Základní info
Škoda 105S, rok výroby 1983, prodána 1.6.1983 v Bílé labuti. Barva originál oranžová základní dle techničáku, v reálu zlatý okr 6512.
Auto je po druhém majiteli, ale bylo v jedné rodině, paní auto zdědila po manželovi.
Karoserie
- Stav celkově ok, vyvařeny pouze přední podběhy. Dávám to postupně do kupy. Srovnány nárazníky, a dovařeny úchyty do blatníků, bez dalších následku. Tj chrom je ok. Nově vyvařeny prahy od kachníka.
- Při lakování se nám to trošku zvrhlo a nakonec jsme olakovali téměř celé auto krom střechy a přední kapoty. Vše původní odstín 6512 zlatý okr, původní díly doleštěny a rozdíl je minimální, je to znát akorát na přechodu na C sloupku jinak pohoda
Pohon
- motor originál, po GO je znovu KO, takže další GO a pořádně :-)
- přestavba do původního bloku
- hlava Š 120 upravená (ventily Fabie, tvrzená sedla, snížená, slícované potrubí, klaviatura LS), vložky a písty Š 120 (stočené), klika vyvážená se setrvákem, spojka 190mm Sachs, vačka Favo 136, nové rozvody, altík 55Ah, karburátor Lekr.
- převodovka původní vzala za své, už je tam jiná ok. V přípravě 4q 3,9 převod.
Podvozek
- nápravy - přední po GO, úzké, nové tlumiče PAL.
- brzdy- přední po GO, zadek poskládán z nových dílů
- kola - zimní plecháče opískovány a nalakovány grafitovou metlou ze vzorníku Audi, pneu 165/80 R13 Debica Frigo
- letní zlaté kříže R13 7J s pneu Nexen
Plány oprav a úprav
- celkově dát auto do kupy, aby bylo v pořádku a zaskladnit někde pod střechou na lepší časy, teď už se ho nevyplatí prodávat
- Kayaby a možná nižší péra a na zadek široké poloosy
- v interiéru- dokopat se a zapojit cyklovač, teď tam je akorat na ozdobu :-(
- do interieru vylepit akustickou izolací a dodělat koberce, teď tam jsou jen plastové vložky
- z venku mám nachystané lízátko jen ho nalakovat.
Co dodat? Je to moje první vlastní auto, takže z něj mám velkou radost a chybky přehlížím. Snad jí moc nezhuntuju :-)
Úpravy
- exteriér
trošku upravený chrom zrcátka, v grafito-chromové podobě
- interier
fialové sedačky z Rapida
ipury na dveřích
volant 4 ramenný
návlek na řadící páku s vrtanou trubkou a kastlíkem
GIM / 105S - komentáře:
-> gim: Nezlepsi, porad to pojede jako skoda 105

zitra nebo v utery pude auto k doktorovi a motor pod kudlu a docka se novejch vlozek, pistu,cepu, krouzku, panvi, tesneni, oleje, a takovejch dalsich veci co se delaj :-) tak sem zvedav jestli se to zlepsi...
-> Labros: ja nevim sem pidlovokej, hodne udela to ze ta serie ze dvora je za slunicka cerstve umyty, jedna je pri oblacnosti a posledni kdyz je zatazeno. Ale hlavne to dela fotak ten foti jak chce
-> gim: čoveče to tvoje auto má strašně proměnlivou barvu podle nasvícení - koukni na ty fotky

-> gim: jj asi přece jenom ten sklon zadní kapoty je malinko přehnanej.
-> havlik: ja vim, ale kdyz to tak nakreslim tak to vypada divne.
-> gim: máš to nahoře moc zkosený a dole moc vysoko:)
-> havlik: -> Labros: kreslil sem to ruco, a pak oskenoval a dobarvil. zadky mi na tom porad moc nevychazej a nevim proc.
-> havlik: no ten zadek trochu jo :) -> gim: pěkně sis vyhrál, v čem jsi to maloval?
-> gim: to vypadá jak dacia:D
nastrel budouciho vzhledu
-> Labros: na to sem moc linej proto sou lakovany ;-)
-> gim: nestává se z tebe leštič a-la Majkl?

prichystany new zrcatka. Byly dost spatny takze sem je musel vybrousit dosti nevybiravym zpusobem, a chromovej sprej nedelal takovej povrch co sem chtel tak maj cerny nozicky
-> TT_daniel: diky, ale fakt to tak vypada jen na fotkach, kdo videl na vlastni oci vi svy ;-) a k cemu mi je vzhled kdyz porad bojuju s motorem :-)
ja to nechapem jak mozes mat taku krasnu skodovecku fakt zavidim
-> Labros: hmm to zni dobre omrknu to. diky za info
-> gim: asi před měsícem jsem kupoval fridex (ne přímo fridex) v autokrásný, mají tam v likvidaci zboží za 50% nákupky, takže libový ceny.. koupil jsem asi 10 litrů ;) ten výprodej ještě mají, ale nevim jestli ještě mají fridex..