skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
14:42:01
06.09.2007
06.09.2007
Dave - ten pátý
Jako kdybych viděl kopii mojí Škodovky...
22:57:36
05.09.2007
05.09.2007
jarin
-> Řízek: Bez prdele sekačky maj taky něco takýho, matroš bude stejnej.............. já ti dam ratši ty felďácký
23:10:17
04.09.2007
04.09.2007
Řízek
-> jarin: Hm velice ftipne
22:57:29
04.09.2007
04.09.2007
jarin
-> Řízek: Tý vole a kde? no napadá mě akorat zaběhnout do AGRA a uzmout jim tam zástěrku z náký sekačky, ty tam mývaj taky taký býlý pláchty
15:12:47
04.09.2007
04.09.2007
Řízek
-> jarin: Hele sezen mi ty zasterky jak maj WRCecka ty velky bily Ď
23:16:15
02.09.2007
02.09.2007
Řízek
-> jarin: Si pis vole , to nebude chapat nikdo . No dal sem mu ji presne receno pac to je kamos kteryho znam vod kocarku
22:08:08
02.09.2007
02.09.2007
jarin
-> Řízek: Tý vole tak to bude takovej "Kit" Nightrider s tou kapotou nebo Řízkuv Whiterider to budeš machrovat na dálnici před poršákama a TTčkama, ty asi málo nebudou chapat
22:02:48
02.09.2007
02.09.2007
jarin
-> Řízek: No tady jsou jenom odborníci ale kdyby taky ti ostatní uměli poslouchat a koukli se pod ty sedačky než začnou schánět věci na kuchání šadesky hele a co to bylo za vačku a za kolik jsi mu ji dal??
19:05:36
02.09.2007
02.09.2007
Řízek
-> Mr-classic: No jo vodbornici ze Zlatnik ty tou vzdycky chytry jak radio a pak hovno ... jako stou prevodovkou co ? me to nesere . No jo ty vlastne ty srace mas taky
15:38:14
02.09.2007
02.09.2007
Mishak
-> Řízek: Jo a co to čtu v tom popisu? Prej gumy "něaký sráče" ....... Suntic Sport sou přece ty nejlepší pneu! Vyvinutý přímo pro bílý Škodovky a pro fialový Vectry!
15:29:03
02.09.2007
02.09.2007
Mishak
-> Řízek: No ty dveře ti pujdou zavírat mnohem hůř... pač z toho uděláš uzavřenej prostor a vzduch při zavírání dveří nemá snadou cestu ven... to pak poznáš až to budeš mít, že když si stáhneš okýnko tak ti to najednou bude podezřele dobře zavírat
15:01:53
02.09.2007
02.09.2007
Řízek
-> jarin: Ten zadek ma kazdej tak sem tam hodil todle, zasterky jiny nemam a dydle sem ani nesundal trochu sem kecal Elektrycky odvirana kapota proto ze to je cely uzavreny aby se to neprehrejvalo ,tak si to cudlikem trochu pootevru za jizdy a bude , okapicky budou praskat to nebude A C sloupky taky , to ze se mi budou mlzit vokna , tak s tim se pocita ale nechapu proc by mi nesly zavirat dvere . Vacku sem strelil uz davno jednomu typovy z Nymburka ale dam ti na nej č. von ji podle me stejne nepouzil
20:22:59
28.08.2007
28.08.2007
jarin
-> Řízek: nevimyšlej tech pičovin moc a pozeptej se my prosim někde po naky vačce na fávo, nebo co ta v tom tvim KO motoru zustala ti??? ja musim přetěsnovat užarnu tak tam fláknu novy rozvody a dal bych i vačku kdybi byla.
20:17:58
28.08.2007
28.08.2007
jarin
-> Řízek: Tý vole co to tu zas píšeš el. otvíraná zadní kapotaco to je za stroj, že se v tom musíš tak často hrabat, nebila by lepší na předku elektrika, to hrdlo nacpi k tomu motoru to chce a hlavně aby pořádně netěsnilo a dobře se to mohlo vypařovat a ještě to musíš udělat aby když ti kapne při tankování tak rovnou na zapalovcí kabli , okapničky zavař to je jasný chrom na autě už neni v modě, dneska ffrčí když tam praská tuna kitu a ty vídechy na sloupcích jsou taky k hovnu to se ti budou jenom hezky mlžit okna zevnitř a pujdou huř zavírat dveře
00:29:36
28.08.2007
28.08.2007
jarin
-> Řízek: Tý jo neříkám že to není hezký ale co se ti nelíbilo na tam tom zadku? a co tam zas dělaj ty zástěrky???
21:21:23
27.08.2007
27.08.2007
jarin
-> Řízek: Já ti dám píču koukni na flicii už taky makám a měl jsi jet na Mimoň v kategorii do 1400 neměli škodovky konkurenci a ve specialech si je taky dávali
10:56:07
27.08.2007
27.08.2007
Mishak
-> Řízek: škoda že si nebyl s náma v tý Mimoni, byla prdel.. příště to musíme lípe domluvit... Jinak kapota v laku a ten zadek? Nádhera, krása, skvost.... jen malinkatá připomínka k těm plánům.. okapničky bych tam nechal
00:13:57
27.08.2007
27.08.2007
Řízek
-> jarin: Ale picu vole , tobe mozna huba mele ale ja makam rozumíís !! Se mrkni ne ?
20:07:19
07.08.2007
07.08.2007
jarin
-> Řízek: Tak co jak deláš na Šade už si něco udělal nebo jsi jak mi tady že nám huba mele a auto hnije pod kulnou?
22:31:59
26.07.2007
26.07.2007
favo001
tak co ty kouzelniku jak to vypada prijedes o vikendu ta kapota je vokoucovana