skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
22:54:01
05.12.2007
05.12.2007
Mishak
-> Řízek: no nevim esi to má cenu fotit.. ono to podle vzhledu moc nevypadá... ale jako lidičky, tohle bych do tý sestavy vážně neřek... je to docela forsáž
21:55:44
05.12.2007
05.12.2007
Řízek
-> Pepíno: No prosimte ale ja se zrovna muzikou nechlubim , ale mam na zadnim plate nejaky nevim no name ale maj max vykon 500W a za sedakama mam dva trikanalovy jakoby subfolfery a zesilovac 2x 400W, ale jako ja tu bidu to hraje pekne , ale nema to cenu fotit , ale jestli po tom tak touzis , tak foto udelam
13:54:23
05.12.2007
05.12.2007
Mishak
-> Řízek: No jistě .. to vymyslel tady kolega dokonce sme tu měly i WRCJZD Team
12:22:12
05.12.2007
05.12.2007
Pepíno
Hoď sem fotku te 800W muziky
23:19:37
04.12.2007
04.12.2007
Řízek
-> Tuneman2/Fávo: To si vymyslel ty jo ??
21:45:35
04.12.2007
04.12.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Řízek: WRCJZD , ty woe jak se ten muj kec uchytil
20:53:42
04.12.2007
04.12.2007
Řízek
-> Tuneman2/Fávo: Ano je to z Mishakovy krosarny , ktera se uz bude pohybovat tak akorat smer šrotak -> jarin: Ty vole ty buzíííčku ze to je barevny neznamena ze se z toho stalo WRCJZD !!!! Na to zapomen a misto vymejsleni picovin delej tu feldu at se udela misto v lakovne
18:25:29
04.12.2007
04.12.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Řízek: na WRCJZD karu
02:01:35
04.12.2007
04.12.2007
jarin
-> Řízek: To roztočíme nééééééééé co zy na to, a Misák ti natoči náky hezký video
02:00:08
04.12.2007
04.12.2007
jarin
-> Tuneman2/Fávo: Že by???
23:15:27
03.12.2007
03.12.2007
Řízek
-> Tuneman2/Fávo: Nekecej , a ze neuhodnes kde
23:12:18
03.12.2007
03.12.2007
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
tu kapotu už sem někde viděl
00:12:43
03.12.2007
03.12.2007
Řízek
-> jarin: Hm odpoved jasna , ses asi posral s polem nee ??
00:01:27
03.12.2007
03.12.2007
jarin
-> Řízek: Tý vole ted vypadá jak ta moje za mlada.....hned bych ji strápil na poli
01:10:24
01.12.2007
01.12.2007
Řízek
-> jarin: Po nedeli voe ted to fotit uz nebudu , je nejak spatny svetlo
00:54:25
01.12.2007
01.12.2007
jarin
-> Řízek: Tak coeee kde je foto tý naší putovní závodnický kapoty
21:53:15
30.11.2007
30.11.2007
Mishak
Labros 30.11.07 18:36:54 napsal: -> Řízek: mám vyleštěný kanály, proto musim dát tlustší trysky, aby to jako víc frčelo tryska má něakej omezenej průtok, a jestliže v sání je víc vzduchu tak to znamená že si s sebou strhává i víc benzínu ale tryska má malý průměr a už si nemá co víc by si to strhlo...
19:24:06
30.11.2007
30.11.2007
Řízek
-> Labros: prosimte nic sem nepocital......
19:22:23
30.11.2007
30.11.2007
Řízek
-> Labros: pockej , to ti nerozumim , proc puntickar , ja to jako jen tak nepisu , proste driv mi to jelo takovym stylem ze se mi to pri akceleraci dusilo , celej karbec sem vycistil a hral si z bohatosti a to nestacilo , ale az ted to funguje , ( jo ale jinak karbec sem nasel na vrakovisti a byl dlouho na desti ale ted uz to chodi normalne , tak ja teda nevim co se ti nelibi...