NanuK NanuK

komentáře | popis | fotky | Řízek | 11.02.24 13:38 | 202x v oblíbených
NANUČEK



14.3.2023 PRODÁNO.



Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.









Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.

Stále to ale neni všechno =)



Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.

Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.

Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách



Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)







Skoda 120 L (emko)



15.12. 1983







Karoserie



Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)



Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.

Zánovní chromované narazníky.

Chom kliky

Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir

nové osvětlení SPZ









Interier



Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.

Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.

Strop je z černé koženky vlastní vyroby.

Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie

Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D









Napravy



Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF

Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.

Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.

Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.

Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.

Zvětšený záklon rejdového čepu.

Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.

Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.

Tlumiče přední Nissan Navara.

V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.





Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.

Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.

Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,

tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.

Poloosy jsou zrepasovány.

Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm

Průchozí podložky o sile 20mm





Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby

SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů

lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90

upravená táhlo řazení

tvrdý silentblok ze Speedpro









Motor



Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.

Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.

Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).

tvrdé silentbloky

Celý motor je osazen vstřikováním BMM

A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR







Kolesa



Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13











Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)

NanuK - komentáře:

17:29:30
02.01.2008
Mishak
-> Řízek: jinak konečně zase BÍLÁ SÍLA 1
17:28:32
02.01.2008
Mishak
-> Řízek: Ty kolečka sou zlý 5 .. takže ATSa teďka dostane Vectra aby se ti na ně neprášilo na půdě jo ? 2 4
16:39:33
02.01.2008
Řízek
-> jarin: No to doufam
00:47:03
23.12.2007
jarin
-> Řízek: 3 3 3 3 3 Klíííd prosimtě .... na jaře ti ji vyndám4
14:52:08
18.12.2007
Řízek
-> Mishak: 3 3 no vitr mi bude foukat do huby ale neudelas nic......
14:42:06
18.12.2007
Mishak
-> Řízek: Akce vítr 3 3 3
09:15:55
18.12.2007
Řízek
-> jarin: Uhlovka je moje !! a jestli Buba rika ze ji chce taky , tak si ji zejtra vecer pudu vyndat coo ??4
01:07:01
18.12.2007
jarin
-> Řízek: No to mašt recht ta 4. je nevostrejší, nevíš čí je ta červena?........ hned bych ji nadejch4....... no hele s tou uhlovkou, dneska Buba taky slintal a basnil........... vy jste oba dva takoví kňachtáci, když vam to nabízim tak ani slovíčko, zajem žadnej a pak by se o to poprali 3 to je jak s tou zadní lampou3 3 3 3 3
23:00:17
17.12.2007
Řízek
-> Bejcak: 3 No tak si nasad brejle a poradne se podivej
21:04:48
17.12.2007
Bejcak
-> Řízek: já ti nevim...to je tak těžký3 3 3
20:48:21
17.12.2007
Řízek
-> Bejcak: No zkus hadat .....4
20:10:07
17.12.2007
Bejcak
-> Řízek: hale u tý druhý fotky,která je ta tvoje šáde??3
15:29:14
17.12.2007
Řízek
-> jarin: Hovno , nejlepsi fotka je ta z Doks4 4
15:17:17
17.12.2007
Řízek
-> jarin: -> Mishak: No tesim se az to bude zase v cajku , a ta posledni fotka se mi taky moc libi ale este je hruba ta 4 . Jo a Jardo , hele tu uhlovku od tebe vemu , este se nejak dohodneme pozdejc . Doufam ze ji nadelis nekomu jinymu mezitim......
01:23:32
17.12.2007
jarin
-> Řízek: -> Mishak: Tam v garáži se hezky mračí mrška4 6
00:19:57
17.12.2007
Mishak
Jojo... to bejvaly časy... s užováckym zadkem, na ATSách... no snad s tim Jarouš pohne ať tam ta prdel muže bejt znovu... ale tu kapotu co tam máš ted bych tam nechal... 5 to je takovej "Rááre artefakt" 4 2 ... jiank poslední fotka = best fotka 52 136
22:33:19
06.12.2007
Řízek
-> Mishak: No a né snad??5 4 9
15:15:44
06.12.2007
Mishak
-> Řízek: 3 3 3 3 3 9 3 3 3
23:12:15
05.12.2007
Řízek
-> Mishak: ale tak to zase neprehanej........ s panem Spectronem a panem McHamrem by mi reklo vokno čáááu
Extreme Tyres