skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
16:06:45
14.01.2009
14.01.2009
Turda
-> Tampajs: tak to potooom jooooooooooooooooo
14:16:22
14.01.2009
14.01.2009
Tampajs
-> Turda: No jasný.. Do depozitu a v zimě zase hurááá
13:51:38
14.01.2009
14.01.2009
Turda
-> Tampajs: no jo, ale co bude až tam dorveš vlečku a 135ku...nadále spotřebák??
09:11:57
14.01.2009
14.01.2009
Tampajs
-> Turda: Nechci ničit.. Potřebuju povoz abych mohl rvát stopětatřícu a vlečku
09:09:25
14.01.2009
14.01.2009
Tampajs
-> Řízek: Prodej mi to potřebuju spotřebák
22:24:20
13.01.2009
13.01.2009
Řízek
Turda 13.01.09 21:39:15 napsal:
→ Tampajs: Prosimtě kádi na rapídka, dyť stejně
skončí tak jako všechny ostatní auta, první kilo, druhý kilo, emko, a
teĎ i další kilo možná…drž se škodouše…!! do něj cpi prachy
atd atd…No prave proto vaham jestli vymenit renaulta za rapida nebo ho prodat
→ Tampajs: Prosimtě kádi na rapídka, dyť stejně
skončí tak jako všechny ostatní auta, první kilo, druhý kilo, emko, a
teĎ i další kilo možná…drž se škodouše…!! do něj cpi prachy
atd atd…No prave proto vaham jestli vymenit renaulta za rapida nebo ho prodat
21:39:15
13.01.2009
13.01.2009
Turda
-> Tampajs: Prosimtě kádi na rapídka, dyť stejně skončí tak jako všechny ostatní auta, první kilo, druhý kilo, emko, a teĎ i další kilo možná....drž se škodouše....!! do něj cpi prachy atd atd....
21:37:10
13.01.2009
13.01.2009
Turda
-> Řízek: počkej přibližnou cenu těch apol bys mohl vědět!!! ale jako buď hodnej!!! protože víš jak ne??
20:20:19
13.01.2009
13.01.2009
Tampajs
-> Řízek: Tak co tu ještě posedáváš u virtu šup zjištuuuuj :-D
20:12:46
13.01.2009
13.01.2009
Řízek
-> Tampajs: -> Turda: hosi ja este nic nevim Klidek ....vcas vam dam vedet co a jak
19:42:18
13.01.2009
13.01.2009
Tampajs
-> Řízek: rapida chci jáááá
19:09:10
13.01.2009
13.01.2009
Turda
-> Řízek: na rapida ti kakám ale apolla, kolik bys za ně chtěl jen tak přibližně!!
22:26:14
12.01.2009
12.01.2009
Řízek
-> Turda: Mozna budou na PRO dej. A stejne tak i cervenej Rapid
17:09:02
12.01.2009
12.01.2009
Turda
-> Řízek: ŘÍZEČOODE....DEJ MI APOLLAA
21:56:57
10.01.2009
10.01.2009
jarin
-> Tampajs: Kamarade ale ta prdel, s oplem je to o ničem je velkej a težkej a jede jak buldozer a když už ho konečně přemluvíš ke smyku tak maš spíš plny ruce prace, to z Buračkem to je prča...si připadaš jak ti Drifteři z mimoně, přidaš ceres a už to líta je hoši ja jsem jak pubertak když mam plac a nikdo tam zrovna nejede tak si prostě musím zablbnout
21:45:06
10.01.2009
10.01.2009
jarin
-> Řízek: SIII voee na Nanuka ti kape volej ze Supa ..... feldička je cistounka suchonka, z ni nema co kapat
19:16:14
08.01.2009
08.01.2009
Turda
-> Řízek: já bych se taky svezl já už ani nevim kde je plyn a brzda a spojka a a taak a vyvařená borůvka zas hnije!
18:14:12
08.01.2009
08.01.2009
Tampajs
-> jarin: Sranda nesranda.. Ale má to takovou spotřebu že musim celej tejden kvuli mrazům jezdit octávou
00:52:04
08.01.2009
08.01.2009
Řízek
-> jarin: No pozuje pro casopis pred ukrutnym bordelem a humusem a vyblitym volejem z 1.6 Feldy
00:44:02
08.01.2009
08.01.2009
jarin
-> Řízek: Co tam ten Nanuk machruje pred mim heverem?