uaaaaa
foto pozdeji
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak že auto jsem koupil 10.10.2008 od mistniho clena Strelicaka
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Popis:
papírově Škoda 105 L r.v.1982
Karoserie:
Barva: 4086 modrá pastel
Vsechny dily karoserie puvodní, bez vážnější koroze ( blatníky nesundám abych si tu iluzi neskazil, stejne me vareni nemine )
Predni svetla LS čtyřkovo z nových dílů (originalne maji byt ovalna svetla)
zrcatka Beskydsport z barve vozu
upraveny mechanismus steracu pro delsi chod
zadni okno vymeneno za kus bez vyhrevu
Interiér:
GL palubka + LS budiky
sedačka řidiče Sparco, pojezd felda, zadni zadne (dříve přední sedačky Rapid , zadní gls - oboje černé/fialové, záleží na úhlu pohledu, pojezdy sedaček převařeny z nových eLkových, tak že už nelítají, plus upraven sklápěcí mechanismus z téže důvodu)
koberce ze 136 GL
sportovní volant Momo
pasy Sparco ctyrbod (dříve navíjecí pásy v předu z Felicie )
Hasici přístroj přáškový 2kg
Audio spíš žádné, staré rádio, repro ve dveřích pomalu odstraňuju (sehnal sem pěkné tapeci a nebudu do nich dělat díry)
nově přijdou buď pod pabulku, nebo pod sedačky, jenom něco menšího,
Motor:
Varianta A rapid 742.136 SEDR plus par uprav
Varianta B Motor 781.136 s LEKRem
výfuck ze střeďáku z feldy
Nápravy:
Přední široká maticová, pružiny Omaret vrchy 230 mm a tlumice od p.Kurky tuhost rally (udajne)
( dříve pružiny Saky 250mm, tlumice fenox zigul)
nova tyc rizeni, repasovana prevodka s novym snekem
stabilizator svozil 19mm v gumach Pemit.
Zadní náprava široká kyvka, nový poloosy, štíty brzd v modrém komaxitu, nové vše až na nohavice a kryty ložisek.
Zadní pružiny Omaret vrchy 250 mm a stavitelne tlumiče Spax
(dříve úzká kyvka 310 mm plus mezizávitová guma)
Kola:
Fordacky R13 5,5" 4x108 s druhou roztečí 4x130, sedla v zinku
Pneu semislick Nankang NS-2R 185/60
Kopretiny r13x4,5 Yokohama A539 175/60
-vyvarene, srovnane, bily komaxit
-trubkove matice, povrchova uprava nikl
dříve Jupitery Mk3 ( ukradena )
v záloze: Meteor II (probíhá oprava) s pneu Vraník 175/70 R13
ve sklepě Jupitery Mk2, ovšem stav špatný
Plány:
Montáž druhé sedačky
Výměna převodovky za 5Q
-prevareni tunelu
-nádrž,hrdlo,táhlo řazení s klouby z řízení + průchodka v tunelu
-výměna hadic topení
případně přesun baterky do kufru + příčka mezi tlumiče - snižení nebo zrušení kastliku baterky
Geometrie přední nápravy
-odklony podložením kozlíků
-záklony vložením podložky k silentu hlavice rejdovyho čepu
Všechno až na udělanou převodovku mám, jen chybí odhodlání
STIHNOUT PODZIMNÍ MOST 2017 *1*
V 2015 druhá návštěva Mosteckeho Autodromu s autem
Vojťas / Modrá 105 L(LS) - komentáře:
07:30:27
18.04.2010
18.04.2010
Vojťas
20:33:18
07.04.2010
07.04.2010
krtik
-> Vojťas: no makej, makej . No máš ještě deset dní . No to máš toho tolik rozdělanýho?
17:00:23
07.04.2010
07.04.2010
Vojťas
17. dubna jedeme na vylet s fanklubem, tak ze mam dost prace snad se mi to povede aspon trochu k svetu...
18:22:40
02.04.2010
02.04.2010
krtik
už vím, že by se zahlazovali ty odřeninky na dveřích??? ...+ další věci?
14:43:14
02.04.2010
02.04.2010
stika87 - Maschinenführer
-> krtik: taky ze jo
10:35:02
02.04.2010
02.04.2010
krtik
-> Vojťas: týjo, ty to píšeš, jako kdybys pokusoval s celym autem ...
19:04:07
31.03.2010
31.03.2010
Vojťas
-> krtik: uvidime co z toho bude, snad to bude ok :-)
15:07:10
30.03.2010
30.03.2010
krtik
-> Vojťas: tak šup šup
13:21:13
30.03.2010
30.03.2010
Vojťas
-> krtik: bys toho chtel moc to je prekvapeni.
17:27:56
29.03.2010
29.03.2010
krtik
-> Vojťas: podrobněji..???
09:56:19
29.03.2010
29.03.2010
Vojťas
Neco malo se deje...
22:35:40
28.03.2010
28.03.2010
filcek
-> Vojťas: čau tak jak pokračuješ? kdybys chtěl budem likvidovat jednu oužu tak kdybys ještě scháněl střechu
11:13:47
28.03.2010
28.03.2010
krtik
-> Vojťas: tak co šéfe? jak pokračujete? nebo už jezdíte???
21:45:10
09.03.2010
09.03.2010
havlik
nebo tu velkou kulatou jako se dávala na litry:) a tak
21:44:30
09.03.2010
09.03.2010
tunerlada
-> Vojťas: a možná takovou tu chrom mlhovku ze Spartaka či Okty
12:58:59
07.03.2010
07.03.2010
Placko
-> havlik: aha tak potom ako vravíš
12:49:35
07.03.2010
07.03.2010
havlik
-> Placko: pokud nebude dávat svody 4-1 tak je pak nevidim důvod dávat schovanej příčnák když stejně nebude vidět a větší parádu to udělá s laděnym podélnym výfukem
12:48:08
07.03.2010
07.03.2010
Placko
havlik 07.03.10 12:46:48 napsal:
příčnák nee to uplně zkazíjj tiež si myslim,alebo ak pričňak tak aby bol skryty
příčnák nee to uplně zkazíjj tiež si myslim,alebo ak pričňak tak aby bol skryty
12:46:48
07.03.2010
07.03.2010
havlik
příčnák nee to uplně zkazí
23:58:30
06.03.2010
06.03.2010
Vojťas
-> Kaprof: to nehodi no