NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

00:41:14
08.01.2009
jarin
-> Tampajs: Ty vole s Hemou to je bomba.... se Soplem je hovno sranda3
15:16:58
07.01.2009
Tampajs
To sem jedinej kterýho ničí jezdit škodovkou?3
00:07:55
07.01.2009
jarin
-> Řízek: -> Turda: jste mě namlsali zejtra jedu Burakem, jestli ho rano rozmrazím1
19:16:45
06.01.2009
Řízek
-> Turda: 3 Kurva uz abych to mel hotovy, ja bych jezdil az bych brecel
18:37:40
06.01.2009
Turda
-> Řízek: 3 já se taky hodně dlouho neprojel ve škodovce, teda jako že sem jí neřídil jinak v ní jezdim každej den 4
18:21:14
06.01.2009
Řízek
-> Turda: No, vcera sem se svez z Kubou a pomalu mi tekly slzy....uz mi to chybi7
18:00:16
06.01.2009
Turda
-> Řízek: takže je máš zadáčo a čekáš až bude nánjůk hotov 3 4 , chápu!!! hele já sem vážnej zájemce!! ale uvidím až dyžtak řekneš cenu!! uvidíme, jinak pokračuje to koukám hezky...už aby si zase drandil české silnice z nánůčkem že??5 4
17:46:27
06.01.2009
Řízek
-> Turda: 3 3 Vole3 No ono to je slozitejsi, nedal sem zatim nic a zatim urcite pryc nepujdou, jinak nanuk nema na cem stat8
17:39:39
06.01.2009
Turda
-> Řízek: kolik si dal?? kolik mám dát??? 5
17:26:47
06.01.2009
Řízek
-> Turda: kolik sem dal, nebo kolik mas dat3 36 40
16:59:54
06.01.2009
Turda
-> Řízek: Kolik za apolla bejkáčik?? 1
01:02:57
30.12.2008
jarin
-> Barth: Tak aspon to nema na semeno jako já1
22:21:47
29.12.2008
Barth
Delam co muzu, protoze chci s tim na jare vyrazit na silnice
00:17:52
29.12.2008
Řízek
-> Zdeněk.: 3 Delam co muzu, protoze chci s tim na jare vyrazit na silnice 3 No kdybych na tom delal denne a nezdrzoval me nekdo pořad 3 tak to kompletne mam i z vyvarenim tak za cca 3 tejdny hotovy. Ovsem z dostatkem penez a ty me ted budou hodne brzdit nez nasetrim na lak. Ale proste veskery volny chvilky se snazim vyuzit na tu praci na tom.
00:05:30
29.12.2008
Zdeněk.
-> Řízek: no to si děláš prdel...ty jedeš teda9 já nejsem schopnej za měsíc ani napatlat podvozek, natož připravit auto pod lak10
23:39:37
28.12.2008
Mishak
-> Řízek: cooo jakooooo?5
20:03:17
28.12.2008
Řízek
-> jarin: No hajzli, to by jim slo 3 3
01:09:54
23.12.2008
jarin
-> Řízek: Hmmm pěkna klubovna4 chlapci ti z toho delaju kurník1
11:23:59
22.12.2008
Turda
-> Řízek: ale dyť jo vemeno!!4
22:01:10
21.12.2008
Řízek
-> Turda: Tak ja tam ty potahy mel tak nevim co ti nejde, neumiš nic nebo co ?3 3 tak me to je fuk, proste prase je na palubovce u Nanuka5
Extreme Tyres