skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
NANUČEK
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
14.3.2023 PRODÁNO.
Auto jsem měl 20 let. Nádherných 20 let.
Po docela dlouhé pauze jsem začal konečne zase něco dělat a pár novinek je.
Stále to ale neni všechno =)
Auto jsem dostal v roce 2003 k 15tým narozeninám od mamky v dezolátnim stavu za učelem se naučit řídít.
Takže polní speciál byl na světě a já vesele prášil na Mladoboleslavsku. Před mamkou ho měl nejaky pan zedník, který neměl absolutně cit k autu.
Na autě za ty léta proběhlo mnoho změn které jsou vidět na fotkách
Budu se snažit popsat aktualni stav a podobu Nanuka =)
Skoda 120 L (emko)
15.12. 1983
Karoserie
Vyvařená, vyvoskovaná, podvozek nastříkán nepřelakem, z lakovny vyjela v únoru 2009 =)
Přední partie jsou předělány z původního emka na užovku, nové dvouoko s držákama, nové kraje masky, nový střed masky se zánovním znakem.
Zánovní chromované narazníky.
Chom kliky
Zadní čelo dostalo opět SPZ, kapota bez dir
nové osvětlení SPZ
Interier
Sedačky jsou světle béžové z Rapida. Ipury na dveřích z GL.
Malý volant značky Wolking. Palubovka z Rapida a lukasy z Felicie.
Strop je z černé koženky vlastní vyroby.
Na zadních bočních oknech a na zadním okně jsou folie
Nějaka ta muzika tam je, ale na to to nejezdí :D
Napravy
Předni z Rapida. Čtyřpístové brzdiče, náboje upravil Vrba, mají středový kroužek o průměru 57mm, rozteč šteftů je 4x100, jsou odlechčené. Nové ložiska SKF
Řízení je zrepasováno a uloženo na nápravnici v tvrdých gumach od Pemita.
Nápravnice je kolem dokola ovařená dle L/A specifikace a vystužené držaky řizení, upravené dorazy.
Vrchní ramena jsou vyrobená trubková s nastavitelným odklonem plus ještě vypodložená 6mm podložkou a uložená v tvrdých gumach od pemita.
Spodní ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, vystužené uložení tlumiče a miska dorazu nahrazena 5mm plechem.
Zvětšený záklon rejdového čepu.
Stabilizátor o průměru 19mm je uložen v tvrdých silentblokách od Pemita.
Pružiny (80kn) jsou od Tunera#2. Délka 220mm seřízlé o 1,5 závitu.
Tlumiče přední Nissan Navara.
V kufru je rozpěra mezi tlumiče od Speedpro.
Zadní je vlečka z Rapida, Podélná ramena jsou vystužena dle L/A specifikace, Šikmá ramena jsou rovněž vyztužena podle L/A.
Mezi ramenama a příložkou je lino a staženo novejma šroubama na 100Nm.
Pružiny jsou kyvkové, domky vlečkové,
tlumiče jsou prední z vozu Nissan Patrol.
Poloosy jsou zrepasovány.
Náboje jsou od Vrby převrtány na rozteč 4x100 a svrtány s novejma bubnama, štefty maj délku 60mm
Průchozí podložky o sile 20mm
Převodovka 5q je opravená a upravená od Vrby
SP 4.22, kolečko tachometru 13 zubů
lamela nová, přítlačák fel 1.6. Olej jsem nakonec zvolil 75W-90
upravená táhlo řazení
tvrdý silentblok ze Speedpro
Motor
Motor je původem z Felicie 1.3 MPI.
Má sníženou hlavu o 1mm, Odlechčený setrvačník a odlechčenou řemenici na klice.
Je upravená řemenice na vodní pumpě na drážkový řemen (pumpa originál Rapid 136).
tvrdé silentbloky
Celý motor je osazen vstřikováním BMM
A taková perla jsou svody výfuku vlastní výroby a tlumič výfuku z Nissana GTR
Kolesa
Ats classic 13x7 ET 20 mají na sobě nový bílý komaxit a nové pneu nexen 185/60 13
Rok 2018 přináší pro mě velké změny, proběhlo stěhování a garáž u baráku takže se s tím opět začalo jezdit skoro každý den a kvůli tomu se to muzelo zvedat. Takže auto šlo celé cca o 3cm nahoru plus větší pneu 185/60 13. Dozadu jsem ještě dál přední tlumiče z Patrola. Teď se s tím jezdí jedna báseň. Pár změn ještě proběhlo zvenku jako origo oranžový kryty blinkru a maska zpět se znakem. Stěrače origo a takový nesmysle :-)
NanuK - komentáře:
01:24:05
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> jarin: Tak novejsi to je, ovsem taky to muze bejt rakvicka kdyz pri koupi uveris tomu co te kdo nabulikuje...
01:22:45
19.01.2008
19.01.2008
jarin
-> hovnař: Víš věřím ti že jsi nasranej ale nemužeš hned podle toho posuzovat každýho a jestli s tím máš problém tak by sis měl zamluvit sezení u psychiatra a nepomlouvej nám naše mazlíky oni za to nemužou každy musí sam posoudit co si kupuje A6 je samozřejmě lepší ale někdo na to holt nemá
01:21:41
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> hovnař: To bude mozna ta chyba... Jestli myslis, ze kdyz mi majitel rekne ze to je uplne v cajku ze mu budu verit tak si blazen ;) Ale mezi nama, kdyz se vysekas v sebelepsi skodovce, tak te to nezaruci to ze to prezijes... Vono je to precejen stary auto...
01:17:27
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> Syny: jenomze ja sem to auto nekupoval a neprolejzal
01:16:13
19.01.2008
19.01.2008
jarin
-> Syny: asi tak nejak to bude
01:10:29
19.01.2008
19.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> hovnař: Takže si tu v podstatě vyjelváš svoje bolístky, měl by jsi uznat, že za to nemůžeme a jít do hajzlu.
01:10:19
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> hovnař: Ano a proto kdyz kupuju auto si ho cely prolezu a zkontroluju a nekupuju ho od "hrubYho tunera" Ale ten kdo jezdi ve skodovce musi pocitat s tim ze pri nehode to muze dopadnou spatne... To je bohuzel pravda...
01:08:23
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> jarin: dobra , ale Zacal sem komentovat nektery vozy z jednoho duvodu . Popisujete tady jak je auto po generalce a jak neni vubec shnily , ale milej zlatej peknou picu . Tata si tenkrat koupil Skodu 130 od nejakyho hrubiho tuneta a tvrdil jak to je v perfektnim stavu . Otec jel potom nekam s mamou a nabouraly a diky tomu jak bylo vozidlo v perfektnik stavu se v tom skurvenym aute s vokridlenym sipem mama zabila a tata je 4 roky na vozejku.........
01:07:44
19.01.2008
19.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> hovnař: Promiň, ale já už to nebudu komentovat, myslím, že všichni rozumní lidé už dávno stačili pochopit kdo tu začal mít blbý kecy a další pře s tebou už budou jen ztrátou času, který můžu strávit daleko účelněji. Třeba přemýšlením nad perspektivou hřebíku. Dobrou noc
01:04:16
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> jarin: Zakladka to mas do 15ti a pak 7let klempira to mas 22
01:03:15
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> FORM: Promin ale VY ste s tim zacali prvni . Ja sem se jenom smal tomu foru o vejfuku , nic jinyho sem nemel v planu . Ale potom ste se ty a tvuj kamarad Syny do me pustily
01:03:05
19.01.2008
19.01.2008
jarin
-> hovnař: Tak když seš teda určitě profík když už ses dopracoval k A6 tak budeš i určitě starší než mi tak bys mohl mít trochu inteligence a hledět si svího a ne tu každýho nasírat!!..... Takhle si teda nepředstavuju profika klempíře kterej jezdí v audine ale spíš Debyla, kterej jezdí třeba v audině tak nemachruj a zalez odkud jsi vylez, nejsme na tebe zvědaví!!!
01:00:27
19.01.2008
19.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> hovnař: Já jen když už se tu s tím tak vytahuješ, tak abych věděl s kým máme tu čest. Většina lidí stačí za dobu, kterou jsi prožil už trochu zmoudřet a vychladnout, ale koukám, že základním předpokladem k tomu je alespoň špetka inteligence, kterou ty bohužel nemáš.
00:55:10
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> FORM: Autoklempir 7 let a co te to vubec zajima ?
00:50:40
19.01.2008
19.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> hovnař: Povídej, jakou profesi děláš, jak dlouho a kde?
00:49:18
19.01.2008
19.01.2008
FORM - zlomená ojnice
-> Syny: možná, že má po tátovi nějaký modýlek trabanta z NDR
00:49:00
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> Řízek: podle toho jak se rozcilujes tak na tom bude neco pravdy co ?
00:48:20
19.01.2008
19.01.2008
hovnař - zrušená registrace
-> jarin: A6 a vydelavam urcite dyl jak ty a maminku si neber do huby !!!!!!!!!!!!!!!!!!
00:47:57
19.01.2008
19.01.2008
Syny
-> hovnař: Az vyrostes a budes mit mozna ridicak, tak uz trabanti nebudou :)