená registrace
-> Vojťas: Co to bylo v Mytě za akci?
18:49:10
08.08.2017
08.08.2017
Vojťas
predek po 2x5 kolech na okruhu VM
chce to jeste vetsi odklony, ale bez uprav se pod kozliky vic jak 7 mm nevleze, a na jedny strane uz jsem dve podlozky mel
chce to jeste vetsi odklony, ale bez uprav se pod kozliky vic jak 7 mm nevleze, a na jedny strane uz jsem dve podlozky mel
13:35:39
04.08.2017
04.08.2017
Vojťas
-> Don_pepe: sem mel celej tejden dovolenou a delal na aute nova prevodka, podlozky pod kozliky kvuli odklonum, ale 5mm navic to je jak prd, vic jak sest se tam bez uprav nevleze...
11:35:06
04.08.2017
04.08.2017
Don_pepe
-> Vojťas: Sem si včera říkal když sem jel okolo že se flákáš na okruhu a já musím hákovat! :D
11:22:14
04.08.2017
04.08.2017
Vojťas
Vcera s Fifou pojezdeni na okruhu ve Vysokem myte. V tymu panuje celkova spokojenost. Nejdriv sem jezdil yoko abych si osahal podvozek po zmenach, bohuzel sem nestihl nasadit stabilizator, protoze gumy od pemita dorazili az vcera dopoledne. Ale to sem resil jeste jiny dodelavky . Nicmene hned prvni kolo na nankangach bylo o neco rychlejsi nez predchozi jizdy. Bohuzel postupne zacala zrazovat prevodovka, zacala vyskakovat dvojka, coz na tomhle okruhu je dost na zavadu. Tak ze pak uz sem s tim moc nenajezdil. Navic mi zlobil motor, coz jak se pozdeji ukazalo byl mozna uvolnenej kablik z kundiku na civku, spatnej kontakt mozna. Nic jiny sem nenasel po tom co mi to chciplo na dvou nejvetsich krizovatkach v Litomysli